
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
motor mi jde jen na tři válce
Proč to jede na tři válce? HTP to občas dělává :-))) 

-> afro100: Kloggie 01.10.12 16:36:17 napsal:
Oživím téma:
co myslíte, jede na tři válce nebo ne? :
www.facebook.com/video/vi deo.php?v=37278583...
Oživím téma:
co myslíte, jede na tři válce nebo ne? :
www.facebook.com/video/vi deo.php?v=37278583...
-> Nwkt: 1. októbra 2012 16:19
Petr S.....
Co myslíte, jede na 3 válce nebo ne??
a video ma 1:34
ale ma tak napada,
-> Kloggie: nebude to nastaveniami sukromia ? nastav viditelne pre vsetkych ak mas bloknute ..
Petr S.....
Co myslíte, jede na 3 válce nebo ne??
a video ma 1:34
ale ma tak napada,
-> Kloggie: nebude to nastaveniami sukromia ? nastav viditelne pre vsetkych ak mas bloknute ..
-> afro100: Obsah je mentálně nedostupný
-> Kloggie: mne to video tiez ide
jo takle, aha. Ale mě jede. Já jdu vytvořit účet na youtube, aby to chodilo všem.
-> Kloggie: jakože to video nejede 

-> Nwkt: Ten motor je celej novej, to mi radši prostřel hlavu :/ Tak příští víkend budu hledat chyby no. To mám radost.
-> Kloggie: To nejede vůbec
Oživím téma:
co myslíte, jede na tři válce nebo ne? :
www.facebook.com/video/vi deo.php?v=37278583...
co myslíte, jede na tři válce nebo ne? :
www.facebook.com/video/vi deo.php?v=37278583...
ne ostatni pisty s krouzkama sou ok mam to venku vsechno
-> Nwkt: Jj,o tom jsem uz taky slysel.Asi na tom neco bude

-> Locco: Motory před smrtí jezdí nejlíp
-> Locco: Mal by si pozriet aj ostatné piesty,mne sa vysypali dva a tiež som myslel že to bude len jeden.Nefungoval tretí ale špatní bol aj štvrtý.Ale ten môj motor mal najazdených XY kilometrov a aj kluka už bola kaput.
fa nechci tenhle motor do posledka šel pěkně.
-> Locco: Vidis,my jsme si to mysleli,ze je to pist
-> Vrba: Pravdu mas
No zatim se nevyjadril ani na icq tak nevim 


-> Matthes, záškodník z TechWebu: Jasně no,nevime do jakeho auta to je.Ale osobne pokud bych to s tim autem myslel aspon jeste na rok važně,urcite bych motor vyměnil.Pokud koupi motor z favorita a jen ho tam dá tak jak je,tak to vyjde i finančně hodně podobně.
-> Vrba: Pro nas dva to cenu nema samozrejme, ale nevime co za auto ma, za jakym ucelem. Pisty ode me ho vyjdou na 80Kc. Krouzky a tesneni + prace no
Pak otazka propadlych vlozek atd :-/

-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ma to smysl křísit?Akorat utratí penize za tesneni a nove pistni krouzky a kdyz k tomu pridas jeste 500,tak uz mas cely druhy motor z favorita ktery vydrzí a da se do nej tankovat normalni benzin.
-> Vrba: Taky bych to tak udelal, ale pokud chce tak tu mam 3 B pisty pouzitelny 

-> Locco: vyměn cely motor zrovna
tak záhada odhalena píst v třetím válci je po smrti
-> Vrba: aha jasný... no naštěstí můj motor dostával co měl, 95ku s aditivama, a já dávám 98 taky s aditivama

-> Pavel P..: No pravě to že to na něj detonuje a kdyz na nej jezdis nekolik let,tak to vetsinou odnese klika.Pochybuju ze nekdo kdo se o to vylozene nezajima bude kupovat 95ku a davat prisadu.Nejcastejsi je kombinace jezdit na special a na plyn.Specialem znicis kliku a plynem hlavu.
-> Vrba: asi se blbě zeptám ale co má benzin společnýho s tim že začne klepat klika?
já do 130ky leju 98 aby to nedetonovalo při nízkejch otáčkách..
já do 130ky leju 98 aby to nedetonovalo při nízkejch otáčkách..
-> petr s: Nojo, ale dva z tech motoru 130 byly origo prakticky. Jako ja nerikam ze sou spatny celkove ale hold nejsou blbuvzodrny 

