Ventilova vule - kolik ? Nechyta

prohledat
69 příspěvků (zobrazeno 51 až 69) od 05.01.2010 do 29.11.2014, založil/a ZbyŠek
řadit dle data
20:40:15
05.01.2010
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
ZbyŠek 05.01.10 20:29:02 napsal:

→ Zdena-rapid 136L: jo pomohl a jeste dotaz kolik ma byt

odtrh ( ja mam 15)
0,35-0,45 mm takže 0,404
20:29:02
05.01.2010
ZbyŠek
-> Zdena-rapid 136L: jo pomohl a jeste dotaz kolik ma byt odtrh ( ja mam 15)
20:06:04
05.01.2010
Zdena-rapid 136L
Doufám, že jsem ti alespoň trochu pomohl.
19:10:10
05.01.2010
Zdena-rapid 136L
Ano je to tam napsané, když jsou malé vůle na ventilech, tak při mrazech ti nedovřou ventily, neutěsníš spalovací prostor, nedosáhneš komprese (tuším, že u 130 je 9,7:1) a nezapálíš smě, a nenatočíš, nebo velmi špatně. Je to opravdu možné.
19:05:40
05.01.2010
Zdena-rapid 136L
Já mám teda ještě jednu škodovku 130L stejně jako ty, a po dlouhém ladění mi vyšli nejvýhodnější ventilové vůle 0.25 sací a 0.25 mm výfuk. U tvého motoru to může být jinačí. Ale 0.20 mm. nic nepokazíš! Jde o to, aby tam nebylo třeba 0.10 mm. to pak nedovírá, podpálí se to a když se to neřeší může to být i konečná.
19:01:36
05.01.2010
ZbyŠek
-> Zdena-rapid 136L: a v te knize pisou o spatnych vulu spatne chyta je to mozny ?? pac vule jsem naposledy stelova tak v kveten - cerven.....
19:00:39
05.01.2010
Zdena-rapid 136L
Ale zase nemělo by se nic stát, můžes zkusit i třeba 0.25mm, když uslyšíš cvakání vahadel je to moc a ubereš na 0.20 mm.
18:58:59
05.01.2010
Zdena-rapid 136L
Nechci ti to dovolit, ale jestli nemáš jinou možnost, tak co ti zbejvá. Chtělo by to těch 20 stupňů na motoru v garáži.
18:56:40
05.01.2010
ZbyŠek
-> Zdena-rapid 136L: dik dik, delam to pod pristreskem venku.... a to muzu i za studena pri techto ,,mrazech "
upraveno 2x, naposled 05.01.2010 18:57:30
18:53:31
05.01.2010
Zdena-rapid 136L
Tahle seřídit to můžeš, i když ti to nedoporučuju, podle knížky se to seřizuje při 20 stupních, ale já vše své motory buď sportovní nebo série ladím při teplotě 80 stupňů. Jde tam o to, že při této teplotě se veškeré části rozvodu, ale nejen rozvodu roztáhnou na tu správnou délku, tak jak normálně fungují při spuštěném prohřátém motoru. Když to seřídíš za studena bude to fungovat, ale každá věc se roztahuje jinak, nikde není napsáno, že se veškeré díly roztáhnou stejně. Jelikoš máš sériový motor tak to udělej za studena, a bude to fungovat na 100%. Když bys chtěl za tepla, musíš stihnout seřídit všech osm ventilů pod minutu, za touto hranicí, už motor velice rychle chladne, záleží zase kde to děláš. Mluvím pouze ze své zkušenosti. Hodně štěstí. Zdeněk6
18:20:13
05.01.2010
ZbyŠek
18:19:56
05.01.2010
ZbyŠek
18:19:41
05.01.2010
ZbyŠek
18:19:13
05.01.2010
ZbyŠek
Je to tato kniha
zvětšit Ventilova vule - kolik ? Nechyta - obrázek od ZbyŠek vložen 05.01.2010 18:19:13
18:13:00
05.01.2010
ZbyŠek
Ale pritom kdyz se to povedlo nastartovat tak to chodi ,,vyborne" ( a jedna se o studene straty, jak mile se to povede pak uz neni tak velky problem to natocic ) svicky jsou Brisk najeto cca 6 500 km, motor seriovka 130, kondenzator je novy, karbec mi steloval pan Seda z H. Jeleni - kdo zna vi ze je moc dobrej, takze vyfuk a saci na 0,20......a muzu je sestelovat za studena pri tomto pocasi ? cca -2 az +1 ?
18:04:26
05.01.2010
Zdena-rapid 136L
Správně jako ACEBOSS podívej se na zapalování, zejména na svíčky, kontakty, kondenzátor. A po karbeci. Neplatí však, že když ti motor háže jiskru na jinou svíčku (zkušební), že je vše vpořádku, ty co jsou v hlavě válců mohou být špatné na tolik, že nezažehnou směs ve válcích.
18:00:40
05.01.2010
Zdena-rapid 136L
Ahoj pokud máš motor sériovej 742.130 (starerá třináctistovka s litinovou hlavou), pak dej ventilové vůle na sací a výfukové ventily 0.20mm. pokud máš ostrou vačku, chce to odladit, minimum však 0.30mm.6
17:53:39
05.01.2010
aceboss
Tuším že LS a 130 mají po 20-20 a Š105-120 mají těch 0,15-20.

Kdyby jsi ty vůle přehodil tak to nemůže dělat to že motor nechytá spíš se podívej po zapalování a karburaci4
17:47:36
05.01.2010
ZbyŠek
Zdravim vas ve spolek, poptreboval bych poradit kolik se maji delat ventilove vule u motoru 130, v knizce jsem se docetl ze u motoru SKODA 105, 120, 130 je saci 0,15 a vyfuk 0,20



A pak v dalsim odstavci je S 120, S 130 ventilova vule saci 0,20 a vyfuk 0,20



Takze jsem uplne zblblej kolik maji byt vule a tim chci dodat ze mi to tedka v zime skoro vubec nechyte, ale kdyz je teplejc tak ano



diky za rady.....
Extreme Tyres