Nastavenie predstihu favorit

prohledat
103 příspěvků (zobrazeno 101 až 103) od 12.09.2009 do 08.01.2017, založil/a 105L
řadit dle data
22:03:32
12.09.2009
105L
-> myschaak AZNP K.Hora: to ano ale od oka a podla sluchu sa to zle nastavuje5
upraveno 1x, naposled 12.09.2009 22:04:09
22:01:56
12.09.2009
myschaak AZNP K.Hora
nastav to tak aby to startovalo a šlo vytočit dobře do otáček....co potřebuješ víc....stačej dvě uši4
21:59:13
12.09.2009
105L
Caute potrebujem zakladne nastavenie zapalovania viem ze ma byt pre 136 5° +- 2° ale nemam stroboskopicku lampu. Tak som to nastavil podla clanku z techwebu takto:

Náhradní postup nastavení základního předstihu (podmínkou jsou správně seřízené ventily a předepsané palivo):



1. Nastavte motor do polohy 5° před HÚ (druhý dílek zprava na stupnici u řemenice) rozdělovač nastav tak, aby se hroty hvězdice kryly s výstupky u tělesa rozdělovače; takto nastavený rozdělovač odpovídá základnímu předstihu s tolerancí ± 3 – 5°. Rozdělovač šroubem dotáhněte.



2. Nastartujte motor a prohřejte ho jízdou



3. Na rovině jeďte na IV. rychlostní stupeň 40 km/h a prudce sešlápněte plyn naplno – motor by měl krátce a středně silně zaklepat – pokud motor klepe dlouho a silně, je předstih velký, korekci proveďte pootočením rozdělovače ve směru hodinových ručiček (pootáčení se provádí po milimetrech tak dlouho, až se najde optimální hodnota)



4. Pokud motor neklepe a nebo jen krátce a slabě, je předstih malý, pootočte rozdělovačem proti směru hodinových ručiček (opět hledejte optimální polohu po milimetrech)



mozem sa toho postupu drzat?

na remenici som mal nastavenych 5° a rozdelovac som dal takto je to ok?

Dajte niekto foto nastavenia stroboskopickou lampou.
zvětšit Nastavenie predstihu favorit - obrázek od 105L vložen 12.09.2009 21:59:13
upraveno 1x, naposled 12.09.2009 22:01:43
Extreme Tyres