Ac pumpa - problem.......

prohledat
67 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 18.10.2009 do 09.07.2010, založil/a ZbyŠek
řadit dle data
21:47:30
09.07.2010
mishom
-> palinator: ved prave ja som v tom ze, ac znamena akceleracni 4

mi len napadlo preco palivovu pumpu kazdy vola ac pumpa..
upraveno 1x, naposled 09.07.2010 21:48:12
11:34:42
09.07.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> mishom: Je.
11:09:53
09.07.2010
palinator
-> mishom:

To je akcelerační pumpička...3
10:06:17
09.07.2010
mishom
neni ac pumpa v karburatore? inak ot1
23:54:24
08.07.2010
palinator
-> Pavel P..:

Tož uvidíme... dneska už ale nic nekupuju, stejně bych to do těch 5 minut asi nestih uzavřít kontrakt...3
23:50:46
08.07.2010
Pavel P..
-> palinator: najednou cooo?3 70
23:43:52
08.07.2010
palinator
-> Pavel P..:

Nemůžu utrácet za pikačoviny, jenom dneska jsem utratil tisíců mnogo na všemožnejch frontách...4 Ale až mě to nasere, tak mi tam jednu drž...3
23:41:15
08.07.2010
Pavel P..
-> palinator: jak je libo.... jen nabídka pouhá jest1
23:40:04
08.07.2010
palinator
-> Pavel P..:

Pružina i membrána za 70 a šroubky se mi nepovolujou...3 200 nebo 300, vždyť je to (pro tebe) jedno...3
23:38:51
08.07.2010
Pavel P..
-> palinator: to si sakra z lacinýho kraje3 nový Jikov stojí 650 v krámě3

u mě za půlku5
23:37:15
08.07.2010
palinator
-> Pavel P..:

Kdybys mi jednu funglovku origo Czechoslovakia za 200 prodal, tak se není o čem bavit...3 Ale jen OD ne MF nebo jak!
23:36:59
08.07.2010
Pavel P..
-> palinator: jsem ti chtěl ušetřit práci... tak se s ní trap dál.3
23:36:04
08.07.2010
palinator
-> VeTeV:

Tak tak...4



-> Pavel P..:

Na to sem se neptal!70
23:35:08
08.07.2010
Pavel P..
-> VeTeV: tolik jich zase nemám, ale jednu taky ne3
23:33:56
08.07.2010
VeTeV
-> Pavel P..: každej nemá doma regál s nápisem AC pumpy a v něm krabici o 120ks 3
23:31:45
08.07.2010
Pavel P..
já už pumpy nerepasuju... udělal jsem to jednou a pak se furt povolovaly šroubky a chcalo to kolem dokola..... takže vyndat, zahodit a založit fungl novou a je klid5
23:10:27
08.07.2010
palinator
Zdarte, obnovím téma.



Před nějakým časem jsem dělal repas AC pumpy Jikov OD, ventilky jsem tak nějak uschopnil, i když se mi zdá, že opět funkci neplní na 100%. Divný jev ale přetrval a to ten, že ruční páčka má celkem slušnou vůli na úkor pracovního zdvihu od toho zajišťovacího výstupku k pozici, kdy začne překonávat sílu pružiny. Snad jsem pochopil funkci ručního pumpování dobře. Je možné, že provozem je pružina unavená? Tu jsem totiž při repasi neměnil.
19:47:19
07.03.2010
Tomáš#K
-> palinator: Podložku mezi blok a pumpu není potřeba měnit, pouze, kdyby byla prasklá.
19:55:06
06.03.2010
palinator
-> jarda.u1:

Já ji negoumal.. Předpokládám, že by musela týct, aby se závada projevila. Ale dělá to už dlouhá léta, to teprv teď se to snažim trochu řešit... 6



No nic, votevřu ji, pokusím se jí nějak vyčistit, dát nová těsnění, membránu a uvidíme, co se stane... :-)

Mimochodem, tu podložku pod pumpu je třeba také měnit?
17:17:50
06.03.2010
ZbyŠek
-> palinator: ano jsou lisovane ( jednou jsem chlel koupit jen ventilky - nejsou - koukali na me jak na blazna ) pouze ti prodaji to vrchni vicko s ventilky -- me to stalo cca 250kc.
16:39:09
06.03.2010
jarda.u1
-> palinator: nemas spuchrelou hadicku od nadrze k pumpe?
11:33:01
06.03.2010
Tomáš#K
-> palinator:

Nevím kolik typů benzínových pump se montovalo za celou dobu výroby Š 742, ale tvůj novější typ montovanný v roce 1989 (Jikov OD 3456, výstupní trubička ke karburátoru je z boku) má rozhodně ty zpetné ventily nedemontovatelné. U předchozího typu Jikov MF 3407 (trubička ke karburátoru shora) ventily šly normálně vyndat.

Takže u tvé pumpy je můžeš třeba štětcem zkusit vyčistit v benzínu a pak profouknout vzduchem, ale zůstanou holt přitom namontované.

