-> jarda.u1:
no .. to je pravda.. ...ale stalo se, ze me se sesly doma 3 tyhle motory najednou ...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor favorit vs Felicie Mpi
-> Jakub M.: tech ale asi moc nebylo.Od modelu 98 mely vsechny uz velke ulozeni,nemylim li se?
-> jarda.u1:
jak ktery MPi ...
do určitý doby ten blok byl totožnej s favoritem .. až na čidlo klepání
jak ktery MPi ...

-> radab: Mpi ma jinou vacku,jak po strance casovani,tak i ulozeni v bloku.Mpi ma vetsi loziska na vacce.
-> radab: Setrvák na mpi má jinak zuby na zapalování písty jiná výška
-> petr s: a v cem je rozdil na setrvaku a pisty maji jinou kompresni vysku nebo jaky tam je rozdil?
-> radab: Tak na spodku jsou jiné písty setrvačník a čidlo klepání
-> radab: blok favoritu nema nalitek na cidlo klepani
konkretne mi jde o to ze mam hlavu z felicie MPi ale mam blok s vnitrnostma z favoritu tak co vse je treba vymenit aby to pasovalo do felicie. Jinak ridici jednotku a dalsi veci k tomu mam jen se mi jedna o spodek motoru.
-> radab: třeba v uložení vačky....nebo otvor pro ac pumpu je nebo není
O co ti jde konkrétně? Záměnný jsou
ohledně čeho:)
cau mam dotaz kdo vite jaky je rozdil mezi bloky motoru favorit a felicie MPi diky.