skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
zástavba 1.3mpi z feldy do kila
-> darklord: jo to bude. Já měl mít motor asi za 27, bohužel mi ale nevyšly peníze, tak jsem zvolil tohle. Ale jednou si ho nechám od Sakyho udělat, nějakej ostřejší a nebo upravit tenhle, uvidíme...
-> Petkar1: ale vo finale to bude tak ci tak 20k, kolko z toho je motor ma netrapi pokial to bude fungovat
-> darklord: Saky ti sežene Fabku taky za bůra, níž ne.
-> Petkar1: ja nezozeniem, saky sa postara o vsetko nutne, ja to len vo finale cele zaplatim a je mi jedno kolko stal motor, kolko srobiky a kolko si vzal za pracu
ale isto by za 5000 motor nekupoval ked sa da za polovicu

-> darklord: na startování se musí dát startér z Fabie....Držáky k tomu nebyly, ale ten pravej jsem si udělal ze sériovýho. Jinak motor je v dobrym stavu, vůle v rozvodu žádná, tlaky má... Za kolik seženeš motor z Fabky s najetými 50tkm? Přeskládání do 135 vyjde na dost no, ale pokud řešíš legalitu, tak proč ne.
-> MOLSO: to co som ti posielal inzerat, ak som vobec o tom hovoril ;)
-> Petkar1: jo hovorim o tom motore, bolo na nom urobene prd, hadam len pozvarane drziaky, inak nic... neviem teda ako je vyriesene startovanie, pretoze veniec tiez vraj nepasuje zo skodovky ale za cenu nizsiu budem mat motor v lepsom stave... len teda ja zaplatim viac este za upravy pretoze to nechavam preskladat do 135 bloku a chcem to zvrtat s MPi zotrvakom aby som mohol zacat stavat vstrekovanie
-> Petkar1: jo hovorim o tom motore, bolo na nom urobene prd, hadam len pozvarane drziaky, inak nic... neviem teda ako je vyriesene startovanie, pretoze veniec tiez vraj nepasuje zo skodovky ale za cenu nizsiu budem mat motor v lepsom stave... len teda ja zaplatim viac este za upravy pretoze to nechavam preskladat do 135 bloku a chcem to zvrtat s MPi zotrvakom aby som mohol zacat stavat vstrekovanie
-> darklord: Předpokládám, že mluvíš o mém současném motoru, jak ho prodával Memfis. Ten kluk, co dával ten motor do Rapida (kde ten motor předtím jezdil), tak se s tím opravdu nepáral. V klice neni nic vyvrtaného je to to samý jako u Feldy, viz obrázek níž.....Se spojkou problémy nejsou, akorát se dalo upravený spojkový ložisko....Na straně k převodovce neupravoval nic, ale předek je udělanej. Jede to dobře, ale souhlasím s tím, že by to chtělo dodělat. Ale za ty peníze se prodávají holý motory vytažený přímo z Fabií....
-> darklord: to bola ta upravena fabka ?
-> Petkar1: kx púzdro určite tam nedávajte
-> steyr: mal som na ten motor naslapnute, ale tesne pred kupou mi oznamila mlada ze sa vyburala s kamosovym autom... takze z motoru nic nebolo. a teraz po case zistujem ze este dobre ze som to nekupil, je na tom original zotrvak, takze problemy so spojkou, v kluke iba vyvrtana diera na mrkev aby to slo nahodit na prevodovku...
chcelo by to rozhodit a dat niekam urobit cele poriadne
chcelo by to rozhodit a dat niekam urobit cele poriadne
-> darklord: tak sorry som tomu nejak nerozumel ziadne nema ? :D omg
-> steyr: ale on tam ziadne puzdro nema, je to len na sustruhu vyhlodana diera, este dobre ze som ten motor nakoniec nekupil - je tam este hodne prace, pac mlada rozmlatila auto, tak som miesto motoru platil servis
-> Petkar1: riesilo sa to tu... mozno ma ihlickove lozisko ale musi mat osustruzenu mrkvu.. hned dam link na temu kde sa to preberalo
skoda-virt.cz/cz/.../1240 50-male-vs-velke-ulozenie
skoda-virt.cz/cz/.../1240 50-male-vs-velke-ulozenie
-> steyr: jeden člen tu má jehlové ložisko - taky možnost.
-> darklord: preco by malo kusnut ? ak je to dobre spravene tak bronzove puzdro musi vydrzat ..
-> darklord: Moc s tím nejezdím. Shánim někoho, kdo by mi na to udělal ten kroužek...
-> Petkar1: a tiez cakas kedy to kusne a urobi papa prevodovke, ze?

