skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Oleje Do Š-120
prohledat
322 příspěvků (zobrazeno 151 až 200) od 21.07.2010 do 21.02.2015, založil/a ŠKODA 120 GLS
07:23:34
05.10.2010
05.10.2010
venni
-> ŠKODA 120 GLS: to toho teda moc neznáš :) Jinak co to máte za moresy kupovat tyhle věci na benzínkách?U vás nejsou mototechny?Já kupuju stáčenou 10tku za 70kč litr a 5tku za 140
23:04:49
04.10.2010
04.10.2010
ŠKODA 120 GLS
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Texaco ? to neznám, stejně jako Divinol
20:34:45
04.10.2010
04.10.2010
Pavel P..
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tim si namaž panty u vrat... myslíš že je to něco víc než Mogul?
20:31:53
04.10.2010
04.10.2010
ŠKODA 120 GLS
pro příště, ale já ho viděl u nás na Benzině za 600.- 4L, takže když jsem viděl za 500.- okamžitě jsem po něm skočil
20:08:52
04.10.2010
04.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Pavel P..: Zlate Texaco
20:05:54
04.10.2010
04.10.2010
Pavel P..
-> Matthes, záškodník z TechWebu: to je palba.... teď jsem na něj koukal u ONO benzinky a 4Litry Mogul Extreme 15W-40 za 365kč.
19:03:13
04.10.2010
04.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> ŠKODA 120 GLS: Ty kravo 125Kcs za litr mogulu :-D
18:49:32
04.10.2010
04.10.2010
ŠKODA 120 GLS
-> darklord: NENÍ, PRO MĚ NE 125.- ZA LITR
18:45:28
04.10.2010
04.10.2010
darklord
-> ŠKODA 120 GLS: neni to trochu drahe do motorovej pily?
16:13:43
27.07.2010
27.07.2010
afro100
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Kam šel ten velbloud, ten velbloud šel ven blejt, blejt ječmen :-D
16:12:40
27.07.2010
27.07.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: Come shell then well bload? Then well bload shell when blade. Blade yatchman.
15:47:58
27.07.2010
27.07.2010
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> MOLSO: aby váš motor sqjele shell
15:47:20
27.07.2010
27.07.2010
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> vhml: naprostej souhlas
15:45:51
27.07.2010
27.07.2010
MOLSO
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: šel
15:39:31
27.07.2010
27.07.2010
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> palinator: mogul racing 5w40 plna syntetika kupuji v košicích za 6eur/litr
mogul extreme je dražší, taky 5w40 a 10eur/litr ...
dávám do všech aut včetně forda a žádnej problém..
jsou bohužel lidi co dají jenom na značku, kastról, šel a pod ... ale tak když mají peníze na vyhazování, proč ne
mogul extreme je dražší, taky 5w40 a 10eur/litr ...
dávám do všech aut včetně forda a žádnej problém..
jsou bohužel lidi co dají jenom na značku, kastról, šel a pod ... ale tak když mají peníze na vyhazování, proč ne
14:18:54
27.07.2010
27.07.2010
vhml
Zastávám názor že je úplně jedno v rozumných mezích co se tam naleje, ale hlavně je třeba to včas vyměnit, tj po 10tisíc. Znovu dám příklad na našem pikapu, do kterýho se leje všechno co se vyhraje na závodech, tj 10W, 15W, různých značek, pravidelně měněn, ve 300tisících dostal nový kroužky bez výbrusu, šály a čepy byly bez vůlí, aktuálně najeto 400tisíc.
14:15:36
27.07.2010
27.07.2010
mishom
-> minno: no stav je nic moc,tak tam dam ten 15w40 diki
14:00:38
27.07.2010
27.07.2010
minno
-> mishom: no jedno to nie, vravím len o prevádzkovej teplote, pre 120 motor v bežnom, čiže nič-moc stave je ale vhodnejší 15W.
13:32:02
27.07.2010
27.07.2010
mishom
-> minno: ide o 120. no ja som si myslel ze origo tam ma byt 15w tak ale ked je to jedno tak tam teda necham 10w ak je lepsi
13:19:14
27.07.2010
27.07.2010
minno
-> mishom: 10W40 a 15W40 sú za prevádzkovej teploty motora, ak neporovnávame iné ďalšie parametre, viskozitou tie iste oleje. 15W40 je oproti 10W40 len o niečo "hustejší" za studena / pri štartovaní. O aký motor sa jedná, že chceš prejsť z 10W na 15W?
13:12:38
27.07.2010
27.07.2010
mishom
no a teraz otazka totalneho laika v motore bol z neznameho dovodu 10w40 mozem tam bez ujmi naliat 15w40? alebo sa mam obavat ze by mohla zacat svietit kontrolka na volnobehu..
