silentbloky motoru..tvrdé ano či ne?

prohledat
80 příspěvků (zobrazeno 51 až 80) od 24.04.2009 do 03.12.2009, založil/a Kapřík
řadit dle data
11:55:23
05.05.2009
Kapřík
-> colaczech: jo to jsem zkoušel, ale mají minimální objednávku za 5000 Kč...5 Ale dneska jsem je sehnal v jedné zastrčené mototechně takže vyřešeno5
23:56:00
04.05.2009
colaczech
-> Kapřík faster: nevim jake ma ten sitentblok rozmery, ale tady by treba mohl byt www.rubena.cz/default.asp ?CatID=1994...

Byvaly podnik gumokov je dnes rubena, tak ta kvalita by nemusela byt spatna.
17:47:48
04.05.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Kapřík faster: z virtu1
17:44:23
04.05.2009
Adam6666 - zrušená registrace
-> Kapřík faster: 3roky mam v aute kombinaci mekky tvrdy.. a nic se netrhá...hlucnost minimalní...
17:15:22
04.05.2009
Kapřík
Ať nezakládám nové téma:



Nevíte kde sehnat origo GUMOKOV silentbloky svisláků? Ty co jsou i na spoji vlečka-příčka převodovky? Nemůžu najít žádný shop a v mototechnách jsem zatím nesehnal...jen druhovýrobu.



zvětšit silentbloky motoru..tvrdé ano či ne? - obrázek od Kapřík vložen 04.05.2009 17:15:22
upraveno 1x, naposled 04.05.2009 17:16:16
23:13:00
26.04.2009
Kapřík
-> Tuner#2: marinek tu píše že to tak dal jelikož neměl 4 tvrdé. Mě zajímá reakce Geminiho..důvod a funkčnost, popř. zda se ten měkký netrhá4 Osobně se mi to moc nezdá tvrdý + měkký, ale můj názor tu nehraje roli (nemám s tím žádnou zkušenost)..
22:46:11
26.04.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Kapřík faster: Vždyť už to tu píše m8rinek, ale dle mě i dle havlíka to není šťastné řešení. Jak už jsem psal MATTESS to jezdí na cela sériovém Rapidu a má tam krásně ticho (je teda pravda, že Rapid je všeobecně tižší než sedan)
upraveno 1x, naposled 26.04.2009 22:46:45
22:42:53
26.04.2009
Kapřík
-> Gemini: jak myslíš kombinace měkkých a tvrdých? jeden kus měkký a protikus tvrdý? Prostě jeden takový a druhý makový?
21:07:29
26.04.2009
Gemini
celkom sa mi osvecila kombinacia makych a tvrdych, tvrde ulozenie jedine do zavodaka
10:42:37
25.04.2009
havlik
-> Kapřík faster: já ho mam už pro jistotu taky doma:))
08:40:53
25.04.2009
ferrari
Per tú srandu, čo to stojí, také silentbloky na motor? Klasické vs. tvrdé?

Inak, ja som jednozančne za mäkké, bo ja neznášam hluk...to je ale aj o tom, že mám auto na bežné jazdenie...
20:00:45
24.04.2009
Kapřík
-> havlik: ten karosáckej sem měl taky nachystanej, ale pak kdosi rozjel druhovýrobu tvrdejch silentbloků na převodovku, takže tam půjde pěkně ten5 Jen informativně kdyby někdo nevěděl tak na speedpru ho tuším mají za 5stovek..tak nějak
14:27:06
24.04.2009
havlik
-> Labros: já mam na převodovce silentblok z karosy:D
14:22:04
24.04.2009
Labros
-> havlik: spis bych rekl, ze slabym clankem je silentblok prevodovky, nejak se mi prevodovka moc mrcasi, obavam se ze silentblok bude na kasi 8 Asi by nemelo smysl mít na motoru tvrde silentbloky, kdyz na prevodovce by clovek mel salat.
upraveno 1x, naposled 24.04.2009 14:22:41
14:20:06
24.04.2009
havlik
-> Labros: no já je měl na uhlopříčku ale jak řikáš ten tvrdej to podrží a ten měkkej se o to víc žvejkal
14:18:05
24.04.2009
Labros
no to se akorát pak víc namáhá ta měkká strana, která pak o to dřív upadne...
13:41:40
24.04.2009
havlik
-> m8rinek: to mam taky ale je to ve výsledku na hovno:)
13:23:59
24.04.2009
Kapřík
-> m8rinek: dobrý řešení3
13:21:52
24.04.2009
m8rinek
já jezdim jeden tvrdej a jeden měkej na obou stranách a taky to nějak funguje, důvod? Neměl jsem 4tvrdý :)
13:21:42
24.04.2009
gabo000000 - zrušená registrace
ja si ich asi taky objednam dnes vecer...mam nove silenty seriove ale ani tak to nie je ono..motor sa velmi kyve a ked vytocim 2ku tak trajka ide dnu ako 5ka8
13:12:51
24.04.2009
Kapřík
-> Tuner#2: dobroš, díkec...v tom případě není co řešit. Jdou tam tvrdé silentbloky. Jen jsem si to chtěl ověřit než je objednám4
13:10:04
24.04.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Kapřík faster: U auta pro radost je to podmínka. Hele má je tam i MATTESS na Rapidu a to je jinak sériovka a nějak extra se hlučnost nezvedla, fakt jen nepatrně.
13:09:15
24.04.2009
Kapřík
Matthes, záškodník z TechWebu 24.04.09 13:05:35 napsal:

→ Kapřík faster: Tak neni co resit no :-)
když ji miluješ není co řešit3
13:05:35
24.04.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Kapřík faster: Tak neni co resit no :-)
13:03:17
24.04.2009
Kapřík
-> Tuner#2: -> Karel.: no já v tom autě stejně prd slyším kvůli výfuku3 Takže ten nárůst hlučnosti případně vibrací v autě není nijak zásadní? V tom případě není co řešit a dám tvrdé..když už tak už. Stejně to bude jak stíhačka1

-> Matthes, záškodník z TechWebu: heh, tak závody nemám v plánu jezdit..to ne4 Ale spíš si říkám když už mám tvrdé uložení převodovky tak by to chtělo i motoru..jinak myslím, že by to mohlo dělat neplechu..



Spíš mi jde o funkčnost..
12:56:17
24.04.2009
Karel.
Já je tam mám a daleko lepší. Při nižších to víc rezonuje, ale vzhledem k tomu, že budeš mít vačku a bude víc točit, tak je to daleko lepší. S měkýma se mi to strašně kvedlalo
12:55:01
24.04.2009
Evž@
-> Tuner#2: taky uvažuju o tvrdém uložení....pro sportovní účely bych řekl ano....a pro běžný provoz bych se toho taky nebál...ale pro někoho je to zbytečné
12:54:31
24.04.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
Za me rikam na motor mekke pokud nejezdis zavody s ostrym motorem 3
12:51:42
24.04.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Kapřík faster: Určitě, půjde lépe řadit ve vypjatých situacích a motor se nebude kvrdlat jak rosol na talíři. Hlučnost mám díky výfuku stejně zvýšenou, tak no problem1
12:33:02
24.04.2009
Kapřík
Takže otázka k diskuzi:



Mám dát k novýmu motoru tvrdé silentbloky nebo radši klasické? Při hledání jsem našel protichůdné názory ve velkém zvýšení hluku.

Jen podotýkám, že pod převodovkou bude nový tvrdý silentblok...takže asi by to chtělo ty tvrdé i na motor že?
Extreme Tyres