-> Matthes, záškodník z TechWebu: ano to je jedinej vyznam pouzit N95 misto S91 kdyz neni resp. az nebude.
ja jsem chtel jen nepsat ze pouzivat vice oktanu nez uvadi vyrobce je zbytecne a ze to auto lip nepojede.
a k tomu naucene z knih - chemik nejsem a vsechno sam nevymyslim - leda ze bych si koupil natural a special a rekl si proc tam jsou ty odlisny cisla? doma si udelal rozbory tech benzinu a prisel bych na to ze ten s nizim cislem ma mensi odolnost proti samozapalu - jako sory ale v tomhle smeru nezbiva nic jineho nez si o tom neco precist a nebo ty jsi na to prisel sam co ty cisla znamenaji?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
benzín?????
prohledat
55 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 09.09.2009 do 13.09.2009, založil/a beastyLA - ten první
Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
Zastavil:beastyLA - ten první
16:51:07
13.09.2009
13.09.2009

Honzik105S
23:58:09
12.09.2009
12.09.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Honzik105S: Jakej to ma vyznam pouzivat N95 miso specialu? No treba ze special neni
Tyto nazory mi prijdou az moc naucene z knih :-)

22:14:51
12.09.2009
12.09.2009

Honzik105S
tak muj nazor je pokud je auto na special tak at jezdi na special, N95 tam nema smysl lit proc? to cislo 91 95 98... tj oktanove cislo a to nam rika jakou ten benzin ma odolnost proti samozapalu takze v nicem jinem se to nelisi kdyz do 120 naleju N95 nebo S91 tak zadny rozdil tam byt nemuze jako v akceleraci atd. ale poku mam 120LS vypoukle pisty vetsi komprese... tak tady musi prijit na radu 95 protoze pri pouziti 91 by jeste pred zapaleni svickou doslo k samozapalu a motor by klepal
takze se ridit pouze tim jaky nejnizsi oktanove cislo benzinu muzu pouzit takze ve 120 je N95 nebo 98 k nicemu takze az nebude special tak koupit benzin ktery ma alespon stejne nebo vyssi oktanove cislo ktere uvadi vyrobce
druha vec jsou aditiva ty slouzi k ochrane ventilovych sedel
mam ocelova sedla = nepotrebuji aditiva
nemam ocelova = potrebuji aditiva - musim je prilit do benzinu - nemusim je prilit jen tehdy pokud uz jsou obsazena v benzinu tj special91
pro ty co to nepochopily:
takze i kdyz nalejete do seriovy 120 treba 100 oktanovej benzin tak to lip nepojede!
takze se ridit pouze tim jaky nejnizsi oktanove cislo benzinu muzu pouzit takze ve 120 je N95 nebo 98 k nicemu takze az nebude special tak koupit benzin ktery ma alespon stejne nebo vyssi oktanove cislo ktere uvadi vyrobce
druha vec jsou aditiva ty slouzi k ochrane ventilovych sedel
mam ocelova sedla = nepotrebuji aditiva
nemam ocelova = potrebuji aditiva - musim je prilit do benzinu - nemusim je prilit jen tehdy pokud uz jsou obsazena v benzinu tj special91
pro ty co to nepochopily:
takze i kdyz nalejete do seriovy 120 treba 100 oktanovej benzin tak to lip nepojede!
17:20:45
12.09.2009
12.09.2009

Mr.X_
-> vhml: ok.. já měl za to, že LPGčka maj nějaký upravený sedla.. proto se radši ptam, než abych zustal někde viset.

17:15:43
12.09.2009
12.09.2009

vhml
-> beastyLA - ten první: je to rozdíl jako cola a cola zero. Když ti nikdo neřekne co to je tak to nepoznáš a neškodí to tolik...
17:14:23
12.09.2009
12.09.2009

vhml
-> Mr.X_: pokud jezdíš na LPG, je vhodný benzín překrmit aditivama. Provoz na LPG pro sedla náročnější než na benzín.
14:45:32
12.09.2009
12.09.2009

palinator
-> beastyLA - ten první:
Kurva jsem blbej já nebo kdo?
Na tohle je tady tisíc témat a i v tomhle tématu Ti byla odpověď řečena asi stokrát. Jede to naprosto stejně, žere to stejně, cuká to stejně (SEDR), smrdí to stejně (skoro)
, stojí to víc a detonuje míň. Dovolí si to vyšší předstih... Potřebuješ flaštičku aditiv, pokud nechceš, potřebuješ pár hadrů vod starý na hlavu.
Prosím moderátory, ať toto téma uzavřou. Nebo vám z těch blbců spadne server.
Kurva jsem blbej já nebo kdo?
Na tohle je tady tisíc témat a i v tomhle tématu Ti byla odpověď řečena asi stokrát. Jede to naprosto stejně, žere to stejně, cuká to stejně (SEDR), smrdí to stejně (skoro)

Prosím moderátory, ať toto téma uzavřou. Nebo vám z těch blbců spadne server.

