skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Favorit Úprava Motoru(rady)
prohledat
47 příspěvků (zobrazeno 1 až 47) od 21.04.2010 do 16.12.2016, založil/a 2222Johny2222
-> Tomaso435: SZ.
TROCHU mimo téma, ale Karburátor 136LA favorit, co to bylo zač? Jikov? nebo Pierburg? o jakých parametrech?
-> minno: Neklidný chod ti způsobuje hlavně rozptyl předstihu. +- 2 stupne = +- 200 otaček.Když se k tomu přidá i netěsnost v sání a nebo horší stav karburátoru,tak se to sečte a je z toho neklidný chod - pro příklad. Průměry kanálů ovlivnují spíše maximální výkon. Turbulence seškrcují průtok a tím zhoršují plnění a výkon. Ale tohle bude stabilně na prd. Zádné výkyvy,žádný neklidný chod.
-> minno: no ked mas ruru 25 cez ktoru ide plyn vysokou rychlostou a napoji sa bez prechodu len tak do trubky napr. 24 tak na hranach sa zacnu vytvarat turbulencie ktore znizuju prietok a vo vysledku je to este horsie ako keby bola ta trubka v celej dlzke len 24
-> MOLSO: a v praxi to znamená čo? :D že nezlícované kanály spôsobujú turnulencie a nekľudný chod?
-> minno: kludny chod v nizkych a vo vysokych sa kanal "neuskrcuje" vznikajucimi turbulenciami
-> Urbi: a v čom najviac to pomáha? výkon, chod motora?
-> robinho130: slícování potrubí dělá hodně !
-> robinho130: No jo, to se pak nemůžeš divit.

-> Eidy: naštval som sa hodil naspäť to staré a ide to , tak neviem kanály boli rovnaké , len na jednom to bolo dolícované s hlavou podla tesnenia , ale už neriešim , radšej vyrobím nejaký filter čo mi tam vojde ako zase lícovať druhé sánie , a ďakujem za ochotu poradiť 

-> robinho130: Co kanály? Na tom starým potrubí vypadají o dost větší, ale třeba je to jen špinavý okolo. Taky podložka pod karburátorem má za následek změnu plnění a měla by pomoct v nízkých a středních otáčkách.
zase sa obraciam na vás s prosbou o radu , konečne som si dal prevariť prírubu na favo sacom potrubí pre SEDR , pred tým som tam mal zlícované sánie s dosť obludnou redukčnou podložkou , a po zámene to nejak stratilo výkonu , je možné že by to zlícovanie spravilo až taký prepastný rozdiel ? išlo o zámenu čisto len potrubia a pred tým auto išlo normalne , tak neviem či hladať nejakú chybu či to pripísať jednoducho tomu sániu
-> MATTESS: -> Evž@:
právě a když mám 136 46kw a už sníženou hlavu s feldy o 0,8mm a upraveny i ventily a ted to jezdí slušně...ale chtěl bych jezdit levněji.
Pochopili jste :-) no právě...kde stratím sílu na plynu,tak to chci nahnat jinde mno :-)
právě a když mám 136 46kw a už sníženou hlavu s feldy o 0,8mm a upraveny i ventily a ted to jezdí slušně...ale chtěl bych jezdit levněji.
Pochopili jste :-) no právě...kde stratím sílu na plynu,tak to chci nahnat jinde mno :-)
-> Evž@: Zlatka taky jezdila na plyn a měla upravený motor. A jezdila velice slušně
-> 2222Johny2222: jasně no...chceš nahnat to co ztratíš zavedením plynu...S timto sem se nesetkal ještě
.Takže radši počkej na názor jiných.Osobně mi to přijde nepraktické

-> Evž@:
no jde o to...že chci aby to bylo živější a proto když to předělám,tak pružnost klesne....chápeš jak to myslim???
no jde o to...že chci aby to bylo živější a proto když to předělám,tak pružnost klesne....chápeš jak to myslim???
-> 2222Johny2222: tak ten efekt teda klesne pokud to bude na plyn.....chceš ladit motor a cpeš tam plyn...to neni vhodná kombinace
maximalně bych do toho investoval 10000,- ale pozor...má to cenu když to budu předělávat na plyn to auto?
-> Petkar1: kdysi to tu petr s napsal dobře, za co nejmín co nejmín práce a zásahů aby to jelo kráva a žralo co nejmíň :-D nj kdo by to tak nechtěl :-D
-> 2222Johny2222: pořád jsi ale nenapsal kolik do toho chceš dát. To je dost podstatný aby Ti někdo mohl poradit konkrétní věci...

