
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor 135 B a 136, jaký je rozdíl?
-> DDX: mpi má 252 jak psal darklord 

jo no tady ty čísla motoru s vackama me vzdycky udivujou, v kazde knizce napsane neco jineho, jak kdyby ani ve fabrice nevedeli co tam davali, pak to vytahnete z motoru ktery nebyl nikdy rozdelavany a zjistite ze tam je uplne jina vacka nez pisou. napr, 136B nema vacku 254 ani nahodou. pak dále 136M do 97 ma opravdu 248 a po 97 existuji dve moznosti toho co tam je a to bud 254 nebo koluji dohady ze 258...... to casovani uvedene u 135M me taky dostava protoze takove casovani ma fabia.
mnohem dulezitejsi je zdvih a to jak je vacka nacasovana, na jaky system plneni a jakou hlavu. o tomto se ale uz nikde nepise.
mnohem dulezitejsi je zdvih a to jak je vacka nacasovana, na jaky system plneni a jakou hlavu. o tomto se ale uz nikde nepise.
-> darklord:
781.135 – 240°/230°
781.136 – 240°/230°
781.135E – 240°/230°
781.135B – 240°/230°
781.136B – 254°/254°
781.136X – 248°/248°
781.136M – 254°/254°
781.135M – 248°/248°
781.135 – 240°/230°
781.136 – 240°/230°
781.135E – 240°/230°
781.135B – 240°/230°
781.136B – 254°/254°
781.136X – 248°/248°
781.136M – 254°/254°
781.135M – 248°/248°
-> Tampajs:
781.135 - 240/230
781.136 - 240/230
781.135B - 240/230
781.136B - 254/254
781.136X - 248/248
781.135M - 232/232
781.136M - 248/248 (do 7/97)
781.136M - 252/252 (od 7/97)
rapidka.blackh0le.eu.org/ ekatalog/cs?page=tech_...
781.135 - 240/230
781.136 - 240/230
781.135B - 240/230
781.136B - 254/254
781.136X - 248/248
781.135M - 232/232
781.136M - 248/248 (do 7/97)
781.136M - 252/252 (od 7/97)
rapidka.blackh0le.eu.org/ ekatalog/cs?page=tech_...
-> Tampajs: 135 asi ne že 254/254 má 136MPI a pak 136X
-> werty: 135B má vačku jinou.. 254°/254°
-> Pajny: JJ, cca 1 mm a z 135ky je 136ka
-> werty: jasne...neviem citat...som myslel ze 136B a 136....
-> shrekzv: 135, 135B a 136 mají vačku stejnou.
Myslím, že jediný rozdíl je teda v těch pístech, vyměním písty a mám z toho 136,ale prý stačí snížit hlavu, nejvíc o 1 mm a má to kompresní poměr jako 136.
hlavně 135 má jiný písty
ina vacka..136 ma benzinovu pumpu B el cerpadlo a zaslepka na bloku....iny rozdelovac....a samozrejme karbec/vstrekovac a s tym suvisiaca elektronika...
To jsem si myslel a dál?
B je jenobodove vstrekovanie
V čem ve všem je rozdíl mezi motorem 135 B(co znamená to "B") a motorem 136?