benzín?????

prohledat
55 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 09.09.2009 do 13.09.2009, založil/a beastyLA - ten první

Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:

Zastavil:beastyLA - ten první

řadit dle data
16:51:07
13.09.2009
Honzik105S
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ano to je jedinej vyznam pouzit N95 misto S91 kdyz neni resp. az nebude.

ja jsem chtel jen nepsat ze pouzivat vice oktanu nez uvadi vyrobce je zbytecne a ze to auto lip nepojede.



a k tomu naucene z knih - chemik nejsem a vsechno sam nevymyslim - leda ze bych si koupil natural a special a rekl si proc tam jsou ty odlisny cisla? doma si udelal rozbory tech benzinu a prisel bych na to ze ten s nizim cislem ma mensi odolnost proti samozapalu - jako sory ale v tomhle smeru nezbiva nic jineho nez si o tom neco precist a nebo ty jsi na to prisel sam co ty cisla znamenaji?
23:58:09
12.09.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Honzik105S: Jakej to ma vyznam pouzivat N95 miso specialu? No treba ze special neni 3 Tyto nazory mi prijdou az moc naucene z knih :-)
upraveno 1x, naposled 12.09.2009 23:59:10
22:14:51
12.09.2009
Honzik105S
tak muj nazor je pokud je auto na special tak at jezdi na special, N95 tam nema smysl lit proc? to cislo 91 95 98... tj oktanove cislo a to nam rika jakou ten benzin ma odolnost proti samozapalu takze v nicem jinem se to nelisi kdyz do 120 naleju N95 nebo S91 tak zadny rozdil tam byt nemuze jako v akceleraci atd. ale poku mam 120LS vypoukle pisty vetsi komprese... tak tady musi prijit na radu 95 protoze pri pouziti 91 by jeste pred zapaleni svickou doslo k samozapalu a motor by klepal



takze se ridit pouze tim jaky nejnizsi oktanove cislo benzinu muzu pouzit takze ve 120 je N95 nebo 98 k nicemu takze az nebude special tak koupit benzin ktery ma alespon stejne nebo vyssi oktanove cislo ktere uvadi vyrobce



druha vec jsou aditiva ty slouzi k ochrane ventilovych sedel

mam ocelova sedla = nepotrebuji aditiva

nemam ocelova = potrebuji aditiva - musim je prilit do benzinu - nemusim je prilit jen tehdy pokud uz jsou obsazena v benzinu tj special91



pro ty co to nepochopily:

takze i kdyz nalejete do seriovy 120 treba 100 oktanovej benzin tak to lip nepojede!
17:20:45
12.09.2009
Mr.X_
-> vhml: ok.. já měl za to, že LPGčka maj nějaký upravený sedla.. proto se radši ptam, než abych zustal někde viset.3
17:15:43
12.09.2009
vhml
-> beastyLA - ten první: je to rozdíl jako cola a cola zero. Když ti nikdo neřekne co to je tak to nepoznáš a neškodí to tolik...
17:14:23
12.09.2009
vhml
-> Mr.X_: pokud jezdíš na LPG, je vhodný benzín překrmit aditivama. Provoz na LPG pro sedla náročnější než na benzín.
14:45:32
12.09.2009
palinator
-> beastyLA - ten první:

Kurva jsem blbej já nebo kdo?

Na tohle je tady tisíc témat a i v tomhle tématu Ti byla odpověď řečena asi stokrát. Jede to naprosto stejně, žere to stejně, cuká to stejně (SEDR), smrdí to stejně (skoro)6, stojí to víc a detonuje míň. Dovolí si to vyšší předstih... Potřebuješ flaštičku aditiv, pokud nechceš, potřebuješ pár hadrů vod starý na hlavu.

