karburátor po Go

prohledat
49 příspěvků (zobrazeno 1 až 49) od 05.09.2010 do 07.07.2011, založil/a T
řadit dle data
19:11:45
07.07.2011
T
-> ferrari: : no bez něj je to OK a dneska i s nim mi to přišlo, no zítra vyrážim, tak mi držte všichni palce 40 4
17:38:45
07.07.2011
ferrari
Pokiaľ je problém iba na sýtič v kľude môžeš vyjet...
15:13:12
07.07.2011
T
-> minno: : sakryš na to už nemám čas, zítra ráno vyrážim 8 ale včera sjem jel a bez sytiče se to chová normálně...tak to snad mohu vyjet ne? 10
21:40:55
06.07.2011
minno
-> T: ak ten sytič prestal fungovať z ničoho nič, tak tam bude najskôr niečo zanesené, prípadne povolené alebo tak... Mne sa sytič "pokazil" len raz, bolo to už pred pár rokmi a prestalo to fungovať po tom, ako som raz omylom nalial do nádrže naftu a keď som zistil čo som spravil lebo motor nešiel a naftu som vyčerpal von a natankoval potom benzín, tak prestal fungovať sytič..... Sa to nejako od tej nafty zanieslo alebo čo a pomohla len kompletná rozborka karbeču a prečistenie....

Daj ho dole, rozober a vyčisti, prípadne skontroluj či náhodou nemáš prehnuté veko, či to niekde v oblasti sytiča nemôže prisávať falošný vzduch....
17:54:48
06.07.2011
T
nechce se mi zakládat nové téma, tal to dam třeba sem...

na sytič to nechce chytnout a když už to má volnoběh bez sytiče a zapnu ho, tak to začne syčet…jinak bez sytiče motor jede stejně jako vždy…na prd 40

takže na startování to jen vadí, což v tomhle počasí moc nevadí,ale zajímalo by mě,co by to mohlo být…než začnu zase rozebírat celej karbec 8

jinak jak jsem psal, tak se chystam na větší výlet…tohle by snad nemělo vadit, ne? 8 10
21:36:24
22.10.2010
ferrari
Výfuk to môže robiť...ale skôr predstih...ale aj bohatá zmes...
17:04:02
22.10.2010
T
tak jsem to nějak poskládal a dal zkontrolovat pánovi, co to dělá a problém se sytičem vyřešen, krásně to jede, prostě paráda :-) jen mi to začlo při brždění motorem střílet do výfuku, je to možný, že to je výfukem? nebo na tom má vinu i karbec?

jo a občas to chcípne při jízdě na neutral....ale fakt jen občas 8
22:15:47
10.09.2010
mishom
-> T: inak ak nezozenes nove da sa aj to stare vyrovnat vo zveraku s dvoma kusmi zeleza
15:59:13
10.09.2010
T
-> mishom: : takže sehnat jiné. díky :-)



-> bibendum30: : no pokruk určitě a já nechtěl s karbecem laborovat, jen podle víka to byla 130 a sada na 130,tak jsem mysle,že to bude fungovat :-D tak sjem zase o neco moudrejsi,ale kazdopadne jeste zkusim pridat nejake hodnoty,ale pomalu a ne tak skokove :-) docela me to zaclo bavit 40

každopádně díky za rady a za ten návod 4
21:51:02
09.09.2010
bibendum30
-> T: Tak prima,alespoň nějaký pokrok4 myslím si že než laborovat s karbecem,je lepší si ho bud.nechat odborně naladit na daný motor,a nebo upgradovat na karbec "vyšší"řady škodovek,a ten pak přispůsobit danýmu motoru4 Jako jsem to s pomocí pár lidí odtud a jejich radami udělal já
18:25:29
09.09.2010
mishom
-> T: ano moze za to veko zo 120.
upraveno 1x, naposled 09.09.2010 18:25:47
17:42:59
09.09.2010
T
-> Petkar1: : no podle víka to měl být karbec ze 130 a motor je 130,ale sada neodpovídá 10 teda, ne sada,ale ten vnitřek....



