volnoběh š - 120 problém

prohledat
37 příspěvků (zobrazeno 1 až 37) od 25.04.2010 do 28.05.2010, založil/a Mates1,2
řadit dle data
09:02:23
28.05.2010
lacko
,ale nastavit si to dokazem,mozes niekomu dat precitat aj literaturu aj tak nepochopi,caute
06:18:00
28.05.2010
ferrari
20:59:02
27.05.2010
afro100
-> lacko: keby si si zohnal nejaku literaturu beznu k tomu a nespekuloval, tak by si vedel, ze tento postup je tam napisany ;)
09:13:37
27.05.2010
lacko
toto by ma ani vo sne nenapadlo, ale neni to zle,ja som toto robil skarbikom podla dobre nastaveneho som nastavil ten druhy,darmo kto spekuluje vynajdesa .
16:37:38
26.05.2010
ferrari
Asi najspoľahlivejšie to je tak, ako píše Afro...

sklad.obrazku.cz/obr40242 8_PICT0006.jpg

sklad.obrazku.cz/obr40242 9_PICT0003.jpg
upraveno 1x, naposled 26.05.2010 16:38:08
09:37:05
26.05.2010
lacko
je dobre mat mudru knihu, ale ked ju nemas spekulujes, doma si to nastavis podla cisiel daj ho potom na pristroj, a ked nebudes musiet stelovat si dobry nie som ani ja vseved.
09:01:06
26.05.2010
lacko
kazdy mame iny system,alebo ak mas druhy nastavit podla neho, alebo pozri na kamosovej ako to ma ak ti dovoli,ja som raz zobral susedovi rozobral,povedal ze su vysoke hladiny tak ubral nahodil ,musel som drzat plynovi pedal aby do nezdochlo,ze nech to prebehnem ono sa to upravi,ale neupravilo poslal som ho do ..... tak som to rozobral a spekuloval, chvalabohu som nasiel doma zdruheho motora ten bol zablombovany podla neho som nastavil hladiny,nemusel som slapnut na plynovi pedal pekne to naskocilo a volnobech to drzalo vpohode,sused velky opravar mal doma paltest, chcel som len vediet ci su dobre nastavene,cvalabohu nic ine nesteloval tatra613,bolo to davno
17:31:51
25.05.2010
afro100
-> lacko: ty si z ktorej visne padol? Ked vytiahne ten plovak s vekom, tak bude mat tu hladinu potom nastavenu vysoku a bude sa to ulievat. Robi sa to na nadobe, nie na karbeci.



BTW: byva dobrym zvykom v diskusiach, ze ked neviem, tak mlcim ;)



-> rambaldi: hladinu nastavis tak, ze odsrobujes viko, zoberes nejaku nadobu a prilozis na nu viko, pumpujes dovtedy, pokym to ide. Hladina sa nastavuje 20mm +/- 1mm od hornej hrany tej nadoby, teda si to zmerias metrom alebo pravitkom. Ak je to OK, tak to len poskladaj. Ak to treba nastavit, tak sa musis pohrat s plieskom na plovaku u ihloveho ventilu. Prihnut bud hore alebo dole.
upraveno 1x, naposled 25.05.2010 17:34:54
17:27:23
25.05.2010
ferrari
-> lacko: ojojóóój, Lacko, také jednoduché to nebude...
16:04:36
25.05.2010
lacko
daj dole veko, odober benzin,neviem ci je tam nejaka riska vplavakovej komore, pokial by mal bit benzin,veko len tak poloz naspet a natiahni ac punpou benzin, ked uz pojde na volno daj veko dole uvidis pokial je a nastavuje sa to na plavaku to vies ako
00:57:17
25.05.2010
rambaldi
škoda 105L MTX 06.05.10 12:34:04 napsal:

Já jsem měl stejný problém – zkus malinko zvýšit hladinu

v plovákové komoře a celkovou bohatost stáhni na hlavních šroubkách

kterými se to klasicky seřizuje1 od té doby s tím nemám

problém
cim sa nastavi hladina?a co robi zla hladina?
21:11:06
11.05.2010
rambaldi
vsetky.ide na 4 valce.normalne
21:09:12
11.05.2010
mishom
davaju iskru setky sviecky?
20:53:13
11.05.2010
afro100
-> rambaldi: moze
20:52:46
11.05.2010
rambaldi
slabunko. ale stale myslim. som si myslel ze to su zle nastavene predzapaly. nemoze to byt?
20:48:14
11.05.2010
mishom
-> rambaldi: vycisti sitko v karbeci a v pumpe.Pripadne prefukaj trisky v karbeci. A ako moc to trha? (slabo a stale alebo silno a len obcas alebo nejak inak)
upraveno 1x, naposled 11.05.2010 20:50:29
20:48:03
11.05.2010
rambaldi
-> mishom: ok dam ti vediet, len mi povedzte co je s autom
20:45:42
11.05.2010
mishom
-> rambaldi: keby si ten edsr nahodou daval prec rad sa ho ujmem40
20:43:49
11.05.2010
rambaldi
ok.tak neham tento.a co robit ked mi pocas jazdy trha s autom? nastavit predzapal?

