skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stelovanie karburatoru
22:33:47
08.06.2010
08.06.2010

rambaldi
2,1 otacky ci 2,1x180 ci co?
22:00:38
08.06.2010
08.06.2010

petr s
-> rambaldi: 2,1 co stačí?
21:58:00
08.06.2010
08.06.2010

rambaldi
ja chcem len vediet ako mate nastavenu zmes.a otacky si uz pristelujem.
16:41:33
08.06.2010
08.06.2010

rambaldi
predzapal je urcite dobry, tam bude chyba v zlom nastaveni karburatora
08:40:12
08.06.2010
08.06.2010

Kapřík
řešíte karburátory a směsi..ale předstih máte správnej?
Špatný předstih taky může zapříčinit špatný chod motoru... seřízení motoru je kombinací několika faktorů. A jak máte třeba rozhozený předstih, můžete štelovat karbec jak chcete, ale stejně to pořád nebude ono


08:00:22
08.06.2010
08.06.2010

palinator
-> rambaldi:
Co motor, to originál. Co karbec, to originál. Co řidič, to originál... Univerzální hodnoty neexistují..
Co motor, to originál. Co karbec, to originál. Co řidič, to originál... Univerzální hodnoty neexistují..

23:46:38
07.06.2010
07.06.2010

rambaldi
sak som skusal uz vselijako to ponastavovat.
ja som chcel vediet ci nema dakto presne odmerane take spolahlive hodnoty pre edsr.
aby to moc nezralo ale aby malo zase daky vykon
ja som chcel vediet ci nema dakto presne odmerane take spolahlive hodnoty pre edsr.
aby to moc nezralo ale aby malo zase daky vykon
23:31:12
07.06.2010
07.06.2010

peterke
-> rambaldi: tak som to nasiel v knihe, ja som z toho us ties na vazkach, ale tak co uz treba skusat, vyradovacia metoda zatial nesklamala, akurat je narocna na cas :/ a na nervy :D
23:28:55
07.06.2010
07.06.2010

rambaldi
peterke 07.06.10 23:22:23 napsal:
mam tiez problemy s karburatorom a v mudrej knizke som nasiel zakladne
nastavenie
EDSR> sroub pridavneho vzduchu (ten vacsi) 2×180° a sroub bohatosti zmesi
5×180°
naozaj ma byt zmes tak moc?podla mna to zbytocne zere moc benzinu potom.
mam tiez problemy s karburatorom a v mudrej knizke som nasiel zakladne
nastavenie
EDSR> sroub pridavneho vzduchu (ten vacsi) 2×180° a sroub bohatosti zmesi
5×180°
naozaj ma byt zmes tak moc?podla mna to zbytocne zere moc benzinu potom.
23:27:18
07.06.2010
07.06.2010

peterke
-> Nwkt: no problemy zacali po zlozeni motoru a dal som nan druhe sacie potrubie :/ moze to byt ono??
23:24:25
07.06.2010
07.06.2010

Nwkt
-> peterke: Křivá příruba, může přisávat vzduch
23:22:23
07.06.2010
07.06.2010

peterke
mam tiez problemy s karburatorom a v mudrej knizke som nasiel zakladne nastavenie
EDSR> sroub pridavneho vzduchu (ten vacsi) 2x180° a sroub bohatosti zmesi 5x180°
SEDR> sroub pridavneho vzduchu (ten vacsi) 2x180° a sroub bohatosti zmesi 4x180°...
no moj problem je taky, ze volnobeh vobec nedrzi, takze komplet vykuchat, vycistit, prefukat a drzte palce... a ked us pisem tak moze byt chyba niekde inde ako v karburatore ak sa neda nastavit volnobeh?
EDSR> sroub pridavneho vzduchu (ten vacsi) 2x180° a sroub bohatosti zmesi 5x180°
SEDR> sroub pridavneho vzduchu (ten vacsi) 2x180° a sroub bohatosti zmesi 4x180°...
no moj problem je taky, ze volnobeh vobec nedrzi, takze komplet vykuchat, vycistit, prefukat a drzte palce... a ked us pisem tak moze byt chyba niekde inde ako v karburatore ak sa neda nastavit volnobeh?
23:12:32
07.06.2010
07.06.2010