Prosím moderátory, ať toto téma uzavřou. Nebo vám z těch blbců spadne server.3
23:18:02
11.09.2009
beastyLA - ten první
-> Mr.X_: dle toho, co jsem pochopil je to jedno, zda N95 nebo N98 či N100... prostě, cokoli budeš lít (do škodověnky s motorem vzadu 105-120) kromě speciálu, budeš muset dolívat aditivem...

ale stejně mi nikdo neodpověděl, žere to více či méně benzínu?4
21:27:05
11.09.2009
Mr.X_
chystam se poprvý tankovat béňo do mýho LPGčka.. co do toho lejt? 95? bez aditiv ne? a co vyšší oktanový čísla?
21:43:51
10.09.2009
Pavel P..
ja kupuju u Agipu, je toho 250ml na 250 litrů benálu a stojí přibližně kilo, jak kde...
21:43:02
10.09.2009
ZbyŠek
Jo a jsou nejaky druhy adityv nebo je jen jedna lahev...... ?
21:42:35
10.09.2009
ZbyŠek
-> Nwkt: -> Pavel P..:



OK.......ja jen pro upresneni 4
21:40:06
10.09.2009
Nwkt
-> ZbyŠek: Ne
21:39:57
10.09.2009
Pavel P..
-> ZbyŠek: ne do všeho je musíš dávat.... kromě specialu.
21:38:37
10.09.2009
ZbyŠek
-> Pavel P..: takze kdyz do toho leju N95 ( motor S130 ) takze se na adityva muzu vysrat ??
19:29:11
10.09.2009
MOLSO
-> beastyLA - ten první: dva sifóny 3 ty se podávaji jenom ku káve 47
15:21:52
10.09.2009
MATTESS
-> beastyLA - ten první: to přirovnání se moc nepovedlo. Nevim, co pořád řešíš...41 Plno lidí Ti psalo, že tak jezdí běžně i jak to jede (±stejně)
15:15:36
10.09.2009
beastyLA - ten první
-> vhml: neřeším. je to jako by sis dal v restauraci k pití coca colu a oni ti řeknou, že mají jen bavoráka. co s tím? proč pít alko, když chceš řídit a potřebuješ nealko? - toto je podobný případ. v tp je napsáno lít special... a když není?



ptám se: jaká je cca spotřeba n95 oproti spec91? a cování motoru? kuckání? není znát rozdíl...?4
12:01:02
10.09.2009
vhml
-> beastyLA - ten první: řešíš píčoviny. Nalej tam N95 s aditivama a dál nad tím nemudruj
10:49:24
10.09.2009
Pavel P..
já do 130ky beru už N98, když je nouze a nikde neni tak i 95 ale na ten to moc nejede v nižších otáčkách a detonuje to..
09:09:32
10.09.2009
MATTESS
to jsem jednou tankoval v USA nějakou 863
09:08:04
10.09.2009
Mr.Lumpy
-> Fén: ten měl snad 80 oktanů :-)
08:24:46
10.09.2009
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> beastyLA - ten první: normálně ty aditiva jsou 1ml na 1l benzinu (krom těch co prodávaj u benziny - sou nějaký míň žlutý a leje se 2ml na 1l); ikdyby to bylo bláto z černobylu tak bych to neřešil - lepší než podpálený sedla!
08:15:50
10.09.2009
spartra
-> ZbyŠek: super 96 olovnatejch oktanů možná stejnej jak 98 natural i trošku lepší158

fén, u škodovky by stačilo poladit předstih, jela by, co nový povozy.
upraveno 1x, naposled 10.09.2009 08:16:43
23:03:00
09.09.2009
Syny
-> beastyLA - ten první: A seridit na to predstih 3



Ja na special seru... Do skodovyk budu lejt N95 a naky ty srajdy nebo ji necham predelat hlavu... A jinak je mi special u riti...
22:46:08
09.09.2009
Fén
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Do zapalovače bohatě stačí. :o)
22:43:38
09.09.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Fén: To by mi detonovalo v 136 3
22:40:29
09.09.2009
Fén
Bych zavedl zase Normal a všechen ostatní benzín zrušil. :o)
22:39:44
09.09.2009
beastyLA - ten první
-> Syny: než6bych použil 10



