
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Palivo Ethanol E85
-> MOLSO: bylo, ale hadicky zpuchrely nemam 

-> MOLSO:
to mi připomíná můj první motor ve škodovce,. (105tka) byla zima... já zrovna nastartoval... a nenapadlo mě nic lepšího než tu jedničku hnedka po nastartování vytočit do 6500
no... bylo to sice jen jeden heeeeeen... ale o to větší MRD ! 



-> Alenka: a heeen vole heeen MRRRRRD nebylo ? 

Hele, co jsem nasel. Presne jak experti na Nove predpovidali - palivovy system po vice nez triletem provozu na E85 totalne fpici
www.evoxforums.com/forums /showthread.php?t=52835

www.evoxforums.com/forums /showthread.php?t=52835
-> vhml: Proč by měla být ? tohle je dělaný karburátor na E85 pro americký super car
-> m8rinek: při troše štěstí stím můžeš krmit i přeplňovanej motor


-> m8rinek: při troše štěstí stím můžeš krmit i přeplňovanej motor


-> TechniX: mam edelbrocka ze Stingray a ten by na škodovku byl možná taky dost bohatej i na e85...když ucpeš tři komory :D.
-> TechniX: to je docela velká zhovadilost :-D
je libo čtyřkomorovej karburátor na E85 ?
"Holley has big news for those looking to run E85; HP series carbs are now available E85 rated as well as fuel pumps and other components to complete your conversion. -CC"

"Holley has big news for those looking to run E85; HP series carbs are now available E85 rated as well as fuel pumps and other components to complete your conversion. -CC"
-> palinator: vim že tam maj ale že je to ono to jsem nevěděl)
-> myschaak AZNP K.Hora:
Hlavně že jsem se o tom s tebou tady bavil, když jsem tam jezdil.
Hlavně že jsem se o tom s tebou tady bavil, když jsem tam jezdil.
-> palinator: vidíš,to nevim)
-> myschaak AZNP K.Hora:
U Kolají u Poděbrad.
U Kolají u Poděbrad.
-> palinator: a tam je někde ono?
-> myschaak AZNP K.Hora:
Vždyť jsi jezdil někam k Poděbradům.
Vždyť jsi jezdil někam k Poděbradům.
-> palinator: ale ne tu v Církvici cype
-> myschaak AZNP K.Hora:
ONO 23,90
ONO 23,90
-> myschaak AZNP K.Hora: Když si vzpomenu, zejtra kouknu. Jezdím okolo 2x denně...
-> Stepan FUN: v Týnci nevim ale už to maj v Dolních Bučicích taky...ale snad 26,90...jsem věrnej odřepsům...po slevový kartě 24,40
Zdálo se mi to, nebo v Týnci na pumpě maj nově E85??? Zejtra pokud si vzpomenu a zvednu oči, tak to prověřím a kdyžtak dám vědět... ;-)
-> myschaak AZNP K.Hora: co si usetril na stave das do gum 

-> myschaak AZNP K.Hora:
A já si dělám vrásky z každý decky navíc.

E: i když ty Contíky na předku taky mizej před očima a hrany už nejsou hrany.
A já si dělám vrásky z každý decky navíc.


E: i když ty Contíky na předku taky mizej před očima a hrany už nejsou hrany.

-> palinator: vidíš,to mě nenapadlo....jen jedna nevýhoda je...za čtyři měsíce mi sežral 6mm vzorku na 15kách




-> myschaak AZNP K.Hora:
Jenomže to je tim že jezdíš jak prase, normální smrtelník tolik neušetří.
Jenomže to je tim že jezdíš jak prase, normální smrtelník tolik neušetří.