Já na Fabce taky ložisko nemám
-> kovinko: tak ako to ides vyriesit s tym loziskom ?

-> afro100: mudermu napovedz hlupeho kopni.... ked nieje schopny urobit to ce treba tak to dopadne tak ze to tam namontuje, pol roka pojazdi a pootm bude menit celu prevodovku az mu to pokur*i mrkev.
-> darklord: ked to je to co on nechcel pocut :D nejak tam tusim, ze ten motor z nejakeho dovodu nechce rozoberat, inak to tu uz parkrat padlo ...
-> kovinko: kluku von, na sustruh vybrat dieru pre lozisko a kluku nazad. zotrvak tam daj original, zuby daj z Mkovej skodovky, motor zaloz do auta a hotovo.
Mam taky pocit ze kazdy tu vie mudrovat ale schopnej rady co a ako urobit mi nevie poskytnut nik. zase aby som si poradil sam

-> steyr: ak s tým chce jazdiť dlhšie treba ložisko alebo kvalitné púzdro
-> suri: a bronzovy kruzok ?? ja vo fabke mam len to ziadne lozisko
-> kovinko: nedá sa to
To ložisko má byť tu že? A musí tam byť nutne? Neviete ako to teda urobiť ak tam bude musieť byť ale kludne by som to rozbehal aj bez neho ak sa to bude dať
-> kovinko: videl som púzdra ale je tam tenká stena , potom jedine urobiť dieru a osadiť ložisko a máš pokoj navždy , alebo zohnať bmm kľuku
-> kovinko: hm, a potom budes zas rozoberat prevodovku a kratit hriadel? logicky, ked to posuniem dopredu, nebude mi to uz sediet a odozenie to celu prevodovku o to lozisko a teda bude medzi prirubami diera ...
a neviem ako zotrvak na 190mm spojku, ale u 180tky nie je ta stena (pred loziskom) toho zotrvaku dost hruba na to aby sa tam to lozisko voslo
Toto sa oj*bat neda, keby sa dalo, tak uz to davno niekto vymyslel inak ;)
a neviem ako zotrvak na 190mm spojku, ale u 180tky nie je ta stena (pred loziskom) toho zotrvaku dost hruba na to aby sa tam to lozisko voslo
Toto sa oj*bat neda, keby sa dalo, tak uz to davno niekto vymyslel inak ;)
-> suri: presne to co popisujes si dokazem urobit sam. Imo mam riadiacu jednotku tiez klucik a spinacku tak isto elektriku k motoru aj do celeho auta snimac zabudujem len ta kluka ma brzdi neda sa to nejak obist? dostal som typ aby som to lozisko nalisoval do diery v zotvaku pojde to?
-> afro100: aká elektrika , sebamenej šikovný človek zo zázemím to má zastavané za deň , urobím dieru na snímač otáčok , čerpadlo a prepad nádrže a odvetrávanie všetko umiestnim dám tam mpi motor ´pozapájam , privediem istenú šťavu ku jednotke a zoženiem jednotku bez imo alebo urobím aj to
-> suri: to je pravda, aj ked ta elektrika ... noo neviem, mne by sa do toho nechcelo :) Rozhodne ale nie som proti tomu, sam som zvedavy na vysledok
afro100 18.05.10 23:22:26 napsal:
→ poldy: este si to nerozmyslel?
tam veľmi nie je nad čím rozmýšlať , vstupné náklady pár korún a výstup sa asi nedá opísať
→ poldy: este si to nerozmyslel?

-> kovinko: to lozisko nie je v zotrvaku, ale v kluke a teda sa musi upravit kluka, musi sa vytvorit proste pre to lozisko miesto, myslim si ze na zotrvaku staci prehodit zuby za 120cove zozotrvaku s 19mm spojkou (prve typy mali mensi zotrvak)
ak das veniec z feldy tak nebude pasovat modul ozubenia voci starteru, jedine pouzit upraveny starter z feldy
ak das veniec z feldy tak nebude pasovat modul ozubenia voci starteru, jedine pouzit upraveny starter z feldy
Este mam jednu otazocku a to ohladom toho loziska. da sa to poriesit iba výmenou zotrváka z rapidy+ veniec s feldy?(Tak mi bolo poradene) ci je nutný zásah do kluky inak to nepojde 

-> poldy: ano chcem a aj na tom už pracujem 

-> poldy: este si to nerozmyslel? 

