písty 130l

prohledat
27 příspěvků (zobrazeno 1 až 27) od 14.02.2010 do 06.12.2011, založil/a sikula
řadit dle data
15:39:38
06.12.2011
fidelmc
-> David.: a ohledne toho nalitku? No co no, stavim si motor s presnosti vychazejiciho slunce :D
zvětšit písty 130l - obrázek od fidelmc vložen 06.12.2011 15:39:38
upraveno 2x, naposled 06.12.2011 15:41:26
15:22:03
06.12.2011
David.
-> fidelmc: není to zbytečný? povolená tolerance je snad 1g jestli se nepletu
15:17:43
06.12.2011
fidelmc
Zdarec at nezakladam dalsi tema. Nalitek na pistu zespodu, co je na fotce, je jen na jedne strane, nevite proc tam je? Ze by jen pro polohovani pri obrabeni? Potrebuju shodit necely gram abych svazil pisty . Vim, asi je to prehnane, ale pisty maji hodnoty 313,4g - 313,3g - 313,4g - 313,0g Me to neda, zatim mam vse krome pistu v toleranci 0,1g 3
15:27:29
15.02.2010
steyr
15:21:23
15.02.2010
105
kdyz sem je prodaval komplet pistni sadu tak to nikdo nechtel
14:22:13
15.02.2010
sikula
jo to s těma hlavama si taky myslím, no zatím to téma nechám otevřené a uvidím.
12:57:16
15.02.2010
AZmotor
-> Olgoj Chorchoj: nekoukal, nepraskly mi ani v mojem upraveném motoru kde byl kp 10,4 a jezdil ve velmi vysoké zátěži....... nebyly prasklé ani v jiným motorech co sem měl doma, nebo sem někde viděl. že praskají hlavy to je známo, ale to je z 90 procent případů z důvodu přehřátí které litina špatně snáší...
upraveno 1x, naposled 15.02.2010 12:58:19
12:55:37
15.02.2010
sikula
vau,tak ted kluci nevím jak budu pokračovat
12:54:15
15.02.2010
darklord
chlapi, kolko musi mat ten 130 piest nabehane aby bol v stave v akom popisujete? pretoze ma zainca zaujimat kolkokrat uz som presiel cez vasu dokazanu zivotnost....
12:40:23
15.02.2010
Olgoj Chorchoj
-> AZmotor: Nekouklas na novej 130 píst? Protože všechny motory 130, co sem kdy rozborkoval, měly rozpadlý písty (naopak 120 LS - tzn stejná komprase - ani favo nikdy rozpadlý nebyly)... Favorití písty jsou vývojově dál, to je nesporný. Když praskne přepážka mezi ventilma (to 130, jak známo, ráda), sežene se snáz 105/1000/100 hlava nežli 130cová... Jo -> sikulo: zmíněné hlavy 1000/100 nesmí mít slepici mezi 2 a 3 svíčkou - pak maj malý rozteče mezi ventilma a nejdou moc upravovat (resp. zvětšovat ventily). Jejich použití je nouzový (než se sežene hlava s černou slepicí mezi 3 a 4 svící)
12:30:43
15.02.2010
Olgoj Chorchoj
není lepší rady než kouknou na Davesovy temné stránky - viz lišta nahoře4 KP se měří nalitím spalováku benzínem/olejem (nezapomenout na započítání těsnění pod hlavou). Mezi pístem a hlavou musí bejt aspoň tak 1.2mm prostoru (a zase nezapomenout na započítání těsnění pod hlavou:) Sedla musí udělat někdo s adekvátní mašinkou. Lepší dát na výfuk sedlo tvrzený - dá se jezdit na bezolovo a nehrozí že by praskla "přepážka" mezi ventilama (alternativa je zvětšit jen sací a výfuk nechat, pak je ale poměr ventilů 27-34 a je otázka, jak moc je to optimální:/)
12:29:15
15.02.2010
AZmotor
-> sikula: písty jsou už sem ti psal

-> Olgoj Chorchoj: ještě sem neviděl vylámané přepážky u 130pístu, ale za to sem viděl spoustu vylámaných přepážek u 136 pístů, favorit pístů a taky rozpadlé mpi písty, kde je chyba? žadný píst nepraskne při bežném užívání, praskne když si hluchej a neumíš si seřídit motor tak aby neklepal.... u 130 problém je ten že tam každý leje 91 oktan a motor si vesele detonuje až do rozpadnutí.
12:22:51
15.02.2010
sikula
no tak to zní hezky,vím o čem se bavíme a tak akorád jsem to nikdy nedělal a nemám tu zkušenost ani někoho na radu tak se právě ptám
12:20:03
15.02.2010
jarda.u1
-> sikula: jak psal -> Olgoj Chorchoj: ,pouzit hlavu ze 105-ky,zvetsit spalovaky na pozadovany KP a dat vetsi ventily.
12:17:56
15.02.2010
m8rinek
a detail Mpi ma o 0,3mm vyšší píst...
12:17:44
15.02.2010
sikula
co by to teda přesně obnášelo s tou hlavou

?kuji
12:07:21
15.02.2010
jarda.u1
-> sikula: vsechno jde,ale musis si pohrat s tou hlavou4
12:06:51
15.02.2010
sikula
tak jsem mu psal jestli ty písty jsou a podle toho uvidíme
12:00:45
15.02.2010
sikula
čau klucí a o to jde jestli to zmáknu udělat na fazole písty,respektivě mám písty s vložkama z mpi felicie,takže vetší ventily a poladit hlavu ju
09:34:55
15.02.2010
jarda.u1
-> Olgoj Chorchoj: tak s tema 130 pistama mas pravdu,uz jsem jich videl taky spoustu prasklejch.Otazka je,jestli -> sikula: je opravdu takovej sikula a bude se s tim chtit upravovat.4
00:48:36
15.02.2010
Olgoj Chorchoj
hlavu upravíš, ventily se daj větší (třeba fazolácký) a bude to šlapat jak turbopes - kočkopsa se neboj:-) Je to lepší varianta než používat aušusový písty ze stotříci (i origa jsou z cukru, ještě sem neviděl starší píst bez vylámanejch přepážek mezi kroužkama)... fávo je má bimetalický, tenčí kruhy... jasná volba!
23:56:42
14.02.2010
jarda.u1
-> m8rinek: to se tu resilo nedavno,ze?Jenze 105-ka ma mensi ventily a spalovak nebude uplne nejvhodnejsi.
23:54:23
14.02.2010
m8rinek
-> sikula: dat za Fa a hlavu 105, jinak to je slušnej kočkopes a vykašlal bych se na to...
23:44:02
14.02.2010
jarda.u1
23:41:31
14.02.2010
jarda.u1
-> sikula: nedavno tu byly v inzerci,zkus to tu trosku projet
23:41:13
14.02.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
Tak kdyz ty pisty mas tak proc je shanis? Jaky mas problem?
23:40:05
14.02.2010
sikula
mám vypouklé písty,nemůžu je nikde sehnat? chtěl jsem se zeptat jestli to jde nějak udělat,nahradit to písty z favorita nebo tak,asi se potom musi nějak upravit hlava nebo tak děkuji za pomoc.
Extreme Tyres