predstih fabia

prohledat
14 příspěvků (zobrazeno 1 až 14) od 05.09.2010 do 22.05.2011, založil/a steyr
řadit dle data
08:24:49
22.05.2011
Vrba
-> Sepp: Mám zkusenosti takové,že pokud jezdíš zapojený podtlak,musíš jit se zakladním předstihem do záporných hodnot(jezdil jsem tak skoro 3 sezony a nastavení bylo téměř ideální).Pokud jezdíš podtlak odpojenej,stačí mít rozdělovač na nule.Já ted používám stovkové rozdělovače,kde se dá serizovat rozsah regulace podtlaku.
22:45:55
21.05.2011
Sepp
Oživím téma. Motor je fabka v bloku 742.136 s původní vačkou a kompresí, tedy bez úprav. Háček je v tom, že se mi nedaří naladit základní předstih tak, aby auto jelo bez detonací v nějakém spektru otáček (nejčastěji mezi 2-3tisíci). Když už se mi to téměř povedlo a auto jelo slušně, prohodil jsem karburátor za stejný typ se stejným osazením (opět origo 742.136) a motor už zase klepe a nemůžu najít vhodný nastavení. Osobně už mám pocit, že s tímhle rozdělovačem to ani nepůjde, ale to je přece divný, ta fabka není o tolik jiná. Nápady a názory?
00:51:10
09.09.2010
Petr Urban
-> Petkar1: Se vším souhlas :) Já osobně sem na sériovém motoře 136 nebo fel. MPI ve škodovce s karburátorem s rozdělovačem 540 spokojen.V středních otáčkách nebo při plném sešlápnutí plynu si na začátku trošku zaklepe, ale jinak jede dobře.

Citace: Ty průběhy těch rozdělovačů jsou stejně na hovno…3 ... s tímto největší souhlas :D, není nad snímače na motoře a dobře vyladěnou palivovou mapu, což stějně nikdo nedosáhneme, takže buďme rádi za to co je. Jinak na druhém autě co mám(vačka s284,v276 st.) mám upravený rozdělovač od Poláška(Holešov) a spokojenost ve všech režimech. Dle mě těměř každý dobrý úpravce umí tu regulaci udělat dobře s nějakými kompromisi při dobrém popisu co vše je na motoře udělané a co se od něj čeká.
15:26:37
08.09.2010
Petkar1
-> Dušan: Já měl 860 no...a věřim tomu, že ten předstih tam byl hodně malej (ještě bez podtlaku), protože to mělo takovej skomírající volnoběh....880ka je na tohle ze sériovejch rozdělovačů nejlepší, ale ideál taky ne7 Někdo sem do nějakýho tématu dával průběh regulace na upraveném motoru snad od Čepka a byla dost strmá.



edit: a to by tím pádem i vysvětlovalo, proč to nejlíp jelo nahoře
upraveno 1x, naposled 08.09.2010 15:28:04
14:10:48
08.09.2010
steyr
rozdelovac je prave nizsie spomenuty 540... detonacie na priecnom vyfuku asi velmo pocut nebudem to je ten problem... viem ze KP je vacsi nez by mal byt ale v case ked sa to skladalo bola v dohlade vacka 280 len osm od nej odstupil no moja chyba... v hlave je urobena aj antidetonacna strbina davnejsie os mdal aj fotku skusim ju najst a pripojit sem aby ste videli..



zabudol som ze podtlak je odpojeny a zablendovany
upraveno 1x, naposled 08.09.2010 14:18:14
13:32:24
08.09.2010
Dušan
-> Petkar1: neni se za co omlouvat, ta mrcha prave neklepala vubec 8 . S tou 880kou to bylo uplne jiny nez klasika 860. S 860 se nedalo ani jezdit, ta chtela klepat porad.
13:13:36
08.09.2010
Petkar1
-> Dušan: Víš, ty jsi neudělal to, že bys jezdil na klepačku, ale díky nevhodnýmu průběhu toho rozdělovače ti to detonovalo (i málo) jenom v určitým (klidně menším) spektru otáček. Beru to podle toho, že se to chovalo takhle i mně, když jsem ladil - dole v pohodě, pak 3000 - 3800 klep klep klep a nahoře zase OK - prostě ty sériový rozdělovače jsou na ty motory k hovnu...7
upraveno 1x, naposled 08.09.2010 13:14:50
13:10:04
08.09.2010
Petkar1
-> Dušan: promiň, nemyslel jsem to nijak zle. 7 Ale rupnutej píst většinou ukazuje na chybu v nastavení.8 Měl jsem příčák a bál jsem se, abych detonace nepřeslechl díky výfuku, tak jsem dal prostě míň pro sichr.
12:24:07
08.09.2010
Gemini
-> steyr: ak tam mas MPi vacku 254/254 ku ktorej je doporuceny KP 10:1 a ty tam mas skoro 11:1, dal by som tam rozdelovac favo 136x (880tka) ktory ma malu odstredivu regulaciu......potom mozes nastavit zaklad nejakych 3-5 stup.



alebo chces vidiet ako vyzeraju polamane piesty ?
12:21:46
08.09.2010
Dušan
lad poradne at nedopadnes jako ja 8
12:11:44
08.09.2010
Petkar1
-> steyr: ono záleží na rozdělovači jakej máš. Ty sériový jsou zrádný, taky mi to při ladění klepalo v "nesmyslnejch" otáčkách. Lepší je dát pro jistotu trochu míň, jinak dopadneš jako Dušan. Já to ladil tak, že když to přestalo slyšitelně klepat, tak jsem ještě trochu ubral - na výkonu to ani moc znát nebylo. Ty průběhy těch rozdělovačů jsou stejně na hovno...3
12:02:57
08.09.2010
steyr
ta nula mi je nejak daleko... skor by som povedal prave tych 6-7...je tam felicia vacka cize asi 252/252 KP cc 10,8 a na 100 oktan benzin
01:26:04
07.09.2010
Petr Urban
To nepotřebuješ vědět, si to seřid podle motoru, at jede pěkně. Začni zhruba na nule základního u typu 540. Pokud nebude v žádných otáčkách a při prudkce akceleraci klepat (detonační spalování), zkoušej zvyšovat až do okamžiku,kdy př prudkém sešlápnutí třeba trochu zadetonuje,ale musí přestat,jak ne, dej maličko předstih zase zpátky. Prostě seřizuj sluchem,až motor bude při jízdě detonovat, dej rozdělovač o kousíček zpátky,aby detonace zmizely,ale dobře to táhlo až do vysokých otáček. A neboj se rozdělovač dávat i do záporných hodnot základního předstihu,při nakopnutí to může hned být 5 stupnu v plusu.
19:23:16
05.09.2010
steyr
chcel by som sa opytat majitelou aut ktory maju 8v fabku zastavanu na karbec a viac menej seriovou vackou aky predstih maju naladeny...
Extreme Tyres