skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
rozvody fabia 1,4 16v 55kw
19:01:42
16.11.2013
16.11.2013

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Klubko_: zrovna jsi ten motor měl i překroužkovat když jsi dával hlavu zpátky .. je to sráč .. olej nežere?
17:44:23
16.11.2013
16.11.2013

Kuladmin
-> Klubko_: Pokud to zere olej tak je to tema krouzkama
Tydle motory na to desne trpej - bohuzel. Takze pokud budes mit hlavu zase dole doporucuju to uz rozdelat cely a vymenit je. Jinak to zachvilku budes zase rozdelavat.

15:18:20
16.11.2013
16.11.2013

Klubko_
-> venni: myslis pistni krouzky? Ten motor nema najeto ani 100 000km, to myslim jeste neni potreba.
01:52:38
16.11.2013
16.11.2013

venni
-> Klubko_: vy jste neudělali kroužky,když už to bylo rozházený?to je škoda....
Jinak kamarád měl najeto na týhle motorizaci 212tis (ve 170tis,dělaný kroužky a celý vnitřek čištěn od karbonu,auto kupovali new,takže km zaručeny)...zničeho nic zapískalo mazání a motor chcípnul....někde se zadřel.Prej to bylo lehce máznutý na ojnici,ale víc to bylo asi někde na vačce.Koupil jinej motor za 11tis a zkusí štestí znovu.
Jinak kamarád měl najeto na týhle motorizaci 212tis (ve 170tis,dělaný kroužky a celý vnitřek čištěn od karbonu,auto kupovali new,takže km zaručeny)...zničeho nic zapískalo mazání a motor chcípnul....někde se zadřel.Prej to bylo lehce máznutý na ojnici,ale víc to bylo asi někde na vačce.Koupil jinej motor za 11tis a zkusí štestí znovu.
00:21:36
16.11.2013
16.11.2013

Klubko_
-> venni: ja budu muset tu hlavu jeste jednou sundat a i hydrostely zkontrolovat(nebyly meneny vsechny), ale moc se mi nechce to zas rozdelavat
Olej to taky docela solidne bere a to nema ani 100 000km.

Olej to taky docela solidne bere a to nema ani 100 000km.
20:48:03
15.11.2013
15.11.2013

venni
-> Klubko_: mam ten samej motor ,nalítáno cca 130tis,olej to žere neskutečně (záleží v jakým režimu otáček jezdim,když 4-6tis tak není problem litr oleje na 1000km :) a auto se mi uvnitř taky jakoby klepe...třeba když stojíš na světlech nebo u šraněk,cítíš malé chvění a nebo zacukání.Otáčky se ale nehnou.Klapka nastavená,sání přetěsněný a přisuzuju to zarostlejm hydroštosum od karbonu,což v Tvém případě je ale blbost,když máš hlavu po GO.
PS: vím že za spotřebu oleje mužou kroužky,nějakej rok už se je chystam vyměnit,ale nejsou lidi a čas :D :D :D :D
PS: vím že za spotřebu oleje mužou kroužky,nějakej rok už se je chystam vyměnit,ale nejsou lidi a čas :D :D :D :D
13:30:16
15.11.2013
15.11.2013

Klubko_
-> Jarinko: to praveze nevim. Delal to borec pri oprave ventilu, ktera se tady probirala niz, coz uz je vic jak 2 roky. Takze jsem od nej jen prebral hlavu jako hotovou k namontovani.
Od te opravy ventilu se s tim jezdilo, ale ten motor bezel tak nejak divne a postupne se zhrosovalo vynechavani na volnobeh a nekdy motor skoro zastavil.
Tedka byla fabia pres mesic v servisu a borec udajne prehazoval dily zapalovani a vstrikovani z jine fungujici fabie. Vstrikovace jsou v poradku, ty jsem videl na testovaci stolici a za merenou dobu dodaly vsechny stejny mnozstvi testovaci kapaliny. Nastaveni rozvodu kontroloval taky a je OK.
Ve vysledku vymenil netesnici EGR ventil a myslim snimac tlaku paliva. EGR podle nej zpusoboval to zastavovani motoru.
Po tomto poslednim servise cukani dost ustalo, ale jeste tam trochu je.
Vstrikovani a zapalovani je podle nej v poradku a mysli si, ze je nejakej problem v hlave potazmo ventilech a proto valce nahodile vynechavaji.
Od te opravy ventilu se s tim jezdilo, ale ten motor bezel tak nejak divne a postupne se zhrosovalo vynechavani na volnobeh a nekdy motor skoro zastavil.
Tedka byla fabia pres mesic v servisu a borec udajne prehazoval dily zapalovani a vstrikovani z jine fungujici fabie. Vstrikovace jsou v poradku, ty jsem videl na testovaci stolici a za merenou dobu dodaly vsechny stejny mnozstvi testovaci kapaliny. Nastaveni rozvodu kontroloval taky a je OK.
Ve vysledku vymenil netesnici EGR ventil a myslim snimac tlaku paliva. EGR podle nej zpusoboval to zastavovani motoru.
Po tomto poslednim servise cukani dost ustalo, ale jeste tam trochu je.
Vstrikovani a zapalovani je podle nej v poradku a mysli si, ze je nejakej problem v hlave potazmo ventilech a proto valce nahodile vynechavaji.
12:32:45
15.11.2013
15.11.2013

stepan
-> Karel.: Podle popisu bych řekl, že normální těsnění dal, a v pohodě to není. Ale nemyslim si, že by to vynechávání bylo tim.
12:05:27
15.11.2013
15.11.2013

