
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
fabia 1.4 mpi, r.2002
prohledat
38 příspěvků (zobrazeno 1 až 38) od 10.10.2010 do 15.04.2013, založil/a Jarda - zrušená registrace
-> myschaak AZNP K.Hora: no bohužel já diagnostiku nemám
jinak by to bylo určitě dobrý pokud by to něco napsalo teda

-> Arnold: tak napíchnout by to bylo dobrý
-> palinator: no bylo by fajn kdyby jsi zjistil co to bylo 

-> Arnold:
Pamatuju že tohle se stalo taky na MPi Fabii tátovýmu kolegovi. Už si ale nepamatuju co to bylo.
Pamatuju že tohle se stalo taky na MPi Fabii tátovýmu kolegovi. Už si ale nepamatuju co to bylo.
-> myschaak AZNP K.Hora: nevím ale tohle se stalo už podruhé poprvé se to řešilo stejným způsobem odpojit baterku a pak jsem to měl na diagnostice ale ta nic neukázala a do teď to dalo pokoj až teď asi po roce se to zase ozvalo
rozhodně by asi bylo nejlepší na diagnostiku že??

nedělal něco takovýho ten vyhnilej el. svazek jak maj fábie tu nemoc?
Hoši využiji téma
dneska mi z ničeho nic na té mé mrše začaly svítit všechny kontrolky stěrače se pustili na plno i když jsem je měl vyplé rozsvítily se varovky a jen svítily a ani se nic nestalo když jsem vypnul motor a vyndal klíček ze zapolávání
jediné co mě napadlo v tu chvíli je odpojit baterku aby se to resetovalo mám podezření že je špatná ŘJ co vy na to pánové?? co myslíte vy?? díky za každý názor
jinak auto má najeto asi 177 ××× km
a motor je slnější verze MPI 50 kw





-> James1991: zkusil bych diagnostiku akčních čelnů, jestli cvaká a foukat do něj jestli propouští.
Ta nádobka je vzadu u hrdla. Pokud je rozsypaná-černej prach ve ventilu, tak je na výměnu
Ta nádobka je vzadu u hrdla. Pokud je rozsypaná-černej prach ve ventilu, tak je na výměnu
-> Milan 136:
Fotka je ilustrační
Ahá, tou špatnou průchodností bude asi to, že když auto jede, tak je občsa slyšet jak si upouští plyny z nádrže, jelikož jednou tam něco zvláštně po dojezdu hvízdalo, otevřel sem víčko nádrže a ufouklo si to a byl klid.. vyčistit by to nestačilo?
Fotka je ilustrační

-> James1991: ventil odvzdušnění palivové nádrže. Klidně může být KO i nádobka s aktivním uhlím. Vyndej ho a zkus, jestli se z něj nevysype černej prach.
Nebo to přetankováváš...
A umej motor
Nebo to přetankováváš...
A umej motor

Tak dalščí dotaz, nevíte jak se nazývá toto zakroužkované u expanzky? Zkoušel jsem přes vyhledávač ventil apod.a nic sem nenašel. Vim že se můžu podívat na díl a opsat si jeho číslo, ale k autu se dostanu až pozítří. Na diagnostice to hlásilo špatný průchod. Díky
-> James1991: projdi hadice co jdou ze sáncího svodu
-> Suty:
Vážně?
A kde se ta hadička nachází prosimtě?
Vážně?

-> James1991:
Hadička podtlaku je vypadlá
Hadička podtlaku je vypadlá
-> Kuladmin:
Ano, teploměr ukazuje že je vše ok, ale kontrolka ukazuje že vaří. Já myslel že Fábie má čidlo ještě na kolínku u termostatu, ale mrknu na tu nádobku.
Ano, teploměr ukazuje že je vše ok, ale kontrolka ukazuje že vaří. Já myslel že Fábie má čidlo ještě na kolínku u termostatu, ale mrknu na tu nádobku.
-> srandokan: Jo ted si myslim na to kapl - klasika u tehle fabii bordel v nadobce kde je cidlo hladiny - sice je mi divny ze v servisu na to neprisly je to docela znamy ale neni servis jako servis.
Budes muset poradne necim tu nadobku vycistit a nebo rovnou koupit novou pac je to nerozebiratelne a bohuzel to docela stoji penize.
Budes muset poradne necim tu nadobku vycistit a nebo rovnou koupit novou pac je to nerozebiratelne a bohuzel to docela stoji penize.
-> James1991: Čo čidlo chladiva? Nie je nízka hladina signalizovaná tou istou kontrolkou?
-> James1991: Ja si to ted nevybavim jak to tam je ale rikam dobre teplomer ukazuje ze je vse ok ale je tam kontrolka ktera signalizuje ze varis? Je to tak?
Ještě bych se rád zeptal zas k Fábii(viz. níže). Pořád svítí kontrolka že se auto "vaří", přitom teplota se drží naprosto v normálu, jak má. V servisu na nic nepřišly, ani čidlo není vadné.
-> suri:
Dobře, díky za rady.
Dobře, díky za rady.
-> James1991: aj snadnejšie , dole kryty , odpojiť vstreky , klapku , palivo , 6 matiek a je dole , očistiť a nové , nie je na škodu aj pod klapku nové a vyčistiť ju poriadne hlavne hrany , väčšinou sa chytí aj bez mazania adaptačných hodnôt
-> suri:
Jde to těsnění tak "snadno" vyměnit třeba jako u Favorita?
Jde to těsnění tak "snadno" vyměnit třeba jako u Favorita?
-> James1991: jj
-> James1991: presne
-> suri: Myslíš netěsnost mezi hlavou asacím potrubím?
-> James1991: môže byť , alebo len typická netesnosť sacieho potrubia , ofúkaj to okolo hlavy kompresorom a kukaj otáčky
Nevíte kde by mohla být chyba, že u Fabie 1.4Mpi první generace, kolísají otáčky cca mezi 900-1000ot./min? Že by škrticí klapka?
Díky
Díky
njn, me ten vagscope vubec nefunguje, umi to precist jen prave tu pamet zavad... mam nejaky shareware
dnes to vymenim a uvidime...
dnes to vymenim a uvidime...
-> Crestik: na fábii je jen dvojpinový...
-> Nwkt: -> Kuladmin: přesně tak, ale hlavně nechápu co dál řeší když to ještě to čidlo napsalo. většinou ho to hlavně vůbec nenahlásí...
a přesto je vadný
-> Nwkt: -> Kuladmin: přesně tak, ale hlavně nechápu co dál řeší když to ještě to čidlo napsalo. většinou ho to hlavně vůbec nenahlásí...
a přesto je vadný
-> Jarda: Proc vsichni koukaji jen na pamet zavad????
Dyt tam jde sledovat vsechny hodnoty z ruznych cidel a tam je vse krasne videt kde je problem.
Zde treba inspirace co leze z feldy BMM. A u tebe toho bude jeste vic.
www.feliciaklub.cz/forum/ viewtopic.php?f=20&t.. .