23:18:02
11.09.2009
11.09.2009

beastyLA - ten první
-> Mr.X_: dle toho, co jsem pochopil je to jedno, zda N95 nebo N98 či N100... prostě, cokoli budeš lít (do škodověnky s motorem vzadu 105-120) kromě speciálu, budeš muset dolívat aditivem...
ale stejně mi nikdo neodpověděl, žere to více či méně benzínu?
ale stejně mi nikdo neodpověděl, žere to více či méně benzínu?

21:27:05
11.09.2009
11.09.2009

Mr.X_
chystam se poprvý tankovat béňo do mýho LPGčka.. co do toho lejt? 95? bez aditiv ne? a co vyšší oktanový čísla?
21:43:51
10.09.2009
10.09.2009

Pavel P..
ja kupuju u Agipu, je toho 250ml na 250 litrů benálu a stojí přibližně kilo, jak kde...
21:43:02
10.09.2009
10.09.2009

ZbyŠek
Jo a jsou nejaky druhy adityv nebo je jen jedna lahev...... ?
21:42:35
10.09.2009
10.09.2009

ZbyŠek
-> Nwkt: -> Pavel P..:
OK.......ja jen pro upresneni
OK.......ja jen pro upresneni

21:40:06
10.09.2009
10.09.2009

Nwkt
-> ZbyŠek: Ne
21:39:57
10.09.2009
10.09.2009

Pavel P..
-> ZbyŠek: ne do všeho je musíš dávat.... kromě specialu.
21:38:37
10.09.2009
10.09.2009

ZbyŠek
-> Pavel P..: takze kdyz do toho leju N95 ( motor S130 ) takze se na adityva muzu vysrat ??
19:29:11
10.09.2009
10.09.2009

MOLSO
-> beastyLA - ten první: dva sifóny
ty se podávaji jenom ku káve 


15:21:52
10.09.2009
10.09.2009

MATTESS
-> beastyLA - ten první: to přirovnání se moc nepovedlo. Nevim, co pořád řešíš...
Plno lidí Ti psalo, že tak jezdí běžně i jak to jede (±stejně)

15:15:36
10.09.2009
10.09.2009

beastyLA - ten první
-> vhml: neřeším. je to jako by sis dal v restauraci k pití coca colu a oni ti řeknou, že mají jen bavoráka. co s tím? proč pít alko, když chceš řídit a potřebuješ nealko? - toto je podobný případ. v tp je napsáno lít special... a když není?
ptám se: jaká je cca spotřeba n95 oproti spec91? a cování motoru? kuckání? není znát rozdíl...?
ptám se: jaká je cca spotřeba n95 oproti spec91? a cování motoru? kuckání? není znát rozdíl...?

12:01:02
10.09.2009
10.09.2009

vhml
-> beastyLA - ten první: řešíš píčoviny. Nalej tam N95 s aditivama a dál nad tím nemudruj
10:49:24
10.09.2009
10.09.2009

Pavel P..
já do 130ky beru už N98, když je nouze a nikde neni tak i 95 ale na ten to moc nejede v nižších otáčkách a detonuje to..
09:09:32
10.09.2009
10.09.2009

MATTESS
to jsem jednou tankoval v USA nějakou 86

09:08:04
10.09.2009
10.09.2009

Mr.Lumpy
-> Fén: ten měl snad 80 oktanů :-)
08:24:46
10.09.2009
10.09.2009

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> beastyLA - ten první: normálně ty aditiva jsou 1ml na 1l benzinu (krom těch co prodávaj u benziny - sou nějaký míň žlutý a leje se 2ml na 1l); ikdyby to bylo bláto z černobylu tak bych to neřešil - lepší než podpálený sedla!
08:15:50
10.09.2009
10.09.2009

spartra
-> ZbyŠek: super 96 olovnatejch oktanů možná stejnej jak 98 natural i trošku lepší
fén, u škodovky by stačilo poladit předstih, jela by, co nový povozy.

fén, u škodovky by stačilo poladit předstih, jela by, co nový povozy.
23:03:00
09.09.2009
09.09.2009

Syny
-> beastyLA - ten první: A seridit na to predstih
Ja na special seru... Do skodovyk budu lejt N95 a naky ty srajdy nebo ji necham predelat hlavu... A jinak je mi special u riti...

Ja na special seru... Do skodovyk budu lejt N95 a naky ty srajdy nebo ji necham predelat hlavu... A jinak je mi special u riti...
22:46:08
09.09.2009
09.09.2009

Fén
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Do zapalovače bohatě stačí. :o)
22:43:38
09.09.2009
09.09.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Fén: To by mi detonovalo v 136 

22:40:29
09.09.2009
09.09.2009

Fén
Bych zavedl zase Normal a všechen ostatní benzín zrušil. :o)
22:39:44
09.09.2009
09.09.2009

beastyLA - ten první
-> Syny: než
bych použil
takže lít aditiva a N95 a nic víc neřešit. ok?


takže lít aditiva a N95 a nic víc neřešit. ok?