Karel.
-> Klubko_: Jsou značky např. Peugeot, krerý nabízí těsnění na hlavu tlustší, po snížení hlavy, ale má 1 jakost. Takže už je "jedno" kolikrát je snížená, což se nepočítá, že to děláš každej rok.
Fabia co tady děláme tak se dává originální tloušťka, škodovka ani jinou nenabízí, navíc líznutí hlavy má být opravdu líznutí, né o 1cm
Takže dej normální těsnění a bude to v pohodě.
Fabia co tady děláme tak se dává originální tloušťka, škodovka ani jinou nenabízí, navíc líznutí hlavy má být opravdu líznutí, né o 1cm


11:50:08
15.11.2013
15.11.2013

Jarinko
-> Klubko_: Kolko si ju znizil?
11:45:10
15.11.2013
15.11.2013

Klubko_
vytahnu svoje starsi tema...Fabia 1,4 16V 55kW r.v. 2001.
Hlava sundana a srovnana. Dava se po srovnani silnejsi tesneni pod hlavu, nez pred srovnanim?
Je mozny, ze kdyz by se nenamontovalo silnejsi tesneni pod hlavu, muze se kompresni pomer zvysit natolik, ze zacnou nahodile vynechavat vsechny valce?
Hlava sundana a srovnana. Dava se po srovnani silnejsi tesneni pod hlavu, nez pred srovnanim?
Je mozny, ze kdyz by se nenamontovalo silnejsi tesneni pod hlavu, muze se kompresni pomer zvysit natolik, ze zacnou nahodile vynechavat vsechny valce?
14:01:36
24.11.2011
24.11.2011

Tommyk
-> Klubko_: mam doma novy a jde to lehce zmacknout prstem, takze predpokladam ze je to tak spravne.. 

13:17:50
24.11.2011
24.11.2011

Klubko_
hydrostely, kdyz jsou dobry jdou zmacknout v ruce nebo jsou tvrdy i v sikovkach?
17:08:41
25.03.2011
25.03.2011

suri
-> Klubko_: podľa DP nové
15:34:21
25.03.2011
25.03.2011

Karel.
-> Klubko_: ses díval na originál že? ten stojí 252 jeden kus



15:33:05
25.03.2011
25.03.2011

Karel.
-> Klubko_: se dívám sada ellring za 600kč
nebo 700 victor reinz, dá se sehnat i levnjěí určitě


15:29:54
25.03.2011
25.03.2011

Klubko_
-> Karel.: ty woe, to je palka ale 200 za sroub 

15:22:24
25.03.2011
25.03.2011

Karel.
-> Klubko_: určitě bych je tam dal nový

15:21:19
25.03.2011
25.03.2011

Klubko_
maji se davat novy srouby, co drzi hlavu, kdyz byla sundana? Nemam ted poruce "jak na to" takze se nemuzu mrknout a pojedu kupovat rozvody.
16:41:56
11.03.2011
11.03.2011

Klubko_
tak nam dnes volal borec, ze mame spravenou hlavu 6600kc vcetne novych ventilu 200kc/ks
13:15:09
08.03.2011
08.03.2011

suri
-> Klubko_: tá hlava sa asi naozaj neoplatí robiť jedine ak máš známeho za dobrú cenu
piesty by som vybral a skontroloval , niečo bude asi prasknuté alebo prasknuté medzi krúžkami , neviem ale či sa dá spodok rozobrať
piesty by som vybral a skontroloval , niečo bude asi prasknuté alebo prasknuté medzi krúžkami , neviem ale či sa dá spodok rozobrať
12:19:23
08.03.2011
08.03.2011

Klubko_
Tak jsme dneska volali frajerovi, kterej opravuje hlavy a rekl nam cca 5000 vcetne novych ventilu.
-> venni: dik.
-> venni: dik.
23:59:16
07.03.2011
07.03.2011

venni
23:25:27
07.03.2011
07.03.2011

Klubko_
-> venni, Milan 136: nejak se mi nedari ten inzerat najit. Napiste mi sem pls odkaz.
21:27:06
07.03.2011
07.03.2011

venni
-> Klubko_: tohle neopravuj,práce na hlavě bude min 5 litrů plus ty ventily.(beru to + - ,teď jsem nechával hlavu vařit,rovnat a zabrušovat ventili na fiata) Zkus ten inzerát co dole dával Milan 136.Potřeboval jsem z tý fábky taky něco a člen Humlik je naprosto v pohodě 