-> 2222Johny2222:
Tady máš odkaz na stavbu polozavodniho motoru: www.skoda110r.ic.cz/?page =stavb...
JInak se muzes podivat ke me do ID, tak mamš taky popis u motoru a maš i video, jak to jelo...
Jinak co konkretně chceš slyšet? Koupit vačku u Chvance/Čepka něco kolem 280°, snizit hlavu, zvetsit kanaly, slicovat se sanim a natryskovat karbec... Pokud Mas BMM, tak koupit jednotku... Muzes odlehcit setrvak a pak to nechat vyvazit.... Pak samo novy rozvody a šály, rozdělovač ze 136x Tyhle upravy zvladnes udelat do 10t a pojede ti to relativně slušně...
Tady máš odkaz na stavbu polozavodniho motoru: www.skoda110r.ic.cz/?page =stavb...
JInak se muzes podivat ke me do ID, tak mamš taky popis u motoru a maš i video, jak to jelo...
Jinak co konkretně chceš slyšet? Koupit vačku u Chvance/Čepka něco kolem 280°, snizit hlavu, zvetsit kanaly, slicovat se sanim a natryskovat karbec... Pokud Mas BMM, tak koupit jednotku... Muzes odlehcit setrvak a pak to nechat vyvazit.... Pak samo novy rozvody a šály, rozdělovač ze 136x Tyhle upravy zvladnes udelat do 10t a pojede ti to relativně slušně...
děkuji těm co mě pomohli a nakopli na správnou cestu...ono kdyby se slušně poradilo(někteří to tak udělali),tak se jedná úplně jinak,když v tom začínám a nemám ani moc čas brouzdat po netu,TAKŽE DĚKUJI KOLEGOVÉ :-)
ty co si rýpli a setřeli mě,tak at se poplácají po rameni...jste borci.....jen tak dál.
najlepšie je neporadiť nič , iba sa sťažovať a ohovárať tých čo poradili aspoň niečo , myslím že odpoveď dostal dosť jasnú
-> 2222Johny2222: chlape tu sa to mele stále dokola ale neboj sa nikto ti neporadí.Odvolávaju sa na iné články kde takisto neporadia.V najlepšom ti poradia stránku inu trebárs motorexel.

-> 2222Johny2222: Kolik jsi ochoten dát do těch úprav peněz?
-> 2222Johny2222: stašilo by se podívat na m8rinka stránky, jejiž odkaz je v jeho kartě... Pochopíš, že něco už postavil a má tam rozepsanou i kompletní stavbu motoru... Stačá jen koukat okolo sebe...

-> Kapřík: Pro dnešek máš moje sympatie! :D
-> m8rinek:
Pochopil jsem to, já tohle vím (
), ale bral jsem to nyní vážně...
Pochopil jsem to, já tohle vím (


-> 2222Johny2222: použij hledání, řeší se to pořád dokolečka... nemůžeš se divit že už tady lidi nemají sílu radit a psát věci, které se pořád dokola opakují...Hned když jsem uviděl tohle téma, bylo mi jasný jak to skončí a vůbec se nedivím. Do vyhledávání dej úprava motoru a vyhodí ti to tolik témat kde se dočteš tolik informací...prvně si něco základního nastuduj a pak se ptej na konkrétní věci co tě zajímají
A nadávání ti rozhodně nepomůže

2222Johny2222 21.04.10 15:18:34 napsal:
→ m8rinek:
víš co ty chytráčku…ty máš určitě zkušenosti vid?
Kurwa kdybys měl tak už tady chrliš rady a ne se do mě sereš…
Na co teda ty diskuze sou????Na co teda máte možnost zakládat nové?Když
stejně nějakej debil mladej napíše,že už to tady bylo…sám ví akorat
kde najde volant…takový zbožnuju!!!!Omlouvám se ostatním…ale už mě
fakt nasral!!!

Kdybys více myslel mozkem a ne orgánem, který Ti blembá mezi nohama, použil bys hledání, kdyby Tě přitom náhodou osvítilo vědění zkusil bys třeba dokumentaci LA, Davesův web, kde je popsaná stavba motoru, pak třeba hotrally a v poslední řadě web můj, na kterym jistě taky něco najdeš. Přesto nám všem dokážeš jak jsi hluboce myslící tvor s jistě vysokým kvíkvé:).
Jsi zde registrován již dva roky, nevíš nic o netiketě, jak je vidět ani o chodu webu a myslíš, že mě urazíš? :)))
→ m8rinek:
víš co ty chytráčku…ty máš určitě zkušenosti vid?
Kurwa kdybys měl tak už tady chrliš rady a ne se do mě sereš…
Na co teda ty diskuze sou????Na co teda máte možnost zakládat nové?Když
stejně nějakej debil mladej napíše,že už to tady bylo…sám ví akorat
kde najde volant…takový zbožnuju!!!!Omlouvám se ostatním…ale už mě
fakt nasral!!!



