skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Pomoc kovokeramická lamela
-> m8rinek: Díky za nabídku, možná příště nebo přenechám někomu jinému.
-> vhml: koukám taky štěsní :) jako když mě na závodech vypadla závlačka pístního čepu
Tak ještě tady, kdyby Eidy nechtěl, mam tu polotovar na kovokeramiku, cena 2000Kč.
Je to 8ks třecích segmentů, střed, náboj + stará lamela na vysoustružení 1000hranu.
Je to 8ks třecích segmentů, střed, náboj + stará lamela na vysoustružení 1000hranu.
Já na sériový noname lamele rožvejkal ty nejty uprostřed.
Na opružený pro změnu praskla pružina :-) A na přítlačáku se roztrhla jedna packa. A aktuálně na posledních závodech se zadřelo spojkový ložisko. Je to boj :-)
Na opružený pro změnu praskla pružina :-) A na přítlačáku se roztrhla jedna packa. A aktuálně na posledních závodech se zadřelo spojkový ložisko. Je to boj :-)
-> m8rinek: pošli mi na mail fotky těch komponent pls.
-> jate-line: jj pravda pravda..
-> Eidy: hele snejtuje Ti to podle mě každej kdo se zabejvá renovací lamel...
Já jedu tohle od RENSPORTU určeno do 130RS a je to opravdu 0 nebo 1 skoro nic mezitím....TAkže člověk když se zapomene tak to sním pěkně škubne. Ale strašně rychle si sedá, že se musí často štelovat. Od Vostrého měl kámoš ve feldě tu jeho slavnou "tvrdou" lamelu a utrhnul to na prvním závodě. Teď koupil tu správnou od Renovaku a uplně o něčem jiném. Cenovky stále okolo 4tis....nic levnějšího prostě není 

Já dal za keramiku cca 2300 už nevim přesně dodal jsem si jen seriovej střed. Někdo tvrdí že to nevydrží ale už na tom mam 4závody a drží to :-)
No Eidy ale jestli to cheš na ten motor co tam máš tak to nevim jestli by to serivej střed vydržel.
No Eidy ale jestli to cheš na ten motor co tam máš tak to nevim jestli by to serivej střed vydržel.
-> djmaso: leda jestli mají překupníci zásoby. Popř přenejtování TAZ 1500
-> vhml: dá se ještě někde sehnat? ta odpružená ?
-> vhml: Díky. Tak je to jasný.
-> Eidy: je lehčí.
Šel bych do odpružený, ale: ,,Výroba odpružených lamel na Š 130 byla ukončena v květnu 2012. Umíme pouze
jako úpravu lamely,kterou si zákazník dodá"
Aktuální ceník máš přeposlanej v mejlu...
Šel bych do odpružený, ale: ,,Výroba odpružených lamel na Š 130 byla ukončena v květnu 2012. Umíme pouze
jako úpravu lamely,kterou si zákazník dodá"
Aktuální ceník máš přeposlanej v mejlu...
-> Eidy 06.12.12 14:47:52: Zas někdo ušetřil... Jinak obložení (případně celou spojku) poptat jak jinak než v Renovaku 

