skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Lpg škoda 130
-> Kapřík: Kolem 2000
-> ozzman1000: momentálně zjišťuji co by výměna sedel stála...podle ceny se rozhodnu..
-> Kapřík:
keď už ti nie je ľúto investovať do LPG, tak tých pár korún navyše by som už obetoval. Ja by som zhodil hlavu, dal spraviť sedlá a pri tej príležitosti urobiť aj guferá na vodítka.
keď už ti nie je ľúto investovať do LPG, tak tých pár korún navyše by som už obetoval. Ja by som zhodil hlavu, dal spraviť sedlá a pri tej príležitosti urobiť aj guferá na vodítka.
-> MOLSO: hej

-> ondrej1: favo uz ma tvrdé sedlá ventilov takže tam problém byť nemohol

-> Kapřík: Ja mam favorit motor a chodim IBa na plyn podotýkam iba aj na nom štartujem aj v zime a za rok nabeham 15 000km a nic mu neni a mal som kedysi 120 ale musel som upravit sedla plyn je suchý a silný.Mozno to vydrzí mozno nie ešte mam 105kovu hlavu z tvrdými sedlami tú som mal na mojej 120ke.Ked to nechces mat upravene tak niekedy to prebehni na benzin a mozno to vydrzí šak uvidíš ale neodporúčal by som to 

-> darklord: stejný názor už jsem tu taky kdesi četl...někomu to vydrží bez problému. Občas prý projet jednu nádrž s aditivem a nalít toho tam trošku víc (ať se to má dobře)...častěji kontrolovat ventilový vůle atd... no uvidím. Prvně zjistím kolik stojí výměna sedel ventilů. Ale jestli to bude částka převyšující 1000 - 1500 Kč, seru na to...
mas zaloznu hlavu? ak ano tak by som na to s pokojom v dusi sral. Obcas to natiahni na aditivovany benzin a inak neries. Pri 7000km rocne to nema cenu, ja davam do rapida aditiva len ked ma napadne a nic sa nestalo za tri roky
-> Dušan: zkusím Pavlíčkovi zavolat
Zřejmě budu mít náhradní hlavu tak bych to pak plug and play přehodil..

-> Kapřík: ten mozna, resp mozna v Krumlove ? To fakt nevim. Jeste se zkus zeptat Petra
-> Dušan: tak daleko by se mi to nechtělo vozit... co Pavlíček netušíš?
-> Kapřík: to nevim, ale zkus se zeptat treba geminiho zda neumi 

-> Dušan: máš typ na někoho poblíž kdo by ty sedla udělal? Fáčko nevím, ono to bude defacto jen pro otce na ježdění do práce. Mně už se do toho peníze moc cpát nechcou, takže fáčko tam cpát už nebudu
Nejlepsi to asi nebude. Osobne bych tu hlavu nechal predelat, protoze nasledek bude asi stejny jako u Naturalu. Neni cim mazat sedla. Neni lepsi tam prdnout nejaky facko ?
-> Kuladmin: ano...
Nechci řešit jestli ano nebo ne, v tomhle jsem rozhodnutý. Při ceně 30 Kč litr benzínu a 14 Kč litr plynu to mám za rok a půl zpátky...tohle řešit nechci


dotaz: teda kdyz najedes jen 7tis km rocne myslis ze se ti to vubec vyplati prekopavat??
Pánové a dámy, dobří lidé, komu se nelíbí můj dotaz, prosím přeskočte. Pro ty co dočetli až sem a jejich kalich trpělivosti nepřetekl, prosím poraďte..
vůz škoda 130, najeto 160tisíc km, motor s maximální údržbou (pravidelné výměny oleje, seřizování ventilů, ideální nastavení) po celou dobu provozu - vím 100%centně. Budu do toho teď montovat LPG a nějak jsem se doslechl, že LPG se moc nekamarádí se sedly ventilů u těchto starších paštik, které ještě nemají tvrzená sedla.
Můj dotaz...co to udělá? Vydrží to nebo ne? Podotýkám ročně najede tak 7000 km ..
Palici z toho sundávat nebudu (na výměnu sedel), budu mít další pro jistotu v zásobě, ale chci znát vaše osobní zkušenosti...
díky
vůz škoda 130, najeto 160tisíc km, motor s maximální údržbou (pravidelné výměny oleje, seřizování ventilů, ideální nastavení) po celou dobu provozu - vím 100%centně. Budu do toho teď montovat LPG a nějak jsem se doslechl, že LPG se moc nekamarádí se sedly ventilů u těchto starších paštik, které ještě nemají tvrzená sedla.
Můj dotaz...co to udělá? Vydrží to nebo ne? Podotýkám ročně najede tak 7000 km ..
Palici z toho sundávat nebudu (na výměnu sedel), budu mít další pro jistotu v zásobě, ale chci znát vaše osobní zkušenosti...
díky