otazka ohladom 1.4

prohledat
38 příspěvků (zobrazeno 1 až 38) od 21.10.2009 do 21.05.2011, založil/a steyr
řadit dle data
22:54:06
21.05.2011
Gemini
vhml 20.05.11 15:21:11 napsal:

→ darklord: však i ta se liší pístama pro 44 a 50kW.

Nebo ne?



Když to má píst s vybráním…
ty si mi zavodnik :D
15:55:24
20.05.2011
vhml
-> steyr: ctverec nema v tomhle pripade velky vliv. To muzes rict u motorky ktera je 90x60, ale tyhle milimetry nepoznas.
15:46:06
20.05.2011
steyr
-> vhml: je to fabia :) a vsetky maj utaketo piesty :) tak cenovo ma obe varianty vyjdu + - 50 eur co je zanedbatelne... vymenu valca nepreferujem z dovodu ze by mohli byt odlisne tlaky a novy peist zabehavat.. radsej uz cel usadu zabehavat... a prave ten rozdiel 1396 vs 1450 ma zaujima ale podla mna velky rozdiel nebude ale predsa to uz bude skoro stvorec 78x77
15:27:28
20.05.2011
darklord
-> vhml: nelisi
15:21:11
20.05.2011
vhml
-> darklord: však i ta se liší pístama pro 44 a 50kW. Nebo ne?



Když to má píst s vybráním...
15:13:38
20.05.2011
darklord
-> vhml: jake 135? to je fabka pokial viem...
15:05:45
20.05.2011
vhml
-> steyr: upadl ventil?



Velký rozdíl v parametrech nečekej. Přece je to jenom fichtl navíc. Rozhodoval bych podle ceny. Větší rozdíl ti spíš udělá komprese protože vidím písty 135



