skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Závodní zapalovací svíčky
-> vhml: to vim ze to je tepelna hodnota.. jedna se mi o delku zavitu
Ze bych taky zkusil ty FR6DP. 5ky mi odešli po pár km. Jinak jezdím nějáký NGK 6ky puvodně pro favorita 136 karbec
-> 105: zavity jsou porad stejny, to cislo je tepelna hodnota
-> vhml: takze sestky jsou da se rict zavitove na 5-tikanal
-> vhml: toz to bych spíš sebral ty 6-ky ....za tak ostrej nejsem 

-> 105: na 5k je vypodkladam.
-> vhml: ale pokud dobre koukam tak tohle ma dost dlouhej zavit ne? to vypokladas nebo to este staci
Jo to jsou oni, ale 5tky jsou jen pro ty nejostrejsi motory. Máme je ve fabii. Ve stovce s KP 10,8 jedu 6tky a i tak to v zime chyta na tri valce. Houška s favomotorem s KP 11,5 jede taky 6tky, 5 mu taky moc nefungovali za studena. Sériová 50kW fabie má předepsaný 7čky.
www.tym-motorsport.cz/cz/
.../Svicky_Bosch_Platinum_
plus
To jsou ony ? Nebo jiné tepelné označení pro upravený motor ? Taky jsou tady celkem levně, postovne nevim.
To jsou ony ? Nebo jiné tepelné označení pro upravený motor ? Taky jsou tady celkem levně, postovne nevim.
-> pistaa: dik..to sem potřeboval slyšet 