Do konce roku mám na e85 30tkm s 1.6mpi a dá se říct že bezproblémů
úspora cca 15tkč reálně tipuju
úspora cca 15tkč reálně tipuju
-> vonderkabmw: BMM motory si stim poradi asi nejvic. Tak muzes zacit zkouset.
Tak sem si přečetl celou diskuzi a pořádně sem nenarazil jestli to někdo testoval na favoritu 136BMM 50kw, máte někdo zkušenost?
otezecka prosim kde sezenu trysky na prekopani favo karbecu a hodnoty predstihu na kladvkovej rozdelovac aby to chodilo na e 85..moc dik
-> kopcif: to poznáš podle počasí a podle startů
-> kopcif: v létě i čistej ale spíš dávám 5l n95 na nádrž,v zimě 50:50
-> kopcif: jezdil jsem to max na 1:10 ve prospěch E85
Přesunuto z tématu Felicie a ethanol ...
aha tak jsem slepej a du si to procist a du se zahrabat :)
aha tak jsem slepej a du si to procist a du se zahrabat :)
Přesunuto z tématu Felicie a ethanol ...
-> kopcif:
Tyvole jak můžeš říct, že jsi na svoje otázky nenašel odpověď? Myschaak se v daném tématu chlubil furt tím, že jezdí s 1.6 na full E85.
-> kopcif:
Tyvole jak můžeš říct, že jsi na svoje otázky nenašel odpověď? Myschaak se v daném tématu chlubil furt tím, že jezdí s 1.6 na full E85.
Přesunuto z tématu Felicie a ethanol ...
já vím že to tu je :)ale moje otazky jsem tam nenašel ale ptám se spíš konkrétně v jakem poměru mixovat a zda na to ta 1.6 pojede tak sorry ....
já vím že to tu je :)ale moje otazky jsem tam nenašel ale ptám se spíš konkrétně v jakem poměru mixovat a zda na to ta 1.6 pojede tak sorry ....
Přesunuto z tématu Felicie a ethanol ...
co tak hladat
co tak hladat
Přesunuto z tématu Felicie a ethanol ...
čau chci se zeptat a informovat o ethanolu zda jste už na něj někdo jezdil jaké máte zkušenosti a v jakém poměru se to míchá s benzínem já osobně mám feldu 1.6 kombíka tak za každou radu a názor budu vděčný :D dík Lukáš
čau chci se zeptat a informovat o ethanolu zda jste už na něj někdo jezdil jaké máte zkušenosti a v jakém poměru se to míchá s benzínem já osobně mám feldu 1.6 kombíka tak za každou radu a názor budu vděčný :D dík Lukáš
-> Tuner#2: Jirka, pokud vím, dělá ve firmě, co vyrábí sajrajty na úpravu vody - jestli je v tom špička nevím :)
-> Alenka 20.07.12 18:37:22: No zrovna o intervalech oleje daných výrobce si myslím své... a tom, že E85 negativně na motor/olej působí netřeba debatovat.
-> Alenka: TU 135 myslis toh okoprivaka od nas ?

-> Tuner#2: na brzde jsem jeste nebyl, stale ladim (uz rok
)
Co se mi na tom clanku nelibi? Ze p. Cech opira vsechna svoje trvzeni pouze o dojmy a teoreticke vypocty, pricemz si k E85 zjevne ani necuchnul a jeste si upravuje vypocty tak, aby mu to just nevyslo, viz zkraceny interval vymeny oleje. OEM FlexFuel vozidla maji stejny interval na benzin i na E85.
Pote, co mi praskla klika, jsem par tisic kilometru najezdil na seriovem 135 motoru, takze vim, ze ani se seriovkou bez komprese neni problem. S E85 jsem lehce setril naklady na palivo uz v dobach, kdy byl benzin za 32,- a treba u Vrby se seriovym 120 motorem se mi taky nezda se, ze by mu to nefungovalo :)

