Oleje Do Š-120

prohledat
322 příspěvků (zobrazeno 251 až 300) od 21.07.2010 do 21.02.2015, založil/a ŠKODA 120 GLS
řadit dle data
09:26:43
24.07.2010
palinator
-> suri:

OK
09:06:47
24.07.2010
suri
-> palinator: olejposta.sk/files/.../84 0.jpg neviem čo si slyšel ale Mann ,Hengst, Fram , Fiam, Oto , Purolator sú najlepšie filtre na trhu
09:04:48
24.07.2010
palinator
-> suri:

Fiamm, jsem narozdíl od Framu, nikdy neslyšel...
09:02:15
24.07.2010
palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:

Reagoval jsem na to, žes dal 10W, tak jaký to mělo vůči 15W přínos... Mělo by to líp mazat za studena, možná mohlo mít nižší spotřebu, ale to je asi tak všechno.
09:01:10
24.07.2010
suri
-> Tuner#2: Fiamm nie je sračkový filter , ani v oleji nie je chyba to skôr motor má svoje za sebou
08:36:38
24.07.2010
ferrari
OK, páni, dne sidem na nákup, tak to rovno vyskúšam ;-)

Ale ja som si to vysvetľoval skôr tak, že ten olej je za studena redší, takže skôr stečie...lebo si myslím (aj keď neviem isto), že tie ventily vo filtri by mali zabezpečiť to, aby ani po dlhšom čase olej z maz. kanálov nevytiekol...no a tento olej je redší, takže proste ľahšie stečie...



Vyskúšame, uvidíme ;-) už 5€ (toľko tuším stojí Mann) má z biedy nevytrhne veru...
upraveno 1x, naposled 24.07.2010 08:37:28
22:33:34
23.07.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> palinator: Jak prinos? Prece nemuzes jezdit letni olej celorocne. Resp z blbosti sme to delali kdyz ho tam dali curaci v servisu (bylo mi tehda 14 a o aute sem se nezajimal...). Chudak motor.



-> ferrari: Jak rikam mam tohle taky, vyrobce Texaco a zadny problem. Filtr je Purflux, srackove filtry nebrat.
22:29:09
23.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> ferrari 23.07.10 21:27:57: Tak tohle opravdu není olejem, 10tka naopak za studena maže lépe než 15tka byť tam není zásadní rozdíl jako např. u 0W. Za to co popisuješ můžou ty srač*ové filtry, kup MANN a budeš mít po starostech navíc při ceně 70,- za filtr není co řešit.
upraveno 1x, naposled 23.07.2010 22:29:22
22:24:35
23.07.2010
Syny
-> ferrari: 10W to naopak zacne za studena cerpat driv nez 15W 4 Kup poradnej filtr (MANN) a bude po problemu...
upraveno 1x, naposled 23.07.2010 22:24:46
22:06:11
23.07.2010
VeTeV
-> ferrari: filtr - jak je z nazvu patrnbe ma filtorvat a ne tam byt pro okrasu... bohuzel vyjmenovane, tam jsou jen aby olej nechcal na zem 4
21:59:43
23.07.2010
Nwkt
-> ferrari: Tak oba dva zahoď
21:59:05
23.07.2010
ferrari
Olejový filter...mal som Asso, dal som Fiamm...ale je to to isté, takže aj Asso bol OK...
21:34:32
23.07.2010
Nwkt
-> ferrari: jakej filtr?
21:33:25
23.07.2010
darklord
-> ferrari: a co tak dat nove olejove cerpadlo? tj prsa a kolecka... to by myslim hodne problemov vyriesilo. Ale teda ja tento problem nemam ani ked auto mesiac stalo, jedine kde sa stratil tlak bola palivova sustava :D
upraveno 1x, naposled 23.07.2010 21:39:25
21:27:57
23.07.2010
ferrari
Ja mám vo Favo motore 10W-40 teraz a veru pôjde preč...ak stojí auto dlhšie (2-3 dni), potom po naštartovaní beží pár sekúnd bez oleja...predtým som mal 15W-40 a nikdy problém...najprv som myslel, že je to filtrom, ale filter som vymenil a nič sa nezmenilo...olej ide het!
21:05:00
23.07.2010
palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:

Žádný problém - a nějaký přínos?
21:04:31
23.07.2010
palinator
-> minno:

www.mogul.cz/produkty/Kat alogovyList.aspx?kodproduk t...