-> Evž@: zejtra tam zajdu a napisu ti
-> Schejby: mam 3 sezonujednu sadu bosch platinum, NO problem ,palivo bud to Slovnaft EVO 99+ alebo OMV 100, vymenu ani neplanujem..
Super cena i vykon
Super cena i vykon
-> vhml: se poptej....dik
-> Evž@: nu jestli chces zajdu se ti zeptat, ale do nejakych 400Kč i s poštou by se to snad melo vejit.
-> vhml: jj...akorat ta dobirka 140,- tu cenu vykompenzuje hned přes 100 kč/ks :)
-> Evž@: vidis to, to je maji mozna i levnejs nez u nas. I kdyz nevim kolik stoji presne
-> vhml: -> vhml: na speedpru za 80,-
-> Evž@: ti je v autodílech snad objednaj ne? ;).
-> Evž@: u nas je maji ve velkobchodu, za nejakych 100/kus, muzu ti je pripadne poslat.
-> vhml: hm....to tak objednat z netu..v auto dilech tohle nejspíš neseženu
-> Evž@: u brisků se nejednou stalo že ukápli i při správné tepelné hodnotě. Za mě platinový bosche, stojí pár korun
Tak sem si to tu pročetl...řešim trochu svíčky...momentálně používám pro závodní účely ty Brisky D14YC a asi nema moc smysl s tim laborovat.....nebo je citelný rozdíl ve výkonu mezi briskama či ngk ..nebo je to jen o životnosti ?
-> Schejby: Já jezdím Bosch FR 6 DP a po 6 letech jsou na výměnu,jedna svíčka je k.o.
-> Tuner#2: OK, ted sem si překládal techology primo ze stranek NGK.de, tak je mi to trochu jasnejsi. Ta 7 by mohla byt akorad a do druhyho auta kde mam neupraveny motor z Felcie dam ty NGK BCP6ES.
-> Urbi: R je že je akorát odrušená, to nemá na nic vliv. Odtrh mám těch 0,7mm. Na motor Felicia je hezké, ale ty ho máš díky větším úpravám tepelně někde jinde, takže raději studenější.
Jeste sem nasel označení NGK BCPR6ES, které by mělo být vhodné pro motor Felicia 1.3i, zas nevim co je tam to R a na co je vhodné. Nemáte někdo celý přehled těch svíček od NGK co které označení znamená...Díky
-> Tuner#2: Prosím... kdyby si ji našel, pošli na email co mam v id. Děkuji. U těch 7-ček sem našel odtrh 0,9mm a u 6-tek co máš 0,7mm, upravoval si ho nebo mám nechat i tech 0,9. A ty NGK BCP8ES se u nás ani neprodávají. Zkusim ty NGK BCP7ES ale ještě přemýšlím o tom odtrhu jaký by měl být správný...
-> Urbi: Mám někde doma uloženou pěknou tabulku. NGK to má opačně než Bosch, tzn. že u NGK potřebuješ tak 7 a nebo 8čky. NGK 7čka je něco jako 14tka Brisk.
Jinak jako vhml.
Jinak jako vhml.
-> Urbi: hledal bych prvně chybu v použitém benzínu a odpojovači volnoběh. Zdechávat motor přes kvalt je špatně
-> Urbi: jj vyšší KP nižšie číslo pri sviečkach Brisk
ja mám KP 10,7 a tiež zatiaľ jazdím na Brisk D14YC
ja mám KP 10,7 a tiež zatiaľ jazdím na Brisk D14YC
-> Tuner#2: Zase sem to zapomel...Teplejsi svicka (15) je jakoby na motor co ma mensi provozni teplotu (myšlena teplota ve spal. prostoru) a studenejší (14) je na motor ktery ma vyssi provozku (vetsi kompres) ? Ponevadz motor mam teply vic nez hodne, mam upravene klapky skrz vacku a uz po kratke jizde musim motor zdechat pres kvalt kvuli samozapalum. Která tepelná hodnota na svickach NGK by mohla byt vhodna ?
-> Urbi: Ty moje jsou ale teplejší, to odpovídá 15tkám u Brisku.
-> Schejby: Já mám ted ty Brisk D14YC a taky mě zatím šlapou, KP 11 a motor teda nešetřím ani trochu když jedu a zatím dobré, spíš přemýšlím o těch NGK co má Tuner víc než o těch Bosh.
No názory se tu liší,ale myslím že neprohloupím když koupím Basch FR5DP a Brisk D14YC a prostě je odzkouším budou aspoň náhradní
To se právě možná stalo vennimu, že je ulil, jelikož 5 už možná byly fakt moc studený.
My jedem taky Bosch FR5DP a spokojenost,jen jednou se stalo že při startování v zimě se jedna uchcala a přestala pálit,na sadě odjedem sezonu,možná i víc a pak sio je nechám jako náhradní nebo někomu je dám do civila kde makají dál. Jinak máme KP 11.7 a jedeme Vervu
-> vhml: asi,u mě je zakletý všechno 

-> venni: možná že na tvůj motor byla moc studená a měl bys lepší 6. Ale nám to fakt funguje už léta
-> petr s: dp překouk sem se....
-> fido06: Tak DP nebo PD
-> Schejby: v žádném případě nedávej brisky, těm teče elektroda....
-> vhml: ja vytáhnul v sobotu eR na ten Koráb a šlo to na tři...jedna FR5DP je v čoudu a to maj najeto pár km 

Stejně jako vhml, doporučuji Bosch fr5pd, žádné problémy jsem s nimi zatím nezpozoroval......
-> Gemini: jezdíme je 4 roky bez problémů na přece jenom ještě o něco silnějším motoru než máš ty, i lidi kterým jsem je doporučil byli nadšeni
-> Schejby: v ziadnom pripade nie FR5DP....nefunguju a mam to potvrdene od viacerych........daj Brisk D14YC , vydrzali mi 2 x sezonu na vysokom KP a 100 oktane
-> petr s: ecorally je taky závod no ne?

-> vhml 02.06.10 13:02:52: Náhodou podle nedávno uploadovaného videa mu to jede skoro 40km/h 

-> vhml: Pavel je známej eko závodník
-> Pavel P..: jseš tu trochu mimo mísu :-D
heh já jezdim už 12tis km na PAL N8Y a jsou pořád jak nový... 