Co se mi na tom clanku nelibi? Ze p. Cech opira vsechna svoje trvzeni pouze o dojmy a teoreticke vypocty, pricemz si k E85 zjevne ani necuchnul a jeste si upravuje vypocty tak, aby mu to just nevyslo, viz zkraceny interval vymeny oleje. OEM FlexFuel vozidla maji stejny interval na benzin i na E85.
Pote, co mi praskla klika, jsem par tisic kilometru najezdil na seriovem 135 motoru, takze vim, ze ani se seriovkou bez komprese neni problem. S E85 jsem lehce setril naklady na palivo uz v dobach, kdy byl benzin za 32,- a treba u Vrby se seriovym 120 motorem se mi taky nezda se, ze by mu to nefungovalo :)
-> Alenka 20.07.12 09:44:49: Zrovna p. Čech je člověk, co mě naučil hodně o olejích a myslím, že je ve svém oboru špičkou v ČR. Pokud s něčím nesouhlasíš, napiš s čím. Já tam nenašel nic co by se dalo vytknout. Bavíme se o sériových motorech ne o tom co máš ty s vysokým KP a správně upraveným karburátorem...
BTW už jsi byl na brzdě?
BTW už jsi byl na brzdě?
-> Tuner#2: jako ze by se pan Cech mel nejdriv zamyslet, pripadne i neco vyzkouset, nez zacne vypisovat litanie na internet? 

-> TechniX: Používal jsem TunerPRO. Auto je BMW E34 520i 110kW. Jednotku to má BOSCH Motronic, programátor na chipy Willem a hodně epromek.
Ale povedlo se, auto jezdí a v normálním režimu je to příjemná změna. Nahoře mi to jede i po snížení předstihu na +3 oproti benzínu tak nějak stejně. Teď mám v celém pásmu předstih vyšší o 2-4 st. Asi tam jsou rezervy, ale nemám brzdu, takže to nechám takto. Palivovou mapu jsem upravoval jen tak lehce - obohacení při vyšším zatížení. Schválně jsem zvednul hodnoty pro obohacení studeného motoru, tak uvidím, jaké budou starty.

Ale povedlo se, auto jezdí a v normálním režimu je to příjemná změna. Nahoře mi to jede i po snížení předstihu na +3 oproti benzínu tak nějak stejně. Teď mám v celém pásmu předstih vyšší o 2-4 st. Asi tam jsou rezervy, ale nemám brzdu, takže to nechám takto. Palivovou mapu jsem upravoval jen tak lehce - obohacení při vyšším zatížení. Schválně jsem zvednul hodnoty pro obohacení studeného motoru, tak uvidím, jaké budou starty.

-> Petkar1: výborná práce :) .. z jakého auta si tu ecu upravoval ? a jaký editor si použil pokud to nejni tajné ? .. jediné co znám je ECM2001 a pak TUNERPRO ..
Tak už mám konečně čipnuto. Udělal jsem mapu předstihu pro E85. V částečném zatížení to jde teď fakt PĚKNĚ za plynem a zvedl se krouťák. Vypadá to, že možná klesne v tomto režimu i spotřeba. V částečném zatížení jsem zvedl předstih o 2–4 stupně. V plném kotli mám o 6 stupňů víc oproti benzínu a možná je to moc, přemýšlím, že uberu. Nahoře to jede tak nějak stejně, ale je možný, že to je i tím počasím, přecijen je 30st.
-> Alenka: Které moudro myslíš? 

aktuálně 1.6mpi 1:4 n95:e85 se spotřebou cca 7l....po výměně termostatu a lambdy...za studena trochu kucká,starty ok
-> King: kdezto hyper eko HTP jezdí za 9 :-)
-> goodji: Koukám, že moje pochybnosti o úspornosti provozu 1,2HTP nebyly úplně od věci :) Naše odporné neekologické benzínové dvoulitrové hovado, navíc řízené manželkou, na trase do práce (2x14km, vertikálně i horizontálně členitá 3. třída skrz několik prdelí) umí jezdit kolem 7l/100 (jsou v tom i nákupy a nějaký ježdění po městě).
-> goodji: naopak, kde jinde dáš plnej a letíš hlava nehlava... Sice pomalu, ale pod plným :-)