Problém, může být ale i v membráně pumpy.
11:15:06
06.03.2010
palinator
-> Klubko_:

Ale pokud vím, tak tyhle novější pumpy je stejně nemaj demontovatelný, ba ani vyčistitelný, že jsou tam nějak zalisovaný. Někde jsem to čet.
10:57:15
06.03.2010
Klubko_
-> palinator: tak to rozdelej a zkontroloj 6 muzou byt treba nejak nefunkcni ty zpetny ventily
10:14:29
06.03.2010
palinator
Zdravím,

ne, že by mi pumpa nefungovala, ale řekl bych, že by mohla líp, nějaká chyba v ní bude. Jde o to, že pumpovací páčka jde od začátku s daleko menším odporem než v porovnání s dědovo kchárem (ten napumpuje tak 7x a odlehčí se) a já musím pumpovat asi tak 20x než se uvolní. Přitom vydává takový cucavý zvuky jako by to někde přisávalo vzduch. Těsnění pod odkalovací nádobkou je, olej v motoru nepřibejvá, ale její stav nemůžu zaručit, je tam od výroby, rok 1989, Š120.



Díky
16:33:15
19.10.2009
ZbyŠek
-> ferrari: nejde voto startovani, ale v tom co mi dela pumpa a ja myslel ze to je spatne..... viz dole4
16:31:19
19.10.2009
ferrari
Heh a to celý problém bol v tom, že nevieš štartovať? Pekne...ale aj tak by som sa pri najbližšej príležitosti kukol na tú hladinu, bo ak sa vymení prívodný ventilček, tak minimálne treba hladinu skontrolovať...
16:25:25
19.10.2009
ZbyŠek
Kočislav 18.10.09 12:37:43 napsal: → ZbyŠek: Základem startu motoru u škodovky je za studena se sytičem bez plynu a za tepla bez sytiče s částečně sešlápnutým plynem.

A pokud i po napumpování za studena trvá déle než to chytne, tak předtím, než otočíš klíčkem, našlapej párkrát na plyn, tím nastříkáš trochu benzínu do karburátoru, chvilku počkej, aby se začal odpařovat a pak to musí chytnout na drcnutí.




dik takle to chytlo na drc ( studene )
16:25:01
19.10.2009
ZbyŠek
-> ferrari: ventilek mi ten pan daval novy a ja osobne se hladiny ani nedotkl, jestli to ten pan steloval - hladinu tak to nevim ale nic nerikal tak asi ne.....
21:42:25
18.10.2009
ferrari
Možno sa Ti iba zasekáva prívodný ventilček vo víku karbu...ale ak si šahal do nastavenia hladiny, môže byť problém tam...
12:37:43
18.10.2009
Kočislav
-> ZbyŠek: Základem startu motoru u škodovky je za studena se sytičem bez plynu a za tepla bez sytiče s částečně sešlápnutým plynem.

A pokud i po napumpování za studena trvá déle než to chytne, tak předtím, než otočíš klíčkem, našlapej párkrát na plyn, tím nastříkáš trochu benzínu do karburátoru, chvilku počkej, aby se začal odpařovat a pak to musí chytnout na drcnutí.
11:55:44
18.10.2009
ZbyŠek
11:44:45
18.10.2009
woody121
-> gabo000000 18.10.09 10:59:01: čistá pravda 4
11:42:42
18.10.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> ZbyŠek: to sa nesteluje srubou...to sa steluje plavakom..cti voleee!1
11:42:16
18.10.2009
Nwkt
-> ZbyŠek: Plovákem, najdi si to v andrtovi nebo ve fóru
11:41:43
18.10.2009
ZbyŠek
-> Karel.: a jakym sroubkem se steluje hladinka ?
11:41:27
18.10.2009
mb136gl
11:40:23
18.10.2009
ZbyŠek
-> Karel.: panecku tak klobouk dolu 4 ja bych to nesesteloval ani kdybych se posral.....3
11:39:29
18.10.2009
Karel.
-> ZbyŠek: sám jsem si ho šteloval
11:31:23
18.10.2009
ZbyŠek
najdu to v tomto......tohle mam
zvětšit Ac pumpa - problem....... - obrázek od ZbyŠek vložen 18.10.2009 11:31:23
11:29:38
18.10.2009
ZbyŠek
-> gabo000000: a kde se steluje hladina ? a manula se podivam na netu
11:28:44
18.10.2009
mb136gl
-> ZbyŠek: autor manuálu k autu
11:28:19
18.10.2009
ZbyŠek
-> gabo000000: nerozumim jakej andrt ?
11:24:00
18.10.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> ZbyŠek: andrt
11:17:18
18.10.2009
ZbyŠek
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ten nemam.....3
11:16:30
18.10.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> ZbyŠek 18.10.09 11:12:39: Tak si precti manual k autu 47
11:15:15
18.10.2009
ZbyŠek
-> gabo000000: a hladine se steluje kde a jak ?
11:14:04
18.10.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> ZbyŠek: to môze delat spatna hladina
11:13:55
18.10.2009
ZbyŠek
-> Karel.: kdo ti to sesteloval ??
11:12:39
18.10.2009
ZbyŠek
-> Matthes, záškodník z TechWebu: nj ale to je preci blbos se seslapnutym plynem, vzdyt to musi chytat i bezeslapnuti.....
Extreme Tyres