-> bibendum30:



tak jsem dneska vrátil dvě tři trysky co tam byly a vyměnil ještě "ó" kroužky na odvětrání plovákové komory a na tu věc, jak stríká benzín do difusoru 3 a stahnul ještě vzduch a vyměnil vzduchový filtr a projel......

v nízkých otáčkách už se to nedusí a neškube a po přidání plynu jede....nicméně mi přijde, že ve vyšších otáčkách je konec dřív, než býval a i chod motoru se zlepšil, ikdyž pořád má ještě " díru " asi tak po 15 vteřinách na volnoběh, ale to bývalo intenzivnější....

jestli teda, to že to " nejede " ve vyšších otáčkách může třeba to víko ze 120?
10:11:46
09.09.2010
Petkar1
-> T: Na jakej motor to vlastně tryskuješ??
21:42:31
08.09.2010
bibendum30
-> T: Jsem zvědav co vymyslíš...jestli se to povede4
17:55:43
08.09.2010
T
-> Petkar1: : když bude čas, ozvu se :-) dík
17:55:26
08.09.2010
T
takže, dneska jsem se v tom zase vrtal a zjistil jsem toto :-)

na sytič to chatne na první,ale otáčky jsou tak max 2000 a to je na plno,ale drží a občas kolísá na 1000 8 ale když už se to ohřeje, tak shodim úpně sytič a drží otáčky pěkně sice,ale přijde mi, že tam má v tom chodu jakousi "díru" po přidání plynu pozvolna OK,ale jak přidam plyn na plno z ničeho, taks e to udusí, zlepšení přijde po sudání vzducháče,ale stejně to neni ono,občas se stejně přidusí......a teď ty parametry....vzduch povolen o 2,75 otáček ( 360st. ) a bohatost o 2 otáčky

a teď ty změněné věci....nejsem si jist názvama,takže radši popisem 40

tryska uprostřed, jak je zapuštěná.... je místo 135 - 145

tryska v plovákové komoře jedna zůstává 115 a druhá je místo 130 - 135 a jeden vzdušník je ze 185 na 200

tak teď kde je všude chyba, jestli teda neni všechno špatně......
13:22:47
08.09.2010
Petkar1
-> T: No garáž mám v Oborech - 16km směr Sedlčany, takže tam to všechno mám4 Kdyžtak mrkni do ID a písni mi SMS 4
13:20:46
08.09.2010
T
-> Petkar1: : a kde já tě vlastně najdu tady v PB? :-)
12:47:53
08.09.2010
Petkar1
-> T: Cena nevim, asi za pivo 3 Mám tady rozebraný SEDRy, tak kdyby ses přijel mrknout, bylo by to ideál4
12:40:20
08.09.2010
T
-> bibendum30: : no moc si toho nepamatuju,takže odpoledne doplnim,ale teď jen co si pamatuju z hlavy....tryska sytiče místo 135 je 145, vzdušník místo 185 je 200 a ještě jedna hlavní tryska je myslim místo 135 145, ale jak říkám, to je z hlavy,doplnim odpoledne....

a víko vylo v tom benzínu,ale dušení nepřestalo....zkusím teda ubrat dohatost a přidat vzduch...



-> Petkar1: : cena? stav? 4 3
21:18:43
06.09.2010
mishom
inak mne sa zda ze tie veka sa uz krive vyrabali..:) tiez sa pridam: neviete co sposobuje to ze pri stundenom motore nejde volnobeh? ide o edsr
21:08:37
06.09.2010
Petkar1
-> T: Možná bych doma vyhrabal víko 130 s ekonostatem....4
20:20:57
06.09.2010
bibendum30
-> T: Takže chyba byla ve víku :-)Pokud se ti to dusí tak je to moc bohatý a má to málo vzduchu...si myslím.Znova se ptám...jaká je tam konfigurace trysek a vzdušníků?o kolik jsi ubral nebo přidal???
18:45:02
06.09.2010
T
-> mishom: : tak to víko bylo,až třetí bylo OK, nevadí budu shánět nové ze 130 ,ale teď mě ještě trápí, že to při prudkém přidání se dusí, když přidávám pozvolna, tak je to dobrý....
15:04:05
06.09.2010
mishom
-> T: lenze ty mas karbec(aspon podla veka)130 a vo veku zo 130 je ekonostat co na 120tkovom nieje. Fungovat to bude ale nepojde to tak dobre. pokial je prehnute skus ho vyrovnat.
upraveno 1x, naposled 06.09.2010 15:04:22
10:20:32
06.09.2010
T
-> petr s: : zkusím dneska 4
08:46:44
06.09.2010
petr s
-> T: To by vysvětlovalo že je všude benzín
08:41:22
06.09.2010
T
-> petr s: : no to mě napadlo,ale pak už jsem se na to nedostal a to by vysvětlovalo,co? že je křivé? mam doma nějaký ze 120,tak je zkusim prohodit....