09:22:04
27.07.2010
27.07.2010
darklord
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tvl, neni mozne... mne to odporucal povodny majitel do mojho prveho motoru. A ten teda vypadal krute ked som menil oil
09:15:01
27.07.2010
27.07.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Gemini: Ja verim ze to bude podobna srajda, ale proste Hekra mela u me lepsi projev v motoru...
09:06:33
27.07.2010
27.07.2010
Gemini
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Hekra neni nic ine len olej zo Slovnaftu (Madit) a nema daleko od Mogulu :)
19:57:16
26.07.2010
26.07.2010
werty
-> Tuner#2: Ano to je přeci velice silný a vše říkající argument... Já nepochybuji o odbornosti a zkušenostech petra s (bude to znít možná pateticky, ale podle mě je to jediný skutečný odborník tady), ale zrovna tak si nemyslím že rozhodné posuzování kvality oleje v tomhle stylu je na místě. Já bych zase mohl říct, že znám případ kdy Forman najezdil na Mogul od výroby skoro 400 tis. km bez generálky a všechny parametry udávající provozní stav motoru byly v normě. Ale proč bych to dělal... Jednoduše proto, že mi tohle jako argument vypovídající o kvalitě oleje nestačí. Ani tak ne že bych tomu v globálu nevěřil, ale hlavně spíš ohledně té důležité proměnné jako je dodržení všech zásad daných výrobcem které nikdo nemůže v těchto tvrzeních a těchto případech dostatečně prokázat a říct ano vše a vždy bylo jak mělo a přesto došlo k tomuto a k tomto... pak bych proti tomu neměl jakékoliv námitky. Čili ani tento případ a vše sním související já nemůžu prokázat tudíž nemá jakýkoliv smysl jej zmiňovat.
Ale trochu upřesním ten můj předchozí příspěvek... Pokud si někdo myslel že hodlám hájit Mogul za každou cenu až do roztrhání těla tak se velice mýlí. Ne opravdu si nemyslím, že Mogul patří ke světové špičce, ale zrovna tak si ani nemyslím že patří někam na dno jak se tu někteří snaží namluvit a že i přes správnou volbu parametrů oleje a dodržování všech provozních podmínek a doporučení výrobce je i přesto schopný motoru ublížit. Tak to je asi vše co jsem chtěl.
Ale trochu upřesním ten můj předchozí příspěvek... Pokud si někdo myslel že hodlám hájit Mogul za každou cenu až do roztrhání těla tak se velice mýlí. Ne opravdu si nemyslím, že Mogul patří ke světové špičce, ale zrovna tak si ani nemyslím že patří někam na dno jak se tu někteří snaží namluvit a že i přes správnou volbu parametrů oleje a dodržování všech provozních podmínek a doporučení výrobce je i přesto schopný motoru ublížit. Tak to je asi vše co jsem chtěl.
19:57:08
26.07.2010
26.07.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Syny: No je fakt, ze Hekra M7ADSIII vydrzela dele pekna nez ta od Paramo. Stejne to ale je sunt Zlate Texaco.
19:53:24
26.07.2010
26.07.2010
Syny
Jeeezis, lejte si tam kazdej co chcete a za kolik chcete Stejne si tady bude kazdej hajit svou znacku a nepovede to nikam... Ja osobne rozdil mezi Mogulem, Castrolem a Totalem vubec nepozoroval. snad jedine ve zmene smradu spalin auta, jinak nic...
19:16:08
26.07.2010
26.07.2010
palinator
-> Tuner#2:
o SC, potažmo SF se tady nikdo nebaví. Já vím, ten motor prošel několika evolucemi, ale stále se na něm nezměnilo tolik, aby požadoval třeba 0W-40, jako TDI-PD jenom změnou vstřikování. 15W-40 MPI motoru asi neškodí, když jej výrobce povoluje.
-> suri:
Sorry, ale cena Mogulu v ČR není přijatelná jen pro toho, kdo jej má přímo z linky - viz porovnání cen. Obchody, kde nakupuje T#2 a kde se nechá sehnat kvalitní olej za méně, asi taky existují, ale většina lidí se k nim nedostane. A nemůžeš tvrdit, že jsem nepřistoupil na Tvůj názor, viz :
palinator 26.07.10 13:26:39 napsal:
→ Luboš:
Ale tak jestli je Mogul na Slovensku dražší, než srovnatelné produkty, tak není důvod, proč by ho měl kupovat. To je pravda.....
-> ferrari:
OK
o SC, potažmo SF se tady nikdo nebaví. Já vím, ten motor prošel několika evolucemi, ale stále se na něm nezměnilo tolik, aby požadoval třeba 0W-40, jako TDI-PD jenom změnou vstřikování. 15W-40 MPI motoru asi neškodí, když jej výrobce povoluje.
