Lpg problém

prohledat
21 příspěvků (zobrazeno 1 až 21) od 22.06.2009 do 26.09.2011, založil/a Kantys3
řadit dle data
22:33:50
26.09.2011
Markop
-> jans: No samozřejmě. Za deset sekund tomu musel týct propan-butan i z nasávací hadice airboxu na zem...
22:33:43
26.09.2011
vhml
-> Markop: v zime se startovalo zasadne na benzin pod nulou. Tech 10 sekund byl standartni letni start. Otec na udrzbu prdel
22:28:18
26.09.2011
Markop
-> Zeke-ten šestý: U karbecu nemůžeš jen tak přepnout z benzínu na plyn a startovat - karburátor je plný benzínu a přisává se s plynem, takže samozřejmě nenastartuješ. Při dlouhotrvajícím startování na LPG v zimě zase zamrzá výparník. Tohle je ti doufám jasné.

Já jenom že tohle dělalo řidičům co měli první karburátorové LPG auto obrovské problémy (přepínání plyn-benzin do kopce, přepnutí na benzín a startování se suchým karbecem a jiné srandičky).
22:16:53
26.09.2011
jans
-> Markop:

Přesně tak, v tomhle počasí nechat ten LPG sytič pustit před startováním opravdu jenom na chvíli, řádově pár set milisekund.
22:10:33
26.09.2011
Markop
-> vhml: Deset sekund? Tak dloooouho? To tomu v zimě nezamrzl redukční ventil ve výparníku? Já když jsem měl fáčko na plyn stačila sekunda, a tak třetinový plyn. A do dvou, tří sekund to chytlo. I v Krkonoších při -27 st.C
21:49:10
26.09.2011
Zeke-ten šestý
-> vhml: takze zapnu zapalovani na LPG, to vse cvakne jak ma, drzim plyn a pak startuju, zkusim to zitra :)¨diky
21:48:02
26.09.2011
vhml
-> Zeke-ten šestý: na lpg na favu jsme startovali tak, ze se na 10 sekund zmacknul plyn. Pak se pustil, zaclo se startovat a pomalu se pritom seslapaval.



U prepnuti lpg-benzin muze zustat viset zavrenej ventilek na privod benzinu
21:31:16
26.09.2011
Zeke-ten šestý
To tady obnovíme, jelikoz sem dnes privezl facko karbec na LPG.... kdyz to nastartuje tak to jede pekne, nechcipa nebo tak. Ale s tim startem to je horsi, prepinac cvaklej na LPG a muzu startovat jak chci, neni rozdil jesi na pedal plynu slapnu nebo ne.... na benzin to tez nejak nechce jet, kdyz startuju na tu polohu kdy je zaple LPG a pote to prepnu do polohy kdy tam nejde ani LPG ani benzin tak to vetsinou skytne, pak prepnu na LPG a zase nic.... jeste me napadlo, ze prvni studenej start to chce naskocit hned, skytne to a pak uz to zase jen toci a toci.... kde mam hledat chybu?
23:12:14
23.06.2009
Kantys3
-> King: nj když plyn je zrovna to čemu já uplně dobře nerozumim, já bych se o to před prodejem nezajímal, ale když to chce kámoš tak mu to nechci dát aby se to sralo... nechceš se mi na to podívat ty?1
22:17:20
23.06.2009
King
-> Kantys3: "...bude to muset do servisu ve kterym vždycky vysolim a za dva měsíce je s tim zase něco.. achjo…"



Ano, to je holt život :) Buď si o problematice zjistím maximum a obětuju tomu nějakej čas a pak jsem schopen si to diagnostikovat a opravit. Nebo zůstat "rybou" a hříčkou v rukou tzv. "servisů"4
22:14:45
23.06.2009
King
-> Kantys3: Pokud máš motor (zapalování, těsnost sání atd.) a lpg (nastavení, stav membrán atd.) v cajku, není v podstatě důvod startovat BMM (jednobod) na benál a to ani v mrazech.

