Vaří za studena

prohledat
68 příspěvků (zobrazeno 51 až 68) od 23.06.2010 do 26.11.2011, založil/a Petr81 - zrušená registrace
řadit dle data
21:16:58
23.06.2010
suri
-> Vrba: nie je to hlava , tiež som mal také poznatky - prvé pozrel či je termostat na mieste bol - nepáčilo sa mi to a menil som tesnenie pod hlavou , pokračovalo to , po výmene termostatu je pokoj , starý som rozobral lebo nebol prasknutý dal gumičku z iného a jazdí v pohode
21:08:04
23.06.2010
Petr81 - zrušená registrace
-> Vrba: tak jak to popisuješ tak jsme uvažovali taky, ale to by ta hlava musela být skřivená, těsnění sme měnili (voda nemizí, emulze není) anebo jak píše suri vyměnit komplet termostat

Jinak už nevím, na pumpu nevsázím
21:05:01
23.06.2010
Petr81 - zrušená registrace
-> suri: díky za poznatky, vyzkouším to
21:01:52
23.06.2010
Vrba
-> Petr81: Tak vyzkousej studeny motor rozjet se zaplym topenim a zkousej jak hreji hadice.Topeni jde mimo termostat,tak ho muzes vyloucit.Taky bys mohl mit v haji vodni pumpu,ale to mi prijde nepravdepodobne.To co popisujes delá netesnící hlava.
20:57:02
23.06.2010
suri
-> Petr81: nejde o to čo je a čo nie je ale nemôžeš mať originál termostat pretože originál termostat sa nevyrába ani nikdy nevyrábal iba z polovice , vždy to bola celá skirňa z čidlom a zo všetkým , tie terostatý sú made in luxemburg a fungujú bezvadne , ručička sa zodvihne nad 90 otvorí klesne a od čiarky sa nepohne , polské termostaty alebo iné držia bud 70 alebo sa ani neohreje motor alebo ho zasekne , originál ak má poškodenú gumičku otvára pri 110 vlastná skúsenosť
20:56:42
23.06.2010
Petr81 - zrušená registrace
-> Vrba: to jsem zapoměl napsat, měnil jsem ho s karlem pro jistotu, emulze nikde, voda zatím nemizí
20:55:23
23.06.2010
Vrba
co treba tesneni pod hlavou?nemas emulzi na vicku oleje?
20:54:36
23.06.2010
Petr81 - zrušená registrace
-> suri: no podle mě termostat je obsažen v té druhé polovině co jsem právě měnil (originál), ta druhá půlka je jen skříň s čidlem.

ale dejme tomu to ještě skusit můžu, to zas takovej náklad není
20:50:05
23.06.2010
suri
-> Petr81: a to je odkedy originál termostat? už vieš kde máš chybu , kúp nový celý originál www.skoda-dily.cz/nahradn i-dil/047121111a-skrin-s-t ermostatem-1-3mpi-felicia. html prvovýroba 700 kč
20:37:12
23.06.2010
Petr81 - zrušená registrace
-> suri: jen tu druhou půlku co je na druhém odkaze
20:05:49
23.06.2010
Petr81 - zrušená registrace
-> suri: foto nemám, domek je originál, a termostat mám ten co je zalisovanej v té pravé půlce taky originál
20:00:49
23.06.2010
suri
-> Petr81: ako vyzerá nemáš fotku ? kupované celé teleso ? či len bočný plast z termostatom?
19:51:07
23.06.2010
Petr81 - zrušená registrace
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: no ale kudy? odvzdušňoval jsem to pokaždý, navíc kdyby náhodou tak se to odvzdušní přece samo.

-> Tomaso435: bordel tam už nebude, celej systém je 3x vypláchlej a skoro všechno po okruhu už je nový, kromě vodní pumpy
19:42:26
23.06.2010
OndraKrupi
-> Petr81: nemohl bys tam mít vzduch?
19:39:13
23.06.2010
Petr81 - zrušená registrace
-> suri: úplně nový originál
19:36:47
23.06.2010
suri
-> Petr81: čínsky alebo šmejdový termostat , alebo zanesený originál - tesnaica gumička rozobrať a vyčistiť ak je origo a dobrá gumička inak zahodiť
19:35:33
23.06.2010
Petr81 - zrušená registrace
Čau, nevíte někdo čím to může být:

Felicia 1,3MPi, vyměněn chladič, ventilátor funguje, vyměněn termostat a víčko expansky, dále čidlo na spnutí větráku.

Ráno sednu do auta, neujedu ani kilometr a teplota vylítna na 110 někdy i za 110. minutku se tam drží a padne zpět na 90. cesty po městě se zahřátým motorem jsou v pohodě. Jízda po dálnici v rychlosti od 120 km/h stoupne teplota na 100 stupňů.

Můžete mi někdo poradit, co s tím? proč se to tak chová?

Díky.
Extreme Tyres