Zvýšenie výkonu

prohledat
33 příspěvků (zobrazeno 1 až 33) od 26.01.2010 do 28.01.2010, založil/a skyline
řadit dle data
08:45:19
28.01.2010
vhml
-> petr s: jj
01:29:28
28.01.2010
Majklsto
-> vhml: tak ale musím sa priznat ze kto sa nepreviezol v škodovke s turbom tak taky nikdy nepochopí ...ja nechápem doteraz6
20:45:14
27.01.2010
petr s
-> vhml: Máš samosvor?
20:43:40
27.01.2010
vhml
Kdo se nesvezl ve VFTS, se 160koněma na zadní nápravě a bezsynchroní převodovkou nikdy nepochopi :-D
20:20:32
27.01.2010
elbacil
-> Gemini: tak,tak52 ostatných čo sa tu ruhaju by som121 alebo exkomunikoval !
18:35:44
27.01.2010
Gemini
skodovka the best !
12:50:29
27.01.2010
vhml
-> Majklsto: VFTS je kouzelnej stroj. Vehicle For Total Satisfaction
12:33:30
27.01.2010
skyline
nie, nie, na zahraničné auto, to je ešte skoro. Pôjdem na to postupne, potrebujem aj nejaké skúsennosti. Dik za tie odkazy, musím to preštudovať...
21:14:03
26.01.2010
Majklsto
-> kury: to nie VTS, a vobec nie saxo, radsej VFTS3
21:10:50
26.01.2010
kury
Na 106 S 16 nebo Saxu VTS nemusíš ani na motor hrabat3
21:05:41
26.01.2010
Jarda/felda
-> Crestik: 106 s 1,6 gti 87kw jede kurva dobře 3 3
20:30:44
26.01.2010
elbacil
-> Crestik: netrep tu, najlepšie auto s nadčasovým designom je predsa škoda !!1
17:51:12
26.01.2010
Majklsto
17:50:50
26.01.2010
Majklsto
17:44:50
26.01.2010
Crestik
...škoda, že tu nenapíšou ti, co měli stejné plány. Kolik je to stálo času, peněz, úsilí, aby pak sami přišli na to, že za ty peníze mohli mít o 5 let mladší auto, které je pohodlnější, bezpečnější, jede 2x tolik a žere polovinu.

Troufnu si tvrdit, že za stejné peníze, jako za úpravy by se přítulce víc líbila nějaká 106, clio, saxo apod
14:46:25
26.01.2010
Kapřík
-> skyline: no záleží v jakém stavu je ten motor. Protože dáš ostřejší vačku, tím pádem potřebuješ krapet vyšší kompresi, tak snížíš hlavu. Zvýšením komprese vzrostou nároky na motor a pokud ten motor je už teď vylágrovanej, odejde ti brzo spodek.. Pokud chceš upravovat motor, upravuj motor který má buď hodně málo najeto, nebo je po generálce. Pokud o tom motoru moc nevíš, nevíš kolik má najeto, nevíš jaký má tlaky, jak jsou na tom ojniční a hlavní ložiska, axiály, rozvody atd., nevrtal bych se v tom a jezdil s ním dokud jede...



Ale pokud je ten motor vážně vpořádku, pak vačku a k ní snížit hlavu. Seš na pár tisících a pojede to pěkně. Ale zas to chce přetryskovat karburátor, jinak hrozí že motor bude mít chudou směr a roztečou se ti písky ve válcích. Se změnou vačky a kompresí pak souvisí laborování s předstihem, protože sériové hodnoty už ti nebudou fungovat ideálně, atd... takže je to o zkoušení atd...otázkou tedy zůstává jestli se ti to chce dělat a jestli přítelkyni nestačí "jen" těch 43 Kw...



A v neposlední řade je potřeba zmínit hodně důležitou věc. Pokud chceš, aby ten motor trochu solidně jel a taky něco vydržel, bude tě to stát hodně peněz...



