Čidlo hladiny chladicí kapaliny

prohledat
24 příspěvků (zobrazeno 1 až 24) od 18.03.2009 do 20.03.2009, založil/a Matthes, záškodník z TechWebu
řadit dle data
13:59:01
20.03.2009
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ne fakt neslyšel sem o tom že by kovy rozkládala elektrolýza..leda bys tam lil nějakej humus kterej by to rozežral ale to už není vina elektrolýzy.. a nebo by se mohly ty elektrody naopak pokovit nějakým kovovým prvkem ve fridexu 3



v akumulátoru sou elektrody v kyselině a proudy tam tečou v desítkách amper taky se ti nerozpustí elektrody
upraveno 1x, naposled 20.03.2009 14:01:16
13:56:14
20.03.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Peťa Klíč: Tak jo no 4 Kdyztak za kilo koupim dalsi nadobku 3
13:53:51
20.03.2009
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: proč by se tomělo rozkládat? ten proud je 0,málo co tam teče.. a indikátory vlhkosti jsou běžná věc..
13:51:49
20.03.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Peťa Klíč: To je pravda no, ale aby se to stejnosmernym proudem nerozlozilo 9
13:48:49
20.03.2009
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tak s tím nabíjením teda nevim ale patrně dojde k nějakému ionizování vody okolo elektrod a pak to funguje jako akumulátor.. nebo tam je malej kondenzátor možná proto aby to neblblo když třeba prudce zatočíš a čidlo se dostane z vody.. prostě ber to tak že tam sou dvě elektrody patrně stejného materiálu a těmi teče proud pokud jsou ve vodě.. nebo jsou z různého materiálu což nevimproč by byly a to by vysvětlovalo že totu vodu "nabije". nehledal bych v tom nic jinýho.. i na tom schématu je nakreslený jako proměnnej odpor.
13:33:15
20.03.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Peťa Klíč: Nabijes ho a kdyz pak meris napeti tak se pomalu vybiji. Ale zkousel sem zapojeni jako delic napeti a to taky funguje, to sem z toho debil 8 Proc to ma capacitu teda 9 A jaktoze se elektrody nerozlozi elektrolyzou?
13:29:25
20.03.2009
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: jak se chová výstup kondenzátoru??
11:59:42
20.03.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> RomanT: Dik zkusim to prelouskat, aspon ozivim gukvy 3
11:58:40
20.03.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Peťa Klíč: No tak dioda tam neni nakonec... Ale s vodou se ty svorky chovaj jak vystupy kondenzatoru no 6
upraveno 1x, naposled 20.03.2009 11:59:55
11:41:54
20.03.2009
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
jaks prosimtě dočel na kapacitu a diodu?

ale ikdyby tam byly tranzistory tak dva dráty taky stačej
upraveno 1x, naposled 20.03.2009 11:43:36
10:55:35
20.03.2009
RomanT
-> Matthes, záškodník z TechWebu: volkswagen.msk.ru/electro /.../b5_wd02_aeb.pdf (odkaz nejak nefunguje, tak ho nadatluj rucne :) To pdf v odkazu nejde nejak normalne napsat)



Strana 10, cidlo G32-engine coolant level sensor



jinak tady na tech strankach je fakt plno veci co se tyce motoru, manualu a vseho kolem VW - kdo umi rusky, ma velkou vyhodu :) volkswagen.msk.ru/index.p hp?p=page09_b... - ale hodne manualu je v anglictine, takze pohoda
upraveno 4x, naposled 20.03.2009 10:58:16
17:16:37
19.03.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
Nemel by aspon nekdo el. schema na fobii, chrochtavii? 4
21:57:08
18.03.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> technic autotronic: No vyvody jsou jen dva takze se domnivam ze toho vice nebude, pac to mas napajeni na tranzistor bys mel prave dva draty a nemas uz vystup...



Uvazuju tam pridat odpor do serie a stridave nabijet a vybijet kondik, na tom odporu pak brat napeti pres diodu a dalsi kondik na otvirani tranzistoru ktery by spinal kontrolku kapaliny. Blby je ze nevim jesi to vyjde 10
21:53:38
18.03.2009
technic autotronic
mozna tam toho bude vic nez kondik, treba i tranzistor a jiny PN soucastky, to by chtelo osciloskop a sledovat presnej prubeh napeti
21:49:07
18.03.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> technic autotronic: Nojo, ale merenim sem zjistil ze tam je kondenzator, mozna s diodou, takze jednotka urcite tupe nemeri jen odpor (jako to dela multimetr)... Musi to nejak sloziteji delat a o to me prave jde.
21:45:05
18.03.2009
technic autotronic
u VW nikdy nevis, ale podle me je to tak jak rika Kuladmin, do nejakyho odporu je to OK a od toho odporu vejs to neni OK
21:13:36
18.03.2009
Kuladmin
A to ze to nemeri odpor to vis jiste teda? Z ceho tak usuzujes jestli se muzu ptat?
21:01:07
18.03.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Kuladmin: Rikam ze to odpor nemeri 3 Jo, vodivost vody tam roli hraje samozrejme, ale neni to tak ze by jednotka merila primo odpor vody... Tedy se znovu ptam jak to funguje u VW 6
20:56:44
18.03.2009
Kuladmin
Tak to ti nereknu ale nasel jsem: Princip je založený na vodivosti kapaliny - ty dva dráty ponořený do kapaliny. Kapalina je částečně vodivá a to stačí k tomu aby elektricky spojila ty dva dráty. Není to odpor 0 ohmů, řekněme př. 10ohmů a to stačí aby se hradlo nepřeklopilo a kontrolka nesvítila. Časem se ty dráty zaoxidují a ta oxidační vrstva má také odpor řekněme 5 ohmů. takže 2x5+10kapalina =20 ohmu a to ještě pořád kontrolka nesvítí... pak se ochladí, kapalině jak víme z fyziky (pokud jste nekouřili zrovna na WC biggrin.gif ) roste s klesající teplotou měrný odpor (prostě ty elektrony v tý zimě tolik nekmitaj) a rázem má kapalina né 10 ale 20ohmu a je to 2x5+20=30ohmu a kontrolka svítí. Nastartujete te, ohřejete kapalinu a už má zase jen 10 a proto se vám to přes den nerozsvěcí až zase ráno.....
19:55:13
18.03.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Kuladmin: Nojo, tojo, ale jak se to meri? Nemeri to odpor jak sem myslel 10 Prave zajimavy je ze je tam nejaka capacita. Jak to tedy premava? Nejaky pulzy a merit napeti ci proud do obvodu?
19:51:02
18.03.2009
Kuladmin
asi tak vyuziva to snad vodivost vody nebo tak neco je hladina vodi je to ok neni hladina je to ko proto kdyz je to pak obaleny vodnim sutrem apod tak si mysli ze neni voda a uz rve - typicka zavada fobii.
19:41:24
18.03.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
Plavak neni, nadobku muzu natacet jak chci a nic. Voda tam nejak spojuje dve elektrody... ale co vic? Zda se ze tam je kondenzator... 9
19:39:20
18.03.2009
suri
-> Matthes, záškodník z TechWebu: nechcem kecať ale nie je to to isté ako na brzdovku vo fáve? plavák dva kontakty hore rozopnuté padnú dole a zopnuté
19:34:32
18.03.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
Nevite jak to presne premava u VW? Jaky je princip mereni hladiny v nadobce? 6
Extreme Tyres