
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Pretrvávajúce problémy so štartovaním
10:19:32
30.06.2009
30.06.2009

MOLSO
skusim najst ešte nejaky použitelny starter vymenim mu uhliky a vyskušam ho vymeniť pozrem pre istotu ešte raz ukostrenie a pokukam to 

10:12:43
30.06.2009
30.06.2009

suri
-> MOLSO: 0,6 štartér natočí 1300 ccm motor s 11 kompresiou ako nič , len treba origo púzdra ok volnobežku a všetko bez vole
10:10:54
30.06.2009
30.06.2009

BeBe
-> MOLSO: skus merat to napatie nie na baterke,ale na kontakte startera ,ta matka co je na spinacej cievke...malo by tam byt aspon 11V pri startovani a ked je ok starter ,tak motor musi bez problemov pretocit ci je teply,alebo studeny
10:03:46
30.06.2009
30.06.2009

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> MOLSO: nezdá nezdá.. nechci teoretizovat ale řekl bych že to má co do činění se zahřátým olejem který steče a tepelnou roztažností dílů v motoru.
víc zahřeješ motor - nechce s ním točit startér. běžný jev
víc zahřeješ motor - nechce s ním točit startér. běžný jev
10:00:02
30.06.2009
30.06.2009

MOLSO
-> Matthes, záškodník z TechWebu: baterka bola fakt vymlatena domrtva ale potom isla hned na nabijacku
skusim ju dat na reklamaciu alebo co ? meriam to digitalnym a myslim ze to meranie je celkom objektivne čí ?
-> Peťa Klíč: 800W starter aby mal problem pretočit 135 favo ? to sa mi nejak nezda
-> suri: puzdra su nove ale skusim tam ešte nahodit ešte raz iny štarter

-> Peťa Klíč: 800W starter aby mal problem pretočit 135 favo ? to sa mi nejak nezda
-> suri: puzdra su nove ale skusim tam ešte nahodit ešte raz iny štarter

09:55:21
30.06.2009
30.06.2009

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
já vám do toho nechcu chlapi kecat ale to že hodně zahřátej motor se nechce nechat protočit startérem je imho normální záležitost.. i to s těma napětíma je normální, 12V je jen jmenovitá hodnota.
09:47:28
30.06.2009
30.06.2009

Syny
-> MOLSO: Ja mam dost podobnej problem, ale na Spanelu... Kdyz je motor teplej, tak nekdy (nepravidelne) se stane, ze starter udela otacku a zastavi se, chvili se nic nedeje a pak se rozbehne a toci normalne... V tu chvili kdy ale nebezi je baterka ve zkratu, takze se vzdy modlim, abych neco neoddelal. Ted to nejak prestalo delat, ale jeden cas to delalo casto. Ale cim to je to nevim...
09:41:46
30.06.2009
30.06.2009

suri
-> MOLSO: púzdra štartéru , volnobežka je ok?
09:29:40
30.06.2009
30.06.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
To je ta baterka co si vymlatil domrtva? To ony nemaj rady. A cim meris napeti pri startu? Musis uzit blbej analogovej merak, digital ti zmeri prd 

09:26:30
30.06.2009
30.06.2009

MOLSO
Takže mam problem. Ked som zložil auto tak štarterom točilo ako zbláznené a auto hneď chytalo ... keď bol motor teplý resp rozžhavený z svinejšej jazdy tak štartér prvú polotáčku urobil tak nejako ťažšie a hneď sa rozbehol.
Po 2000 km mi vypadol jeden káblik z regleru a baterka sa nedobíjala a štartovalo to čím dalej horsie az mi to raz uplne zdochlo. ani brnk. Predpokladal som chybu štartéra tak som ho vymenil za iný kus ... a tiež ani ťuk. Tak som skúsil inú baterku a štartovalo :) avšak bohvie čo to bolo za štarter tak som nahodil naspat ten moj repasovaný a štartovalo to tiež dobre. Hneď vtedy som našiel ten vypadnutý kábel a potom som meral voltmetrom - baterka mala 12.2 V pri nastartovanom motore 12.5V a pri zvysenych otackach 13.7V
teraz mam taky problem že mi to zase nechce šatrtovat - ! ročnú baterku som nechal na nabijačke a ked som ju zmeral mala sama o sebe 13.4V je to normalne ?
dal som ju do uta a pri štartovaní klesne napatie na 11.8V pri volnobehu 13.6V v otackach 13,9 V
bude to štarterom alebo čím ? ukostrené je to dobre
Po 2000 km mi vypadol jeden káblik z regleru a baterka sa nedobíjala a štartovalo to čím dalej horsie az mi to raz uplne zdochlo. ani brnk. Predpokladal som chybu štartéra tak som ho vymenil za iný kus ... a tiež ani ťuk. Tak som skúsil inú baterku a štartovalo :) avšak bohvie čo to bolo za štarter tak som nahodil naspat ten moj repasovaný a štartovalo to tiež dobre. Hneď vtedy som našiel ten vypadnutý kábel a potom som meral voltmetrom - baterka mala 12.2 V pri nastartovanom motore 12.5V a pri zvysenych otackach 13.7V
teraz mam taky problem že mi to zase nechce šatrtovat - ! ročnú baterku som nechal na nabijačke a ked som ju zmeral mala sama o sebe 13.4V je to normalne ?

bude to štarterom alebo čím ? ukostrené je to dobre