Tady na virtu stačí pohledat, je tu spousta aut se solidně upravenými motory. Tam se můžeš inspirovat...
14:18:07
26.01.2010
105
ale nejlip se upravuje motor ktery je v poradku 6

tzn. dobry tlaky, dobra klika ,lagry >popripade prebrus,zabrouseny ventily,a potom upravujes , vacka k tomu doporuceny kompresni pomer (znizeni) uprava ventilu dle l/a , slicovani potrubi ,zvetseni kanalu (litinu dela malokdo tady zvirtu clen s nickem GEMINI),

zajisteni dobreho plneni (karburator) a mnoho dalsiho
12:19:40
26.01.2010
Karel.
-> skyline: nemáš zač4
12:14:12
26.01.2010
skyline
-> Karel.: Dobre dik. Takto som to nejako potreboval vysvetliť. Už som sa o to zaujímam dlhšie, len som dostal často nekompletné informácie.
12:01:06
26.01.2010
Karel.
-> skyline: 135 má akorát vybrání pístů, ale když na 135 lízneš hlavu tak se dostaneš na kompresi 136. Tak pak samozřejmě laborovat s vačkou, tudíž přetryskovat karbec a pohrát si s předstihem......pak ještě můžeš nechat udělat komplet hlavu, ale to už jsou jiný finance.Já jezdil se 742.136,vačka 260/260, upravená hlava, přetryskovanej karbec a naprostá spokojenost a to pro ženskou musí stačit určitě!
12:00:32
26.01.2010
jarda.u1
-> skyline: pisty jsou u obou motoru rovne,ale 135-ka ma vybrani na dne pistu.
11:59:06
26.01.2010
skyline
-> Karel.: a z tou hlavou si to ako presne myslel?
11:58:14
26.01.2010
skyline
-> Karel.: Áno tú vačku, to by som bral, to skúsim zohnať. nejaké zvody už mám a je rozdiel aj v piestoch, ak si dobre pamätám. 135 mám ploché a 136 oblé. a inak niečo z elektriky, karburátor, alebo ja neviem hocičo iné, potrebujem to prote nejako skombinovať a utvoriť si predstavu.
11:54:06
26.01.2010
Karel.
-> skyline: dle mě je nejlepší ji tam dát vačku a lehce upravit hlavu,to bohatě stačí......
11:53:59
26.01.2010
jarda.u1
-> skyline: pak prichazi otazka



Nwkt 26.01.10 11:07:14 napsal: Kolik je rozumný peníz?
11:51:11
26.01.2010
skyline
-> jarda.u1: Ešte nie, ale hádam z toho aj niečo bude. Zaujíma sa o autá a preteky do vrchu ju oslovili. Mám doma jednu rozrobenú 1000 - cku a tak som jej sľúbil, že jej z toho niečo spravím.
11:45:24
26.01.2010
jarda.u1
-> skyline: a pritelkyne je zavodnice,ze by se nespokojila se 43 kw?4
11:43:31
26.01.2010
Nwkt
-> skyline: Nwkt 26.01.10 11:07:14 napsal:

Kolik je rozumný peníz?
11:42:01
26.01.2010
skyline
Pre mňa je to otázka tak dvoch troch mesiacov, takže samozréjme ešte zháňam informácie. Ale nič zložité, lne jednoduché veci. bude to pre priateľku.
11:39:22
26.01.2010
haso
-> Nwkt: najlepsie hradit z vrecka ineho1 3
11:07:14
26.01.2010
Nwkt
Kolik je rozumný peníz?
11:06:46
26.01.2010
skyline
Zohnal som v dosť dobrom stave motor z Favorita 135. Chcel by som mu dať výkon, len by som potreboval dobrú radu. Aj vzhľadom na financie, čo by všetko šlo upraviť za rozumný peniaz. Dik
Extreme Tyres