20:46:17
06.03.2011
06.03.2011

Klubko_
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: v kelly ventily vyjdou 350 vyfuk a 300kc saci. Ale tak 30% slevu bych tam sehnal. Uvidime, este to s tatou musime probrat.
20:38:46
06.03.2011
06.03.2011

Kuladmin
Bud je skus namlatit tak aby sly ven a max se to povede nebo tu hlavu tim dodelas a stejne ti pak nezbude nic jineho - uz nemas ted co ztratit. Tak asi tak.
20:04:24
06.03.2011
06.03.2011

Jarda/felda
-> Klubko_: třeba aukro.cz/skoda-fabia-nahr
adni-dily-i1491217737.html
20:02:09
06.03.2011
06.03.2011

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Klubko_: myslím že jestli namlátíš ventily zpátky tak zkurvíš vodítka ..
ventily taky nejsou levná záležitost + práce ?!
ventily taky nejsou levná záležitost + práce ?!
19:41:41
06.03.2011
06.03.2011

Klubko_
-> Kuladmin, alpin: jn, pruziny uz byly vlastne skoro stlaceny, takze ventily este zkusim zakllepnout do rovna.
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: ti nejak nevim, esi shanet jinou. Se mi moc nechce buh vi jak dlouho shanet jinou nez tohle mit treba za tyden vyreseny.
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: ti nejak nevim, esi shanet jinou. Se mi moc nechce buh vi jak dlouho shanet jinou nez tohle mit treba za tyden vyreseny.
19:30:49
06.03.2011
06.03.2011

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Klubko_: todle neřeš a schánej hlavu
19:16:48
06.03.2011
06.03.2011

alpin
-> Klubko_: najpr ich daj do jakej takej rovnej polohy aby sa ti potom mali strunky kde stlačiť
19:13:11
06.03.2011
06.03.2011

Kuladmin
-> Klubko_: Sundavaji se tak nejak stejne (snad) ale ty budes mit problem ze uz ted je mas solidne pootevreny takze potrebujes o dost vetsi silu
jestli vubec je na to prostor. Sezen jinou hlavu bude to jednodussi
nebo kladivem narovnat oni mozna prdnou a vyndas je bezproblemu :o) ale nesmis znicit voditka !!

nebo kladivem narovnat oni mozna prdnou a vyndas je bezproblemu :o) ale nesmis znicit voditka !!
18:56:29
06.03.2011
06.03.2011

Klubko_
ventilovy pruziny se sundavaj jak na facku? Zkouseli jsme pres orech klepnout po te horni misce a bez vysledku.
18:40:49
06.03.2011
06.03.2011

castrol
a to som chcel fabku po felde
18:38:37
06.03.2011
06.03.2011

alpin
-> Klubko_: možno len tie ventili a guferá by som dal vymeniť
18:36:38
06.03.2011
06.03.2011

Klubko_
-> Matthes, záškodník z TechWebu: to srovnam kladivem zpatky ty ventily ne?
ne ted vazne, asi to proste dame nekomu, kdo tyhle hlavy spravuje. Vypada to jen na ty poohybany ventily.

18:36:03
06.03.2011
06.03.2011

castrol
-> Matthes, záškodník z TechWebu: mozno hlava by stacila
18:34:10
06.03.2011
06.03.2011

alpin
-> Matthes, záškodník z TechWebu: prerobiť na dvojtakt
18:32:52
06.03.2011
06.03.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Klubko_: Co s tim ted? Predpokladam, ze naohybat je zpet asi neni nejlepsi napad
Vymenit hlavu? Novy motor?

18:29:27
06.03.2011
06.03.2011

Klubko_
a tohle je zbytek kladky mezi vackama, ktera to bohuzel spustila
18:29:08
06.03.2011
06.03.2011

MOLSO
-> Klubko_: tak to je v piči 

18:28:33
06.03.2011
06.03.2011

Klubko_
-> MOLSO: vseeeeeecky jsou ohnuty
18:27:47
06.03.2011
06.03.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
Pekne, moderni koncern :-D
18:27:12
06.03.2011
06.03.2011

Klubko_
.
18:26:43
06.03.2011
06.03.2011

Klubko_
.
18:26:40
06.03.2011
06.03.2011

MOLSO
-> Klubko_: to zrušilo komplet včetky ventily ? 

18:26:19
06.03.2011
06.03.2011

Klubko_
.
18:25:43
06.03.2011
06.03.2011

Klubko_
.
18:24:59
06.03.2011
06.03.2011

Klubko_
tak co rikate? Pekny ze?