Nepér 11.05.11 00:00:00 napsal: každopádně by to mělo bejt lepší, než Hricina.
Jenom že jsi vzpomněl toho Hricinu... tak uvedu jako perličku, že na dnes už bývalém Havocově Solitairovi, jak už jsem tu jednou zmiňoval že hnijí, tak už shnily ani ne po dvou letech na sračku... ve svodech díry asi tři, kolem vlnovce mezi svody a středem další a hned za středem ještě jedna... a 17000 v haj*lu.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Svody 4-2-1 na Fa?
11:13:47
11.05.2011
11.05.2011

Jura_Favorit
10:43:29
11.05.2011
11.05.2011

havlik
-> Nepér: otazkou je zdali je tohle plánek na A vyfuk nebo na co vlastně.) navíc to je z 89 tzn postupem času se to mohlo měnit jak u zadní nápravy u 130L/A
10:41:02
11.05.2011
11.05.2011

Nepér
Aha, takže neměl, no té jedno. Každopádně střední tlumič je taky jen děravá trubka, jako 1.9... Přizpůsobit 1.9 výfuk se mi zdá jako nejjednodušší cesta.
10:31:54
11.05.2011
11.05.2011

havlik
10:25:50
11.05.2011
11.05.2011

Nepér
Dieselový věci kvůli většímu průměru trubky a kvůli tomu, aby to nedělalo moc kravál, což by asi áčkovej vejfuk dělal. Nemáte někdo nějakou dokumentaci, kde by bylo vidět, jak ten áčkovej originál vypadá? Jestli teda Favorit sk. A měl vůbec takovýhle svody :D
09:59:03
11.05.2011
11.05.2011

Tomaso435
-> Nepér: a dát i konec z D feldy ? ja to beru podle kolegy co si dělal žíhadýlký, a mělo to docela v pohodě. kravál to nedělalo, upalovalo to jak divý, a normálně s tím chodil stk jelikož na vejfuku je homologace:-)
09:49:20
11.05.2011
11.05.2011

havlik
-> Nepér: a proč furt dieslový věci dyt to bude řvát jako kráva. Co zkusit udělat celej áčkovej výfuk
09:48:33
11.05.2011
11.05.2011

Nepér
První nástřel:
přes vysoustružený kroužek a pružinky připojit ke svodům vlnovec a střed z 1.9D felície a použít nějakej tunerskej "laďák" na 1.9D, třeba ulter sport, či takněco...
přes vysoustružený kroužek a pružinky připojit ke svodům vlnovec a střed z 1.9D felície a použít nějakej tunerskej "laďák" na 1.9D, třeba ulter sport, či takněco...
00:00:00
11.05.2011
11.05.2011

Nepér
Mno, tak svody by byly... údajně tovární 4-1 pro skupinu A, ale věř tomu... každopádně by to mělo bejt lepší, než Hricina. Takže co na to dál za střed a konec, aby to fungovalo a nedělalo moc kravál? Zakončený jsou dvěma očky, pro přichycení dalšího dílu přes dvě pružinky...
19:22:40
26.11.2010
26.11.2010

Bery
-> david 136: co na to napsat...studuj...
12:53:25
26.11.2010
26.11.2010

david 136 - zrušená registrace
muze mi nekdo rict v cem je vyhoda pruchoziho stredu? mam doma jak pruchozi stred tak i konec ale jak sem tam nasadil pruchozi stred tak to akorat rve jinak nic, ze se tim zmeni volnobeh chapu ale nesla mi s tim ani poradne vyladit smes tak aby to slo plynule za plynem, ja bych stred nechal stredem, on tam nejakej vyznam bude mit
11:06:17
26.11.2010
26.11.2010

Nepér
Tak já nechám 4-2-1 sérii, jen trochu slícovaný s hlavou, místo středu průchozí a dozadu zatim nevim.
19:19:04
20.10.2010
20.10.2010

m8rinek
-> vhml: :)))
18:54:25
20.10.2010
20.10.2010

vhml
Po tom co jsem viděl svody 4-2-1 bez jediného ohybu stylem spoj válce 1-2, 3-4 a následně trubka navařená kolmo, mě už nic nezaskočí. A prej ten motor netočí kvůli horšímu rozdělovači :-D
18:43:04
20.10.2010
20.10.2010

m8rinek
A já myslel, že pujde o něco jako lamelární proudění, potlačení zpětnýho tlaku ve větvých, či zmenšení odporu při odvodu spalin... a ono to je přitom tak jednoduché :)))
09:05:03
20.10.2010
20.10.2010

105
aha dík:)
10:11:10
19.10.2010
19.10.2010

Alenka
Což je s téměř 280 vačkou naprosto zásadní fíčr 

09:58:30
19.10.2010
19.10.2010

Evž@
lepší průběh kroutícího momentu
08:28:41
19.10.2010
19.10.2010

Nepér
Že by lepší průběh v nižších otáčkách?
08:11:43
19.10.2010
19.10.2010

105
jaky je zasadni vyhoda svodu 4-2-1 oproti 4-1?
21:07:43
18.10.2010
18.10.2010