Realita je ovsem taková že 3/4 lidí lije do 130ky special a tím odrovnaji kliku,která potom mlátí.Nebo jezdí na plyn a tím ten motor pohřbí úplně,podpálí se ventily a završí to prasklá hlava,která se v dobe, kdy to bylo pro mě ještě aktuální dala jen těžko sehnat.
-> petr s: presne tak, moj uz ma natocene dve stotisicky a furt ide jako dabel. Staci menit olej, kazdych 80-100t rozvody a tesnenia, nie je na skodu menit pravidelne aj zmes v chladici a nezabudnut vypustit blok. A motor si bude spokojne vrcat aj ked mu obcas nalozim.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ale co už ty motory zažily? Každý tam dá jiný karbec a pro jistotu hlavu snížit nejraději o 1 cm
-> petr s: Fakt jo? Tak to mam nejak v okoli stesti na zmetky a je to tu presne naopak 

-> MOLSO: takhle vypadá uvnitř můj motor, taky 130.. kolik myslíš že má najeto?? to je poouze výsledek dobré údržby, oleje sežere tak 0,5-0,7litru na 1000km a jezdí víc než dobře..
skoda-virt.cz/cz/.../3775 -pavel-p-s130l
skoda-virt.cz/cz/.../3775 -pavel-p-s130l
-> MOLSO 29.06.09 11:13:22: 130 motory vydržely 2x tolik co 105 a 120
-> MOLSO: Nikoliv,jen slušný zacházení a základní údržba.
Presne ako píše kolega dole, brat mal ten istý problém auto na tri, zmeral tlaky a jeden valec mal okolo 2, zhodil hlavu vsetko OK, vybral piest a toto mal nabehané 16000 úplne nové piesty
máš v piči válce

-> Bobesh: co dodat ... asi jeden kvalitny kus 

-> ferrari: -> Vrba: Zajímavý,tisíce lidí s ním dodnes jezdí. Já ho koupil zahumusenej z odlítanýho plyňáka,seřídil,vyčistil,
svíce,rozvody,přetěsnit a tři roky bez šáhnutí slouží,těsnění pod palicí dosud nedělal. A na hrochfestu si podal i favorití motor

-> Locco: a si si isty ze mas 130 a nie HTP? v tom pripade to tak ma byt




Nojo, hlava naprd, pisty naprd, pistni krouzky naprd... Ja mel taky ruplej pist mezi kruhy u 4. valce. To je to zanaseni 4. vlozky, pak se to nechladi.
-> Locco: Jesi se v tom chces hrabat a bude KO pist tak sem mel nekde, mozna este mam 3 dobry pisty tridy B zadara.
-> Locco: Jesi se v tom chces hrabat a bude KO pist tak sem mel nekde, mozna este mam 3 dobry pisty tridy B zadara.
130ka se nepovedla-do šmelcu
-> ferrari: To mas pravdu,ze se tak nekdy stane.Oni ty motory 135 a 136 byly uz povedenejsi.
Kukám, že tieto 130ky sú dosť problematické motory...ke´d nepraskne hlava, tak praskne piest...
-> matisek: Jj,u 130 jsem uz taky videl poskozeny pist.Motor pak sel hlavne ve volnobehu na 3 valce.
-> Locco: No takto ako ti som postupoval aj ja,dalej som pokračoval vytiahnutím toho nefunkčného piestu a krúžki už sa aj sypali aj s kúskami piestu a pritom to vo válci chodilo krásne.Treba vždy odmerat tlaky než dáš dolu hlavu ale aj ja som sa na to vykašlal.
meril jsi tlaky ve valcich nez jsi sundal tu hlavu?
čau, může mi někdo poradit proč mi jde motor jen na tři válce? mám 130 a jde jen na tři dal sem nový svíčky novej rozdělovač nový kabely a pořád šel na tři tak sem sundal hlavu a ventily sou v pořádku ani přidřenej není vše je ok a pořád jde na tři. Dík za rady