skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
palivove cerpadlo s feldy do 120
18:53:07
13.05.2010
13.05.2010

darklord
-> maxell: vo felde je cip AMD Am27C010, a datasheet od tohoto cipu najdes napr tu - www.szhtic.com/xhytmp/...
/AM27C010.pdf tak je alebo neni UVEPROM?
18:46:34
13.05.2010
13.05.2010

maxell
vo felde nie je UV eprom ,ale 27c010 v puzdre plcc32 ktora sa neda vobec mazať , ked tam chceš dať nový soft. musiš tam dať aj novú epromku,alebo potom flash 29f010 ta sa už da prepisovať
13:42:09
09.05.2010
09.05.2010

darklord
-> Nitram: co sa tyka HW tak nikdy, to dam spravit mladej do skoly nalabaky, kdena to maju vybavenie a know-how. co sa tyka SW tak je to prachsprosty embedded system s pametou a procakom, sw na upravu map v jednotke mam, riesim uz len nejaky diagnosticky system pomocou ktoreho sa to bude ladit
13:31:20
09.05.2010
09.05.2010

Nitram
-> darklord: no to je dosť komplikované... ty so to už robil? upravoval si už takto RJ?...
22:42:34
08.05.2010
08.05.2010

darklord
-> miro_zv: jou, toho smejda uz mam tiez objednaneho aj s programatorom a redukciou na plcc32
06:07:51
08.05.2010
08.05.2010

miro_zv - zrušená registrace
-> darklord: Ak ti ide o vyťahovanie švábu z pätice, tak je na to nástroj, ale celkom dodre poslúži vhodne ohnutý drôt.
22:54:17
07.05.2010
07.05.2010

darklord
-> Nitram: chudak felda MPi je taka zastarana ze obsahuje UV-EPROM coz je cip ktory sa da zmazat jedine pomocou UV lampy na to urcenej, a aby si sa dostal k otvoru (oknu) cez ktory sa to maze tak cip musi von, dnesne jednotky uz maju flash pamete, to je trosku ina robota. Diky bohu sa ale vo felde da ta pamet tiez nahradit flashkou - bohuzial jednotka programovanie cez obd nepodporuje, takze ostava len vymyslet nejaky patent na rychle vyberanie cipu, vid obrazok
22:30:14
07.05.2010
07.05.2010

Nitram
-> darklord: no je to jedného známeho kamoš a robí s tým... to treba až tak komplikovano? vyťahovať pamäť? nestačí len preprogramovať cez OBDčko? ako potom robia chip tunning? tam tiež vyťahujú pamäť?...
20:05:51
06.05.2010
06.05.2010

darklord
-> Nitram: chlapik co sa tymto zaobera a chce ti nieco poradit? takeho som teda este nestretol. bud chcu balik prachov alebo ti nepoviedia ani f. Pokial sa tym chces zaoberat tak nieco cim odpajkujes pamet, nieco cim ju precitas/zapises, BMM ma UV-EPROM takze este UV lampu na mazanie pamete, a potom nejaky program schopny pracovat s datami ktore vycitas - ECM2001 alebo WinOLS. ale obidva su dosti drahe (niekolkonasobok ceny auta ktore budes upravovat)
15:01:37
06.05.2010
06.05.2010

Nitram
-> darklord: no ja nemám žiaden ešte ale zoháňam no neviem aký by bol najlepší aký odporúčaš?... ale zohnal som chlapíka čo sa týmto zaoberá no je zaneprázdnený takže musím počkať
...

18:07:38
05.05.2010
05.05.2010

darklord
-> Nitram: no, predpokladam ze bude treba nastavit vsetko - vstrekovacie mapy, zapalovacie mapy, adaptacne mapy. ale ono to hadam pojde aj bez nejakeho zasahu...
aky mas HW a SW na upravu jednotky?
aky mas HW a SW na upravu jednotky?
13:59:51
05.05.2010
05.05.2010

Nitram
zaujímave veci tu riešite chalani. Ja som použil externé čerpadlo (Opel Omega z vrakáča) normálne a tlačí jak des a filter klasiku z Felicie, a napchal som aj katalyzátor do 120 celkom v pohode a som s ním spokojný úplne iná vôňa
... no zaujímalo by ma či neviete čo všetko treba nastavovať v RJ z Formana na motore 742.12??

