jak zvednout výkon na Bmm ?

prohledat
43 příspěvků (zobrazeno 1 až 43) od 02.05.2010 do 19.05.2010, založil/a Stromek
řadit dle data
20:41:35
19.05.2010
filcek
půjde dát řídící jednotka z felicie 50kw do formana 40kw a může se to vůbec pomůže to?
20:21:16
19.05.2010
filcek
-> Stromek: aha tak to jsou pěkný mrtvoly teda ty stříkačky přitom je zajímavý že jednobod felda válí uplně jinak
19:19:22
18.05.2010
Stromek
hele to moje když je pod 2800 otáček a šlápnu na to tak to jse spíš dolů než nahorů, akorát se zvýší hlučnost ale rychlost nebo vykon určitě ne.. musíš jen 110 na 4 a pak až řadit na pětku.. jednou jsem jel do prahy po dalnici a myslel jsem, že vyskočím z auta, bo jsem byl do kopců pomalejší než náklaďáky a když už jsem byl náhodou rozjetej tak mi tam zase nekdo vjel, takže jsme musel přibrzdit, ze jsme spadl pod 100a pak to prez nej zase dostat ... no na 5 nemožné, navíc ten můj fanda je nad 120 už dosti vratkej
upraveno 1x, naposled 18.05.2010 19:21:22
20:24:35
09.05.2010
filcek
nikdo nic? katalizátor jsem měl venku a je v pohofě průchozí a ten hukot se ozývá jako ze vstřikování , jinak jsem měl možnost ozkusit si o víkendu feldu 1.3 bmm 40kw a to blo uplně něco jinýho
22:35:10
08.05.2010
filcek
-> petr s: no z výfuku jde voda jo a mohlo by to být něčím jiným ? zítra zkusím vndat kat jinak forman má najeto 157 000km
22:12:49
08.05.2010
petr s
-> filcek: Třeba že se auto dusí tak bývá vysypaný kat
22:10:37
08.05.2010
filcek
-> petr s: kat ne a jak poznám že je kaput a dělaá to?
21:49:45
08.05.2010
petr s
-> filcek: Kat taky?
21:25:15
08.05.2010
filcek
nokdo nic neví a ještě v tom hučí jak jak když je to přidušené ale nikde nic vyfuk kmplet novej8
13:19:43
08.05.2010
filcek
neví někdo čím by to mohlo být?
19:50:15
07.05.2010
filcek
-> Kuladmin: bylo mi řečeno že tyhle první stříkačky nejedou ale zdá se mi to až moc aby to takle nejelo 8
19:46:28
07.05.2010
Kuladmin
-> filcek: No normalni to urcite neni.
18:06:05
07.05.2010
filcek
se zeptám ještě je normální že favorit 1.3 BMM 40kw má tendenci k dušení při prudším sešlápnutí ? a když zařadím 5 na rovině tak víc jak 110kmúh ani ťuk a auto prázdný?
21:20:24
02.05.2010
Borin - Král tuzerů
-> Crestik: Mícháš Chipa a Dejla s Bodiem a Doylem 3 3 3
21:06:50
02.05.2010
Tommyk
-> suri: jasně, záleží co kdo dodává, dal jsem jen příklad 4
21:06:14
02.05.2010
suri
-> Tommyk: exisutujú aj vačky ktoré idú odspodu ako séria a v strede majú ťah ..
21:05:32
02.05.2010
Tommyk
-> suri: záleží co kdo chce... mě třeba u 1.6 vyhovuje zátah od 2000ot. a do běžnýho provozu bych nechtěl vačku kterou musím držet v 5tisících 4
20:49:46
02.05.2010
suri
-> Tommyk: ak tak tak by som išieľ aj do vačky
20:49:26
02.05.2010
suri
-> Crestik: ja viem že je to tak ako píšeš ale proste je to odbrzdené a nezvýši to v prípade feldy nič , na bmm to robí citelné rozdiely lebo tam je to od výroby dosť nepresné -> vhml: neviem , niesom obdivovateľ BMM ale aspoň to funguje podľa aktuálnej teploty a zaťaženia motora , za druhé hlavná výhoda je zapalovanie elektronika z iskrov 30000V oproti 20 000V je rozdiel za druhé je to riadené na veľkom priemere zotrvačníka presným snímačom a predstih nezávisí od vyťahaných pružiniek v rozdelovači a od ufo membrány
20:41:07
02.05.2010
Tommyk
-> suri: tak on se výkon zvyšovat nemusí, ale třeba se jen přesune do jiných otáček a to je ten pocit - že to líp jede.. a upřímně, o to by mě šlo, aby to líp jelo...