-> Bubbooo: Ano je tato tema este aktualna -> kovinko: chce este stale davat MPi do kila 

Neviem,či je táto téma ešte aktuál,možno ešte hej-Ja to mám spravené tak,že som dal odblokovať v riadiacej jednotke imobilizér a tým pádom sa dá natočiť úplne bez problémov-ten snímač otáčok je vsadený v pôvodnom obale prevodovky,tak ako to tu bolo opísané nižšie-spätnú hadicu z čerpadla mám vyvedenú do hrdla nádrže,resp.pod hrdlo-a všetko to úplne normálne funguje,dokonca aj zotrvák z Feldy s ozubením zo 120cky sedí a ide to-ale už by som sa na to nedával zas
podla mna to je trvacnejsie, raz za rok ho ocistit, ako ked sa raz rozpuci ...
ja zase tiez nikomu nerozkazujem aby to od teraz vsetci tak robil, len to ponukam ako napad ... pravdepodobne najlepsie by bolo to cidlo umiestnit niekde z boku.. len na to sa seriova jednotka urcite nedokaze adaptovat...
ja zase tiez nikomu nerozkazujem aby to od teraz vsetci tak robil, len to ponukam ako napad ... pravdepodobne najlepsie by bolo to cidlo umiestnit niekde z boku.. len na to sa seriova jednotka urcite nedokaze adaptovat...
-> Acryll: a kolko to cidlo prezije ked bude dolu kde sa hromadi bordel jak zo spojky tak zo zotrvaku ?
ale prosim vas, ved k zapalovacej liste idu 4 kable... +,-, a signal pre prvu a druhu pracovnu skupinu ... tieto dva sa zamenia, a to sposobi ze sa skompenzuje otocenie cidla o 180 stupnov ... a vstreky prepojit pri riadiacej jednotke, no nevidim v tom ziadny problem...
-> Acryll: to mi príde ako hovadina , za prvé zapalovanie sa prehodiť nedá a vstrekovače by si musel rozmotať celý zväzok a nadpájať čo by už dobre nefungovalo
-> Acryll: vies o tom ze felda MPi nema zapalovacie kable?a vymenit kable k liste neviem ci ti pomoze
-> darklord: zotrvak by ani nemuselo byt treba otacat, stacilo by vymenit kable pre zapalovanie pre skupinu valcov 1-4, 2-3, to iste aj so vstrekovacmi, a vybavene :)
Já to mám takhle:
skoda-virt.cz/cz/.../1199 92-jednobod-fa-na-742-136? gotopost=2...
jezdím s tím už rok a v pohodě !
skoda-virt.cz/cz/.../1199 92-jednobod-fa-na-742-136? gotopost=2...
jezdím s tím už rok a v pohodě !
-> Acryll: no a samozrejme este otocit zotrvak, co? co sa tyka miesta je to fakt natesno, ale pouzijem tuning generatorom jednorazovej sily a bude to v pohode. Najlepsie na cidlo mas urezat kus z favo prevodovky (s dierou na steft), rovnaky kus odrezat z tvojej prevoodvky a dat zavarit. idealne je na to este mat kus motoru (prirubu na prevoodvku) aby si to presne napasoval. druha moznost je pomerat uhly voci steftom na favo prevodovke a potom na rovnake miesto vyvrtat dieru, len tam je problem ze musis cidlo dat do presnej hlbky (tak aby malo signal a zarovne aby ho zotrvak nerozbil)
má niekto presne zakreslenie umiestnenie cidla otacok na prevodovku ?
-> mimochodom by podla mna fungovalo keby sa ten snimac umiestnil aj zo spodu prevodovky, co by vyriesilo problem, o ktorom som sa dopocul, ze ak nieje v poriadku ulozenie motora, tak sa pri zabere toto cidlo moze rozpucit...
-> mimochodom by podla mna fungovalo keby sa ten snimac umiestnil aj zo spodu prevodovky, co by vyriesilo problem, o ktorom som sa dopocul, ze ak nieje v poriadku ulozenie motora, tak sa pri zabere toto cidlo moze rozpucit...
-> darklord: bmm má snímač s kabelem 
