motor 130

prohledat
32 příspěvků (zobrazeno 1 až 32) od 09.03.2005 do 15.05.2013, založil/a Mafi
řadit dle data
20:49:21
15.05.2013
knapido
Jaj. jsem to blb !

Hlavu bych měl 130.

Matthes, záškodník z TechWebu 15.05.13 20:09:39 napsal:

→ darklord: Dobry pro turbomotor 88 Ale ne se

130 hlavou :(



Tady jsem myslel s jakou hlavou by to šlo. ( spíš jen pro zajímavost )

-> stepan:

Díky za nabídku. Kdyžtak bych se ti ozval 4
upraveno 1x, naposled 15.05.2013 20:49:44
20:49:03
15.05.2013
ondie
-> dragon_cb_cz: jj,sice vybrané,ale bombírované...když se dá 136 rovný píst,stále vychází KP méně než u 130...u 135ky je to ještě horší.. A tak je prej nejlepší dávat MPI...
20:46:22
15.05.2013
dragon_cb_cz
-> ondie: Jako že vystouplé a uprostřed vybrané? No teď se nekouknu, 130kovou sadu mám 160km daleko...



Každopádně sehnat 130kové vnitřky není takový problém.
20:46:22
15.05.2013
havlik
při použiti 136MPI pístů pro stejnou kompresi je potřeba snížit hlavu o 0.6mm
20:45:28
15.05.2013
dragon_cb_cz
Jinak 136kovy vnitrek se pokud vím do 130kového motoru použít dá a používa se celkem úspěšně... Jak moc klesne komprese u 135 netuším.
20:45:08
15.05.2013
ondie
-> dragon_cb_cz: avšak stále bombírované..

-> knapido: ..anebo se to prej řeší pístama z MPI,který maj bejt o nějakou destinu mm vyšší .. to prej dorovná KP o ten chybějící bombírung..
upraveno 1x, naposled 15.05.2013 20:45:55
20:39:42
15.05.2013
stepan
-> knapido: U nás v autodílech maj nový 130 písty za 300kč/kus kdybys chtěl.
20:33:36
15.05.2013
dragon_cb_cz
-> Zazaa: 130kové písty jsou vybrané podobně jako 135.
20:19:26
15.05.2013
darklord
-> knapido: na 130 blok das len liatinovu hlavu, da sa upravovat hlava zo 105, ale osobne si myslim ze to nema vobec cenu. Radsej tam dat 1.4 alebo vyssi objem
20:16:17
15.05.2013
knapido
Jo takhle. Hm.. Tak to budu muset vymyslet něco jinýho. Favo se mi tam cpát nechce právě kvůli stk neboť ji vyřešenou nemám. Nebo to měnit každý 2 roky 3.

A hlava by se musela případně použít jaká ?

Nebo použít původní písty s novejma kroužkama pokud nebudou extra jetý.
20:09:39
15.05.2013
Matthes, záškodník z TechWebu
-> darklord: Dobry pro turbomotor 88 Ale ne se 130 hlavou :(
20:04:53
15.05.2013
Zazaa
vlozky jdou pouzit, pisty sou jine .... 130 sou bombirovane a 136/5 sou rovne/vybrane
20:03:47
15.05.2013
darklord
-> knapido: nepripada to do uvahy z jedineho dovodu - budes mat nahovno kopmresny pomer pri pouziti rovnych piestov a nedozenies to nicim.
20:01:55
15.05.2013
knapido
-> lipnicak: 09.03.05 18:57:34

Nebuu zakládat nový témata když můžu tahat strašáky ze skříně.

Proč nepřipadá v úvahu do bloku 130 nacpat vložky a písty 135/136 ? Na amd autodíly mají vložky s popisem Škoda 130 - Favorit.

