skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Snížení hlavy na Favorit 136
Tak kdyby ten motor nebyl zachovalý tak tam dám písty aj vložky jenže je zachovalý tak do spodku nechcu zbytečně hrabat... :-) Díky za rady.
Sivy temac uplne staci ak znizis o 1,6mm na 135-ke alebo daj piesty s rovnym dnom 136 tak potom staci liznut 0,6mm,ano postaci seriove tesnenie..ja mam 136 s KP 10,9-11 a tesnenie sivy temac a pohode...
ok díky vydrží to klasické těsnění pod hlavu nebo mám koupit nejaké lepší?
-> Exon: 1 mm vychdza na kompresiu serivej 136 cize 9,7+-
cože tak moc? :-D to bych fakt nečekal.. sem si myslel že to bude tak do 1mm
-> Exon: -> Exon: 1,5-1,6mm ,takto nejako vychadza
Zdravím o kolik mám nechat snížit hlavu abych se dostal na kompresní poměr 10.1 - 10.4:1 motor 135. Díky
ja mam sniženo na 135tce o 1,8mm
motor už jezdí druhej rok a to v zimě docela dostává

objem spalovaciho prostoru zmeris tak ze ho naplnis olejem kdyz je pist v HU a zmeris objem jednoduche.., merit objem spalovaku jen na hlave sice jde taky ale myslim si ze bez zkusenosti kolik tam mas namerit to budes jen hadat kolik to udela na motoru.. spis vyjdi ze seriove hodnoty pokud ten motor nebyl snizovanej.. to je asi v amaterskych podminkach jednodussi
jinak otazka kolik snizit jestli 0,2 0,5 0,8 1,5 je uplne nesmyslne polozena.. muzu ti treba rict ze amm motor se snizenou hlavou o 1,5mm a jezdi dobre a mam motor se snizenou hlavou o 0,1 (zarovnana a jede podstatne lip-))
jinak otazka kolik snizit jestli 0,2 0,5 0,8 1,5 je uplne nesmyslne polozena.. muzu ti treba rict ze amm motor se snizenou hlavou o 1,5mm a jezdi dobre a mam motor se snizenou hlavou o 0,1 (zarovnana a jede podstatne lip-))
135ka znížená o 1mm sa dostane presne na úroveň 136ky...ak je motor zdravý, ja odporúčam pre 135ku aspoň 1,3 mm dole...tj KP cca 10:1
Kamarád si momentálně staví motor, právě taky Fávo a hlava de níž o 0,9mm. Je to 135ka a zdá se mi to takovej zdravej kompromis. I v lecjaký literatuře píšou, že je to tak ještě únosná hodnota pro ,,životnost" motoru

zdarec mám š 120 s motorem favorit 135 hlavu mám sníženou o 0.8 mm.motor jde lépe do otáček pěkně táhne zatím jsem spokojený s autem najezdím každý den cca 60Km
Zdar, chtěl bych se zeptat jak co nejefektivněji snížit hlavu na Favoritu, popřípadě jak změřim spalovací prostor, abych si mohl vypočítat kompresi a podle tohho zvolit snížení. Budu rád za jakoukoliv radu...
