skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
motor felicia 1.3 do Mbčka
-> Lůďa: třeba Facet? Řešeno často
Jaké použít el.čerpadlo při zástavbě motoru z FE do škodovky vzadu? děkuju
-> ferrari: diery na vrchne dva stefty treba pri starsich prevodovkach prevrtat, povodne su osmicky a favo/felda atd maju vrchne stefty 10
Aké vŕtanie prevodovky sa tu rieši?
-> 105: asi tak, kamos jazdi spotrebnym kilom v ktorom ma motor z fava na 4q a okrem toho ze sa mu pri blbnuti podarilo posunut trojkove kolecko (co je ale ina vec) s prevodovkou nema problem ...
a ja mam prevrtany asi 2 obaly prevodovky a netrha se mi nic....
PS - ten motor vyzerá, ako zo šrotu...ale samozrejme, môže to byť iba prvý dojem, no...
suri 03.09.10 09:51:33 napsal:
→ Petkar1: dieru na pumpu 90% BMM nemáIba úpln eprvé Feldy mali...a tým pádom mali aj vačku na pohon pumpy...chvalabohu som zohnal z takej vačku :-))
→ Petkar1: dieru na pumpu 90% BMM nemáIba úpln eprvé Feldy mali...a tým pádom mali aj vačku na pohon pumpy...chvalabohu som zohnal z takej vačku :-))
-> jack51: já to nikdy nezkoumal, jak to tam je. Tak bude muset dát el. pumpu no.

-> Petkar1: no ten nalitek tam mozna bude, ale nevyfrezovany, na MPI uz nebyl vubec, krouzek v klice asi bude, mam doma motor MPI z r.97 a ten ho ma jeste taky
-> darklord: hovoríme o felícii a tam som zátku videl len raz v živote , všetky ostatné mali náliatok zablendovaný a ostatné ho nemali vôbec
-> suri: felicie hadam len od zaciatku vyroby 'par' kusov, ale ferarrity mali naliatok pokial si dobre pametam (pripadne mali aj dieru iba zapchatu krytom)
-> Petkar1: dieru na pumpu 90% BMM nemá
-> jack51: Felda BMM ještě má nálitek na pumpua mám pocit, že i stejnej kroužek v klice jako Fáčko
Že až od MPi to změnili, resp od toho přelomovýho roku 97.

-> darklord: No taky jsem to mel prevrtany a prasklo to. Lepsi by bylo udelat prechodovy stefty z 10 na 8mm
-> Jarda/felda: prevrtana prevodovka sa da ako spravit? ono tam neni moc matrosu a na 99% sa mu to tam potom potrha... ano prevodovka sa vymenit da, ale aj tak
-> Jarda/felda: no u Mb uz skoro je zvlaste pokud zacnes rezat do kastle treba kvuli termostatu resp obalu.
-> j_j: motor nejni nevratná úprava
Možeš to tam dať aj tak jak to je až na tu upravu kluky a venca zotrvačníka.+ saci koš a vana zo 120 M. ak by si spravil naporak a vyrezal komplet zadnu stenu za motorm.. a potom hrajkanie s elektrikou
-> lukas055: Tak zhruba jo upravit kliku - lozisko pro hridel z prevodovky prekopat spojku jiny venec na setrvacnik nevejde se ti tam termostat resp jeho domek nemas kam dat cidlo teploty, jiny vyfukovy potrubi jiny saci potrubi jiny rozdelovac nevim ted jestli jsou zavity na pridelani na pricku motoru pokud ne uprava bloku, myslim ze jeste uprava prevodovky - der jiny prumer o 2mm pak poreseni vrtule na chladici pak poreseni vubec umisteni chladice vudci tomudle motoru s pozadovanym sanim nevejde se, pak remenice, doprava paliva - cerpadlo, myslim ze bych mohl jeste pokracovat ... mam?? (beru to letem svetem tak snad jsem na podstatne veci nezapomnel pripadne neco nepridal ale to si nemyslim). A nakonec jen poznamka je to samozdrejmne nelegalni.
myslim ze ty odkazy od -> jack51: ti to trosku poresej ale navic ty mas jeste problem s chladicem a vrtuli.
A pak zda to chces na obyc karburatoru nebo na ,,elektronickym,, co tam mas ted na motoru to je jeste slozitejsi.
myslim ze ty odkazy od -> jack51: ti to trosku poresej ale navic ty mas jeste problem s chladicem a vrtuli.
A pak zda to chces na obyc karburatoru nebo na ,,elektronickym,, co tam mas ted na motoru to je jeste slozitejsi.
-> lukas055: Zkus mrknout na tohle:
- autoweb.lutin.cz/z%C3%A1s tavba_motoru_favorit_13513 6.htm
- www.rapidity.cz/motor.php
kdysy jsem to mel jako odrazovy mustek pri zastavbe do S120. Je to sice na Favorit motor, ale je to hodne podobny, problem muzes met s AC pumpou - nebude vyfrezovana dira, pripadne bude nalitek chybet uplne a s klikovkou - resp. s krouzkem kterej se vynda a misto nej se da lozisko - na novejsich motorech uz nebyl a musi se soustruzit.
- autoweb.lutin.cz/z%C3%A1s tavba_motoru_favorit_13513 6.htm
- www.rapidity.cz/motor.php
kdysy jsem to mel jako odrazovy mustek pri zastavbe do S120. Je to sice na Favorit motor, ale je to hodne podobny, problem muzes met s AC pumpou - nebude vyfrezovana dira, pripadne bude nalitek chybet uplne a s klikovkou - resp. s krouzkem kterej se vynda a misto nej se da lozisko - na novejsich motorech uz nebyl a musi se soustruzit.
-> lukas055: Tohle je Felda BMM jednobodka. Pokud nedáš rozdělovač ze 120 a karburátor (130, nebo Fávo) tak ho nerozběhneš.
-> lukas055 02.09.10 18:28:02: v pohode, my si nechame komentare pre seba, vpravo kolonka hladat ...
-> lukas055 02.09.10 18:28:02: Karburator jako stehno
Dyt to je jednobodovej vstrik 


