Ahoj chlapi, mám dotaz ohledně výměny (viz topic). Jsou u toho nějaké záludnosti a co všechno musím spolu s rychlostkou vyměnit? Jaká má tato výměna pozitiva/negativa? Dávám to tam pro to, že už nechci motor tolik točit :) tak aby to mělo tišší chod. Zatím jsem byl spokojenej se vším co to auto umělo. Nejsem žádnej tuningář ani tuzér tak pls poraďte. Mám 120L, r.v. 10/1986,4q, všechno seriový, max. rychlost 155km/h tachometrových. Ahorát jsem tam udělal odvětrání ventilové skříně do nádobky aby mi to nezadělávalo karbec, zkontroloval jsem sání a výfuk aby nikde nebyly otřepy a přesahy a aby to bylo slícované. No a fakt to bylo

čumim, moje první sériovka u ktéré vše lícovalo. Akorát jsem vyměnil SEDR za starší, protože byl pjekně prohlej ale né víčko, ale dole a emise byly hrozný. Tak jen se chci zeptat jestli se s 5q zhorší akcelerace, a vůbec jak to na tu 5q jede. Díky za info