Zde treba inspirace co leze z feldy BMM. A u tebe toho bude jeste vic.
www.feliciaklub.cz/forum/ viewtopic.php?f=20&t.. .
-> Nwkt: čidlo má dva výstupy, pro ŘJ a pro budík. Já měl zas opačné, budík ukazoval kraviny ale do ŘJ šlo dobře :-)
-> Jarda: Když by sis za běhu nalogoval teplotu tak to nádherně poznáš, buď nepude vůbec a nebo tam budou skákat blbosti, mě tam třeba lítalo 30 -9 38 32 0 35 a budík přitom šel normálně
-> Jarda: já vidím na tom protokolu vadný čidlo teploty chladící kapaliny a jak sám říkaš tak neukazuje teplota.
teplota motoru je dost zásadní veličina pro tvorbu směsi. takže vyměnit čidlo a uvidíš jak pojede. a než ho koupíš tak ho vyndej a podívej se, jestli není rozsypanej termostat...
teplota motoru je dost zásadní veličina pro tvorbu směsi. takže vyměnit čidlo a uvidíš jak pojede. a než ho koupíš tak ho vyndej a podívej se, jestli není rozsypanej termostat...
tak ted s tim Peta jela a rikala, ze teplota zas nenabehla, ale kontrolka motoru se nerosvitila...
a pry najednou za jizdy, jako kdyby ji nekdo slapnul na plyn, auto se najednou rozjelo... tak asi ta klapka nebo potenciometr
ja vim proc nechci tajity novy sr*cky a radeji jezdim rapidem
a pry najednou za jizdy, jako kdyby ji nekdo slapnul na plyn, auto se najednou rozjelo... tak asi ta klapka nebo potenciometr

ja vim proc nechci tajity novy sr*cky a radeji jezdim rapidem
-> Kuladmin: ta klapka se neprojevi jako chyba?
dnes jsem tomu udelal diagnostiku a po smazani chyby v RJ nabehla teplota na budiku, po nastartovani uz nesviti kontrolka motoru, ale zda se mi, ze vse ostatni pretrvava, jel jsem to projet a hlavne se mi nelibil kolisajici volnobeh
nevim jak ma jet 50kW mpi, ale prijde me to dost line a bez reakce na plynovy pedal...
ale zas musim rict, ze se to po urcite dobe rozjede a docela i tahne

ale zas musim rict, ze se to po urcite dobe rozjede a docela i tahne
To pripoj na pc a sleduj hodtoty co lezou z cidel. A hned bych vycistil klapku a nechal ji nastavit.
Po nastartovani jde trochu nepravidelne a studeny nema silu - docela tezke se s tim rozjet.
Prijde mi, ze sice tahne, ale vubec neakceleruje, to mi delala felda po montazi LPG, ale fabia je na benzin, teda zatim.
Nedavno po natankovani zacala svitit kontrolka motoru.
Nenabiha teplota, az po vypnuti motoru a opetovnem nastartovani.
Kde je chyba? muze vse mit na svedomi teplotni snimac?
Auto by melo mit dle servisky neco kolem 70tis. km, coz mi neprijde nerealne, protoze nejsou slyset rozvody a olej je po 5tis. km celkem cisty.
Prijde mi, ze sice tahne, ale vubec neakceleruje, to mi delala felda po montazi LPG, ale fabia je na benzin, teda zatim.
Nedavno po natankovani zacala svitit kontrolka motoru.
Nenabiha teplota, az po vypnuti motoru a opetovnem nastartovani.
Kde je chyba? muze vse mit na svedomi teplotni snimac?
Auto by melo mit dle servisky neco kolem 70tis. km, coz mi neprijde nerealne, protoze nejsou slyset rozvody a olej je po 5tis. km celkem cisty.