22:25:42
09.09.2009
09.09.2009

Syny
Super byl u nas na benzince jeste pred pul rokem... Je to N95 s aditivama... Ted uz neni ani super a ani special 

21:43:54
09.09.2009
09.09.2009

ZbyŠek
-> beastyLA - ten první: aha dik
21:43:16
09.09.2009
09.09.2009

beastyLA - ten první
-> ZbyŠek: super byl zrušen před speciálem někdy v roce 2000? já ho ještě pamatuji. místo něj přišel N98 ;) a ted prisla rada na specku

21:34:04
09.09.2009
09.09.2009

ZbyŠek
-> spartra: super ??? snad special ???
21:33:58
09.09.2009
09.09.2009

beastyLA - ten první
-> spartra: zeptej se bursíka... ekologie




21:32:14
09.09.2009
09.09.2009

spartra
proč nezůstal super, děvky jedny kapitalistický

21:28:01
09.09.2009
09.09.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> beastyLA - ten první: Smarja kdyz tam nalejes 100 oktan s aditivama pro sedla tak to taky pojede s normalnim nastavenim... Muzes si ovsem doprat lepsi predstih, no lepsi... vetsi.
21:27:18
09.09.2009
09.09.2009

ZbyŠek
-> beastyLA - ten první: no tak to nevim ja tam mel pred tim FA motor, takze jizda stale na natural 95, a ted tam mam S 130 - takze zatim s aditivy zkusenost nemam, ale asi je zacnu lit...... ( predbezne opatreni aby se nevysrali ventily - kdyz mi uz dali takovou praci......)
21:25:17
09.09.2009
09.09.2009

beastyLA - ten první
-> ZbyŠek: a co chování motoru a spotřeba? o to mi jde

21:18:25
09.09.2009
09.09.2009

ZbyŠek
-> Nwkt: ano na to jsem chtel narazit, dik.....
21:17:52
09.09.2009
09.09.2009

Nwkt
-> ZbyŠek: Proto se tam lejou aditiva
21:15:58
09.09.2009
09.09.2009

ZbyŠek
Kdyz se leje jen natural 95 - na litinovou hlavu, tak to nejvice odsravaji ventily, sice ja jezdim na natural a zatim v poho, uz mam cca 4500km za sebou uspesne ( na litinove hlave..... )
20:55:42
09.09.2009
09.09.2009

beastyLA - ten první
-> MOLSO: to jo, moje felda jeudí také na natural95 a někdy na N98 ale to jsou bezolovnaté benzíny, special91 je poslední olovnatý

20:53:26
09.09.2009
09.09.2009

MOLSO
-> beastyLA - ten první: boze co riesis ..... nalej tam 95 ak nema aditiva dolej aditiva a ides dalej .... motor ti z toho nevybuchne .... rozdiel spotrieb myslim neodmerias. mne ide auto ja na carreru 95 a aj na shell v power racing 100 oktan bez problemov 

20:47:50
09.09.2009
09.09.2009

beastyLA - ten první
-> Peťa Klíč: to ano, ale jsem zastáncem toho, že se má dodržovat výrobní proces. proto jsem podobné věci jako lpg do 120 a jiné testování toho, co motor vydrží ani nečetl. a teď se pomalu dostávám před tvrdou realitu. není co lít do hrdla :(
vím, že se to tu pár krát probíralo, ale teď to je pro mne aktuální. speciál91 nebude už nikdy - dojíždí se zásoby!!! je mi jasné, že se to aditivy bude muset doplnovat, ale co na to motor? co karbec? nemám s tím zkušenosti... proto se ptám
--- a jak je na tom spotřeba? nižší u 91 nebo u 95+aditiva? díky
vím, že se to tu pár krát probíralo, ale teď to je pro mne aktuální. speciál91 nebude už nikdy - dojíždí se zásoby!!! je mi jasné, že se to aditivy bude muset doplnovat, ale co na to motor? co karbec? nemám s tím zkušenosti... proto se ptám

--- a jak je na tom spotřeba? nižší u 91 nebo u 95+aditiva? díky
20:40:44
09.09.2009
09.09.2009

MATTESS
-> beastyLA - ten první: jelo to normálně. Zdálo se, že lépe, ale spíš to bylo placebo, jak píše Rabbit
19:18:24
09.09.2009
09.09.2009

tunerlada
-> Peťa Klíč:
jinak já N95+aditiva

18:04:57
09.09.2009
09.09.2009

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> beastyLA - ten první: broučku, ve tvý kartě čtu že seš tu tři roky. podle tohodle příspěvku bych hádal spíš někoho kdo si včera koupil od outů dva internety za cenu jednoho internetu
17:28:46
09.09.2009
09.09.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> vhml: To bude nejaka stara hajtra ne?
Nase jezdi na natural. Je to 4T

17:26:00
09.09.2009
09.09.2009

jerzy
-> vhml: ja to kupuju misto technickeho benzinu 

17:10:28
09.09.2009
09.09.2009

vhml
Speciál? co to je? A jo, to vlastne leju do sekacky 

Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
Zastavil:beastyLA - ten první