-> lukas055 02.09.10 18:28:02: Tohle je vstřik
omlouvám se spletl jsem se karburato to nema..
(Ano karburator ma.)
A nikdo se neptal jestli nato mam skusenosti mam nebo ne. Jen se ptam abych věděl co a jak.
A chtěl bych vás požádat aby ste si komenty typu: neviš kolik je to prace, nech MBčko v origu atd.. nechali pro sebe.
(Ano karburator ma.)
A nikdo se neptal jestli nato mam skusenosti mam nebo ne. Jen se ptam abych věděl co a jak.
A chtěl bych vás požádat aby ste si komenty typu: neviš kolik je to prace, nech MBčko v origu atd.. nechali pro sebe.
-> afro100: Presne -> Bc. Shatter: Ten otvor profrezovanej tam ma mozna jen prvnich par kousku pak uz diru nedelaly mozna ani ty ne a jen facka strikacky maj ,,zaslepku,,.
-> Bc. Shatter: no, do feld sa moc nevyznám, ale bratranko ma bmm z 96´ a síce tam príruba na pumpu je ale diera na palec pumpy v prírube nie je ...
-> afro100: keď tam nechá strikačku tak určite..a keď tam dá karbec, tak ak ten motor je jednobod tak blok tam má otvor na AC pumpu takže...
-> Bc. Shatter: elektricke čerpadlo treba asi tak či tak, pretže feldy majú elektrické v nádrži ...
-> lukas055: takto..keď má rozdeľovač tak je to predpokladám jednobod striekačka? možeš to tam hodiť rovno celé aj s elektrikou :D, ale je to pracnejšie.. a čo sa úprav týka, tak chladič zavadzia saciemu potrubiu, či naopak? :D, do kľuky treba dať ložisko, keď to budeš dávať aj so strikačkou tak snímač otáčok do prevodovky, elektrické čerpadlo treba..čo ešte som zabudol..
..ahaa keď to dáš na karburátor tak ten rozdeľovač musíš vymeniť LOL:D
..výmena motora nieje nezvratná zmena

..ahaa keď to dáš na karburátor tak ten rozdeľovač musíš vymeniť LOL:D
..výmena motora nieje nezvratná zmena
hele MBčko udělej origo....až ho za 2roky dobastlíš motorem z fagota, tak ti bude líto,že si jí neudělal v původním stavu, přecijenom MBčko už začíná bejt docela veteránek...
-> packa: to je síce pekné, ale z dotazu je evidentné, že o tom nemá šajn ...
-> lukas055: Motor z Felicie 1,3, co si pamatuju má náhon na rozdělovač, takže to jde bez řídící jednotky.
-> Kuladmin: úprav je tam dost, ale tak hrozný to taky neni. Každej nějak začal, tak bych ho neodsuzoval. Musí se prokousat no.
-> Kuladmin: úprav je tam dost, ale tak hrozný to taky neni. Každej nějak začal, tak bych ho neodsuzoval. Musí se prokousat no.
-> lukas055: Tam je potreba takovych uprav ze se obavam pri tehle dotazech ze na to nemas - nic ve zlem. Nejdriv studuj a hledej co je vse potreba a az pak jsi mel neco nakupovat 
PS: A je to nelegalni takze min technockou s tim ofiko neprojdes.

PS: A je to nelegalni takze min technockou s tim ofiko neprojdes.
-> afro100: kluuud :D
-> lukas055: Udělej fotku jestli má karburátor
-> lukas055: tvl to si robis srandu nie ? ved ten motor treba upravit aby tam vobec pasoval ...
Ahoj kluci. Koupil jsem motor z felicie 1.3 a chci to dát do MBčka. Motor má rozdělovač a chci se zeptat jestli je potřeba řídící jednotka k chodu motoru v MBčku. Motor mohu nafotit a dát to sem :).