
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co je to za karbec?
-> AZmotor: -> Klubko_: to neřeště... tací byly jsou a budou. taky občas sami zkusímě nějakej ten vtípek a hned se někdo ozve... takže to neřeště....využiju tohle téma... mám doma DDSR, všiml jsem si, že má přípravu i pro druhý injektor... máte s tím někdo zkušenost, jak na přestavbu DDSR na dva injektory? samozjermosti by pak byly dva stejne difuzory. Rad bych ten karbec pristi rok na svoji 130. az bude venku z auta a nahradi ji silnejsi kolegine s turbem.... dík moc za rady, pokud někdo poradíte 

-> Klubko_: no nic ja se s nikým hádat nebudu, podlední dobou je to tu samý vylíz*ný kok*t alias gabo00000 co si myslí že jsou páni světa, nebo banda řiťolezců co si nadbíhají u moderátorů a starších členů........prodám co potřebuju a ruším to tu, fakt to nemá smysl
uz to mrdam a prestavam sem psat o tom, jak se mi chova motor. Vsicni a hlavne vy dva posledni prispivajici vite, lip nez ja, jak mi to jede. Kdyz napisu, ze LEKRa i SEDRa sem tocil k 6500 a nejvetsi narust vykonu byl 4500-5800 a ted to tahne plynule mnohem nizsich otacek, ale dal nez do 5800 to nema cenu tocit tak mi akorat reknete, ze je to blbost, jako byste s mym autem jezdili vy a ne ja. A pritom minimalne AZmotor videl nejedno moje video zaberu otackomeru. Ozajstny kokoti at to mate i po slovensky. Este nezapomente zminit, ze mam na picu vacku, predstih,atd. jo? Jen pro uplnost.
ty nizší otačky jsou blbost.... už se to řeší snad potřetí a pořád pořáááád dokola
-> Klubko_:
nechapem ako mozes mat nizsie maximalne otacky mne to na motore v pohode toci 7500 aj ked zvycajne davam max 7000 koli vacke a ziadne problemy oproti sedru velka zmena motor taha aj odspodu lepsie aj v otackach...
nechapem ako mozes mat nizsie maximalne otacky mne to na motore v pohode toci 7500 aj ked zvycajne davam max 7000 koli vacke a ziadne problemy oproti sedru velka zmena motor taha aj odspodu lepsie aj v otackach...
-> Schejby: mam ho v sade, mnohem vetsi kroutak odspoda, nizsi max. otacky v porovnani s LEKRem a SEDRem a spotreba 8-9 za normalni jizdy. Jinak bere vic.
kdybyste někdo chtěli na podobný pokusy tak mam weber z 1.4 renaulta 

No já na pár startů spotřeboval asi tak 5litrů kua to tak 100 na 100 ne?:D
-> Schejby: jezdil sem na Webru 32 z Volva 1,4.....jelo to....ale žralo to....a teplý motor většinou blbě chytal pač se přechlastaval.....
No tady jsou klapky spřažený,ale podtlak tam stále je.Akorát nevím proč nejspíš nedostatek benzínu v plovákovce protože motor naskočí v pohodě jede a najednou prd jak když vypnu klíček.Pak nejde natočit motor jen když našlapu.
já zas mam uplne jine info
1300ccm - 34DCHD-1 nebo 34DCHD-13 nebo Solex 34 PAJA
1500ccm - 34DCHD nebo 34DCHD-12
difuzory 24/25, 24/26, 23/25
tento je uz nejaky tuněný, protože druhy stupeň se otvírá jen podtlakem.
a pod 10litrů se na upraveném motoru nedostaneš
1300ccm - 34DCHD-1 nebo 34DCHD-13 nebo Solex 34 PAJA
1500ccm - 34DCHD nebo 34DCHD-12
difuzory 24/25, 24/26, 23/25
tento je uz nejaky tuněný, protože druhy stupeň se otvírá jen podtlakem.
a pod 10litrů se na upraveném motoru nedostaneš
Díky a nevíte či bude mít nějaký přízniví vliv na výkon motoru šáde?Má vlastně delší sací trakt protože jsou klapky vysoko takže asi zlepší krouťák,ale taky to udělá vír v nádrži co.
a lisia sa aj velkosti difuzoru nie len trysky
fiat 125p
převzáno z TW
Poláci tvrdí, že v těchto fiatech byly následující karburátory značky Weber nebo poté v licenci jako Polmo:
1300ccm - 34-DCHD-1, 34-DCHD-17, 34-DCHD-21
1500ccm - 34-DCHD, 34-DCHD-16, 34-DCHD-20
Rozdíl mezi karburátory pro slabší a silnější verzi by měl být jenom v osazení tryskami, takže je vidět, že si Poláci s nějakou optimalizací rozhodně hlavu nelámali.
Poláci tvrdí, že v těchto fiatech byly následující karburátory značky Weber nebo poté v licenci jako Polmo:
1300ccm - 34-DCHD-1, 34-DCHD-17, 34-DCHD-21
1500ccm - 34-DCHD, 34-DCHD-16, 34-DCHD-20
Rozdíl mezi karburátory pro slabší a silnější verzi by měl být jenom v osazení tryskami, takže je vidět, že si Poláci s nějakou optimalizací rozhodně hlavu nelámali.