20:52:01
04.05.2010
04.05.2010

aceboss
darklord 04.05.10 11:31:07 napsal:
→ aceboss: a predstav si MPi z feldy na fabiackom motore a
este s vackou 278/270
to bude rosambo, ale to uz moc prezradzam
A co jsi tímto chtěl říci????
Až budě vše hotové a bude šlapat tak smekám zatím je to jako většína věcí zda zveřejnovaných jen samé řeči a skutek utek.....
Jen si rýpnu když řešíš podle mě banální problém s montáží palivového čerpadla tak nechci rači ani vidět ten zbytek co zbývá k řešení......
na druhou stranu pokud vše dotáhneš do zdárného konce tak smekám.
→ aceboss: a predstav si MPi z feldy na fabiackom motore a
este s vackou 278/270

A co jsi tímto chtěl říci????


Jen si rýpnu když řešíš podle mě banální problém s montáží palivového čerpadla tak nechci rači ani vidět ten zbytek co zbývá k řešení......




19:16:28
04.05.2010
04.05.2010

LiMaK - 742 forever
-> suri: sorry ze ti do toho kecam, ale to, co citis z vyfuku, není to samé, co vpodstate likviduje kat.
Kat likviduje sracky co prave citet nejsou, ale skodi zdraví :-)
pokud ucitis CO tak ti udeluji nobelovku...
ze skodovek spis citis olej nebo nespalenej benzin, ale ver mi ze to prvni kat neodstraní, a to druhé kat zničí :-)
Kat likviduje sracky co prave citet nejsou, ale skodi zdraví :-)
pokud ucitis CO tak ti udeluji nobelovku...
ze skodovek spis citis olej nebo nespalenej benzin, ale ver mi ze to prvni kat neodstraní, a to druhé kat zničí :-)
17:18:57
04.05.2010
04.05.2010

suri
-> darklord: neviem ale večšina škodoviek podľa mňa moc nevonia ale česť výnimkám , ja ti držím palce že si sa pustil do rozumnej aj ked trnistej cesty ale tiež sa mi nepáčia tie tvoje "niektoré odpovede " viem že aj ja mám občas otázky z arogantným štýlom ale to nezmením
17:17:04
04.05.2010
04.05.2010

darklord
-> suri: mne auto nesmrdi 

17:16:09
04.05.2010
04.05.2010

suri
-> darklord: prečo hned takto arogantne? kat umiestniť sa dá určite ked sa dal aj na rici , tam by som problém nehladal , ja tiež niesom ekonom ale aspoň mi auto nesmrdí
k tým otáčkam asi je ničo zle ale felda nemá lambdu za katom ani nič čo by mohlo padanie otáčok ovplyvniť a otáčky s katom aj bez katu padajú rovnako v prípade mpi odksušané a aj ak sú použité favoritové zvody tak dajú normálne to je skorej práca dobre klapky a nastavenia
k tým otáčkam asi je ničo zle ale felda nemá lambdu za katom ani nič čo by mohlo padanie otáčok ovplyvniť a otáčky s katom aj bez katu padajú rovnako v prípade mpi odksušané a aj ak sú použité favoritové zvody tak dajú normálne to je skorej práca dobre klapky a nastavenia
17:15:08
04.05.2010
04.05.2010

darklord
-> suri: preco nie kat? uvazujes? kam by som ho asi strcil na skodovke? nepotrebujem sa hrat na pseudo ekologa. a neznasam ked mi na novych autach s katalyzatorom pomaly padaju otacky pri pusteni plynu.
upravit jednotku bude moj boj, zatial na to zhanam hardware a software.
upravit jednotku bude moj boj, zatial na to zhanam hardware a software.
17:01:45
04.05.2010
04.05.2010

Jarda/felda
-> darklord:



16:55:40
04.05.2010
04.05.2010

suri
-> darklord: nepobral , ja ti v tomto naopak držím palce lenn hovorím že to nie je len taká sranda , apropo prečo nie kat? aspoň to nesmrdí
16:50:19
04.05.2010
04.05.2010

