Jede, ale na starter se nechyta

prohledat
65 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 28.07.2009 do 11.03.2012, založil/a Peca
řadit dle data
11:40:10
11.03.2012
Bobesh
-> TheronBB_130LR: Tak zkus vše,co se tady nabídlo.
02:26:20
11.03.2012
TheronBB_130LR
Mam ten isty problem... a tiez neviem čo s tym ... 8 8
19:58:35
08.08.2009
palinator
Máš tam mít pořádný železo a ne nějaký křemíkový sračky..4 3
06:52:01
04.08.2009
BeBe
-> Gryzly: jj to by slo
18:17:28
03.08.2009
Gryzly
-> BeBe: To by se dalo otestovat připojením +12V z baterky přímo na svorku 15 na indučce.
16:45:46
03.08.2009
BeBe
-> Peca: ty si ale prepojil kontakty na startery ,ale spinacka ti spina komplet napajanie etz a cievky,ja som mal problem v tom ,ze pri zopnuti tranzistoru v etz padlo napatie na 15 svorke pri tociacom sa startery na cca6V ,iskra bola slaba,ked som pustil klucik tak napatie na baterke o 2V stuplo na 15svorke bolo 8V a ked to akurat vyslo ,ze niektory valec mal palit tak to chytilo ... no ved uvidis co to to spravi po vymene,ja som sa stymto drbkal tiez par dni,az ked som to napojil na osciloskop zistil som cim to je
15:05:23
03.08.2009
Peca
-> BeBe: Psal jsem ze jsem startoval i natvrdo pres starter - spojenim kontaktu, abych obesel spinacku. Ta to nedela.



Motor sel pryc, vracim puvodni 136ku, a pokud nepomuze proces "rozdelat § slozit" tak zkusim vratit zpet stare zapalovani a uvidim, jestli je chyba v elektronice. Take tam vymenim starter.
12:59:20
03.08.2009
BeBe
jeden cas som riesil rovnaky problem a robila to spinacka, pri startovani na jej kontaktoch vznikal velky ubytok napatia co s poklesom napatia na baterke bolo malo pre silnu iskru,pri toceni to nestartovalo a niekedy to chytilo az ked si pustil klucik
11:47:51
03.08.2009
Jarda - zrušená registrace
-> Nwkt: jj, pro ETZ by melo stacit i 6V5
11:38:09
03.08.2009
Nwkt
8V je normálních
11:33:10
03.08.2009
Jarda - zrušená registrace
-> Peca: vyndat kvuli elektrice motor?9 tech 8V by melo stacit, ja to pozoroval u favorita jednou a bez problemu chytlo na LPG v -10°C (teda 3x otoceni:)), pri startovani pokles na cca 9V
08:01:06
03.08.2009
Peca
-> Jarda: Napětí změřený něco málo přes 8V. Motor šel kompletně ven, kouknu na eletriku, připadně vrátím zpět starý zápalko a uvidím, kde bude chyba.
06:49:11
03.08.2009
Jarda - zrušená registrace
-> palinator: to plati mozna u kontaktniho, ale ne u ETZ4
21:19:01
31.07.2009
Bobesh
Zkusil bych vyměnit cívku,třebas i dává ale je slabá a se starterem už nemá grády. Nebo vyměnit ETZko,může bejt piclý,stačí napěťová špička a chová se obdobně jako cívka.
15:46:28
31.07.2009
Bedřich - zrušená registrace
-> palinator: To by způsobovalo myslím to, že by byla slabá jiskra,protože vše "sežere" startér.Ale né to že svíčky nepálí pod tlakem.
14:38:11
31.07.2009
palinator
-> Bedřich:

Nemusí to bejt blbost ne? Při startování startérem máš nižší napětí na baterce - nižší výstupní napětí na cívce, ktežto při roztlačování je potenciál zapalování větší...nebo ne?
10:06:49
31.07.2009
zidlik
-> petr s: stim taky nesouhlasim mě to točí s felda starterem jak zamlada a když dám svoji baterku do kámošový šáde tak mu to normální startér ani nevotočí...taky můžu mít puštěný radio dva dny baterka je uplně nasračku vybitá ale reduktorovej startér to nastartuje
21:37:22
30.07.2009
Mr.X_
přesně to samý se mi stalo včera.. obyč motor 105, obyč startér.. točí točí ale nenatočí.. pak přišli nějaký chalani a roztlačili mě.. na drcnutí to chytlo.. od tý doby jsem nestartoval, tak nevim, jestli to byl chvilkovej truc a nebo ta samá závada..
19:25:35
30.07.2009
Bedřich - zrušená registrace
-> Peca: Ještě je jedna možnost....že svíčky pod tlakem nepálí.Ale to je blbost když to chytne na drc....
upraveno 1x, naposled 30.07.2009 19:44:49
17:03:33
30.07.2009
Jarda - zrušená registrace
kdyz reduktorak jen tak line pootoci, tak uz to s ETZ nechytnem, ale v tu chvili s tim klasicky starter ani nehne, to je zas ma zkusenost.... na baterce mas pri startovani kolik voltu? ale myslim, ze pokud tam je vic jak 6, tak to musi chytit, pokud teda starter toci (pri 6ti V by se samo ani nehnul...)
07:44:14
30.07.2009
Peca
-> jerzy: Prave ze ne.
15:50:27
29.07.2009
jerzy
-> Peca: a jiny starter si zkousel? treba schvalne slabsi...
15:43:01
29.07.2009
Peca
petr s 29.07.09 13:00:27 napsal:

→ Matthes, záškodník z TechWebu: Ale mám zkušenost

pokud je slabší baterie tak normální startér nastartuje

reduktorový ne


Menil jsem baterku za dobrou, tim to neni. Motorem to toci az to skace v silentblocich...
15:05:28
29.07.2009
petr s
-> Matthes, záškodník z TechWebu: odpor tam není ale zase jsem takhle získal 3 startéry
14:45:29
29.07.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> petr s: Zajimaci 9 A neni to kvuli tomu odporu na civce? Pac reduktorovej nepremostuje odpor...
14:00:25
29.07.2009
darklord
-> petr s: no, ja mam prave opacnu, s normalnym starterom na mojej vyflusanej baterke neslo ani pretocit motor, reduktor aspon raz prevali motor a hned mi to chytne - inak toto same som riesil s kamosom, tiez mu nechcelo chytat na starter ale na drc to bezalo. tak sme proste na starter nahodili vypinac a startuje sa vypinacom - auto chyta, vsetci su spokojni (ale moze za to rozbita spinacka, pocas startovania skratovala zapalovanie)
13:39:41
29.07.2009
Luboš
-> petr s: mám stejnou zkušenost
13:00:27
29.07.2009
petr s
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ale mám zkušenost pokud je slabší baterie tak normální startér nastartuje reduktorový ne
12:39:27
29.07.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> petr s: S tim si tedy dovolim nesouhlasit 9 Reduktorovy by mel zrat min proudu. 1kW vs 800W zde nehraje roli, jde o odber v zatezi...
12:27:55
29.07.2009
petr s
-> colaczech: Rychloběžný startér potřebuje skoro o polovinu více proudu jako obyčejný
12:10:26
29.07.2009
Peca
colaczech 29.07.09 11:31:53 napsal:

→ Peca: no je mozny ze v tom starteru se neco podelalo(ale

co to nevim) a pri startovani si bere hodne stavy. Tim padem pro zapalovani ji

zustane malo, jisra tam sice je ale slaba. Pri vymontovane svicce se zda

dostatecna, ale ve valci pri tom tlaku nedokaze smes proste zapalit. Tot

muj nazor.




Taky zajimavy, je fakt ze starter samotny jsem nemenil, proc kdyz toci... Zkusit to muzu.
12:08:51
29.07.2009
Peca
Matthes, záškodník z TechWebu 29.07.09 10:34:19 napsal:

Neco ve spinacce? To by slo vyzkouset tim ze by se zaplo zapalovani a pak

dratem by se privedlo + primo na civku starteru. Samozrejme na civku

stykace…
Presne tak jsem zkousel starter. Propojil jsem natvrdo kontakty na starteru pomoci stranoveho klice a startoval takto, opet bez efektu - tocilo a nechytlo.
upraveno 1x, naposled 29.07.2009 12:09:43
11:31:53
29.07.2009
colaczech
-> Peca: no je mozny ze v tom starteru se neco podelalo(ale co to nevim) a pri startovani si bere hodne stavy. Tim padem pro zapalovani ji zustane malo, jisra tam sice je ale slaba. Pri vymontovane svicce se zda dostatecna, ale ve valci pri tom tlaku nedokaze smes proste zapalit. Tot muj nazor.
11:00:28
29.07.2009
Syny
-> petr s: Ale tomu by melo prave ETZ zamezit ne? Mysleno tak, ze s ETZkem te to chytne i kdyz je napeti nizsi...
10:54:13
29.07.2009
petr s
Ale proud tam je přiveden z relé nabíjení tohle dělala baterie při startování nestačil proud na dostatečnou jiskru Na roztlačení chytlo normálně
upraveno 1x, naposled 29.07.2009 10:54:54
10:34:19
29.07.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
Neco ve spinacce? To by slo vyzkouset tim ze by se zaplo zapalovani a pak dratem by se privedlo + primo na civku starteru. Samozrejme na civku stykace...
10:28:42
29.07.2009
Syny
-> Kapřík: Ja osobne bych taky videl zavadu v tom, ze kdyz startujes starterem, tak mas klic v poloze II. Kdyz auto roztlacujes, tak je klic v poloze I... V tom bych videl problem. Nevim jakej, a nevim proc, ale zda se to snad jako jedine mozne vysvetleni...
upraveno 1x, naposled 29.07.2009 10:29:27
09:41:57
29.07.2009
Kapřík
-> Peca: 9 wau...tak to je fakticky nelogická závada9 Pokud přece startér točí s motorem a jde tam benzín, musí to chytnout... Nestojí ti na střeše Ufoni? V jejich přítomnosti nechcou auto chytat. Viděl jsi přece film Četník a mimozemšťané4

No čistě teoreticky výměna startéru asi nepomůže. Když přece točí s motorem tak je v pořádku. Problém bude jinde..



- zkus zapřemýšlet co je jinýho když točí motorem startér a když se roztáčí motor roztlačováním.. Jiného toho přece moc není. Je klíček ve druhé poloze (takže spínačka). Jinak přece je vše stejný9
07:35:09
29.07.2009
Peca
-> colaczech: presne, mam civku z fava kvuli ETZ, takze odpor neni. Starter jsem nemenil, no ale kdyz tento toci a nejakou jiskru to hazi...
00:18:20
29.07.2009
colaczech
na tam ETZ z facka, tak civku bude mit taky z facka, a ta predradny odpor nema. Tim padem to ma zapojene na tvrdo. No a ted jeste cim to muze byt?

-> Peca: zkousels tam dat nejaky druhy starter?
23:50:28
28.07.2009
David29
-> Peca: Jak řiká Matsoft... když ze startéru odpojíš tu 15a nebo co to je...

To je fuk, protě ten červenej zapoj "natvrdo"
22:52:54
28.07.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Peca: taky isty problem som mal
22:40:33
28.07.2009
Matsoft
-> Peca: tak ten kabel, co ti jde do predradnyho odporu (pokud mas civku s predradnym odporem) dej primo na civku a bude to chytat.
21:40:39
28.07.2009
Peca
-> AZmotor: Jo, po dnešku vím přesně o čem mluvíš
21:39:25
28.07.2009
Peca
-> Nwkt: Jo odpojil, jeden konec mi trci u starteru a druhy v motoru u nosniku (pro pripad ze bych nekdy vracel puvodni starter jsem to uplne nevytahoval)
21:35:45
28.07.2009
Nwkt
-> Peca 28.07.09 21:18:18: Neni, ale odpojil si ten kabel i z cívky?
21:34:58
28.07.2009
AZmotor
-> Peca: už zbývá jen jediná možnost.... vyvést na pole a zapálit..1
21:24:42
28.07.2009
Peca
-> petr s: rikam, baterku jsem menil z jinyho auta co byla OK
21:23:16
28.07.2009
petr s
-> Peca: Zkus pořádně nabít baterii
21:18:18
28.07.2009
Peca
-> Nwkt: Nemam, mam feldi starter a tam uz to prece neni
Extreme Tyres