skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nastavenie predstihu favorit
22:03:32
12.09.2009
12.09.2009
105L
-> myschaak AZNP K.Hora: to ano ale od oka a podla sluchu sa to zle nastavuje
22:01:56
12.09.2009
12.09.2009
myschaak AZNP K.Hora
nastav to tak aby to startovalo a šlo vytočit dobře do otáček....co potřebuješ víc....stačej dvě uši
21:59:13
12.09.2009
12.09.2009
105L
Caute potrebujem zakladne nastavenie zapalovania viem ze ma byt pre 136 5° +- 2° ale nemam stroboskopicku lampu. Tak som to nastavil podla clanku z techwebu takto:
Náhradní postup nastavení základního předstihu (podmínkou jsou správně seřízené ventily a předepsané palivo):
1. Nastavte motor do polohy 5° před HÚ (druhý dílek zprava na stupnici u řemenice) rozdělovač nastav tak, aby se hroty hvězdice kryly s výstupky u tělesa rozdělovače; takto nastavený rozdělovač odpovídá základnímu předstihu s tolerancí ± 3 – 5°. Rozdělovač šroubem dotáhněte.
2. Nastartujte motor a prohřejte ho jízdou
3. Na rovině jeďte na IV. rychlostní stupeň 40 km/h a prudce sešlápněte plyn naplno – motor by měl krátce a středně silně zaklepat – pokud motor klepe dlouho a silně, je předstih velký, korekci proveďte pootočením rozdělovače ve směru hodinových ručiček (pootáčení se provádí po milimetrech tak dlouho, až se najde optimální hodnota)
4. Pokud motor neklepe a nebo jen krátce a slabě, je předstih malý, pootočte rozdělovačem proti směru hodinových ručiček (opět hledejte optimální polohu po milimetrech)
mozem sa toho postupu drzat?
na remenici som mal nastavenych 5° a rozdelovac som dal takto je to ok?
Dajte niekto foto nastavenia stroboskopickou lampou.
Náhradní postup nastavení základního předstihu (podmínkou jsou správně seřízené ventily a předepsané palivo):
1. Nastavte motor do polohy 5° před HÚ (druhý dílek zprava na stupnici u řemenice) rozdělovač nastav tak, aby se hroty hvězdice kryly s výstupky u tělesa rozdělovače; takto nastavený rozdělovač odpovídá základnímu předstihu s tolerancí ± 3 – 5°. Rozdělovač šroubem dotáhněte.
2. Nastartujte motor a prohřejte ho jízdou
3. Na rovině jeďte na IV. rychlostní stupeň 40 km/h a prudce sešlápněte plyn naplno – motor by měl krátce a středně silně zaklepat – pokud motor klepe dlouho a silně, je předstih velký, korekci proveďte pootočením rozdělovače ve směru hodinových ručiček (pootáčení se provádí po milimetrech tak dlouho, až se najde optimální hodnota)
4. Pokud motor neklepe a nebo jen krátce a slabě, je předstih malý, pootočte rozdělovačem proti směru hodinových ručiček (opět hledejte optimální polohu po milimetrech)
mozem sa toho postupu drzat?
na remenici som mal nastavenych 5° a rozdelovac som dal takto je to ok?
Dajte niekto foto nastavenia stroboskopickou lampou.