Favorit Úprava Motoru(rady)

prohledat
47 příspěvků (zobrazeno 1 až 47) od 21.04.2010 do 16.12.2016, založil/a 2222Johny2222
řadit dle data
20:19:44
16.12.2016
Petr Urban
-> Tomaso435: SZ.
20:09:11
16.12.2016
Tomaso435
TROCHU mimo téma, ale Karburátor 136LA favorit, co to bylo zač? Jikov? nebo Pierburg? o jakých parametrech?
09:59:52
15.07.2014
Vrba
-> minno: Neklidný chod ti způsobuje hlavně rozptyl předstihu. +- 2 stupne = +- 200 otaček.Když se k tomu přidá i netěsnost v sání a nebo horší stav karburátoru,tak se to sečte a je z toho neklidný chod - pro příklad. Průměry kanálů ovlivnují spíše maximální výkon. Turbulence seškrcují průtok a tím zhoršují plnění a výkon. Ale tohle bude stabilně na prd. Zádné výkyvy,žádný neklidný chod.
upraveno 1x, naposled 15.07.2014 10:21:48
09:58:28
15.07.2014
MOLSO
-> minno: no ked mas ruru 25 cez ktoru ide plyn vysokou rychlostou a napoji sa bez prechodu len tak do trubky napr. 24 tak na hranach sa zacnu vytvarat turbulencie ktore znizuju prietok a vo vysledku je to este horsie ako keby bola ta trubka v celej dlzke len 24
09:55:22
15.07.2014
minno
-> MOLSO: a v praxi to znamená čo? :D že nezlícované kanály spôsobujú turnulencie a nekľudný chod?
09:51:33
15.07.2014
MOLSO
-> minno: kludny chod v nizkych a vo vysokych sa kanal "neuskrcuje" vznikajucimi turbulenciami
09:00:06
15.07.2014
minno
-> Urbi: a v čom najviac to pomáha? výkon, chod motora?
18:00:30
12.07.2014
Petr Urban
-> robinho130: slícování potrubí dělá hodně !
18:33:06
11.07.2014
Eidy
-> robinho130: No jo, to se pak nemůžeš divit.5
18:24:35
11.07.2014
robinho130
-> Eidy: naštval som sa hodil naspäť to staré a ide to , tak neviem kanály boli rovnaké , len na jednom to bolo dolícované s hlavou podla tesnenia , ale už neriešim , radšej vyrobím nejaký filter čo mi tam vojde ako zase lícovať druhé sánie , a ďakujem za ochotu poradiť 1
16:48:42
11.07.2014
Eidy
-> robinho130: Co kanály? Na tom starým potrubí vypadají o dost větší, ale třeba je to jen špinavý okolo. Taky podložka pod karburátorem má za následek změnu plnění a měla by pomoct v nízkých a středních otáčkách.
15:21:21
11.07.2014
robinho130
zase sa obraciam na vás s prosbou o radu , konečne som si dal prevariť prírubu na favo sacom potrubí pre SEDR , pred tým som tam mal zlícované sánie s dosť obludnou redukčnou podložkou , a po zámene to nejak stratilo výkonu , je možné že by to zlícovanie spravilo až taký prepastný rozdiel ? išlo o zámenu čisto len potrubia a pred tým auto išlo normalne , tak neviem či hladať nejakú chybu či to pripísať jednoducho tomu sániu
zvětšit Favorit Úprava Motoru(rady) - obrázek od robinho130 vložen 11.07.2014 15:21:21
08:23:03
22.04.2010
2222Johny2222
-> MATTESS: -> Evž@:

právě a když mám 136 46kw a už sníženou hlavu s feldy o 0,8mm a upraveny i ventily a ted to jezdí slušně...ale chtěl bych jezdit levněji.

Pochopili jste :-) no právě...kde stratím sílu na plynu,tak to chci nahnat jinde mno :-)
08:09:30
22.04.2010
MATTESS
-> Evž@: Zlatka taky jezdila na plyn a měla upravený motor. A jezdila velice slušně
08:04:55
22.04.2010
Evž@
-> 2222Johny2222: jasně no...chceš nahnat to co ztratíš zavedením plynu...S timto sem se nesetkal ještě 6 .Takže radši počkej na názor jiných.Osobně mi to přijde nepraktické
07:46:53
22.04.2010
2222Johny2222
-> Evž@:

no jde o to...že chci aby to bylo živější a proto když to předělám,tak pružnost klesne....chápeš jak to myslim???
07:41:26
22.04.2010
Evž@
-> 2222Johny2222: tak ten efekt teda klesne pokud to bude na plyn.....chceš ladit motor a cpeš tam plyn...to neni vhodná kombinace
07:21:29
22.04.2010
2222Johny2222
maximalně bych do toho investoval 10000,- ale pozor...má to cenu když to budu předělávat na plyn to auto?
22:44:15
21.04.2010
Tomaso435
-> Petkar1: kdysi to tu petr s napsal dobře, za co nejmín co nejmín práce a zásahů aby to jelo kráva a žralo co nejmíň :-D nj kdo by to tak nechtěl :-D
22:39:26
21.04.2010
Petkar1
-> 2222Johny2222: pořád jsi ale nenapsal kolik do toho chceš dát. To je dost podstatný aby Ti někdo mohl poradit konkrétní věci...4
22:23:11
21.04.2010
Trax
-> 2222Johny2222:

Tady máš odkaz na stavbu polozavodniho motoru: www.skoda110r.ic.cz/?page =stavb...



JInak se muzes podivat ke me do ID, tak mamš taky popis u motoru a maš i video, jak to jelo...



Jinak co konkretně chceš slyšet? Koupit vačku u Chvance/Čepka něco kolem 280°, snizit hlavu, zvetsit kanaly, slicovat se sanim a natryskovat karbec... Pokud Mas BMM, tak koupit jednotku... Muzes odlehcit setrvak a pak to nechat vyvazit.... Pak samo novy rozvody a šály, rozdělovač ze 136x Tyhle upravy zvladnes udelat do 10t a pojede ti to relativně slušně...
22:01:18
21.04.2010
2222Johny2222


děkuji těm co mě pomohli a nakopli na správnou cestu...ono kdyby se slušně poradilo(někteří to tak udělali),tak se jedná úplně jinak,když v tom začínám a nemám ani moc čas brouzdat po netu,TAKŽE DĚKUJI KOLEGOVÉ :-)



ty co si rýpli a setřeli mě,tak at se poplácají po rameni...jste borci.....jen tak dál.
21:27:19
21.04.2010
suri
najlepšie je neporadiť nič , iba sa sťažovať a ohovárať tých čo poradili aspoň niečo , myslím že odpoveď dostal dosť jasnú
21:11:02
21.04.2010
elbacil
-> 2222Johny2222: chlape tu sa to mele stále dokola ale neboj sa nikto ti neporadí.Odvolávaju sa na iné články kde takisto neporadia.V najlepšom ti poradia stránku inu trebárs motorexel.1
18:01:20
21.04.2010
Petkar1
-> 2222Johny2222: Kolik jsi ochoten dát do těch úprav peněz?
16:10:30
21.04.2010
Trax
-> 2222Johny2222: stašilo by se podívat na m8rinka stránky, jejiž odkaz je v jeho kartě... Pochopíš, že něco už postavil a má tam rozepsanou i kompletní stavbu motoru... Stačá jen koukat okolo sebe...4
16:05:29
21.04.2010
m8rinek
-> Kapřík: Pro dnešek máš moje sympatie! :D
15:51:39
21.04.2010
palinator
-> m8rinek:

Pochopil jsem to, já tohle vím (3), ale bral jsem to nyní vážně...4
15:51:13
21.04.2010
Kapřík
-> 2222Johny2222: použij hledání, řeší se to pořád dokolečka... nemůžeš se divit že už tady lidi nemají sílu radit a psát věci, které se pořád dokola opakují...Hned když jsem uviděl tohle téma, bylo mi jasný jak to skončí a vůbec se nedivím. Do vyhledávání dej úprava motoru a vyhodí ti to tolik témat kde se dočteš tolik informací...prvně si něco základního nastuduj a pak se ptej na konkrétní věci co tě zajímají4 A nadávání ti rozhodně nepomůže
15:30:21
21.04.2010
m8rinek
2222Johny2222 21.04.10 15:18:34 napsal:

→ m8rinek:


víš co ty chytráčku…ty máš určitě zkušenosti vid?


Kurwa kdybys měl tak už tady chrliš rady a ne se do mě sereš…


Na co teda ty diskuze sou????Na co teda máte možnost zakládat nové?Když

stejně nějakej debil mladej napíše,že už to tady bylo…sám ví akorat

kde najde volant…takový zbožnuju!!!!Om­louvám se ostatním…ale už mě

fakt nasral!!!161 161 162




Kdybys více myslel mozkem a ne orgánem, který Ti blembá mezi nohama, použil bys hledání, kdyby Tě přitom náhodou osvítilo vědění zkusil bys třeba dokumentaci LA, Davesův web, kde je popsaná stavba motoru, pak třeba hotrally a v poslední řadě web můj, na kterym jistě taky něco najdeš. Přesto nám všem dokážeš jak jsi hluboce myslící tvor s jistě vysokým kvíkvé:).



