skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
karburátor
prohledat
12 příspěvků (zobrazeno 1 až 12) od 03.07.2010 do 05.07.2010, založil/a Zdenek Hanák
22:20:58
05.07.2010
05.07.2010

vhml
-> Kaprof: proč tolik zloby takhle při svátkách?
21:20:06
05.07.2010
05.07.2010

aceboss
-> Zdenek Hanák: Já ten SEDR jezdil ne upravené 130 a žádný problém ani ty tolikrát zminované přechody mi nedělali probémy.....
Vše je jen otázka nastavní a seřízení


19:03:03
05.07.2010
05.07.2010

Kaprof-Pisařík
-> vhml: Aby ses...
15:14:19
05.07.2010
05.07.2010

ferrari
Zdenek Hanák 04.07.10 19:30:06 napsal:
Omlouvám se všem za tu kravinu co jsem napsal Jedná se o Jikov EDSR
2908 na Tatra 613. Tak to má prodejce napsáno v nabídce. Dal by se
použít na Rapida r.v.1989, motor Favorit? Dnes jsem zjistil, že jsem měl
uvolněný bovden na sytič, tak jsem to opravil. Možná proto bylo tak
vysoké CO.Jasné, že sa použiť dá, otázne je, ako sa to bude správať...ale to jedine vyskúšať...ja mám SEDR T613 a síce to ťahá super, ale do 3000 ot. je problém s prechodmi...neviem, či je to dané typom, alebo je tochyba konkrétneho kusu, ale je s tým problém...
PS - ak si mal pootvorený sýtič, tak jasné, že to má dosť značný vplyv na CO..
Omlouvám se všem za tu kravinu co jsem napsal Jedná se o Jikov EDSR
2908 na Tatra 613. Tak to má prodejce napsáno v nabídce. Dal by se
použít na Rapida r.v.1989, motor Favorit? Dnes jsem zjistil, že jsem měl
uvolněný bovden na sytič, tak jsem to opravil. Možná proto bylo tak
vysoké CO.Jasné, že sa použiť dá, otázne je, ako sa to bude správať...ale to jedine vyskúšať...ja mám SEDR T613 a síce to ťahá super, ale do 3000 ot. je problém s prechodmi...neviem, či je to dané typom, alebo je tochyba konkrétneho kusu, ale je s tým problém...
PS - ak si mal pootvorený sýtič, tak jasné, že to má dosť značný vplyv na CO..
20:45:24
04.07.2010
04.07.2010

palinator
-> Zdenek Hanák:
Spíš CO ne?
Spíš CO ne?
19:30:06
04.07.2010
04.07.2010

Zdenek Hanák
Omlouvám se všem za tu kravinu co jsem napsal Jedná se o Jikov EDSR 2908 na Tatra 613. Tak to má prodejce napsáno v nabídce. Dal by se použít na Rapida r.v.1989, motor Favorit? Dnes jsem zjistil, že jsem měl uvolněný bovden na sytič, tak jsem to opravil. Možná proto bylo tak vysoké CO.
11:26:33
04.07.2010
04.07.2010

Pavel P..
603 nikdy DDSR ani EDSR neměla...
02:36:37
04.07.2010
04.07.2010

TAZ1500
603ka mela ze začatku Ssop a pak BS nevim že by mela DDSR ale možna se mejlim spíš mislis tatru 613 ty už použivali DDSR pak presli na EDSR pak na SEDR a nakonec na vstřikovaní
23:08:04
03.07.2010
03.07.2010

vhml
-> Kaprof: já myslím, že jsme ten překlep všichni pochopili a neni potřeba u toho dělat nějaký ramena z objevení ameriky.
-> Zdenek Hanák: 603 nebude mít SEDR. Ale DDSR, v lepším případě EDSR
-> Zdenek Hanák: 603 nebude mít SEDR. Ale DDSR, v lepším případě EDSR
21:47:31
03.07.2010
03.07.2010

Kuladmin
-> Zdenek Hanák: Ja byt tebou nejdriv bych ten karbec co mas sundal prohledl omyl sesteloval klapky skusil zda makaji jak maji vymenil membrany a zkontroloval rovinost vika a mohl by byt pokoj.
20:32:44
03.07.2010
03.07.2010

Kaprof-Pisařík
Karbec z Tatry 306 musi bejt super rarita když k nemu nedělali ani auto:-)