SAE 40... Ale to je jedno, nebudem se hádat. Čert vem M6AD...3
18:36:44
23.07.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tuner#2: Jo to jsem napsal ve smyslu, ze mu staci kdyz najede jen 100 000km. Jinak samozrejme na start je lepsi "ridsi" olej alespon s nejakym W a ne SAE 40 jako ma M6AD... Osobne jsem ve 136 zkusil 10W 40 a zadny problem, ikdyz ma pres 100 000...
18:27:17
23.07.2010
suri
-> Luboš: už len preto že ten olej do toho motora nepatrí treba 10W/40 , za druhé ten olej stojí u nás toľko čo iné lepšie značky
17:05:37
23.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
Matthes, záškodník z TechWebu 23.07.10 16:39:04 napsal: → petr s: Coz za to stoji pokud se nejezdi 2km tydne nakoupit.Právě proto by se tam měl lít lepší olej, studené starty jsou pro motor nejhorší.
16:39:04
23.07.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> petr s: Coz za to stoji pokud se nejezdi 2km tydne nakoupit.
16:12:39
23.07.2010
minno
M6AD je sezónny motorový olej, takže len olej na leto. SAE 30.



www.vurup.sk/english/.../ slovak.html
15:50:35
23.07.2010
petr s
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Někdo jezdil na m6ad a motor těch 110-120 000 vydržel kdo dával lepší tak najel o 100 000 víc
15:46:38
23.07.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> palinator: A on M6AD je 15W? A ze to fungovalo? Tak proc sou ty motory dneska tak v prdeli? Deda si vozil z tuzexu castrol nastesti a nelil tam tyto sracky kdyz jeste ten motor za neco stal.
15:20:30
23.07.2010
palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:

Desetiletí se to tam lít mohlo a fungovalo to, tak nevím proč by se nemohlo i dnes. Samozřejmě ten olej bych tam osobně nelil, když je k dispozici mnoho moderních produktů, které nejsou neúměrně drahé. Jako med je každej olej, když ho dáš do mrazáku, bavíme-li se o 15W..



EDIT: Nad mírným je studené a to, prosím, nejsme. Studené je za polárním kruhem (?)
upraveno 1x, naposled 23.07.2010 15:21:25
15:15:20
23.07.2010
VeTeV
-> Syny: minulych 14 dni tropicke, ted bych rekl neco na styl anglie :-)
14:30:41
23.07.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Syny: To nad nim, ale proste M6AD je kktina. V zime je jako med.
14:03:51
23.07.2010
Luboš
-> suri: Paramo M7ADS IV 15W/40 stačí?

Myslel jsem, že mi řekneš nějaký důvod, proč by sis ho tam nedal.

Nebo je to jen běžný předsudek vůči značkám Paramo, Mogul apod.?
upraveno 1x, naposled 23.07.2010 14:04:09
14:02:33
23.07.2010
Syny
-> Matthes, záškodník z TechWebu: A jaky sme klimaticky pasmo prosimte? 3
13:53:37
23.07.2010
suri
-> Luboš: nepíšeš o aký olej ide , ja som pozeral niečo iné a tam boli všetko staré normy ale to nemení nič natom že by som si to do auta nedal
13:49:06
23.07.2010
Luboš
-> suri:

splněné normy M7ADSIV (podle etikety na flašce) :

ACEA A2/B3

API SJ/CG-4



a teď mi zkus vysvětlit, proč by felda neměla mít radost?

jen pro doplnění, výrobce předepisuje SG a výše
upraveno 1x, naposled 23.07.2010 13:51:54
13:29:31
23.07.2010
suri
-> Luboš: radosť jej určite nerobíš , taký olej sa hanbil liať sused do škodovky a nie ešte do felicie ...
13:22:48
23.07.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> palinator: My nejsme mirne klimaticke pasmo, si zkus ten oil dat do mrazaku a pak neco o nem pis 1
12:52:29
23.07.2010
palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:

Tos vzal kde?

"Popis:

Oleje celoročně použitelné v podmínkách mírného klimatického pásma

"
12:20:54
23.07.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> palinator: M6AD skodovce nestaci, je to sracka jen na leto.
12:03:43
23.07.2010
palinator
-> TAZ1500:

M6A se nepoužívá nikde krom mazání vrat nebo řetězů. Jsou výjimky, kde je ten olej předepsanej (v leteckým průmyslu), kde by nehoda a jiný olej udělala dobrej průser.



M6AD je lepší, ale pořád patří k těm nejhorším (škodovce stačí). M6AD II, M7ADS III, M7ADX jsou až na malé odlišnosti ve viskozitě podobné, co se API týče, jen některé jsou spíš pro diesely a některé pro benziny.



Jestli jsi ten olej koupil za tyhle prachy, tak není co řešit, lij to tam.
10:17:57
23.07.2010
Luboš
M7ADS IV leju i do feldy 1,3 a nemyslím si, že bych jí tím nějak ubližoval
01:24:07
23.07.2010
TAZ1500
-> palinator: M7ADS IV sem použival predtim než se mi do rukou dostal olej JCB je fakt že tyhle oleje maj skoro stejny parametry ten jcb je na tom o neco lipco se tyka naftaku to je fakt je o neco malo dražší a ani nevim jestli se da normalne koupit ja ho mam z druhy ruky za tu 20L krabici sem dal 400kč takže olej skoro zadarmo človek od keryho ho mam to leje do sluzební octavie 1.9 tdi rok 2004 ma nalitano neco malo pres 200 000km a nema s tim zadnej problem takže neni ten olej nejhorší jeste ho od nej bere vrakovište do jesterky motor š 776 a taky zadnej problem tenhle olej nebo spis tyhle parametry mi pripadaj ohledne starsich skodovackjch motoru asi to nejlepsi co se tam muže nalejt a zvlast v dnešní dobe kdy sou tyhle pro škodovky kvalitni oleje za stejnou cenu jako M6AD nebo M6A což bych tam vubec nelil jedna je to letni olej nic moc to nemaže a motor je z toho tak zasranej že to nejde dolu ani řididlem
22:09:44
22.07.2010
palinator
-> TAZ1500:

Já neříkám, že je to pro nafťáky kvůli výrobci, ale právě kvůli API specifikaci: Je značena CH-4 před SJ, tzn. primární určení pro diesely, CH-4 se dá považovat za moderní, kdežto SJ už moc ne, je to snad stejná třída jako M7ADS IV (Trysk Super Turbo).

To, že vodičky 0W vylítané škodovácké motory zadírají je známé a není se čemu divit, do těch motorů to nepatří.
20:24:52
22.07.2010
Syny
-> TAZ1500: Priosimte co ma specifikace SAE spolecnyho s tim jestli je olej moderni nebo ne?
19:24:19
22.07.2010
TAZ1500
-> palinator: schvalne sem tu mluvil o klasifikaci API a dal sem foto kanistru stravil sem 4 hodiny na seminaři o motorovych olejich tak asi vim o čem mluvim to že to vyrabí JCB neznamena že to je jen na dieslovy motory to je prave ta klasifikace API a ta je rozdelena do dvou pro naftaky a benzinaky zvlast dal je tam klasifikace ACEA kera udava vlasnosti oleje jeho charakteristiku nebo jak to rict co dokaže ten olej a a ta je delena do 3 tříd a vneposlední řade vyskozitu oleje kera bohate postačuje na naše podminky a pochopitelne klasifikace vyrobců ale to je težko tady mluvit tady ma každej svoji hlavu mysli si že nejnovejši veci sou skvelí a nekery odbornici tam lejou plnou syntetiku jen tak mimochodem napriklad olej 0w40 nebo 0w30 vam dokaže 120ku i zadřit pritom by si každej řek to je ten nejmoderneší olej
15:55:40
22.07.2010
aceboss
-> ŠKODA 120 GLS: M6AD a není co řešit3 aneb 20let po výrobě tě dobrý olej nevytrhne4 ,ale přihláním se k volbě od-> Pavel P..:



Jen tak mimo přidám svoji zkušenost ve spotřebáku Š105L byl použit olej M7AD neměněn cca 4 roky s 35 000km na krku a celeročním provozem a musím i přez všechny zkušenosti napsat nebylo na motoře poznat nějaké extra opotřebení4olej trošku nebral, ale hned před koupí,neklepal chytal pěkně a bylo na něj spoleh.Proto bych ty vaše řeči nebral až tak moc vážně ono škodoácký motor toho vydrží opravdu hodně když nejdem do extrému 2
11:14:34
22.07.2010
vhml
-> Syny: já takhle měnil matce v astře palivovej filtr. Jenom tak znudy, že ho vyměním. Ovšem když jsem zjistil že do filtru teče čirej benzín a z filtru hnědej, pochopil jsem, že už bylo na čase :-D
10:51:53
22.07.2010
VeTeV
-> Matthes, záškodník z TechWebu: jo jen si misto Skodovek predstav Liazky, Tatry, Avie a Dafy a k tomu nejaky vleky s kolotocem 3



me stacilo jak posledne kdyz odjizdeli, nalejvali z ruznych sudu naftu, pekne v patek v noci - odjeli v so vecer a v pondeli spousta ridicu a zavozniku postradala v nakladacich naftu
upraveno 1x, naposled 22.07.2010 10:53:08
10:49:11
22.07.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> VeTeV: Cirkusaci delaj pobocku ekoservisu Liten?
10:42:10
22.07.2010
VeTeV
-> Pavel P..: mě stačí uělat menší povrchový vrt - tam je ropných látek 3
10:24:05
22.07.2010
Pavel P..
-> VeTeV: no vidíš... tak je to správné3 jen bys tam měl dávat novej olej, né přefiltrovanej vyjeťák z liazky od sousedů... to se to pak mění když ho máš 200litrovej sud2 3
10:08:36
22.07.2010
VeTeV
-> minno: hmm aha :-) jinak ted jsem si uvedomil, ze je to jiz 4ta napln :-)) no pekny no
10:04:40
22.07.2010
minno
-> VeTeV: pretože ty o tom ešte nevieš, že to meniť netreba47
09:36:49
22.07.2010
VeTeV
a proč já běhenm 12 tis mám již třetí olejovou náplň? stačí jednou za 20 let 3
Extreme Tyres