skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Sani Weber 40 DCOE
Nevíte prosím zda-li sklonění motorů fav./Fel. a škoda 105-136 je přesných 20st. vs. 30st., je to skrz přefrézování rovin u sacích potrubí. zda-li tam není třeba 19 st. nebo 21 atd. ? Je to z jistotou 20st. u felicie a 30st. u škoda motoru ? Děkuji.
-> m8rinek: Děkuji. Zase jsem slepej.
www.speedpro.eu/odlitky-h
linikoveho-sani-karburator
y-pres-hlavu-skoda-8kanal%
C3%82%E2%80%93-nove-p-5419
.html
Kdo dělá ty sání s znaky SV ?
Kdo dělá ty sání s znaky SV ?
-> m8rinek: děkuji, to by se opravdu hodilo, ať si mohu udělat představu. Mám dělat přes hlavu na 1.5 a mělo by to "jet", né pouze dojet.
-> Urbi: opět SV. Když vzpomenu změřím Ti průměry neopracovaných kanálů...
Od koho byste doporučili odlitky sání přes hlavu ? Chci aby kanály nebyli zbytečně velké u příruby k hlavě a bylo to solidně odlité k opracování a relativní přesnosti kanálů na sebe navazujících. Opracování si udělám. Děkuji.
-> Urbi: Ale prd, vidí dobře. Pokud si to sání objednáš přijde Ti přesně tohle skoda110r.eu/erse/.../39.
JPG značeno SV, stejně jako sání přes hlavu... Tedy přesně to co má Šimurda.
Sání s nálitky pro vstřikovače (co postoval Venni) je od Dlouhýho a je to pajcnutý fabrický sání...
Sání s nálitky pro vstřikovače (co postoval Venni) je od Dlouhýho a je to pajcnutý fabrický sání...
-> havlik: špatně vidíš ! nejsou tam z úhly nálitky na vstiřkovače, upínací plocha u hlavy je jiná a dle mě celkové namíření kanálů je lépe po směru jakým jdou pak dolů do hlavy. Kdo toto sání dělá ?
-> duma: Aha, tak to se omlouvám, měl jsem za to, že je to nějaká tvá prehistorická výroba...
No nabízí ho třeba Šotola a ten k odlitkům daleko taky nemá...
Dlouhej dělal kopii kita....
No nabízí ho třeba Šotola a ten k odlitkům daleko taky nemá...
Dlouhej dělal kopii kita....
-> Urbi: dyt ty maj na tom odkazu co dával M8
Kdo dělá toto sání prosím ? Líbí se mi jak jsou kanály plynule namířeny po směru jakým pak jdou v hlavě dolů. Jinak šimurdův motor, snad se nebude zlobit použitého foto, ale má ho veřejně.
-> m8rinek 05.01.16 13:23:59: Ahoj Prosím moje sání a jiné výrobky mají od začátku moje iniciali. duma nebo DM
-> m8rinek: To že se musí u těch dvou horních půlek stále dorovnávat rovina na karbce a vlastně je nutné nejlépe přesné svrtání na několik kolíků mě u toho sání přes hlavu velmi irituje. Sice to dělám i jinými způsoby, ale když si to pak někdo rozebere, už to nespasuje jak by měl.
Mám za to, že je to nějaká starší výroba od DUMY
Mě se více zamlouvají sání s nalitým SV. Tuším odsud 110rcoupe.webnode.cz/prod ej
Mě se více zamlouvají sání s nalitým SV. Tuším odsud 110rcoupe.webnode.cz/prod ej
-> Urbi: neřikam že to nefunguje, jen řikam svojí zkušenost. Ale kdo to lije netuším, ale to moje byl dost možná nějaký více dobový odlitek.
-> m8rinek: jo to asi jo i když u tý hlavy to pasovalo, ale ty větve byly moc u sebe a pochybuju že bylo jediný vyrobený:)
-> havlik: Ty jsi měl sání, kde někomu uteklo při odlévání jádro bokem :)))
-> havlik: Mě otvory u hlavy celkem pasují, ano budu to muset brát spíše k jedné straně kanálu a větve nejsou lity zcela na střed a to že nejsou namířeny jako i u sériových sání před hlavou po směru kanálu jakým půjde dolů na ventil v hlavě je určitě výkonový mínus. I s neideálním tvarem je ale možné dosahovat s sáním přes 130 HP na 1.4 (je vyzkoušeno), kolik by tam bylo s kitovým sáním na fotkách níže je ale otázkou... Pro "neprofesionální&quo
t; závodníky nelažnící po každém koníku je fungující a mě právě zajímá kdo to lije ? Jedním problémem je také nutnost vybrousit vybrání pro sytiče karburátoru, které se jinak na vnitřních stranách opřou o přírubu sání.
-> Urbi: takový podobný jsem měl před pár lety a byl tam problém že díry v tom byly dost na křivo. Aby to pasovalo na hlavu tak si to bud musel udělat do zatáčky nebo prostě říznout ty větve od sebe, a stejně to pak ještě byl problém dopasovat, protože kanaly nepasovaly přesně na karbec.
pouze zcela rovné kanály otvory 38-39 ze starny webry a 28 až 30mm jak kde ze strany k hlavě.