Tuším správně, že to má něco dočinění s tepelnou roztažností materiálů ?
11:41:59
16.03.2005
Milos
priruby sou stejny, je to prece 5kanal
14:35:30
15.03.2005
lipnicak
co sem to mel vyndany tak rozdil je akorat ve vejfuku,ma vetsi stefty,jinak je to stejny.
13:04:07
15.03.2005
Zbyněk
no spíš mě zajímájí příruby na výfuk a na karbec
12:44:05
15.03.2005
Milos
-> Zbyněk: zeby j ine prurezy vevnitr ??!!! a ve 130 vyfukovem su tusim 10 stefty ve 120kovem 8ky,tvar zvenci by mnel sedet
12:27:21
15.03.2005
Labros
Nemá! Ale přesně ti neřeknu v čem se liší pač 130ku jsem nikdy neměl.
12:13:12
15.03.2005
Zbyněk
mám takový dotaz k tématu! Má 120-ka a 130-ka motor stejné sací a výfukové potrubí? Myslím ty origo?
09:51:07
15.03.2005
Mafi
-> bojebuk: Jak moc si ji musel použít?
19:34:17
14.03.2005
bojebuk
ja mam hlavu 120 na 130ce ale musel jsem pouzit brusku....
21:22:35
10.03.2005
Mafi
Díky za info, takže asi zkusím Fa a budu doufat, že to bude na technický průchodný. Díky
11:52:54
10.03.2005
Labros
jestli máš dobrou kliku a hlavu a chceš mermomocí mít 130ku, tak se ti možná vyplatí koupit za 2ku jinej motor a udělat na něm generálku a dát tam tu kliku a hlavu.
11:51:23
10.03.2005
Eidy
120 x 130. Hlava nepasuje (jiná rozteč šteftů a válců), vložky nepasujou (jiná rozteč válců), klikovky by měly mít jinej průměr čepů.
11:04:50
10.03.2005
Milos
tak hlava ze120ky ti teda nepasne urcite4
19:15:45
09.03.2005
Mafi
-> lipnicak: Právě že to STK vyřešený nemám, viz. dotaz v sekci škodovky. A k tomu 130 motoru je možný dát hlavu ze 120, nevíš? Mám tam spojku 180, tu je taky možný nechat, nebo je nutná výměna. Jináč 4písty už mám připravený, jen si najít kus času, udělat trubičky a zadělat do auta.
18:57:34
09.03.2005
lipnicak
Pokud mas vyresenou otazku STK tak Fa. Predelat 120 na 130 se navyplat,spatne se shaneji pisty a krouzky.Pouziti pistu Fa 135,136 nepripada v uvahu.Pokud sezenes solidni 130motor,tak ho tam nacpi.Pokud by byly potize tak upravit /7 na /2 ale jezdil sem ze 130 normalne a v pohode.Pokud pouzijes 5q tak doporucuju to vyzbrojit 4pisty a Lo"brama.
18:36:44
09.03.2005
Mafi
Je to do normálního provozu, takže nechci žádnou brutalitu. Ale myslím že změnou obsahu by výkon šel vejš. Záleží ale na tom, jak je to obtížný. Jestli je lepší sehnat si 130 blok anebo to původní snese - tzn. jestli se jedná jen o výměnu vložek, nebo je potřeba převrtat blok. Případně jestli na 130 blok jde napasovat hlava 120. Anebo jestli není levnější a snažší vyměnit celej motor za typ 781. Díky za radu
18:07:21
09.03.2005
lipnicak
zalezi do ceho to chces a co od toho cekas
17:55:24
09.03.2005
Mafi
Nebo jestli není jednodušší a levnější tam nacpat motor z Favorita a drandit...
17:52:24
09.03.2005
Mafi
Mám dotaz jak je obtížný předělat motor 120 na 130. Jedná se mi především o hlavu 5ti kanál a o klikovku. Mám pocit, že klika má jiný uložení, ale nejsem si jistej. Hlavu mám totiž upravenou a kliku po repasi, ale chtěl bych od motoru víc. 1
Extreme Tyres