kdybych chtěl nějakej extra výkon, tak pujdu po vačce hlavě atd.. je mi jasný že jen přeprogramováním to nepujde
20:34:03
02.05.2010
Crestik
-> suri: mám upravenou jednotku do 1,3 ještě z doby, kdy čip znali lidi jen ve spojední s dojlem. Max výkon (5000+) se asi nezvednul, ale v rozmezí 1500-4tis je podstatně znatelný nárust Mk, zklidnily se přechody, vyžehlilo to cuknutí při přeřazení a při prudkém přidání, spotřeba šla dolů...takže za mě úprava přínosná, hlavně pro spektrum, kde se auto pohybuje 100% času. A jsem toho názoru, že dobře vybraný a přizpůsobený karb na tom bude líp, než zkoušet ladit jednobod.
20:15:34
02.05.2010
suri
-> Tommyk: skoda-virt.cz/cz/.../5806 4-bmm-50kw-cimbu-chip?goto post=9... prečítaj a sleduj príspevky od člena Dedla a Vici a ak ti to nestačí inak ťa nepresvedčím , tiež som to mal išlo to na pocit lepšie ale verím že tam rozdiel vo výkone ani kruťaku nebol a to ani z motorexcel jednotkou , z oboma išli motory lepšie hladšie ale 100% s rovnakým výkonom pred aj po
20:13:25
02.05.2010
Tommyk
-> suri: já zas vím od těch co si nechali dělat 1.6mpi (bez vačky) že je to fakt znát..
19:16:26
02.05.2010
suri
-> Tommyk: z bmm nie ale z mpi áno , je to pocitovo lepšie ale výkon to nezdvihne , bolo to brzdené predtým aj po prehodení a rozdiel žiadny .
19:08:37
02.05.2010
Tommyk
-> suri: máš s tím zkušenost?
18:56:06
02.05.2010
suri
-> Tommyk: však je len poukazujem nato že je to blbosť , a nefunguje to
18:51:46
02.05.2010
Tommyk
-> suri: zkušenost nemám, jen ukazuju možnosti..
18:49:53
02.05.2010
suri
-> Tommyk: akurát že sú to výmysly a žiadna taká zmena tam nie je ... je to len na pocit a ten klame , síce pri bmm to má največšiu zmenu na pocit , pri mpi tam nie je skoro žiadny rozdiel pretože je to dosť dobre nastavené z továrne
18:00:37
02.05.2010
Tommyk
17:53:51
02.05.2010
vhml
-> suri: nazývat přetlakový karburátor BMM vstřikováním je docela odvážné 3 3 3
14:13:45
02.05.2010
Borin - Král tuzerů
Já dal na 40kW motor ve feldě 50kW jednotku z fáčka a po drobný úpravě jednotky (oříznutí 2 výstupků, aby šel zastrčit konektor) to jelo líp při stejný spotřebě a žádný nedostatky jsem nepozoroval a jezdí to tak do dneška 4 1
12:32:23
02.05.2010
michalkatka
-> Stromek: v celku jednoducho, pri výmene rozvodov vymeň aj vačku za 136B, hlavu daj stiahnuť 0,8-1mm a 50kW RJ si s ostatkom poradí...
12:24:53
02.05.2010
suri
-> Stromek: na bmm 50kw?



