skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Fabia I 1.4 Mpi
20:58:31
15.09.2010
15.09.2010

105
-> Milan 136: jj vim proto rikam ze to je jen pro zajimavost :) protoze ta elektroinstalace je nestastne resena
20:31:23
15.09.2010
15.09.2010

Milan 136
-> Bc. Duso: na tý diagnostice nevidím nic
ale pokud to s tím relé normálně dobíjí tak to bude dělat ten snímač úhlu na řízení. ten třetí štekr co není vidět. chce to zajet na diagnostiku která to řekne česky. nejspíš to napíše snímač úhlu zkrat na plus např....
na ten svazek vedoucí po L nosníku určitě koukni, popř.rozbal a vysuš a za každej drát zvlášť zatahej jestli to bude naboptnalý...
když bude vsazek ok a i po výměně snímače to stále bude hlásit chybu tak je vadné celé to čerpadlo. tyhle starý zabalený jsou na ho....
když to z toho odlámeš(na novějších je to bez toho) tak je pod tím vlhko....
-> ZdrubT: ostřikovač vede svazkem na každý fabii. a svazky byly zabalený od začátku asi do roku 03 tuším.
-> 105: to jsi měl upadlej kabel svorky DF alternátoru na držáku na startéru. tohle je úplně jinde...

ale pokud to s tím relé normálně dobíjí tak to bude dělat ten snímač úhlu na řízení. ten třetí štekr co není vidět. chce to zajet na diagnostiku která to řekne česky. nejspíš to napíše snímač úhlu zkrat na plus např....
na ten svazek vedoucí po L nosníku určitě koukni, popř.rozbal a vysuš a za každej drát zvlášť zatahej jestli to bude naboptnalý...
když bude vsazek ok a i po výměně snímače to stále bude hlásit chybu tak je vadné celé to čerpadlo. tyhle starý zabalený jsou na ho....
když to z toho odlámeš(na novějších je to bez toho) tak je pod tím vlhko....
-> ZdrubT: ostřikovač vede svazkem na každý fabii. a svazky byly zabalený od začátku asi do roku 03 tuším.
-> 105: to jsi měl upadlej kabel svorky DF alternátoru na držáku na startéru. tohle je úplně jinde...
20:02:46
15.09.2010
15.09.2010

105
jestli to napeti kolisa tak to muze byt i tim regulatorem... jeslti ho budes menit a krouzky budou mit schod musi se to preject ....
s elektro servem je problem,... podivej se po konektorech... (ja treba resil proc nesvitila kontrolka dobijeni ..ale to jen pro zajimavost ..a sou tam dva konektory jeden na altiku a druhej ve svazku a ten byl zoxidovanej pak to bylo ok) no a jak ti kluci radi koukni po elektrice
s elektro servem je problem,... podivej se po konektorech... (ja treba resil proc nesvitila kontrolka dobijeni ..ale to jen pro zajimavost ..a sou tam dva konektory jeden na altiku a druhej ve svazku a ten byl zoxidovanej pak to bylo ok) no a jak ti kluci radi koukni po elektrice
18:12:00
15.09.2010
15.09.2010

ZdrubT
Většinou to je to servo. mělo by to nejvíc problikávat na konci rejdu. Šáhni na ty kroužky na altíku, jestli maj vyjetou drážku, tak jsou v řiti. Od baterky do kasle vede svazek kabelu. Pokud se válí na nosníku a je v něm tažen i ostříkovač tak ho opatrně zozmotej, muže bejt schnilej. To se u modelu do 2002 stávalo.
18:00:31
15.09.2010
15.09.2010

Ing. Duso
Jo a este takto.. ked sa premeriavalo ci dobija altenator tak dost kolisaly hodnoty na meraku ... (uhliky alternator ? alebo zberacie kruzky ?)
17:57:55
15.09.2010
15.09.2010

Ing. Duso
Skuste nieco podumat prosim.. ja zatial netusim co ako.. neskor si to precitam idem teraz na jednu kavu do mesta
Dakujem moc moc.

17:56:38
15.09.2010
15.09.2010

Ing. Duso
-> ZdrubT: ako ono ja som to mal cele rozobrate pozeral som to.. no zatial som na nic extra neprisiel.. nezlaknite sa ze len 2 štekre su.. ten treti je tam niekde schovany.. :) aby nedoslo k omylu ze nejde to preto ze tam chyba ..
17:54:18
15.09.2010
15.09.2010

Ing. Duso
-> ZdrubT: jojo viem.. Svorka +30 ? stredny najvecsi konektor na servu 2 hrube kable do neho idu ... toto sa premeriavalo ci tam ide prud.. prud isiel.. musim este pozret ci nahodou nebude niekde elektro instalacia predreta alebo co a sa dotyka kostry alebo nvm.. koncovky nevyzerali byt zaoxidovane
17:52:30
15.09.2010
15.09.2010

Ing. Duso
-> ZdrubT: nemam pri sebe technicak ostal v dielni ale tusim 2000 najviac 2002.. ale skor asi 2002-ka to bude
17:49:58
15.09.2010
15.09.2010

ZdrubT
Ten svazek je možnej taky, proto se ptám na rok
17:49:10
15.09.2010
15.09.2010

ZdrubT
-> Bc. Duso: Co to je za rok? nejspíš to bude snímač na servu. Je přímo na řízení a přístupnej je z levýho podběhu a konektor je pod baterkou. Mam zato, že se musí vyndat mlhovka v nárazníku.
17:44:14
15.09.2010
15.09.2010

Nwkt
-> Bc. Duso: Schnilej svazek elektroinstalace? Milan 136 ti řekne víc
17:40:02
15.09.2010
15.09.2010

Ing. Duso
-> 105: Kde by si hladal chybu ked ti preblikavaju svetla menia intenzitu.. auto bolo na diagnostike.. vyhodilo len zavadu ohladne serva a este niecoho.. hodim sem obrazok... kde moze byt problem moze to mat suvis so servom ze raz svieti kontrolka raz nie.. na krizovatke ked stojim tak vzdy pocut ze servo daco robi ale pritom s volantom sa netoci. raz ide z tuha volant raz lahko.. olej v serve je kontoloval som, ked sa kruti volantom pocut ze servo ide ruku som polozil na servo citit ze ide... poradte nieco.
17:36:22
15.09.2010
15.09.2010

Ing. Duso
-> 105: no to nevim :(
16:57:34
15.09.2010
15.09.2010

105
tohle je este v pohode jak vypadaj sberaci krouzky?
16:51:11
15.09.2010
15.09.2010

Ing. Duso
1
16:50:57
15.09.2010
15.09.2010

Ing. Duso
Co si myslite o tychto uhlikoch z alternatora fabie 1.4 MPI (jeden kratsi).. je to hodne vymeny ? moze toto sposobovat to ze svetla auta preblikavaju resp. menia v kratkych sekundovych intervaloch intenzitu svietenia ?
A este jedna otazka, ak by sa potvrdilo to co opisuje hore v texte moze to mat vpliv aj na cinnost servoriadenia ? (neskor opisem problem so servom) Dakujem.
A este jedna otazka, ak by sa potvrdilo to co opisuje hore v texte moze to mat vpliv aj na cinnost servoriadenia ? (neskor opisem problem so servom) Dakujem.