Rapid05
-> Klubko_ 03.05.10 14:54:36: Ten vehement víceméně jen drží čerpadlo na místě, stabilizuje měřič a měl by udržovat čerpadlo ponořený. Pokud ho rozchodíš venku, dost možná ho neuchladíš.
16:33:22
04.05.2010
04.05.2010

darklord
-> suri: no, vidim ze ty si fakt pobral vsetku mudrost sveta. samozrejme ze to nenecham na seriovych mapach. bude treba upravit viac veci ako len vstrekovacie/zapalovacie mapy. (minimalne este adaptacne vozrce a dobeh volnobehu pri ubrani plynu, kedze tam nebude kat aby neostaval dlho visiet v otackach). o to sa ty neboj.
-> Jarda/felda: no a je to tu... ^
-> Jarda/felda: no a je to tu... ^
16:17:42
04.05.2010
04.05.2010

suri
-> Jarda/felda: to by som chcel vidieť -> darklord: najprv by som si ujasnil problémy ani nie zástavby mpi ale problematiku vstrekovania , zase také jednoduché to nie je aj ked je pravda že "nejako" to ide aj na jednotku mpi bez úpravy prípade úprava na 1,3 , akurát tie predstihové a palivové mapy sú úplne odlišné
16:05:36
04.05.2010
04.05.2010

darklord
-> Jarda/felda: nepustaj plky na virt 

15:59:55
04.05.2010
04.05.2010

Jarda/felda
-> suri: hlavně když darklord bude čipovat sám takže si to naladí jak bude chtít 

15:27:34
04.05.2010
04.05.2010

suri
-> darklord: hlavne ak zoženieš dobrú jednotku a budeš mať dobre zvrtaný zotrvák a čidlo otáčok tak to bude parádna jazda aj bez tej ostrej vačky .
konečne nejaká rozumná myšlienka použiť vstrekovanie všade dostupné a nesrať sa furt s karbecmi a rozdelovačmi
konečne nejaká rozumná myšlienka použiť vstrekovanie všade dostupné a nesrať sa furt s karbecmi a rozdelovačmi
11:31:07
04.05.2010
04.05.2010

darklord
-> aceboss: a predstav si MPi z feldy na fabiackom motore a este s vackou 278/270
to bude rosambo, ale to uz moc prezradzam

10:05:28
04.05.2010
04.05.2010

aceboss
-> darklord: Njn,ale ono pokud chceš zapojit opravdu MPI tak je s tím daleko víc práce a navíc do eRka se kvuli chladiči origo sání MPI nevejde
I proto mám motor na Sedru....


22:32:25
03.05.2010
03.05.2010

darklord
-> aceboss: ja som chcel nasyslit know-how ohladom MPi v skodovke
a celkom ma sklamalo ked som tam zbadal karburator :/

21:48:30
03.05.2010
03.05.2010

aceboss
darklord 03.05.10 18:02:23 napsal:
→ aceboss: kukam ze mas prd MPi ked na tom je karbec
A jaký je rozdíl když máš stříkačku a nebo karbec?Podle mě ani jedná úprava ti otvor v bloku pro AC pumpu neudělá
Navíc sehnat externí čerpalo pro stříkačku je mnohonásobně jednoduší i levnější než externí nízkotlak
Proč řešit něco jednoduše když to jde složitě vid
Viz např BMW
→ aceboss: kukam ze mas prd MPi ked na tom je karbec






20:26:30
03.05.2010
03.05.2010

Klubko_
-> darklord: puvodne ten Acebossuv motor byl MPi, takze nema diru na ACcko. To chtel hlavne rict.
-> suri: ha! Presne jak sem si myslel
-> suri: ha! Presne jak sem si myslel

18:10:27
03.05.2010
03.05.2010

suri
-> darklord: prečo by to potrebovalo celý vehement? tam je len plavák a pripojenie pokiaľ viem , tu by si urobil maličkú dieru prichytil a utesnil , prípadne som niekde videl nejaké čerpadlo z nejakej octavie alebo z čoho čo malo normálne vstup a výstup a elektriku pohladaj na eschopoch
18:02:23
03.05.2010
03.05.2010

darklord
-> aceboss: kukam ze mas prd MPi ked na tom je karbec 

15:17:29
03.05.2010
03.05.2010

aceboss
-> Shady169: Sežen si externí čerpadlo a nic víc řešit nemusíš.
U toho feldového budeš mít problém jak s jeho upevněním tak i s jeho tlakem
Ikdyž neví proč Ti nestačí klasická AC pumpa já mám v eRku upravené MPI a tudíš externí čerpadlo Pierburg, ale jeho cena byla cca 14 dní zpět 2200Kč....
U toho feldového budeš mít problém jak s jeho upevněním tak i s jeho tlakem

Ikdyž neví proč Ti nestačí klasická AC pumpa já mám v eRku upravené MPI a tudíš externí čerpadlo Pierburg, ale jeho cena byla cca 14 dní zpět 2200Kč....