vystelovat ten karburator? ci co tomu je?
20:35:01
11.05.2010
afro100
-> rambaldi: zalezi aky SEDR, ale co mam ja skusenost tak SEDR je zlo, ja radsi ten EDSR
20:32:30
11.05.2010
rambaldi
ok dik.a mam doma este jeden.SEDR. ktory je lepsi? vymenit ich?
20:25:53
11.05.2010
afro100
-> rambaldi: ha, ty mas EDSR, to znamena ze tie srobiky su na stranach, ten mensi je vpravo tak sikmo na spodnej prirube (je na fotke) a ten vacsi je na lavej stranevedla tej hadicky k filterboxu, nastavenie ako pisali nizsie, len su tie srobiky inde
upraveno 1x, naposled 11.05.2010 20:26:19
20:24:17
11.05.2010
rambaldi
ako nastavim tento karburator?nasiel som tam vpredu len jeden srobik
zvětšit volnoběh š - 120 problém - obrázek od rambaldi vložen 11.05.2010 20:24:17
16:58:29
11.05.2010
mishom
-> rambaldi: otacky znizis vzduchom doprava. zavrety srob je uplne v pravo.
11:36:39
11.05.2010
darklord
-> rambaldi: blby predstih, upchate kanaliky v karburatore, zla hladina, alebo celkovo zly stav kraburatoru/zapalovania
10:35:11
11.05.2010
rambaldi
-> darklord:

myslim ze nie. aj ked pridam rychlo plyn tak motor najprv zvrci.a az potom sa zacnu dvyhat otacky

cim to moze byt?
upraveno 1x, naposled 11.05.2010 11:04:33
09:07:03
11.05.2010
darklord
-> rambaldi: a nemas skorej zaseknutu klapku?
00:06:14
11.05.2010
rambaldi
no ja mam zas takyto problem.na volnobehu ma moc velke otacky.okolo 2000. na sitici vyse 3000.ktorym srobom ich znizim? vzduchom?

a este daco.zavrety srob je zakruteny doprava?

dik
20:03:10
10.05.2010
mishom
spodny je bohatost, horny vzduch. Mudra kniha vravi bohatost 4x 180°od uzavretej a vzduch 2x. avsak nastavenie ako pise ojouch je realnejsie (pouzita fotka clena mino snad sa nenahneva)
zvětšit volnoběh š - 120 problém - obrázek od mishom vložen 10.05.2010 20:03:10
upraveno 1x, naposled 10.05.2010 20:04:08
10:05:58
10.05.2010
MOLSO
-> darklord: ale to je na EDSR
09:43:46
10.05.2010
darklord
-> OJOUCH: zakladne nastavenie je 4x180 velky (vzduch) a 5x180 maly (bohatost)
09:06:18
10.05.2010
OJOUCH
Zakladni nastaveni je Na vzduch utahnout a povolit o 2,5otacky a bohatost o 1,5 otacky!4
08:59:48
10.05.2010
Petkar1
-> Kounect: na SEDRu? Velkej na vzduch, malej na bohatost.
22:33:51
09.05.2010
Kounect
Je tu někdo kdo dokáže popsat laikovi kde se nachází klasické šrouby kterýma se to seřizuje a který kde je? Nějaké základní nastavení? Díky 6
12:34:04
06.05.2010
škoda 105L MTX - zrušená registrace
Já jsem měl stejný problém - zkus malinko zvýšit hladinu v plovákové komoře a celkovou bohatost stáhni na hlavních šroubkách kterými se to klasicky seřizuje1 od té doby s tím nemám problém
16:58:38
27.04.2010
mgbiker
mal som ten isty problem, vyriesil som to bohatsou zmesou na volnobeh + mierne zvysenie predstihu....bud to dosiahnes tak ze prevrtas trisku volnobehu na prvej komore z 50tky na 60tku( tu najdes pod skrutkou na boku karburatora) alebo tiez pridas bohatost skrutkou bohatosti aj ked otacky sa uz nemenia.... To chcipanie sposobuje to ze si to prisaje viac vzduchu a motor sa z toho nestihne spamatat - vela ludi to oznacuje ako nasavanie falosneho vzduchu , ale ja som tiez zgeneralkoval vsetko co sa dalo na karbeci aby to nikde neprisavalo ale doriesil som to az tymto sposobom...
20:05:10
25.04.2010
Mates1,2
prosím o radu, mám 120 (M) rok 1988 a při brždění motorem, např. při dojezdu ke křižovatce když klesají otáčky motoru, tak už se nevrátí do volnoběhu, ale zhasne. Stejně tak udělá, když jí pořádně prošlápnu naprázdno a pak při poklesu otáček jakoby "zabreptá", otáčky spadnou pod normální volnoběh, nebo úplně zhasne.

Motor má po GO najeto asi 6.000 km, po výskytu popisovaného problému jsem vyměnil rozdělovač (fungl nový), vyčistil a přetěsnil karburátor, dal nové víčko karburátoru, vyměnil hadici podtlaku k posilovači brzd, vyměnil membránu v posilovači, hl. brzdový válec, membrány v karburátoru, elektromagnet. ventil volnoběhu na karburátoru, víčko AC pumpy, membránu v AC pumpě, benzinové hadičky, vše jsem seřídil (i na analyzátoru výfukových plynů) a problém se mi stále nedaří odstranit. Zapalování mám komplet z favorita (tyrystor a rozdělovač). Už jsem fakt zoufalej, prosím poraďte mi. Děkuji.
Extreme Tyres