Jsi zde registrován již dva roky, nevíš nic o netiketě, jak je vidět ani o chodu webu a myslíš, že mě urazíš? :)))
15:24:50
21.04.2010
suri
-> 2222Johny2222: tak ak M8rinek nevie kde je volant tak potom to tu môžme zabaliť , a inak na otázku ti dal síce svojim spoôsobom arogantnú ale trefnú odpoved . odlahčené remenice ani zotrvačník ničomu nepomôžu , to isté nie leštenie sacieho potrubia



lepšie je upraviť hlavu a použiť k nej adekvátnu vačku - zavolaj si sem www.motor-excel.cz
15:24:22
21.04.2010
petr s
-> 2222Johny2222: V pravo nahoře je kolonka hledat a jde to použít i místo nadávek skoda-virt.cz/cz/.../1310 06-favorit-uprava-motoru-r ady?searchstr=...
15:18:34
21.04.2010
2222Johny2222
Příspěvek smazal moderátor - Nwkt
15:17:28
21.04.2010
Gemini
-> m8rinek: lesteny dural prida viac, ani nie tak koni ako krutaku :D
15:11:26
21.04.2010
m8rinek
-> palinator: pochopil jsi kulový, už děti ve škole vědí, že červený řemenice přídávaj zozuřený kamzíky.



Aneb na blbej dotaz zakladatele blbá odpověď, respektive otázka dobrá, ale k ničemu... Navíc takovejch už tu bylo...
15:03:54
21.04.2010
palinator
-> havlik:

Já myslím, že jsem to pochopil, ale kdyžtak mě to vysvětli...4
15:02:03
21.04.2010
havlik
palinator 21.04.10 15:01:10 napsal:

→ m8rinek:


Něco proti červeným řemenicím?4 Ne, že bych je chtěl, chraň bůh,

ale pro ty, kterým to k autu ladí, viz Tomáš#K, tak proč ne? Je to

v zájmu stylu, nikoliv výkonu a to musí být průměrně inteligentnímu

člověku jasné…4




Si to vůbec nepochopil41
upraveno 2x, naposled 21.04.2010 15:02:41
15:01:10
21.04.2010
palinator
-> m8rinek:

Něco proti červeným řemenicím?4 Ne, že bych je chtěl, chraň bůh, ale pro ty, kterým to k autu ladí, viz Tomáš#K, tak proč ne? Je to v zájmu stylu, nikoliv výkonu a to musí být průměrně inteligentnímu člověku jasné...4



-> MOLSO:

To jsem rád, že jednou taky.3
14:50:33
21.04.2010
2222Johny2222
-> Evž@:

jj děkuji za radu :-)
14:48:45
21.04.2010
Evž@
-> 2222Johny2222: strhnout hrany a nerovnosti....ale neleštit do zrcadlova
14:35:25
21.04.2010
2222Johny2222
No jedná se o moje auto v profilu Škoda Favorit 136 L,snížená hlava s feldy o 0,8 mm.

No fačko chci používat v běžným provozu...ale aby to mělo větší akceleraci...o rychlost mi tak nejde...stejně při 150km/h to auto letí a ne jede 3



-> palinator:

s tím sacím....mno právě proto se ptám...pár lidí mi tvrdilo že když vyleštím kanálky,tak to má lepší plnění a menší spotřebu...tak nevím co je na tom pravda...tak proto se tady ptám,kdybych to věděl..tak neotevřu diskuzi ne?to je pochopitelný.
14:01:11
21.04.2010
MOLSO
-> m8rinek: 3 3 3
13:52:25
21.04.2010
Gemini
kolko chces newtonmetrov ? sto, dvesto, tristo ?? 3
13:47:39
21.04.2010
m8rinek
Červený řemenice!!!
13:47:01
21.04.2010
MOLSO
-> palinator: bol si prvy no 3
13:46:41
21.04.2010
MOLSO
sacie potrubie nelešit / leštit len zvonka aby vypadalo :)
13:44:47
21.04.2010
palinator
Dle mého skromného názoru to tady už hafokrát bylo. Mimo to by chtělo upřesnit zadání (typ motoru), výši peněžního limitu a určení motoru a v čem bude jezdit. Těma úpravama, cos popsal, toho moc nezlepšíš, sací potrubí se snad ani nemá leštit kvůli kondenzaci paliva.



Více toho ale řeknou naši známí motoráři...6
13:14:42
21.04.2010
2222Johny2222
Zdravím kolegové,má tady někdo zkušenosti s úpravou motoru?chtěl bych vyleštit sací potrubí,odlehčit par věci na motorů,aby to šlo více do otáček.Poradí mi někdo?Zkušenosti,rady,cen y soustružení atd atd...budu Vám vděčný :-)
[ Zobrazit příspěvky smazané moderátory ]
Extreme Tyres