E85 na nízký Kp

prohledat
72 příspěvků (zobrazeno 51 až 72) od 31.10.2010 do 12.04.2012, založil/a Matthes, záškodník z TechWebu
řadit dle data
09:13:46
02.11.2010
rsvancara
-> Matsoft: to už by se z toho mohl postavit dízl :-D
09:07:51
02.11.2010
Matsoft
-> Vrba: no... kamos ma hlavu, ktera kdyz se da na normalni motor, tak udajne, kdyz se motor vytoci, tak se roztrhne pist v krouzkach... udajne tlak 19atm. Ale to uz je asi extrem
08:00:56
02.11.2010
105
-> Urbi: ja obycejny brisky jezdim na lpg a nic se nedeje....
00:59:51
02.11.2010
Petr Urban
K těm svíčkám...může zůstat stejná tepelná hodnota jako na benzín, když se volí jiná, nevidím v tom žádné výhody a svíčky vydrží stejně. Jen bych koupil kvalitnější...osvědčilo se Bosh či NGK. Brisk půjde rychle pod kytky s E85.
17:43:50
01.11.2010
Vrba
-> havlik: no nevim,jestli zrovna tahle hlava není prokletá :-D
17:35:15
01.11.2010
havlik
-> Vrba: zkus karla. ten takovou měl pokud jí nehodil gabrielovi na hlavu:)))
17:34:11
01.11.2010
Vrba
-> palinator: Tak jasně,když zvedneš kompresi az k možnostem e85,ziskáš tím větší učinnost celého motoru - tj vyšší výkon a menší spotřeba.Otázka je o kolik procent.Potom je to na zvážení jestli se vyplatí stavět motor s vysokým KP vyloženě jen na e85. Kdyby mi chtěl nekdo za levný peníz střelit hlavu na které to někdo přehnal se snížením a je na benzín nepoužitelná,rád to vyzkouším :-)
15:42:03
01.11.2010
palinator
-> Vrba:

Leč spotřeba zůstane stejná, resp. vyšší, oproti motoru se zvýšenou kompresí
upraveno 1x, naposled 01.11.2010 15:42:24
15:31:41
01.11.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Vrba: Jasne, to neva. Nechci starou herku trapit 1
14:02:08
01.11.2010
Vrba
-> Matthes, záškodník z TechWebu: S nizkym KP jen nevyuzijes plny potencial toho paliva,-to je cela věda.
13:37:43
01.11.2010
Alenka
-> Čokin: proc studenejsi svicky?

Jezdim v seriove 135 normalni D17YC a neni problem ani pri delsi zatezi.
09:15:46
01.11.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Čokin: No vidis, svicky me nenapadly 6 Okrouzky se vymeni, to neni problem. Jsem na to zvedav.
09:10:34
01.11.2010
Čokin
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Nezapomeň na studenější svíčky - trysky asi budeš muset převrtat chce to skoro díru jak do p....... a pak ty svíčky to je základ úpravy na E85, pak ti to možná sežere nějaké těsnění nebo O kroužek, ale to poznáš. Detonací se bát nemusíš viz. Alenka, takže jediné ryziko je chudá směs, ale to ty zvládneš nastavit4
23:41:07
31.10.2010
darklord
-> Matthes, záškodník z TechWebu: predavam? nemal si nehodu? tu nepustim ani keby mi za nu ponukli celu druhu skodovku
23:16:48
31.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> darklord: Hehe plastovou nadrz, protoze jednu prodavas? 3 Soustava bude chtit vymenit. Tu hadici ktera spojuje hrdlo a nadrz sezraly mysi 3
23:11:13
31.10.2010
darklord
cece, tak byt tebou preventivne vymenim celu benzinovu sustavu a dam tam plastovu nadrz. nehovoriac o tom ze ti v tom ten chlast celkom rychlo zvodnatie ak to bude dlhsie stat
21:19:39
31.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
Tak jo, ja to zkusim. Pretryskuju karb, postavim nejakej inteligentni rozdelovac a uvidim. Ten motor je relativne zahnojenej (no cistejsi nez pulka zdejsich motoru), ale kdyby se pokalel, tak si necham blok pro pripad zveteranovani vozu a udelam GO.
21:19:09
31.10.2010
Jakub M.
-> Matthes, záškodník z TechWebu:

napsal jsem trochu OT .. tak E85 má obecně vyšší oktanový číslo než benziny, takže detonace rozhodně nebudou. Takže směs doženeš a předstih taky .. i když ten až tak hrát roli z hlediska detonací nebude .. přecejen 120 se svými 8.8:1 6
21:16:02
31.10.2010
Alenka
Pisty tezko.

Jediny, ceho bych se mozna bal, jsou vyfukovy ventily, ale to je tak vsechno.

Kazdopadne, ve 120 motoru neexistuje zpusob jak tuhle vec prinutit k detonacim, a chudou smes poznate snadno, takze o pisty bych se vubec nebal.
21:14:11
31.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jakub M.: A myslis, ze tim, ze mam maly KP, bych to nemusel dohonit na predstihu?
21:12:32
31.10.2010
Jakub M.
Písty ti ničí především vysoká teplota a detonace ... proto je likviduje chudá směs a při nesprávném nastavení předstihu může i vysokooktanové palivo (ale to už musí být fakt hodně nesprávně)
21:01:14
31.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
Borci, mam dotaz. S kamaradem jsme ozivili moje druhy auto. Obyc 120L, budem ji mit jen na leto a chteli bychom jezdit na cisty E85. Je mi jasny ze musime vychytat predstih a karbec. Ovsem dalsi kamos nas plasi, ze tim muzeme oddelat pisty. Ze tenhle KP seriove 120 je prilis nizky na spalovani E85. Je to mozny? Ja ziju v domeni, ze pisty mi znici treba chuda smes, detonace a ne vysokooktanove palivo 9
Extreme Tyres