hlavu , vačku , riadiacu jednotku , škrtiacu - vstrekovaciu klapku , + hlavu mierne znížiť
12:22:27
02.05.2010
Stromek
a pro tu přestavbu musím co všechno vyměnit ?
12:14:18
02.05.2010
suri
-> Stromek: jednotku bmm robí jedine motor excel , hlavu znížiť nemôžeš halabala a vačku tiež nemôžeš použiť hocijakú preto radím motorexcel od ktorého jazdí kopa hláv . za druhé jeden člen felda1,6 tu dávnejšie predával hlavu motor excel na jednobod , dokúpiš k tomu vačku a jednotku a bude to jazdiť ale najlacnejšie je j tak prestavať to na 50kw bmm
12:14:07
02.05.2010
Stromek
o kolik snižovat a tak ...
12:11:05
02.05.2010
Stromek
no já myslel něco jako dát tam sníženou hlavu z feliny 50kW mpi, jinou vačku a jednotku ... aby to nebylo moc do očí na technické ... chtěl jsme zjisit jaý máte zkušenosti s těma chiplejma jednotkama s BMM
11:45:57
02.05.2010
suri
-> Olgoj Chorchoj: podľa mňa je blbosť pokaziť vstrekovanie a dať tam karbec ... ak chce najlacnejšie tak urobiť 50kw BMM ak chce trošku drahšie ale lepšie tak 50kw mpi
10:36:39
02.05.2010
Olgoj Chorchoj
no, na vepřa by šlo převařit sání na spádovýho wébra, žigokarbec, případně DDSR (ublejvací felície bude megahustá:), k tomu je třeba zapalování z favorita (případně kladívka ze stodvacítky:) a snížená, zalícovaná hlava z 50kW filcky, komplet případně ovačkovat. Pojede to, za pár šupů to je, nesmí se to a bude to asi trochu žrát. Víc alternativ nevidim
10:09:37
02.05.2010
suri
-> Stromek: lepšie ti nikto neporadí , záleží či ti ide moc o legalitu



zožeň si hlavu z felicie mpi alebo prinajhoršom BMM 50kw , zníž ju aby si sa dostal na kompresiu 10:1 , daj tam mpi vačku na malé uloženie , a keby to má za dačo stáť postavím to na mpi elektroniku - to znamená



sacie potrubie , vstrekovače , rampa , škrtiaca klapka , zapalovacia lišta , elektrika , riadiaca jednotka , lambda sonda , termostat z čidlom z mpi , záslepka rozdelovača , prehodiť to na motor a dať urobiť riadiacu jednotku aby nepotrebovala imobilizér inak máš o kopu roboty viac . potom to bude jazdiť ako 50kw Mpi a myslím že za tie ceny sa to oplatí , tie diely zánovné u vás kúpiš za pár korún minule boli v inzercii , horšie že je to nelegálne , z bmm by som sa nezapodieval to nikdy nepôjde dobre veľa ludí to má vyskúšané a ak trváš na voľbe bmm tak píš rovno do motor excelu , ale radšej volaj
10:03:39
02.05.2010
Stromek
no paráda, ale to je moc drahý... na to jako student fakt nemám
upraveno 1x, naposled 02.05.2010 10:03:55
10:00:26
02.05.2010
suri
-> Stromek: nachystaj peniaze a píš sem www.motor-excel.cz
09:58:28
02.05.2010
Stromek
Čau, mám motor z favorita 1.3 BMM 40 kW takže 135, chcis se zeptat jak na to zvednout výkon? Jestli měnit vačku, snižovat hlavu nebo tam dát třeba feldu mpi hlavu a o kolik ji snížit, aby motor jel ale taky něco vydržel. D8l by mě zajímalo jestli máte někdo zkuženosti s čipováním BMM jednotek a tak. Já jednou zkusil dát jednotku a střik z 50kW BMM a nijak moc to nepomohlo, jen se zvýšila spotřeba asi na 12 litrů místo 8l, protože si to asi s motorem s jinou vačkoua kompresí nerozumělo.

Díky za radu.
Extreme Tyres