takže lít aditiva a N95 a nic víc neřešit. ok?4
22:25:42
09.09.2009
Syny
Super byl u nas na benzince jeste pred pul rokem... Je to N95 s aditivama... Ted uz neni ani super a ani special 6
21:43:54
09.09.2009
ZbyŠek
-> beastyLA - ten první: aha dik
21:43:16
09.09.2009
beastyLA - ten první
-> ZbyŠek: super byl zrušen před speciálem někdy v roce 2000? já ho ještě pamatuji. místo něj přišel N98 ;) a ted prisla rada na specku7
21:34:04
09.09.2009
ZbyŠek
-> spartra: super ??? snad special ???
21:33:58
09.09.2009
beastyLA - ten první
-> spartra: zeptej se bursíka... ekologie78 78 78
21:32:14
09.09.2009
spartra
proč nezůstal super, děvky jedny kapitalistický261
21:28:01
09.09.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> beastyLA - ten první: Smarja kdyz tam nalejes 100 oktan s aditivama pro sedla tak to taky pojede s normalnim nastavenim... Muzes si ovsem doprat lepsi predstih, no lepsi... vetsi.
21:27:18
09.09.2009
ZbyŠek
-> beastyLA - ten první: no tak to nevim ja tam mel pred tim FA motor, takze jizda stale na natural 95, a ted tam mam S 130 - takze zatim s aditivy zkusenost nemam, ale asi je zacnu lit...... ( predbezne opatreni aby se nevysrali ventily - kdyz mi uz dali takovou praci......)
21:25:17
09.09.2009
beastyLA - ten první
-> ZbyŠek: a co chování motoru a spotřeba? o to mi jde4
21:18:25
09.09.2009
ZbyŠek
-> Nwkt: ano na to jsem chtel narazit, dik.....
21:17:52
09.09.2009
Nwkt
-> ZbyŠek: Proto se tam lejou aditiva
21:15:58
09.09.2009
ZbyŠek
Kdyz se leje jen natural 95 - na litinovou hlavu, tak to nejvice odsravaji ventily, sice ja jezdim na natural a zatim v poho, uz mam cca 4500km za sebou uspesne ( na litinove hlave..... )
upraveno 1x, naposled 09.09.2009 21:16:34
20:55:42
09.09.2009
beastyLA - ten první
-> MOLSO: to jo, moje felda jeudí také na natural95 a někdy na N98 ale to jsou bezolovnaté benzíny, special91 je poslední olovnatý4
20:53:26
09.09.2009
MOLSO
-> beastyLA - ten první: boze co riesis ..... nalej tam 95 ak nema aditiva dolej aditiva a ides dalej .... motor ti z toho nevybuchne .... rozdiel spotrieb myslim neodmerias. mne ide auto ja na carreru 95 a aj na shell v power racing 100 oktan bez problemov 4
20:47:50
09.09.2009
beastyLA - ten první
-> Peťa Klíč: to ano, ale jsem zastáncem toho, že se má dodržovat výrobní proces. proto jsem podobné věci jako lpg do 120 a jiné testování toho, co motor vydrží ani nečetl. a teď se pomalu dostávám před tvrdou realitu. není co lít do hrdla :(

vím, že se to tu pár krát probíralo, ale teď to je pro mne aktuální. speciál91 nebude už nikdy - dojíždí se zásoby!!! je mi jasné, že se to aditivy bude muset doplnovat, ale co na to motor? co karbec? nemám s tím zkušenosti... proto se ptám

4

--- a jak je na tom spotřeba? nižší u 91 nebo u 95+aditiva? díky
20:40:44
09.09.2009
MATTESS
-> beastyLA - ten první: jelo to normálně. Zdálo se, že lépe, ale spíš to bylo placebo, jak píše Rabbit
19:18:24
09.09.2009
tunerlada
-> Peťa Klíč: 3 jinak já N95+aditiva
18:04:57
09.09.2009
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> beastyLA - ten první: broučku, ve tvý kartě čtu že seš tu tři roky. podle tohodle příspěvku bych hádal spíš někoho kdo si včera koupil od outů dva internety za cenu jednoho internetu
17:28:46
09.09.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> vhml: To bude nejaka stara hajtra ne? 3 Nase jezdi na natural. Je to 4T
17:26:00
09.09.2009
jerzy
-> vhml: ja to kupuju misto technickeho benzinu 1
17:10:28
09.09.2009
vhml
Speciál? co to je? A jo, to vlastne leju do sekacky 1

Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:

Zastavil:beastyLA - ten první

Extreme Tyres