Jarda/felda
-> Nepér: dej i průchozí střed bez tlumiče brouku 

20:10:48
18.10.2010
18.10.2010

Nepér
No, tak já tam tu sérii každopádně zezačátku dám...
19:44:28
18.10.2010
18.10.2010

suri
-> Nepér: a myslíš že to potrebuje niečo lepšie ako bežne používanú kombináciu karbecového výfuku? dobré 4-2-1 zvody akosi nevidieť
19:13:19
18.10.2010
18.10.2010

Nepér
1.4, vačka M-E 278, hlava z fábie, přetryskovanej Lekr...
17:48:41
18.10.2010
18.10.2010

m8rinek
-> Alenka: to bych podepsal...
16:42:10
18.10.2010
18.10.2010

suri
za prvé by bolo vhodné povedať na aký motor to je , ale určite to nebude väčší zázrak ktorému nebude stačiť prvý karbecový fávo zvod a trubka miesto stredu
16:07:39
18.10.2010
18.10.2010

Jarda/felda
-> Nepér: M-E ale už je nedělaj a asi dělat nebudou 

12:53:20
18.10.2010
18.10.2010

Alenka
-> Jura_Favorit: zakladni nastaveni, nezakladni nastaveni, hodnoty mimo lambda regulaci zustaly stejne, takze pokud je to chudy a jeste to ma na pendrek casovani zapalovani, tak muzou bejt svody i od samotnyho panaboha a nepojede to jak by melo.
12:47:23
18.10.2010
18.10.2010

Jura_Favorit
-> Alenka: SW Cimbák nepochybně ochcal, ale jestliže je minimální rozdíl se svody / bez svodů i po čerstvě provedeném základním nastavení, kdy to auto jede znatelně lépe, pak tvrdím, že ty svody svůj účel příliš neplní...
Zvlášť, když Hricina tvrdí, že všechno propočítával a jsou dělané vyloženě na míru na tenhle motor...

12:06:41
18.10.2010
18.10.2010

Alenka
-> Petkar1: uprava je kompletni, ale je to zabite prasojednotkou od Cimbu, takze bych se nedivil, kdyby problem nebyl ani tak v HW jako v SW.
11:46:55
18.10.2010
18.10.2010

Petkar1
-> Jura_Favorit: a kolik jste na tom autě udělali úprav? Jestli jsou svody jedinou úpravou, tak se neni čemu divit.
11:16:35
18.10.2010
18.10.2010

Jura_Favorit
Nepére svody od Hriciny má Havoc na Solitairu a dalo by se to stručně shrnout jako "za hodně peněz málo muziky" (a hodně kraválu
). Ač dělané údajně na míru jeho motoru, jen se mu malinko zlepšil průběh krouťáku, ale za ty peníze to ani omylem nestálo za to. Mimochodem má je rok, poslední dobou s Fáčkem už ani nejezdí a přesto už mu hnijí... Třeba je to náhoda, je na něj slyšet i chvála, kdo ví, každopádně u Havoca to není nic extra... Nějak si z toho udělej obrázek, případně mu napiš o další podrobnosti - kde ho najít víš...

10:36:52
18.10.2010
18.10.2010

havlik
-> Nepér: ježiš krom hřičiny nikdo z výrobců opravdu nemá fotky a ceny je takovej problém zvednout telefon a zavolat jim? je vůbec zázrak že už má takovéhle stránky do nedávna tam byla jen fotka na které bylo napsáno co dělají a telefoní kontakt.
10:32:03
18.10.2010
18.10.2010

Nepér
Tuhle stránku jsem měl zobrazenu před čtvrt hodinou, pokud si tam našel svody "Favorit 4-2-1" s cenou, neumím hledat. Pošli mi prosím odkaz. Také bych uvítal nějaké zkušenosti se svody na Favorita různých výrobců.
10:28:22
18.10.2010
18.10.2010

havlik
-> Nepér: www.ncpower.cz/vyfuky ja teda nevim ale to je problém nahnat do googlu jmena aby ti to naslo vysledky?
10:21:07
18.10.2010
18.10.2010

Nepér
O Hricinovi se tu nepíše nic moc, ale svody na fávo se míň kroutěj, než na 742, tak by to nemusel bejt od něj průšvih, nevim. Ty jeho svody jsem viděl a jsou dole nějak nebezpečně blízko manžety na vnitřním kloubu pravý poloosy.
10:12:32
18.10.2010
18.10.2010

Nepér
Hricina, Hlušička, Němec... nikdo nemá pořádný stránky, člověk se pořádně nedoví, co jak vypadá a kolik to stojí...
Který jsou nejlepší a co to stojí?
Co pak se zbytkem výfuku?
Který jsou nejlepší a co to stojí?
Co pak se zbytkem výfuku?