skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
svíčky Ngk
08:31:45
18.06.2012
18.06.2012

vhml
-> Eidy: s dlouhým závitem jedině platinovýho bosche
08:29:14
18.06.2012
18.06.2012

m8rinek
-> Eidy: neznám, ale neměl by být problém to překodovat v názvu, tabulky na to na netu jsou...
00:01:03
18.06.2012
18.06.2012

Eidy
-> m8rinek: Moc informací o té konkrétní svíčce tam není. Znáš ekvivalent s dlouhým závitem?
18:36:35
17.06.2012
17.06.2012

vhml
Jednoznačně 7
16:15:22
17.06.2012
17.06.2012

m8rinek
-> Urbi: asi bych dal rovnou 7, když to nebude chtít chytat tak pak koupit 6.
16:11:38
17.06.2012
17.06.2012

Petr Urban
-> m8rinek: Koupím pánovi oboje, je fakt že cena je příznivá. Děkuji za tvé zkušenosti 

16:10:32
17.06.2012
17.06.2012

m8rinek
-> Urbi: Známej jezdí 6 na motoru 110r s KP kolem 11/1 a fugnuje to, já je jezdil taky, teď jezdim 7 a funguje to tak nějak stejně. Takže klidně 7, nebo i klidně obojí a zkusit, stojí pár korun...
16:07:03
17.06.2012
17.06.2012

Petr Urban
-> m8rinek: www.svickyngk.cz/zapalova
ci-svicky/ngk-bp7hs ok ? Spíše ty sedmičky, motor se hodně hřeje, je to spíše do závodnějšího režimu jízdy.
16:04:45
17.06.2012
17.06.2012

m8rinek
-> Urbi: NGK BP6H případně o stupeň studenější NGK BP7H.
16:00:40
17.06.2012
17.06.2012

Petr Urban
Kdo by věděl označení nějakých vhodných NGk svíček hodících se na erkový motor s 280 vačkou, KP11, hlava v max. úpravě. Já mám zkušenosti spíše s celohliníkovými motory škoda, kde jsou vhodné 6-ky či 7-ky na věší KP, jak to někomu z vás sedělo ? Děkuji za odpověd.
21:05:48
17.05.2010
17.05.2010

Kuladmin
Ja myslel to zapalovani jako ze je to ,,neutahne,, apod.
ale stejne to nic nemeni na tom ze tydle svicky do toho motoru nepatrej.
ale stejne to nic nemeni na tom ze tydle svicky do toho motoru nepatrej.
20:59:27
17.05.2010
17.05.2010

Petkar1
-> Kuladmin: musel bych se podívat na označení, jestli 44kW a nebo 50kW. Ale to je stejně jedno - rozdíl byl jenom v ŘJ.....Zapalování jinak chodí bez problémů, na starém motoru Favorit nebyl problém a je to všechno přeházený z něj. V zátěži jede fakt dobře, až na ten volnoběh, podezřívám ten LEKR, protože při vyndavání starýho motoru jsme zapomněli povolit lanko a dostal škubu....Myslel jsem, že to bude někde přisávat, proto jsem vyndaval svíčky, ale to by to bylo chudý....
20:55:56
17.05.2010
17.05.2010

Kuladmin
kazdopadne tydle tam proste do shade nepatri viz www.svickyngk.cz/zapalova
ci-svicky/.../automobily
tady mas co patri do shade 1,4
www.svickyngk.cz/automobi ly/.../fabia
tady mas co patri do shade 1,4
www.svickyngk.cz/automobi ly/.../fabia
20:51:05
17.05.2010
17.05.2010

Kuladmin
Co to je za motor? 44kW tam mohou patrne byt NGK PFR6Q - coz je trosku jiny typ nez mas ted ale taky iridiove a jen za cca 450,-/ks :o)
v 50kW NGK BKUR5ET-10 coz uz ale jsou klasicke 3 bodove
tam taky muze byt problem v tom zapalovani
v 50kW NGK BKUR5ET-10 coz uz ale jsou klasicke 3 bodove
tam taky muze byt problem v tom zapalovani
20:43:34
17.05.2010
17.05.2010

Petkar1
-> Kuladmin: jojo, Fabka 1,4 přehozená dozadu - zapalování je zatím klasické, rozdělovač 105. Karburátor sériovej LEKR, směs podle zbarvení těch svíček vypadá OK, ale mám problémy s volnoběhem. Musim zkontrolovat klapky a nebo jiný svíce. Zarazilo mě, že je tady nikdo nejezdil ani neřešil, tak se na ně ptám.
20:39:18
17.05.2010
17.05.2010

Kuladmin
A co presne je to za motor?? fabka 1,4Mpi 8V prehozenej dozadu na karbecu? pochopil jsem dobre? a jak je reseno zapalovani?
20:05:33
17.05.2010
17.05.2010

Petkar1
-> Kuladmin: ale zase v otáčkách to je jak nakopnutý, tak nevim. Zkusim jiný svíčky a kdyžtak dám jinej LEKR.
19:13:06
17.05.2010
17.05.2010

Kuladmin
-> Petkar1: to klidne muze byt svickama jednodusi je dle meho tam skusit dat jiny svice (jakykoliv funkcni co tam opravdu patri)
19:11:09
17.05.2010
17.05.2010

Petkar1
jinak co jsem zjistil, tak jsou iridiové a stojí asi 600kč/ks.... Mám ale problém s volnoběhem, tak vyzkouším jiný karburátor, ale napadlo mě že to může bejt i těma svíčkama.
17:03:50
17.05.2010
17.05.2010

Petkar1
-> havlik: No ten mě taky zaujal ten "odtrh", že je moc velkej. Ale vypadá to, že to tak mají schválně. viz katalog na netu
17:01:23
17.05.2010
17.05.2010

havlik
-> Petkar1: nejakej hodne velkej "odrth" ne?
16:48:40
17.05.2010
17.05.2010

Petkar1
předchozí majitel dal do motoru tyhle svíčky IFR6J. Koukal jsem do katalogu a jsou pro Suzuki, Subaru atd, takže pro Fabii asi nebudou úplně vhodný. Jezdil jste je někdy někdo? Na virtu jsem je v žádném tématu nenašel.
btw: jinak co říkáte na zbarvení? Mě přijde, že směs je OK.
btw: jinak co říkáte na zbarvení? Mě přijde, že směs je OK.