skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tech parametry motoru fabia 1.0
-> Venca.: po sundani spojky podle šroubu setrvaku .. 1,4 má 6 šroubu a 1,0 pouze 4
Dá se bez rozebrání zvenku kromě čísla motoru odlišit motor 1.0 od 1.4?
-> steyr: fabie 1.4 nemá žádný poloT jediný poloT má HTP
piesty v juniorke su tiez take polo T ako u 1,4 ?
noo sorry aspon niečo som nemal vtedy nič lepšie po ruke s čím to sfotiť ...
-> mirco: To toho vidíme
vľavo je BMM hlava a vpravo je z fábie 1.0
-> m8rinek: ak tak ti ho kludne vymením za niejakú 1.4, mám doma fabiu 1.0, dones a je tvoj ...
... hej su tam uplne iné ojnice a dosť ľahšie ako na 1.4

-> litrovkář: čo tam nejaký výkon s toho dostaneš ale kruťák to podľa mňa nebude mať nikdy nijaký svetaborný skoda-virt.cz/cz/.../5609
7-a-prej-nepojede?poffset=
10...
-> litrovkář: zkoušel, pohledej
a nezkoušel už někdo někdy z tohoto motoru vymáčknout max výkon?beze změny obsahu.
-> mirco: Takže bude mít oproti 1,4 delší ojnice, pokud je stejnej blok, protože jinak by píst musel bejt vyšší o 15mm... Takže dát ojnice z Fabie, písty z fa a blok snížit o 9mm... no to je až moc, to by bylo spíš lepší vzít jiný písty :))). Dost snění :D
Ty jo s pístama 77,8mm to je krásná 1200ccm, nebo s pístama z Fa je to krásná 1150, jen trochu upravit blok a jedem.... Já ten motor chci :D.
má to inakšie spaľováky, su menšie a aj výfukové ventily su menšie,sacie ventily su rovnaké ako má 1.4,sacie a aj výfukové kanály su menšie v hlave, valce maju rovnaku rozteč ako 1.4, podložky pod valce su rovnaké na 1.4 a 1.0, ale ináč blok rovnaký presne ako 1.4
-> darklord:
-> palinator:
Musíte si najít správný kod motoru to co udáváš jsou AHT vw fabie má ARV tam je vrtání 72 zdvih 61,2
-> palinator:
Musíte si najít správný kod motoru to co udáváš jsou AHT vw fabie má ARV tam je vrtání 72 zdvih 61,2
-> Tom.t: nema nahodou inu roztec valcov, iny priemer spalovaku, atd? 

-> litrovkář: na převodovku pasuje, stejne jako fabie 1,4 a hlava je klasickej hliníkovej osmikanál ..
-> litrovkář: nepasuje . nič zo 120 motoru nepasuje
a náhodou klika z dejme tomu 120ci nepasuje i po menších upravách že?
-> petr s:
bore: 67.1 mm (2.64 in), stroke: 70.6
pokud vím, tak stroke je zdvih, bore vrtání
bore: 67.1 mm (2.64 in), stroke: 70.6
pokud vím, tak stroke je zdvih, bore vrtání
-> litrovkář: na prevodovku pasuje , samozrejme je to osemkanál , OHV , proste nový motor do tisícky
Vsetko info co som zohnal som hodil sem: 
en.wikipedia.org/wiki/Lis t_of_discontinued_Volkswag en_Group_petrol_engines

en.wikipedia.org/wiki/Lis t_of_discontinued_Volkswag en_Group_petrol_engines
díky moc ale nevím o tom motoru vubec nic jestly je to ohv,ohc má to 8mi kanálovou hlavu bo 5ti a tak a hlavně jestly to bez větších problémů spojím s převodovkou z litra neví někdo?
-> litrovkář: vrtání 72mm zdvih 63 a něco
1.0 - 37kW nic vic nevim 

tak mi to vrtá hlavou a nikde nemůžu splašit jaké jsou technické parametry motoru u juniorky vše co víte SEM,díky