-> bibendum30: : no to teď nevim z hlavy,ale to by vysvětlovalo co?





mě jde hlavně o ten benzín,jak je všude...a to jsem auto ještě nepdojel,to až vezmu zatáčku, tak to bude všude 10
22:08:08
05.09.2010
bibendum30
-> T: laborovaní se vzdušníky a tryskami je velká alchymie,zkus tam vrátit co tam bylo a vyzkoušet.O kolik jsi to změnil ?z jakych na jaké hodnoty?
upraveno 1x, naposled 05.09.2010 22:08:39
22:06:32
05.09.2010
petr s
-> T: Není křivé víko?
21:48:35
05.09.2010
T
-> bibendum30: : no trysky a vzdušníky mají jiné hodnoty trošku, ale to by nemělo dlěat, co s tim benzínem, ne? takže ty jsou nové,těsnění,membrány,O kroužky....to vše je nové...



-> Bobesh: : kuličky byly dvě a obě jsou na svém místě 4
21:46:02
05.09.2010
Bobesh
-> T: A kuličku pod injektor jsi neztratil?
21:19:11
05.09.2010
bibendum30
-> T: Co vše jsi vyměnil uvnitř??a za co??
21:16:51
05.09.2010
T
-> tami: _ nene,ta zustala stejna.....jen veci v karbecu se menily
20:59:44
05.09.2010
tami
Jakou máš benzínovou pumpu,nedal jsi tam elektrickou?
19:57:09
05.09.2010
T
-> bibendum30: : to je to s tou kuličko, že? to jsem nechal původní, že ten v tý sadě nových věcí se mi zdál jiný, menší, tak ten je originál,co byl....
19:55:23
05.09.2010
bibendum30
-> T: jo tak nějak jsem to myslel.Taky mě napadl už tady zmiňovaný jehlový ventil-chodí ti volně??
19:53:41
05.09.2010
T
-> peti: : no pak teda co je špatně :-(
19:51:40
05.09.2010
peti
-> T: nie tak je to spravne
19:50:41
05.09.2010
T
-> peti: . dal jsem víko s plovákem na nádobku a pumpoval,dokud to šlo a pak jsem to změřil, tak jak to bylo...s víkem a plovákem, špatně? 8
19:16:52
05.09.2010
peti
-> T: meral si to bez plavaka v plavakovke?
19:11:57
05.09.2010
T
-> sep: : nene, ventil jsem nechal původní,jen měnil plovák,ale měřil to a je to 2cm od kraje,což je správně , ne?



-> bibendum30: : jako, že mam vzdušníky a trysky málo utažené?



-> mishom: : jojo benzín tam jde v pořádku jak má....tak víko je prohlé podle mě, tak zkusim vyměnit taky 4
18:07:07
05.09.2010
bibendum30
Taky bych řekl že tam toho máš moc....hladina a utaženost trysek+ vzdušníků-po tom bych šel prvně být tebou6
18:04:08
05.09.2010
sep
-> T: :začni hladinou,pak ventil,je to preplavene.
17:35:28
05.09.2010
mishom
rovnako mokre to mam aj ja na esdr ale tam zas za stundena volnobeh nejde:/... Ked pridas plyn strieka po cely cas pridavania z injektoru benzin? veka 120sedr a 120 A32edsr by mali byt rovnake. Tiez sa moze na 120sedr dat veko zo 136 aj 105sedr,105A32edsr
upraveno 1x, naposled 05.09.2010 17:35:52
16:29:32
05.09.2010
T
jo a jsou stejná víka se 120?
16:28:29
05.09.2010
T
16:27:30
05.09.2010
T
i sestavenej karbec má vidět , jak je těsnění mokrý...
zvětšit karburátor po Go - obrázek od T vložen 05.09.2010 16:27:30
16:26:23
05.09.2010
T
tak jsem se pustil nakonec do karbecu a všechno sjem rozebral,vyčistil,vysušil ,vyfoukal a dal zpět...ale....auto naskočí, takže to tak špatný neni,ale po přidání plynu rovnoměrně je OK,pokud přidam rychle, tak se zadusí auto a když ho vytočim a pustim plyn,tak chvípne....



a pak sjem nikdy nekoukal, co to dělá vevnitř,takže jsem byl zaskočenej,když jsem ho rozebral znova, že je všude benzín....viz foto tak kde všude jsem udělal chyby?
zvětšit karburátor po Go - obrázek od T vložen 05.09.2010 16:26:23
Extreme Tyres