14:54:36
03.05.2010
03.05.2010

Klubko_
-> darklord: si trochu rikam, na co to ten vehement kolem sebe potrebuje. Jsem to prave v sobotu rozdelaval na sve felde a v tom vehementu je hlavne asi plovak. Cerpadlo jako takovy kdyz se vyjme, tak mi prislo provozuschopny samostatne.
Co?
Co?
10:00:15
03.05.2010
03.05.2010

darklord
-> suri: hento cerpadlo mam, ale vraj to potrebuje cely ten vehement co ma v nadrzi felda aby to fungovalo. to proste nepripada do uvahy vrtat do nadrze atd, co sa tyka prietoku tak nezalezi ako daleko je nadrz ale kolko cerpadlo pretlaci za jednotku cau, cie asi bude rozdiel ci dava liter za hodinu alebo 100l za hodinu
06:26:01
03.05.2010
03.05.2010

suri
-> darklord: cca 6Bar dáva nové , je jedno či bmm , či mpi . o prietok asi až taký problém nebude je predsa na škodovke nádrž blízko motora
ja by som použil - zabudolval do nádrže samontý holý motorček z feldy www.autobyznys.cz/detail2 1625/.../oct-samotny-vdo nejako upevnil a utesnil zhora spravil ešte prepad a musí to ísť
ja by som použil - zabudolval do nádrže samontý holý motorček z feldy www.autobyznys.cz/detail2 1625/.../oct-samotny-vdo nejako upevnil a utesnil zhora spravil ešte prepad a musí to ísť
01:05:13
03.05.2010
03.05.2010

darklord
neviete niekto presne aky tlak a aky prietok ma MPi cerpadlo? potrebujem niekde zohnat nahradu prave koli zastavbe MPi do skodovky, a ako pise zaskodnik cerpadlo z feldy je nepouzitelne. kamos zohnal na BMM nejake cerpadlo z fiata - klasicky valec ktory sa zaradi miesto acpumpy, nieco take by sa hodilo aj mne
00:53:03
03.05.2010
03.05.2010

StepaNoFUN
A hlavně je na karburátor na ho... Protože tlačí 3bar a na karburátor je potřeba cca 0.6bar...
Mechanicky by to možná řešit nějak šlo, ale jelikož regulátor tlaku je dost drahá věc, tak jelepší koupit osvědčenou fazzetku a nevymejšlet kraviny... Tohle bych řešil maximálně při montáži MPI do 742...
Mechanicky by to možná řešit nějak šlo, ale jelikož regulátor tlaku je dost drahá věc, tak jelepší koupit osvědčenou fazzetku a nevymejšlet kraviny... Tohle bych řešil maximálně při montáži MPI do 742...
22:58:37
02.05.2010
02.05.2010

OJOUCH
A je vyssi do nadrze se stejne nevejde!
22:57:30
02.05.2010
02.05.2010

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Nwkt: takovej nepodstatnej detail... 

22:54:09
02.05.2010
02.05.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Nwkt: Prave v tom je ten problem
A hlavne tam nejde dat, jelikoz potrebuje kolem sebe takovej ohromnej plastovej bazmek.

22:53:21
02.05.2010
02.05.2010

havlik
-> Nwkt: má :)
22:52:00
02.05.2010
02.05.2010

Nwkt
Nemá felda čerpadlo v nádrži?
22:51:40
02.05.2010
02.05.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
Toto je spatna cesta, zapomen na to.
22:50:46
02.05.2010
02.05.2010

Shady169
nazdar chcel by som sa opytat na akom principe funguje palivove cerpadlo s feldy ci to bude tlacit benzin podla tlaku alebo co, lebo chcel by som to dat do skody 120 len neviem ci mi to zastavi palivo vzdy ked plavak zavrie komoru a potom ci natlaci benzin ked plavak otvori komoru za rady dakujem