
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
volnoběžné otáčky
Nemas nejakou vacku jako ja - 300/300? Ja totiz volnobech karbecem moc nezesteluju, ona si to potvurka casuje jak chce

BTW: Ten elmag ventil se muze jednak uvolnit, ale druhak i netesni. A to tak, ze pomerne dost.....bud ho dotesnit silikonem nebo novej...
skus odpojit podtlakovu hadicu a zacpi trebars prstom tu dierku , a ci ti to zdechne alebo nie, ked to pjde v pohode, treba vymenit, aj to byva docela castym - volnobehu
Alebo pozicat od kamosa, co ho má dobre nastavený a vyskúšat ci je chyba práve tam. Inak z toho si nerob tazkú hlavu, na kazdej druhej fabiji, a felde kolisu volnobezne otacky. A tam je ele. vstrekovanie!! Kamosovi na to povedali ze je zleniveny motor a ze ho treba obcas vytocit a to mu máme dávat 8000??? :-) (1.4 Mpi50KW)
-> Glenn: Tazko radit pri karburatore, ked to clovek nechyti do ruky a nepozrie a nevidi bezat... nemal si zasekavajucu sa klapku? ked je karbec vybehany, tak prisava vzduch aj okolo hriadelok.... najlepsia rada, i ked drasticka, je kupit funglac karbec. Ja som tak spravil a sice som chvilu nadaval kvoli vyhodenym prachom, ale po namontovani som sa len usmieval

no oprava karburátoru byla tato:
1) prasklá membrána pro druhou klapku
2) chyběla kulička pod zobáčkem ac pumpy
3) nasával falešnej vzduch
4) elektrickej ventyl byl uvolněný
5) komplet vyčištěný
no ono to jako drží otáčky tak po deseti minutách jízdy ale jinak musím porad mít otáčky zvihli na 2 tisíce jinak to chcípne no a mam tam pitel než se otevře druhá komora ale jinak už to neškube
1) prasklá membrána pro druhou klapku
2) chyběla kulička pod zobáčkem ac pumpy
3) nasával falešnej vzduch
4) elektrickej ventyl byl uvolněný
5) komplet vyčištěný
no ono to jako drží otáčky tak po deseti minutách jízdy ale jinak musím porad mít otáčky zvihli na 2 tisíce jinak to chcípne no a mam tam pitel než se otevře druhá komora ale jinak už to neškube

-> Glenn: a ako sa opravilo to škubanie?
Jo, a samozrejme aj vyska hladiny benzinu v plavakovej komore.
Co sa opravovalo?
Moznych problemov je vela:
1) uvolneny karbec (prisavanie vzduchu medzi sacim potrubim a karbecom)
2) uvolnene viko karbeca (prisavanie vzduchu)
3) necistota v karbeci (trysky)
4) nespravne osadene trysky (ak sa v nich niekto rypal)
5) prisavanie vzduchu starymi gumickami na sroboch zmesi a volnobehu
6) volnobeh nebol spravne nastaveny (najlepsie na EK)
7) problem v kabloch (velky odpor - slaba iskra)
8) zle zvolene sviecky (zla prac. teplota - zla iskra)
atd. atd... v rychlosti ma teraz nic viac nenapada...
Moznych problemov je vela:
1) uvolneny karbec (prisavanie vzduchu medzi sacim potrubim a karbecom)
2) uvolnene viko karbeca (prisavanie vzduchu)
3) necistota v karbeci (trysky)
4) nespravne osadene trysky (ak sa v nich niekto rypal)
5) prisavanie vzduchu starymi gumickami na sroboch zmesi a volnobehu
6) volnobeh nebol spravne nastaveny (najlepsie na EK)
7) problem v kabloch (velky odpor - slaba iskra)
8) zle zvolene sviecky (zla prac. teplota - zla iskra)
atd. atd... v rychlosti ma teraz nic viac nenapada...
mám takovej problém před časem jsem psal že mi auto nejede že škube to už je opraveny ale teďka mi zas nedržej vonoběžný otáčky a nevim co stim poradte mi díky