1,3 Mpi - KLAPKA

prohledat
18 příspěvků (zobrazeno 1 až 18) od 11.01.2010 do 31.05.2013, založil/a Luboš
řadit dle data
10:30:38
31.05.2013
Bukaj
-> Wena: Vyčistil bych klapku (dosedací plochy klapky i potenciometr po sundání víčka) a provedl základní nastavení. Pokud problém není mechanického rázu, jak psali kluci4

Mně se osvědčilo po vypláchnutí potenciometru benzinem (odstranění vodivého prachu z otěru poťáku) tento prostříknout Konkorem. Zatím půl roku bez problému 5
22:50:34
26.05.2013
Antony - zrušená registrace
-> Wena: to byl přesně můj problém, vyřešilo to až po základním nastavení klapky přes diagnostiku. .
22:30:38
26.05.2013
OndraST
Načnuté plynové lanko, v mém případě, se v jednom místě zadrhávalo, a způsobovalo viz tvůj popis.

upraveno 1x, naposled 26.05.2013 22:31:28
22:24:41
26.05.2013
Wena
Pánové mam problém u feldy 1.3mpi když pomalu přidám plyn jen třeba na 2tis. otáček a pustim plyn tak otáčky zůstanou na těch 2tis. a klesají hrozně pomalu a když to prošláneš víc tak spadnou okamžitě. co by to mohlo dělat? klapku jsem zkoušel nastavovat a přehodit ale pořád stejný.
17:21:34
11.11.2012
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Bukaj: taky jsem jednu takhle rozvrtal, ale z hřídele ta páka nešla sundat bez odbroušení(zdá se to být svařený)... pak šla sundat celá ta deska, vyndat motorek... maj to blbě udělaný 40
13:11:41
11.11.2012
Bukaj
Použiju tohle téma k mému dotazu - jak rozebrat klapku? Tím myslím jak sundat plast s jezdcem potenciometru...

...nedestruktivně 3

A ještě by mne zajímalo, jak je vlastně snímána poloha klapky, když činná plocha jezdce potenciometru je jen asi 1/3 chodu klapky...9 Nebo je ten potenciometr oboustranný? A k čemu je ta dráha potenciometru cca 270°, když jezdec využije jen cca 30°? Nějak to celé nepobírám8



Koupil jsem v inzerci klapku, ve které se už někdo vrtal - kryt potenciometru byl sundavaný, všechny šroubky také - i samotná klapka byla venku (toho jsem si všiml tak, že byla křivě nasazená). I když je to pro mne klapka "pokusná", tak kdybych ji zprovoznil, bylo by to fajn 6
10:58:12
30.03.2010
Luboš
-> suri: já to neudělám, to musí servis. Jak to dělal ten první, tak se mi to zdálo prostě moc jednoduchý a navíc bez efektu
10:17:17
30.03.2010
suri
-> Luboš: prvé musíš zresetovať jednotku a až potom urobiť základné nastavenie podľa návodu
07:24:57
30.03.2010
Luboš
-> suri: tak postup čištění a montáže máme koukám stejný, taky jak jinak to dělat, že?4

Ale díky za výčet těch přístrojů, nevyznám se v nich, a že má každý jiný postup seřízení, to jsem nevěděl.

Zkusím ještě jiný servis, aby klapku seřídili.
15:58:59
29.03.2010
suri
-> Luboš: zaprvé , dôkladne vyčistiť klapku z vrchu aj zo spodu , držať ju otvorenú a vyčistiť tam kde dosadá klapka a hranu klapky . očistiť dosadaciu plochu na sacom potrubí aj klapke dať nové tesnenie a na kríž dotiahnuť . na plynovom lanku posunutím segerky urobiť vôlu nejaké 3mm radšej trošku viac ak dáš natesno nenastavíš nič Zohriať motor na 90st . . pripojiť Vag alebo Supervag - škodovácka 1552 nefunguje , Vas starý nefunguje a najlepší je asi supervag ale má ho málokto , prípadne simos manager . Zapnúť zapalovanie pozrieť pamäť závad , vymazať a skontrolovať či sa závada neopakuje prípadne odstrániť , urobiť reset základné nastavenie klapky - postup je pri každom prístroji iný a majiteľ by mal svoj vedieť použiť potom znova pozrieť pameť závad a skontrolovať či reset prebehol - skupina 7 - pole 2 musí byť hodnota 1,00 a potom nastaviť klapku - nastavenie skupina 98 . mal by si pri správnom postupe počuť motorček klapky ako klapkou natáča , otáčky musí držať 760-860-1000- sytič a musia padať normálne . ak nepadajú zameraj sa aj na snímač tlaku v saní snímač teploty a pod . to je na inú debatu
08:56:40
29.03.2010
Jakub M.
-> Luboš:

stává se i taková věc.. že těch klapek musíš vyzkoušet několik ... děje se ta věc že některé klapky mají odlišné hodnoty odporové dráhy a taková pak nejde ani spárovat s jednotkou. Už jsem se s tím setkal .. klapka se měnila na 3x a nakonec jsme tam dali nějakou jetou místo nové.



aa teď koukám že je to tady trochu o něčem jiném ... takže můj příspěvek je OT ...
upraveno 1x, naposled 29.03.2010 08:57:59
08:11:24
29.03.2010
Luboš
Vyndal jsem a vyčistil klapku-byla dost zasviněná. Po montáži jsem vzal auto k mechanikovi na nastavení klapky do základního "režimu" nebo jak to nazvat. Problém je, že i po dvou pokusech o nastavení to stále blbne-pomalé reakce na plyn, samovolné zvyšování otáček, kolísavý volnoběh apod.

Trošku se mi ale nezdál postup, jakým to nastavení mechanik dělal. Oproti postupu, jaký jsem se dočetl v servisním manuálu, ani nezvedl kapotu a všechno jen ťukal na tý krabici.

Nedělal to třeba blbě?

A pokud ne, jak se to dá dál řešit? Někde jsem četl, že se dá znovu nahrát software klapky. Je to možné?



Dík za rady
08:58:16
12.01.2010
Crestik
-> Luboš: vyčisti klapku, nějaký sráčem, a měj to celou dobu otočené tím "snímačem" nahoru, ať to tam nenateče
14:29:51
11.01.2010
Luboš
myslel jsem si, že by vyčištění klapky mohlo pomoct. Díky za názory
13:37:34
11.01.2010
dominique
Mal som podobny problem na Fav. 93 karburator.Celkom pomohol sprej na precistenie klapky(u mna karburatoru).Ja som mal aj problem v tom ze mi to chcalo benzin cez AC pumpu na karburatore ale to asi nebude tvoj problem6 .Ale chalani maju pravdu
13:33:09
11.01.2010
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Luboš: vymenit rozvody pokud jsou volne a vyčistit klapku + základní nastavení, pokud nepomuže tak nejspíš výmena ...
13:10:51
11.01.2010
aceboss
Že by to děla zanesená klapka?
12:43:07
11.01.2010
Luboš
nestává se to pravidelně, ale třeba 1 za 50 km, když jedu chvíli bez plynu a pak vyšlápnu spojku, třeba při dojetí na červenou, tak otáčky motoru klesnou cca na vteřinu natolik, že se rozsvítí dobíjení. Pak už běží normálně. Párkrát už motor i úpně zhasnul.

Co to způsobuje? Auto má najeto 215tis (felda v profilu).

Svíčky mají najeto 5tis.
Extreme Tyres