rambaldi
ferrari 07.06.10 22:02:40 napsal:
Vo všeobecnosti sa to nastavuje tak, že sa veľkým šróbom nastavia jemne
vyššie otáčky ätak 900) a potom sa opatrne zaťahuje malý šróbik
(pomaličky). Keď začnú klesať otáčky, tak povolíš o cca pol otáčky
a doladíš otáčky motora veľkým…ak Ti to tak to nejde, tam máš
niečo zle…
dobre lenze tie dve sroby spolu suvisia.teda v akej zaciatocnej polohe treba mat zmes?
Vo všeobecnosti sa to nastavuje tak, že sa veľkým šróbom nastavia jemne
vyššie otáčky ätak 900) a potom sa opatrne zaťahuje malý šróbik
(pomaličky). Keď začnú klesať otáčky, tak povolíš o cca pol otáčky
a doladíš otáčky motora veľkým…ak Ti to tak to nejde, tam máš
niečo zle…
dobre lenze tie dve sroby spolu suvisia.teda v akej zaciatocnej polohe treba mat zmes?
22:02:40
07.06.2010
07.06.2010

ferrari
Vo všeobecnosti sa to nastavuje tak, že sa veľkým šróbom nastavia jemne vyššie otáčky ätak 900) a potom sa opatrne zaťahuje malý šróbik (pomaličky). Keď začnú klesať otáčky, tak povolíš o cca pol otáčky a doladíš otáčky motora veľkým...ak Ti to tak to nejde, tam máš niečo zle...
20:09:15
07.06.2010
07.06.2010

rambaldi
tak co mi poradis?steloval som to 2hodiny a k nicomu dobremu som sa nedopracoval.
nemam lambdu ze by som nastavil zmes.
nemam lambdu ze by som nastavil zmes.
20:06:28
07.06.2010
07.06.2010

mishom
-> aceboss: zatial mi ani jeden karburator nesiel dobre na zakladne hodnoty a to boli setky tesnenia nove
18:30:22
07.06.2010
07.06.2010

rambaldi
strieka
18:03:18
07.06.2010
07.06.2010

Ultim
-> rambaldi: Akceleracni pumpicka strika pri pridani?
14:55:02
07.06.2010
07.06.2010

rambaldi
ale ona drzi volnobeh.to hej.len ked jemne pridam plyn a drzim ho tak, tak vtedy zdochne.ale ked ho pustim tak sa to zas ustali
14:38:25
07.06.2010
07.06.2010

aceboss
-> rambaldi: Tak pokud Ti karburátor na základní hodnoty nedrží volnoběh tak asi bude chyba někde jinde......
Netěsnost O-kroužků,klapek,přisáván
í falešného vzduchu,prohlé víko,příruba.....a spousta jiných věcí.Jednodiše zhrnuto špatný stav karburátoru.


12:28:08
07.06.2010
07.06.2010

rambaldi
aceboss 07.06.10 10:22:27 napsal:
→ rambaldi: Použij vyhledávání.....a najdeš to.
co najdem?jedine co som nasiel su tieto hodnoty pre edsr
no a este 5x180 pre vzduch a 3x180 pre zmes. ale tym sa zas vratim k tomu istemu(zdochyna)
→ rambaldi: Použij vyhledávání.....a najdeš to.
co najdem?jedine co som nasiel su tieto hodnoty pre edsr
no a este 5x180 pre vzduch a 3x180 pre zmes. ale tym sa zas vratim k tomu istemu(zdochyna)
10:22:27
07.06.2010
07.06.2010

aceboss
-> rambaldi: Použij vyhledávání.....a najdeš to.
00:45:42
07.06.2010
07.06.2010

Petkar1
teď si nejsem jistý, ale ty otáčky i směs bude určitě jinak! tohle je moc
00:33:57
07.06.2010
07.06.2010

rambaldi
Potrebujem mensiu pomoc.
Potrebujem poriadne vystelovat karburator EDSR.
ked nastavim sroby podla toho ako maju byt (vzduch 4x180 a zmes 5x180) tak mam velke otacky. ked znizim otacky auto pri slabom plyne zdochyna. teda uberem zmes lenze mam zase velke otacky.a zas dookola.
proste potrebujem najst vhodny pomer vzduch/zmes.
najlepsie daky vhodny k pomeru vykon/spotreba.
alebo ako to proste nastavit dobre?
Potrebujem poriadne vystelovat karburator EDSR.
ked nastavim sroby podla toho ako maju byt (vzduch 4x180 a zmes 5x180) tak mam velke otacky. ked znizim otacky auto pri slabom plyne zdochyna. teda uberem zmes lenze mam zase velke otacky.a zas dookola.
proste potrebujem najst vhodny pomer vzduch/zmes.
najlepsie daky vhodny k pomeru vykon/spotreba.
alebo ako to proste nastavit dobre?