Ale tady by možná stačila sada na jeden válec, narozdíl od všech 4 pro 77mm.
upraveno 1x, naposled 20.05.2011 15:06:31
15:01:44
20.05.2011
steyr
15:00:37
20.05.2011
steyr
tak nedavno so mmal taky mensi problem s motorom vid foto.... a teraz riesim dilemu novu piestnu sadu 77mm... ma niekto skusenosti ? sada T piestou ma vyjde skoro rovnako ako novy motor...neviem sa rozhodnut.. bude citelny rozdiel s objemom 1450 oproti 1396 alebo zanedbatelne...odradza ma hlavne zabehavanie motora :/ poradte
00:03:06
30.10.2009
mirco
-> Gemini: no foták nefachčí tak zatial len takto ...
23:37:54
29.10.2009
steyr
fakt odvaha taky papier mat v motore :D
23:33:44
29.10.2009
Gemini
-> mirco: vidime tam strasne moc toho
22:44:50
29.10.2009
mirco
a ešte jedna ...
zvětšit otazka ohladom 1.4 - obrázek od mirco vložen 29.10.2009 22:44:50
22:43:27
29.10.2009
mirco
tu su tie slubene fotky mojich valcov maju priemer 78,5 ... tieto mám do rezervy keby niečo 3
zvětšit otazka ohladom 1.4 - obrázek od mirco vložen 29.10.2009 22:43:27
21:49:16
22.10.2009
milhaus
Hoši sorry, s těma sedlama jsem napsal kravinu, jasně že mám tvrzená sedla na výfukových ventilech:D.Výsledek? No od 4tis. otáček to chytá zátah, do 6tisíc to jde docela rychle.Jde podržet až do 6,5tisíc, ale to už je zbytečné, nejlepší průběh je do těch 6ti. Ale i odspodu to jede pěkně-mám to na běžné ježdění, žádná závodnička.Jde poznat výrazně větší krouťák než u bývalého motoru 120L. Jinak mám mokrý 5kvalt 4,22. Když na dlouhé rovině roztočím i 5.kvalt, tak dostanu ručičku tachometru na poslední číselnou hodnotu.Ale mnohem dynamičtější je držet 4ku na plný kotel, za 4 udělá 160km/h
19:36:15
22.10.2009
darklord
-> milhaus: 15t a mas taky drahy motor a spicenu hlavu. naco su ti tvrde sedla na sacich ventiloch ked su podstatne na vyfukovych?
19:33:50
22.10.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> milhaus: a vysledok?
19:32:21
22.10.2009
milhaus
Já mám na motoru š130 sériové vložky přesoustružené a přehonované na průměr 78mm, stálo mě to 1000kč za práci, vložky jsem dodal.Tpísty 78mm mě stály rovných 5000 a kroužky 1300. Všechno mi to dodal Ivo Polášek z Holešova, bývalý soutěžní jezdec, jezdil i se 130LR, dodnes se věnuje motorům. Takže v bloku nic upravované nemám. Ještě jsem musel splašit dost věcí, např. celokovové těsnění pod hlavu za 800kč, ůprava hlavy na tvrzená sedla sacích ventilů, nechat dovařit materiál na sací potrubí abych ho mohl víc vykuchat,vačka 270+všechny nové díly jakobych dělal kompletní generálku. Motor mě vyšel na rovných 15tisíc bez práce, jen věci
15:30:12
22.10.2009
mirco
-> Peopas: dobre len ešte zbehnem to sfotiť
15:22:41
22.10.2009
Peopas
-> mirco: muzes fotecku klidne i sem do tematu
15:21:33
22.10.2009
mirco
-> Gemini: no tak to sa mi podarilo asi ešte väčší :D ak chceš tak kludne môžem poslať aj fotečku že sa to dá 4
10:19:37
22.10.2009
Gemini
-> mirco: ja som mal 78cky na tenkych vlozkach a uz to bol extrem.....nechapem......
01:05:41
22.10.2009
mirco
-> steyr: no ale ide to zatial stále ak ked tá vložka nie je najhrubšia 1
00:52:31
22.10.2009
steyr
to musis mat riadny papier z tych vloziek ved vlozka ma vonkajsi priemer 80mm nechapem ako ti to moze sliapat :D
00:37:43
22.10.2009
mirco
-> Saky: no ale ja som to chcel mať ináč ako ked tam len hodíš kluku z fábie a celé som to robil len preto lebo motor čo som kúpil tak bol komplet KO nechcem písať že od koho lebo to si už asi každý domyslí kto bol predajcom ... 8 a tak som už mal jedno či urobím GO alebo z toho rovno bude 1.4
00:34:45
22.10.2009
mirco
-> Gemini: no mám iba prevrtáne vložky z fáva ale zatial som pozeral tak celkom fajn su ešte na tom a už nabehané na tom 2800km
23:45:31
21.10.2009
Gemini
-> mirco: mas aj velke vlozky a vrtany blok ?
22:37:26
21.10.2009
Saky
-> mirco: reknu ti to takhle uprava kliky je u me 1000kc coz je 40Euro to ti udela kazdej soustruznik kterej vi co ma delat jsou to cca tri hodky prace dalsi vec je ale vyvazeni to u nas stoji asi 1500 tady bych byl po zkusenostech opatrny kam to dat nebot vyvazuje mnoho firem ale dobre tech moc neni.. a dalsi vec je koupe dilu jako remenice cca 400 lozisko cca 400 a pak musis omerit a udelat redukcni krouzek a z hloupe upravy kliky kterou zvladne skoro kdokoliv za 1000kc jses na ctyrnasobku..
22:33:02
21.10.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> steyr: na slovensku take nerobia...je to az rpiliz realne..aj buduci mesiac skocim tiez
22:32:19
21.10.2009
steyr
ano lenze poprosim slovenske ceny lebo z ciech niekolko stoviek kilometrou je to dost nerealne podla mna
22:29:55
21.10.2009
darklord
22:25:11
21.10.2009
steyr
na kolko vyjde vlozenie kluky fabie do fava ?
19:05:00
21.10.2009
mirco
no ja to mám 1.4 urobené tým vrtaním na 78,5 a je to super všetko ma to vyšlo pribilžne cez 13 tis. a to aj s robeným tesnením pod hlavu akurát by to chcelo niejaký lešpí karbík ako mám teraz ale neviem či by som to robil ešte zas ... možno by sa to viac aj oplatilo dať tam kluku z fábie
18:21:16
21.10.2009
steyr
nie nie ja sa potrebujem dostat na objem 1,4 a ci uz zvetsenim vrtania alebo zdvihu len neviem ktore riesenie je lepsie a vyhodnejsie
18:18:28
21.10.2009
Saky
no pokud chces 1,4ku tak urcite to co jsem popisoval ja byl prestavbovej set na 1,4ku a udelas z nej 1,5ku.. sem to aspon tak pochopil..
18:11:46
21.10.2009
steyr
tak to je lepsie potom vlozit kluku 78mm alebo rovno upravyt fabiu
09:03:23
21.10.2009
Saky
muzes koupit pisty za cca 6 taky za cca 30 vlozky jsou kolem 6ti uprava bloku jak kde od 1000-3000 ..

ja pouzivam sadu seriovejch tlakove litejch pistu z nejakyho Opla 78,1 nebo 78,6 ten seriovej Oplik ma KP 11:1 a u vetsiny motoru jsou ty pisty úplne dostacujici a ty stojej kolem 5ti.. navic se musej upravit,snizit udelat drazky pro jistici krouzky upravit ojnice, blok atd a celkove to vychazi se vsemi upravami s tesnenim pod hlavou proste nasadit a jet nekde kolem 15000
08:58:24
21.10.2009
steyr
mam taku otazku : kolko stoja velke vlozky aby sa dali pouzit piesty 78,5m uprava bloku ... proste na kolko vyjde cela tato uprava
Extreme Tyres