-> Tiatana: OK. Díky za recenzi. Kdo všechno teda v česku lije ty sání ?
Kdo lije rovné sání to co jsem dal nyní na obrázku, kde jsou kanály pouze rovné bez zahnutí a sání je možné přišroubovat přímo na původní štefty hlavy.
Kdo lije rovné sání to co jsem dal nyní na obrázku, kde jsou kanály pouze rovné bez zahnutí a sání je možné přišroubovat přímo na původní štefty hlavy.
-> Petr Urban 20.12.15 00:14:05: já mám to to
-> Petr Urban 20.12.15 00:14:05: Urbi mám od Dusíka sání a nebyl stím žádenj velkej problém.na hlavu pasovalo a k sobě také pěkně svrtané..No scháněl jsem dlouho mněl sem toho vruce hodně od Bauera to bylo svrtané a na houby a křivé nevím jak to kdo dokázalPak to co prodává Speedpro ale to jsem zavrhnul jen odlitek a drahé jako pes a vršky každej sám. co vím tak to lijou jen 3 lidi.
-> George88: Velmi nevzhledným a né příliš štastným způsobem se to upravit dá, ale jsem za tu příložku rozhodně. Na druhou stranu není úplně fajn povolovat tři hlavové šrouby pro nasazení přložky, zvláště pak na závodním motoru. Těch sání přes hlavu já osobně viděl už tři verze. Původní LR kdy je v jednom kuse spodek a v jednom kuse vrch, je to pěkně odlité a pěkně to sedí na sebe beru za nejpovedenější - má to například BERY. Novodbě už v prvním dílu sání jsou ty kanály moc velké u příruby k hlavě a "dohrabání kanálu je obtížnější k spasování a musí se každý kanál brat k nějaké straně více - není to moc souměrně nalité proti kanáům z hlavy, ale jestli to takle lije dusík bych kecal... mě to lidi nosí, sám bych rád věděl kolik lidí v republice to lije a kdo to má povedené, protože s tím pasováním všeho k sobě mám vždy práce tak na jeden týden odpoledních.
Mám v tom hokej. existujou dva typy sání přes hlavu pro motor v zadu? jeden, u kterýho je nutná příložka a druhej, u kterýho ta příložka nutná není?případně dá se "příložková verze" upravit na "bezpříložkovou"
;?
-> venni: byly dělaný 6,4mm vrtákem, on to bude asi dost bláto matroš, hold na sání stačí...
-> m8rinek: hele abych pravdu řekl tyhle jsem dostal k tej 1,5tce,jsou to dementní dellorta,ale ikdyž jsou osazený + - stejně tak se chovaj na motoru líp a teď mám už od října dilema.Jestli kupovat emulzky do weberů a ladit je,nebo ladit tyhle křusky....
-> m8rinek: svrtal jsi to pěkně,ale ty závity v tom hliníku jsou dost měkký,jeden už jsme musel projet durch :(
-> venni: jen na tom mas posazeny spatny karbce :D
-> venni: jo jo, když to někdo svrtá tak to je pak paráda co? :D
-> m8rinek: hele moje sání :-D
-> Evž@: není na tom vubec nic,5-10 min práce...
-> Evž@: není na tom vubec nic,5-10 min práce...
-> Evž@: omg, uchycení přes příložku jako většina rovných sání (stačí vingl), je jeden vzor z alu na origo štefty a ten praská, tak si vyber...
příložka je vidět třeba tady www.duma-autosport.cz/ass ets/.../motor_felda.JPG jen ji budeš mít do vingle...
příložka je vidět třeba tady www.duma-autosport.cz/ass ets/.../motor_felda.JPG jen ji budeš mít do vingle...
-> m8rinek: úhly neřeším....řeším uchycení
-> venni: jo jo to je přesně ono...
-> Evž@: co řešíš? změř si úhly a hned víš na čem jsi...
-> Evž@: co řešíš? změř si úhly a hned víš na čem jsi...
-> venni: jj...mrkl bych se...než to pošlu zpět odkud to přišlo
-> Evž@: hledam nějakou kloudnou fotku,ale nemužu najít ani jednu,možná v deníku...
-> vhml: ale kuš tohle je na obyč hlavu ;).
-> venni: aha...rozumim...takže dodělat doma
-> vhml: to nevim
-> vhml: to nevim
-> Evž@:
litinovej 8k s kulatejma dírama?
nebo LR hlava má třeba taky jinak šrouby
litinovej 8k s kulatejma dírama?
nebo LR hlava má třeba taky jinak šrouby
-> Evž@: musíš k tomu mít příložník...nemusí to bejt Al odlitek,stačí vingl který je přišroubován,třemi imbusy,co drží hlavu.
-> m8rinek: a mě bylo prodáno jako sání které až doposud jezdilo na osmikanálu vzádu.....před chvílí sem ho zkoušel dát na motor a vrchní díry nepasují...a ty slepé jakože jo....ale jinak nelze namontovat
-> Evž@: to je sání půdovně tušim na A favorita, otázka je ale jak je zfrézovaný...
mohlo tohle být na motoru favorit ?
-> fido06: kua vedle :D