Motor Favorit 1300 na 1500

prohledat
58 příspěvků (zobrazeno 51 až 58) od 14.06.2009 do 21.06.2009, založil/a su.tech – nezodpovědný hajzlík

Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:

Zastavil:su.tech – nezodpovědný hajzlík

řadit dle data
00:15:18
15.06.2009
COL
COL 14.06.09 21:59:51 napsal: Vykonovej prinos bude takovej, jak se to postavi. Spotreba takova, jak se s tim bude jezdit… Ja mam asi 8/100 prevazne mimo mesto, ale na spotrebu nejezdim. Smysl to urcite ma.

"smysl to ma" se vztahovalo k uprave, ne odlehceni setrvaku. :o)
23:51:28
14.06.2009
David29
-> su.tech: A jak chceš tohodle objemu dosáhnout?Převrtáním fabia vložek?
22:19:14
14.06.2009
Alenka
Smysl má spíš dát Fabii, jak píše petr s, úprava na 1,5 je drahá a rozdíl proti 1,4 není zdaleka takový, aby se to vyplatilo.
Sám mám 1,4 a spotřebu mám při běžném ježdění srovnatelnou s 50kW Felicií, ale dynamika je úplně někde jinde.
Odlehčení setrvačníku má smysl, pokud potřebuješ rychlé reakce motoru na plyn, pokud chceš jen silnější motor s charakterem sériovky, tak je to zbytečné.
22:16:56
14.06.2009
Evž@
-> MOLSO: nepřidá...ale rychleji ten výkon využiješ....rychleji vytočíš motor
21:59:51
14.06.2009
COL
Vykonovej prinos bude takovej, jak se to postavi. Spotreba takova, jak se s tim bude jezdit... Ja mam asi 8/100 prevazne mimo mesto, ale na spotrebu nejezdim. Smysl to urcite ma.
21:49:13
14.06.2009
MOLSO
-> su.tech: odlahcenie zotrvaku ziadne ale ABSOLUTNE ziadne navysenie vykonu neprinasa 4
20:14:14
14.06.2009
petr s
-> su.tech: Jestli do favoritu auta tak dej celou fabii motor
20:10:13
14.06.2009
su.tech – nezodpovědný hajzlík
Zdarec kluci, chci se zeptat někoho kdo tohle absolvoval, nebo o tom aspoň něco ví jak velký přínos to byl pro výkon a kolik to tak spolkne na 100km. Vysvětlím o co mi jde, nechci přímo závodní verzi. Jen uvažuju, jestli by nebylo zajímavé upravit hlavu (snížení, třeba větší ventily nebo co by se k tomu hodilo) a to překopání obsahu ze 1300 na 1500 + nějaká ta vačka a jestli by bylo lepší použít třeba kliku z Fabie... Snižovat váhu setrvačníku moc nechci, chtěl bych to případně jen jako alternativu navýšení výkonu sériového motoru pro běžný provoz. Je mi jasné, že vyjádřit se k takové úpravě je docela těžké, jak výkonem, tak spotřebou. Ale je to hlavně dotaz na lidi znalé takové úpravy a dělající takové úpravy, co si o tom myslí, jestli by to mělo smysl a jak by se to podle nich chovalo. A plus orientačně na kolik taková úprava vyjde...

Díky za každou odpověď a názor. Tento dík patří výhradně lidem, kteří ví o čem mluví ne kecálkům ce se sem asi taky přiserou a ví o této tématice hovno. Díkes.4

Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:

Zastavil:su.tech – nezodpovědný hajzlík

Extreme Tyres