-> suri:
Sorry, ale cena Mogulu v ČR není přijatelná jen pro toho, kdo jej má přímo z linky - viz porovnání cen. Obchody, kde nakupuje T#2 a kde se nechá sehnat kvalitní olej za méně, asi taky existují, ale většina lidí se k nim nedostane. A nemůžeš tvrdit, že jsem nepřistoupil na Tvůj názor, viz :
palinator 26.07.10 13:26:39 napsal:
→ Luboš:
Ale tak jestli je Mogul na Slovensku dražší, než srovnatelné produkty, tak není důvod, proč by ho měl kupovat. To je pravda.....
-> ferrari:
OK
18:49:28
26.07.2010
26.07.2010
ferrari
Kukám, že sa to tu zasa trochu zvrhlo...darmo, tieto debaty o olejoch...asi by mali dostať preventívne BAN...
14:29:03
26.07.2010
26.07.2010
Luboš
-> suri: to je v pořádku, nic se nestalo, jsem rád, že jsi se neurazil
14:25:02
26.07.2010
26.07.2010
suri
-> Luboš: konečne , ďakujem a prepáč že som prvý reagoval , už sa to nestane . -> palinator: ťažko ak niekto neakceptuje aj iný názor ako je jeho sám pritom je možno aj pravdivý , ja som tu stále hodnotil situáciu normálneho človeka teda seba a nie niekoho komu za liter rumu nosia olej priamo od pásu . Očividne si nepochopil čo som chcel povedať preto už budem radšej ticho .
14:22:50
26.07.2010
26.07.2010
suri
-> Tuner#2: to nerieš , už serem nato , vidím ako je táto debata dorazená tým že motor z felicie je v podstate motor z 1000MB z 1964 roku
však aj najnovšie motory sú v podstate zastaralé však vychádzaju konštrukčne zo spaľovacieho motoru z 18storočia ....
však aj najnovšie motory sú v podstate zastaralé však vychádzaju konštrukčne zo spaľovacieho motoru z 18storočia ....
14:01:08
26.07.2010
26.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> palinator 26.07.10 13:36:21: Konstrukčně možná, ale materiálově, přesností výroby, vůlema atd. je úplně jinde, takže do tátavo MPI lejeme od začátku 10W40 Esso a motor je pořád jako nový a ne zakarbovaný jak tomu bylo v minulosti na Mogul. Ano Mogul se vylepšil a pokud je to ten lepší se specifikací SL, tak asi taky problém nebude, ale lejt tam nějaký SC nebo SF apod. je opravdu blbost a není to dobré.
13:51:07
26.07.2010
26.07.2010
Luboš
-> palinator: pravdu máš, chybka se vloudila
13:49:31
26.07.2010
26.07.2010
palinator
-> Luboš:
Mám dojem, že SJ.
Mám dojem, že SJ.
13:46:20
26.07.2010
26.07.2010
Luboš
-> palinator: normy pro benzín má SL a A2 a navíc se paramo chlubí, že je "vhodný pro benzín i naftu, ideální pro smíšené vozové parky" tak jim věřím
13:42:29
26.07.2010
26.07.2010
palinator
-> Luboš:
Požadavky ano, ale je to olej spíš pro Tatry a Avie (resp. diesely), než pro Felicii a tam jsou požadavky na olej odlišné.
Požadavky ano, ale je to olej spíš pro Tatry a Avie (resp. diesely), než pro Felicii a tam jsou požadavky na olej odlišné.
13:39:35
26.07.2010
26.07.2010
Luboš
-> palinator: všemi specifikacemi překračuje požadavky škodovky pro felicie, takže tam M7ADS IV klidně leju.
13:38:46
26.07.2010
26.07.2010
palinator
-> Tuner#2:
Když máš tu možnost, proč ne? V 99% případů na Virtu turbo nemáme, takže bod vzplanutí nás opravdu nezajímá. Když my máme možnost z továrny za takový peníze, tak také proč ne? A ještě jedna věc - kolik procent populace se k té Q8 za tu cenu dostane?
Když máš tu možnost, proč ne? V 99% případů na Virtu turbo nemáme, takže bod vzplanutí nás opravdu nezajímá. Když my máme možnost z továrny za takový peníze, tak také proč ne? A ještě jedna věc - kolik procent populace se k té Q8 za tu cenu dostane?
13:37:44
26.07.2010
26.07.2010
Luboš
-> Tuner#2: za ty peníze ho rád koupím taky.
13:36:21
26.07.2010
26.07.2010
palinator
-> Luboš:
Osobně bych do Felicie lil také 15W-40, jelikož jde o motor konstrukčně vycházející ze Š1000. I když asi ne M7ADS IV, ale ten Extreme, kvůli specifikacím.
