skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zvýšenie výkonu
-> petr s: jj
-> vhml: tak ale musím sa priznat ze kto sa nepreviezol v škodovke s turbom tak taky nikdy nepochopí ...ja nechápem doteraz

-> vhml: Máš samosvor?
Kdo se nesvezl ve VFTS, se 160koněma na zadní nápravě a bezsynchroní převodovkou nikdy nepochopi :-D
-> Gemini: tak,tak
ostatných čo sa tu ruhaju by som
alebo exkomunikoval !


skodovka the best !
-> Majklsto: VFTS je kouzelnej stroj. Vehicle For Total Satisfaction
nie, nie, na zahraničné auto, to je ešte skoro. Pôjdem na to postupne, potrebujem aj nejaké skúsennosti. Dik za tie odkazy, musím to preštudovať...
-> kury: to nie VTS, a vobec nie saxo, radsej VFTS

Na 106 S 16 nebo Saxu VTS nemusíš ani na motor hrabat

-> Crestik: 106 s 1,6 gti 87kw jede kurva dobře



-> Crestik: netrep tu, najlepšie auto s nadčasovým designom je predsa škoda !!

...škoda, že tu nenapíšou ti, co měli stejné plány. Kolik je to stálo času, peněz, úsilí, aby pak sami přišli na to, že za ty peníze mohli mít o 5 let mladší auto, které je pohodlnější, bezpečnější, jede 2x tolik a žere polovinu.
Troufnu si tvrdit, že za stejné peníze, jako za úpravy by se přítulce víc líbila nějaká 106, clio, saxo apod
Troufnu si tvrdit, že za stejné peníze, jako za úpravy by se přítulce víc líbila nějaká 106, clio, saxo apod
-> skyline: no záleží v jakém stavu je ten motor. Protože dáš ostřejší vačku, tím pádem potřebuješ krapet vyšší kompresi, tak snížíš hlavu. Zvýšením komprese vzrostou nároky na motor a pokud ten motor je už teď vylágrovanej, odejde ti brzo spodek.. Pokud chceš upravovat motor, upravuj motor který má buď hodně málo najeto, nebo je po generálce. Pokud o tom motoru moc nevíš, nevíš kolik má najeto, nevíš jaký má tlaky, jak jsou na tom ojniční a hlavní ložiska, axiály, rozvody atd., nevrtal bych se v tom a jezdil s ním dokud jede...
Ale pokud je ten motor vážně vpořádku, pak vačku a k ní snížit hlavu. Seš na pár tisících a pojede to pěkně. Ale zas to chce přetryskovat karburátor, jinak hrozí že motor bude mít chudou směr a roztečou se ti písky ve válcích. Se změnou vačky a kompresí pak souvisí laborování s předstihem, protože sériové hodnoty už ti nebudou fungovat ideálně, atd... takže je to o zkoušení atd...otázkou tedy zůstává jestli se ti to chce dělat a jestli přítelkyni nestačí "jen" těch 43 Kw...
A v neposlední řade je potřeba zmínit hodně důležitou věc. Pokud chceš, aby ten motor trochu solidně jel a taky něco vydržel, bude tě to stát hodně peněz...
Tady na virtu stačí pohledat, je tu spousta aut se solidně upravenými motory. Tam se můžeš inspirovat...
Ale pokud je ten motor vážně vpořádku, pak vačku a k ní snížit hlavu. Seš na pár tisících a pojede to pěkně. Ale zas to chce přetryskovat karburátor, jinak hrozí že motor bude mít chudou směr a roztečou se ti písky ve válcích. Se změnou vačky a kompresí pak souvisí laborování s předstihem, protože sériové hodnoty už ti nebudou fungovat ideálně, atd... takže je to o zkoušení atd...otázkou tedy zůstává jestli se ti to chce dělat a jestli přítelkyni nestačí "jen" těch 43 Kw...
A v neposlední řade je potřeba zmínit hodně důležitou věc. Pokud chceš, aby ten motor trochu solidně jel a taky něco vydržel, bude tě to stát hodně peněz...
Tady na virtu stačí pohledat, je tu spousta aut se solidně upravenými motory. Tam se můžeš inspirovat...
ale nejlip se upravuje motor ktery je v poradku
tzn. dobry tlaky, dobra klika ,lagry >popripade prebrus,zabrouseny ventily,a potom upravujes , vacka k tomu doporuceny kompresni pomer (znizeni) uprava ventilu dle l/a , slicovani potrubi ,zvetseni kanalu (litinu dela malokdo tady zvirtu clen s nickem GEMINI),
zajisteni dobreho plneni (karburator) a mnoho dalsiho

tzn. dobry tlaky, dobra klika ,lagry >popripade prebrus,zabrouseny ventily,a potom upravujes , vacka k tomu doporuceny kompresni pomer (znizeni) uprava ventilu dle l/a , slicovani potrubi ,zvetseni kanalu (litinu dela malokdo tady zvirtu clen s nickem GEMINI),
zajisteni dobreho plneni (karburator) a mnoho dalsiho
-> skyline: nemáš zač

-> Karel.: Dobre dik. Takto som to nejako potreboval vysvetliť. Už som sa o to zaujímam dlhšie, len som dostal často nekompletné informácie.
-> skyline: 135 má akorát vybrání pístů, ale když na 135 lízneš hlavu tak se dostaneš na kompresi 136. Tak pak samozřejmě laborovat s vačkou, tudíž přetryskovat karbec a pohrát si s předstihem......pak ještě můžeš nechat udělat komplet hlavu, ale to už jsou jiný finance.Já jezdil se 742.136,vačka 260/260, upravená hlava, přetryskovanej karbec a naprostá spokojenost a to pro ženskou musí stačit určitě!
-> skyline: pisty jsou u obou motoru rovne,ale 135-ka ma vybrani na dne pistu.
-> Karel.: a z tou hlavou si to ako presne myslel?
-> Karel.: Áno tú vačku, to by som bral, to skúsim zohnať. nejaké zvody už mám a je rozdiel aj v piestoch, ak si dobre pamätám. 135 mám ploché a 136 oblé. a inak niečo z elektriky, karburátor, alebo ja neviem hocičo iné, potrebujem to prote nejako skombinovať a utvoriť si predstavu.
-> skyline: dle mě je nejlepší ji tam dát vačku a lehce upravit hlavu,to bohatě stačí......
-> skyline: pak prichazi otazka
Nwkt 26.01.10 11:07:14 napsal: Kolik je rozumný peníz?
Nwkt 26.01.10 11:07:14 napsal: Kolik je rozumný peníz?
-> jarda.u1: Ešte nie, ale hádam z toho aj niečo bude. Zaujíma sa o autá a preteky do vrchu ju oslovili. Mám doma jednu rozrobenú 1000 - cku a tak som jej sľúbil, že jej z toho niečo spravím.
-> skyline: a pritelkyne je zavodnice,ze by se nespokojila se 43 kw?

-> skyline: Nwkt 26.01.10 11:07:14 napsal:
Kolik je rozumný peníz?
Kolik je rozumný peníz?
Pre mňa je to otázka tak dvoch troch mesiacov, takže samozréjme ešte zháňam informácie. Ale nič zložité, lne jednoduché veci. bude to pre priateľku.
-> Nwkt: najlepsie hradit z vrecka ineho



Kolik je rozumný peníz?
Zohnal som v dosť dobrom stave motor z Favorita 135. Chcel by som mu dať výkon, len by som potreboval dobrú radu. Aj vzhľadom na financie, čo by všetko šlo upraviť za rozumný peniaz. Dik