Kdybys více myslel mozkem a ne orgánem, který Ti blembá mezi nohama, použil bys hledání, kdyby Tě přitom náhodou osvítilo vědění zkusil bys třeba dokumentaci LA, Davesův web, kde je popsaná stavba motoru, pak třeba hotrally a v poslední řadě web můj, na kterym jistě taky něco najdeš. Přesto nám všem dokážeš jak jsi hluboce myslící tvor s jistě vysokým kvíkvé:).
Jsi zde registrován již dva roky, nevíš nic o netiketě, jak je vidět ani o chodu webu a myslíš, že mě urazíš? :)))
-> 2222Johny2222: tak ak M8rinek nevie kde je volant tak potom to tu môžme zabaliť , a inak na otázku ti dal síce svojim spoôsobom arogantnú ale trefnú odpoved . odlahčené remenice ani zotrvačník ničomu nepomôžu , to isté nie leštenie sacieho potrubia
lepšie je upraviť hlavu a použiť k nej adekvátnu vačku - zavolaj si sem www.motor-excel.cz
lepšie je upraviť hlavu a použiť k nej adekvátnu vačku - zavolaj si sem www.motor-excel.cz
-> 2222Johny2222: V pravo nahoře je kolonka hledat a jde to použít i místo nadávek skoda-virt.cz/cz/.../1310
06-favorit-uprava-motoru-r
ady?searchstr=...
-> m8rinek: lesteny dural prida viac, ani nie tak koni ako krutaku :D
-> palinator: pochopil jsi kulový, už děti ve škole vědí, že červený řemenice přídávaj zozuřený kamzíky.
Aneb na blbej dotaz zakladatele blbá odpověď, respektive otázka dobrá, ale k ničemu... Navíc takovejch už tu bylo...
Aneb na blbej dotaz zakladatele blbá odpověď, respektive otázka dobrá, ale k ničemu... Navíc takovejch už tu bylo...
-> havlik:
Já myslím, že jsem to pochopil, ale kdyžtak mě to vysvětli...
Já myslím, že jsem to pochopil, ale kdyžtak mě to vysvětli...

palinator 21.04.10 15:01:10 napsal:
→ m8rinek:
Něco proti červeným řemenicím?
Ne, že bych je chtěl, chraň bůh,
ale pro ty, kterým to k autu ladí, viz Tomáš#K, tak proč ne? Je to
v zájmu stylu, nikoliv výkonu a to musí být průměrně inteligentnímu
člověku jasné…
Si to vůbec nepochopil
→ m8rinek:
Něco proti červeným řemenicím?

ale pro ty, kterým to k autu ladí, viz Tomáš#K, tak proč ne? Je to
v zájmu stylu, nikoliv výkonu a to musí být průměrně inteligentnímu
člověku jasné…

Si to vůbec nepochopil

-> m8rinek:
Něco proti červeným řemenicím?
Ne, že bych je chtěl, chraň bůh, ale pro ty, kterým to k autu ladí, viz Tomáš#K, tak proč ne? Je to v zájmu stylu, nikoliv výkonu a to musí být průměrně inteligentnímu člověku jasné...
-> MOLSO:
To jsem rád, že jednou taky.
Něco proti červeným řemenicím?


-> MOLSO:
To jsem rád, že jednou taky.

-> Evž@:
jj děkuji za radu :-)
jj děkuji za radu :-)
-> 2222Johny2222: strhnout hrany a nerovnosti....ale neleštit do zrcadlova
No jedná se o moje auto v profilu Škoda Favorit 136 L,snížená hlava s feldy o 0,8 mm.
No fačko chci používat v běžným provozu...ale aby to mělo větší akceleraci...o rychlost mi tak nejde...stejně při 150km/h to auto letí a ne jede
-> palinator:
s tím sacím....mno právě proto se ptám...pár lidí mi tvrdilo že když vyleštím kanálky,tak to má lepší plnění a menší spotřebu...tak nevím co je na tom pravda...tak proto se tady ptám,kdybych to věděl..tak neotevřu diskuzi ne?to je pochopitelný.
No fačko chci používat v běžným provozu...ale aby to mělo větší akceleraci...o rychlost mi tak nejde...stejně při 150km/h to auto letí a ne jede

-> palinator:
s tím sacím....mno právě proto se ptám...pár lidí mi tvrdilo že když vyleštím kanálky,tak to má lepší plnění a menší spotřebu...tak nevím co je na tom pravda...tak proto se tady ptám,kdybych to věděl..tak neotevřu diskuzi ne?to je pochopitelný.
-> m8rinek:




kolko chces newtonmetrov ? sto, dvesto, tristo ?? 

Červený řemenice!!!
-> palinator: bol si prvy no 

sacie potrubie nelešit / leštit len zvonka aby vypadalo :)
Dle mého skromného názoru to tady už hafokrát bylo. Mimo to by chtělo upřesnit zadání (typ motoru), výši peněžního limitu a určení motoru a v čem bude jezdit. Těma úpravama, cos popsal, toho moc nezlepšíš, sací potrubí se snad ani nemá leštit kvůli kondenzaci paliva.
Více toho ale řeknou naši známí motoráři...
Více toho ale řeknou naši známí motoráři...

Zdravím kolegové,má tady někdo zkušenosti s úpravou motoru?chtěl bych vyleštit sací potrubí,odlehčit par věci na motorů,aby to šlo více do otáček.Poradí mi někdo?Zkušenosti,rady,cen
y soustružení atd atd...budu Vám vděčný :-)