Osobně bych do Felicie lil také 15W-40, jelikož jde o motor konstrukčně vycházející ze Š1000. I když asi ne M7ADS IV, ale ten Extreme, kvůli specifikacím.
13:34:37
26.07.2010
26.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> palinator: Vysobý bod vzplanutí je dobrý hlavně u turbomotorů. Jen jsem tím chtěl říct, že prostě rozdíly mezi oleji jsou a když mě obchodník v kameným krámě dá 15W40 od Q8 ve 4l kanystru za 305,- tak opravdu neřeším proč kupovat dražší Mogul.
13:31:09
26.07.2010
26.07.2010
Luboš
-> palinator: od začátku v naší debatě nešlo o cenu, ale o prohlášení ve stylu "to bych si tam nenalil, motoru to neprospívá a do felicie to nepatří 15w40"
ovšem proč, jsem se nedozvěděl.
ovšem proč, jsem se nedozvěděl.
13:26:39
26.07.2010
26.07.2010
palinator
-> Luboš:
Ale tak jestli je Mogul na Slovensku dražší, než srovnatelné produkty, tak není důvod, proč by ho měl kupovat. To je pravda. Ale nám to cpát nemusí.
My můžem Mogul kupovat už jenom pro pocit, že podporujem produkt z našich rafinerií a držíme tak Čechy při práci.
Ale tak jestli je Mogul na Slovensku dražší, než srovnatelné produkty, tak není důvod, proč by ho měl kupovat. To je pravda. Ale nám to cpát nemusí.
My můžem Mogul kupovat už jenom pro pocit, že podporujem produkt z našich rafinerií a držíme tak Čechy při práci.
13:24:31
26.07.2010
26.07.2010
Luboš
-> suri: no je vidět, že opravdu nevíš rozumný důvod, proč bys paramo do motoru nenalil. Stále opakuješ to samé "nic".
Moje felda už na mogul nebo paramo najezdila přes 140 tis. km a v rozporu s tvými prognózami stále GO nepotřebuje.
Takže pokud bereš jako měřítko péče o auto pouze značku oleje, tak už se o tom radši dál nebudeme bavit.
Moje felda už na mogul nebo paramo najezdila přes 140 tis. km a v rozporu s tvými prognózami stále GO nepotřebuje.
Takže pokud bereš jako měřítko péče o auto pouze značku oleje, tak už se o tom radši dál nebudeme bavit.
13:22:08
26.07.2010
26.07.2010
palinator
-> Tuner#2:
Tak se to liší způsobem výroby, použitou ropnou frakcí. Ten člověk říkal, že můžeš najít rozdíly, ale že jsou zanedbatelné. Osobně by mě zajímalo, k čemu Ti je vysoký bod vzplanutí. Kinematická viskozita je v rámci viskozitní třídy +- stejná, bod tuhnutí (jsou tam rozdíly pár stupňů) je také detail. Výrobcům pod pokličku nevidím, nejsem chemik, jen zde uvádím slova zaměstnance, který tomu asi musí trochu rozumět.
EDIT: Tu Q8 nevím, kde za ty peníze bereš, na netu jsem nic pod 700 Kč / 4l nenašel
Tak se to liší způsobem výroby, použitou ropnou frakcí. Ten člověk říkal, že můžeš najít rozdíly, ale že jsou zanedbatelné. Osobně by mě zajímalo, k čemu Ti je vysoký bod vzplanutí. Kinematická viskozita je v rámci viskozitní třídy +- stejná, bod tuhnutí (jsou tam rozdíly pár stupňů) je také detail. Výrobcům pod pokličku nevidím, nejsem chemik, jen zde uvádím slova zaměstnance, který tomu asi musí trochu rozumět.
EDIT: Tu Q8 nevím, kde za ty peníze bereš, na netu jsem nic pod 700 Kč / 4l nenašel
13:13:28
26.07.2010
26.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> palinator 26.07.10 13:00:49: Kdyby to byla pravda, tak proč mají oleje v typových listech rozdílné vlastnosti co se týče kinematické viskozity, viskózního indexu, bodu vzplanutí, tuhnutí atd.?
Opravdu se divím proč když Mogul stojí 420,- proč dávat 100,- za něco co je ve finále horší olej jak obyčejná Q8.
Opravdu se divím proč když Mogul stojí 420,- proč dávat 100,- za něco co je ve finále horší olej jak obyčejná Q8.
13:08:41
26.07.2010
26.07.2010
palinator
-> Kaprof:
Neuděláme nějakou rámcovou smlouvu? Přece jen to kupuju v podnikový prodejně.. Jaký ceny za Extrém 15W-40 a za M7ADS III?
Neuděláme nějakou rámcovou smlouvu? Přece jen to kupuju v podnikový prodejně.. Jaký ceny za Extrém 15W-40 a za M7ADS III?