Co se závady týče - do studenýho motoru pere BMM slušnou dávku benzínu, aby se kompenzovalo ochuzení směsi na studeným potrubí. V okamžiku, kdyse zastaví vstřikovací ventil (přepnutí na plyn) je na klapce a na stěnách potrubí spousta benzínu a do toho vtrhne lpg směs, která se tím benálem ještě obohatí a je problém (možná :)

Je možný, že je KO lambda a je možný, že zastudena je moc bohatá směs.

Nejjednodužší je asi zkusit odpojit na pár minut baterku. Taky si vzpomínám, že pro BMM existuje procedura pro nastavení studený směsi (sled startů a zdechnutí bez šlapání na plyn) - mělo by to jít dohledat tady:

stekly.wz.cz/bmm.html



...ale v první řadě bych začal nastavením lpg a vychytáním problémů s netěsnostma, případně repase (výměna membrán) reduktoru - ovšem otázka zní, jestli to má před prodejem smysl :)
23:05:17
22.06.2009
PeterP136
-> Kantys3: sam asi nie to by si sa mohol vysypat do jarku :). Zalezi na tom co mas za lgp zariadenie. Na nete su kable, schemy, software ku vsellicomu. Ja si uz napriklad lovato loveco servisujem sam, vratane diagnostiky. Momentalne hladam nejaku schemu k lovtec magic zle zatial bezvysledne, mozno je ale problem v software, takze skusim pootravovat priamo vyrobcu.
22:58:01
22.06.2009
Kantys3
-> 105: nejde, startovat ne benzin je normál, hlavně na zimu, to na plyn se skoro nedá

-> PeterP136: nj to jsi ale sám neudělám :/ bude to muset do servisu ve kterym vždycky vysolim a za dva měsíce je s tim zase něco.. achjo...
22:13:17
22.06.2009
PeterP136
odporucam napichnut lpg na pc a spravit to co popisujes a uvidis co sa deje za neplechu
20:41:19
22.06.2009
105
-> Kantys3: spravit tlacitko 4
20:19:32
22.06.2009
Kantys3
mam stříkačku.... začalo mi to dělat nedávno... to tlačítko mam nějaký podělaný že mi to na plyn nechce startovat...
19:11:45
22.06.2009
michalkatka
máš vstrekovanie alebo karburátor ?



ak karburátor tak pri prepínaní na LPG musíš spotrebovať benzín s karbu, na to je na prepínači medzipoloha.



ak máš vstrekovanie by to robiť nemalo...



inak ja štartujem aj zohrievam motor na LPG, benzín používam iba ako rezervu....
18:15:37
22.06.2009
Kantys3
ty membrány nevim, ale nějak filtr jsem tam měnil... kde najdu ty membrány a kolik tak stojí?
17:46:35
22.06.2009
Peopas
nemas stare membrany?Jestli jsou stare a stvrdle dela to neustale problemy
16:42:06
22.06.2009
Toušík
Hele já to měl na 120 úplně stejný a řešil jsem to taky přepnutí až za jízdy... Pak zacukala a jela v pohodě.. A bylo to seřízený tak myslím že to velká závada nebude 6
13:21:11
22.06.2009
Kantys3
Zdarec, tak mam zase problém s LPG ve fačku rv 94, když je auto studený, nastartuju na benzin přepnu na plyn a pohoda, volnoběh drží v pohodě, pak ho vypnu, po chvíli zase nastartuju na benzin přepnu na plyn a volnoběh to neudrží a chípá, řešim to tak že se rozjedu na benzin, po chvíli při jízdě přepnu na plyn, auto musim držet v otáčkách a chvíli škube, pak to přestane a jedu zase v pohdoě na plyn, nevíte čim by to mohlo bejt? budu ho prodávat ale kámošovi tak bych mu to chtěl dát v pohodě...díky moc!
Extreme Tyres