A proč je tahle jen tříramenná?
shop.tym-motorsport.cz/cz /.../keramicka-lamela-skod a-1000-rapid-prumer-190mm. html
Edit: Už vím, je na nižší výkon. Prý do 150 koní.
shop.tym-motorsport.cz/cz /.../keramicka-lamela-skod a-1000-rapid-prumer-190mm. html
Edit: Už vím, je na nižší výkon. Prý do 150 koní.
-> m8rinek: A kde se to tak obyčejně nechává nejtovat?
-> Eidy: mam tu sadu lamel, výpalek náboje, plechu, jen si s tim pohrát na soustruhu a nechat snejtovat, sakum prdum za 2000Kč
Ví někdo, kde sehnat keramiku za nejmíň? Viděl jsem to kolem 3kKč, ale google mi dáva jen za 4kKč. Díky
tak, podlozka pod strvak bude jiz brzy a me zajima nazor na stav pritlcaku. Dostal na prdel kdyz prokluzovala kovokeramika. Neni to az tak strasne hruby, ale neco tam je.
-> minno: mozna na srouby aspon
-> Dušan: zahloubení na středění je myslim víc než 1mm, ale výkres na NTB bohužel nemam.
-> Dušan: prítlačák sa snáď vystredí rovnako, či už s podložkou alebo bez, podľa mňa.
-> m8rinek: jeste nejlip kdyby nekdo zmeril zmacknutou serii. Podlozku musim nechat vypalit a nejhorsi je, ze nevim zda se to dokaze potom vystredit samo ( pritlacak )
-> Dušan: tak buď soustruh, nebo podložka ;)
-> m8rinek: 7.5 serie , teda spis serie s organickym oblozenim a keramika 8.5
-> Dušan: změř sílu lamely a serivou lamelu a o rozdíl přítlačák posuň. Hotovo vybaveno :)).
-> Dušan: Jo. Aspoň mi to říkal Čepek. Mě taky upravoval setrvák.
-> Dušan: co tak skusit napisat vyrobcovi lamely?
-> darklord: proc se o tom nikde nepise, ze to neni plug&play ?
-> Dušan: ked mackas spojku normalne tiez citis ze s dlzkou stlacenia pedalu sila postupne ustava, a najvacsia je prave na zaciatku... podla mna ten pritlacak potrebuje nejaku pracovnu polohu aby siel na 100% pritlaku
-> Eidy: takze problem je v tom, ze je to moc uvnitr ? Potrebuju to s jistotou :) At neresim kraviny a zase to nepomuze
-> Dušan: A nebo si nech zahloubit stervák na tuhle lamelu. Teď má přítlačák malej přítlak nebude to fungovat.
-> Dušan: nato se tě ptám, jestli je ozkoušenej, nebo novej. Tudíž tady chyba snad není...
-> vhml: je tak 6 mesicu starej. Ze by mel malej pritlak nevim vzhledem k tomu, ze udrzel seriovou lamelu a kroutak daleko pres 200 :)
-> Dušan: pritlacak je novej, původní nebo jakej? Nějaká série sachsů 1,6 byly mrdky s malým přítlakem.
-> Dušan: nechal bych vypálit podložku pod přítlačák.
-> darabos: to me napadlo, ale proc to klouze vic nez seriovka ?
-> Dušan: zrejme kovokeramicka lamela je hrubsia, preto su packy viac do vnutra, nemeral si to?
Mam otazecku na zkusenejsi. Prokluzovala mi seriova spojka, ale jinak vse fungovalo dobre. Vymenil jsem lamelu za kovokeramiku a uz pri dotahovani pritlacaku slo videt, ze vypinaci lamely jsou vic dovnitr. Tzn, vypinaci lozisko bude dal od pracovniho valecku a tycka se musi razantne dostavit. Problem je, ze pri jizde spojka prokluzuje. Ne hned pri beznym vykonu do 90k, ale jakmile tomu dam tak to zacina slusne klouzat. Pritlacak SACHS 1,6. Otazka zni: je normalni,ze je ten pritlacak vic uvnitr, nebo je to mrdka ?
Ale proc to na seriove lamele bylo normalni ?

Ale proc to na seriove lamele bylo normalni ?
-> všickni : Tak si asi nerozumíme........
To přece pruží střed vůči obvodu.
Fakt jí nikdo nepoznává? Stahnul jsem jí od někoho s autem, a teď nevim od koho.
Fakt jí nikdo nepoznává? Stahnul jsem jí od někoho s autem, a teď nevim od koho.

-> Saky: Nevidim tam odpružení mezi těma třecíma ploškama, jako má běžná 190ka spojka pro lehčí náběh.
-> Luděk: no...to určitě, cukne to a náklad je v hajzlu :-).
-> Jirik: no tyhle lamely se používají hlavně na vysokozdvižný vozíky,protože je potřeba,aby motor rozhýbal celé vozidlo s obrovským nákladem střelhbitě okamžitě bleskurychle

jak neni odpruzena?
Tahle odpružená je........
A jaká je v průměru výdrž těchto kovokérolamel při běžném provozu na běžném motoru ? Je teda fakt, že mají dost tvrdej záběr a ostrej nástup. Není ani odpružená, ale stejně. Vydrží víc a nebo míň než obyč ?
hmmm,pěkná...
