výměna těsnění pod hlavou

prohledat
73 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 01.03.2009 do 07.06.2012, založil/a Rider skoda
řadit dle data
13:35:31
07.06.2012
suri
-> m8rinek: volačo pojazdi , a dotiahni na max. uvedený moment a nerieš , ja myslím okolo 65Nm ... a samozrejme nastaviť ventily



tie kilometre sa rozchádzajú v každej knižke , a dvojitým utiahnutím tiež tomu nemôžeš uškodiť
13:24:03
07.06.2012
Dušan
-> m8rinek: pokud se neco vymacka tak by mel ten moment klesnout ne ? Tzn vzit to a zkontrolovat zda je to dotazeny. Nicmene neni na skodu tam lupnout mirne vetsi Nm
13:00:42
07.06.2012
m8rinek
-> Dušan: jak jako? Vždyť se litinová hlava přetahuje stejným momentem, tj utáhneš, těsnění se vymačká a přetáhneš na stejnou hodnotu. Mě zajímá zda není problém těsnění znovu stlačovat na dvakrát, místo najednou....
12:56:03
07.06.2012
Dušan
-> m8rinek: ono by to melo jit poznat podle utahovaciho momentu
12:50:45
07.06.2012
m8rinek
Začneme netradičně, jelikož jsem pitomec pitomá a potratil jsem papír od eRka, kde byla napsána kilometráž výměny těsnění pod hlavou, tak se ptám zda lze hlavu přetáhnout na 2x.



Teď jsem dle deníku napočítal nájezd cca 500km a ptám se zda by bylo možné hlavu přetáhnout po nájezdu např 800km a poté ji ještě při nájezdu 1200km dotáhnout/překontrolovat.



Nebo se na to vybodnout, nechat to jak to je a při předpokládaném nájezdu 1000km dotáhnout?



Díky m8
13:53:07
02.04.2009
Labros
-> Mr.Lumpy 02.03.09 20:12:27: soustružnický hodinky nestojí moc a dají se lehce sehnat, ale ty ti jenom měří o kolik se ti na nich zamáčknul čudlík, potřebuješ ještě další přípravek, kdyby to bylo tak lehký ho sehnat tak bych si taky ty vložky neměřil měrkama
upraveno 1x, naposled 02.04.2009 13:53:37
13:04:27
02.04.2009
Evž@
-> Matthes, záškodník z TechWebu: jo....musíš to nechat pořádně zahřát....nejlépe bez termostatu aspon na 90 °....a pak to začne reagovat,šumět a celkem se to vyčistí...ale moc dlouho to tam nenechavat....mě to požralo a naleptalo tu gumičku ludra jedna 1
12:27:25
02.04.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Evž@: Vycistilo se ti to aspon tim octem? Ja bych taky potreboval 3
12:02:40
02.04.2009
Evž@
-> Matthes, záškodník z TechWebu: no asi jo....protože sem měl při kontrole vody kurva co dělat abych ho odlepil 3
10:35:48
02.04.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
Ale to by vicko muselo drzet kurva tlak 6
10:08:00
02.04.2009
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Evž@: asi je rozleptaná.. vyměnit gumu nebo víčko no.. za pokus to určo stojí
09:00:20
02.04.2009
Evž@
-> spartra: a není možné že to dělá víčko u expanzky?....protože jsem čistil chladící soustavu třemi litry octu a zbytek voda....a od té doby se mi přilepuje dost kvalitně víčko..konkrétně ta těsnící guma....
08:50:27
02.04.2009
spartra
-> Evž@: to není normální5 já je taky nelepil, krapet chvíli prosakovali ale zatáhnuli se provozem
08:41:02
02.04.2009
Evž@
-> Peťa Klíč: 6 no maj se natřít barvou kolem dokola....asi jsem to odfláknul.....normálně to jezdilo po výměně ...a včera to vyletělo no.
08:38:41
02.04.2009
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Evž@: mohlo no tys ho ještě nevyměnil? a ty mrazovky nechcu kecat ale nemaj se nějak.. lepit?
08:37:30
02.04.2009
Evž@
-> Peťa Klíč: a taky sem se dival a narazil jsem jsem některé mrazovky moc dolů...což byla asi chyba....mohla se otočit a vyletět
08:34:02
02.04.2009
Evž@
-> Peťa Klíč: to může být i těsnění ne?
07:25:10
02.04.2009
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Evž@: hlava křivá nebo prasklá.. pak to tlačí vzduch do vody a mimo jiné vylítávaj špunti
21:38:50
01.04.2009
Evž@
-> MOLSO: inu hlavu kvuli mrazovkám?...za to hlava asi nejspíš nemůže
21:37:26
01.04.2009
Evž@
-> Tom.t: nevim...dělá to psí kusy....ale přilepovalo se mi víčko u expanzky tak že byl kumšt ho oddělat....a jak to myslíš že tlakuje chlazení?
21:07:58
01.04.2009
MOLSO
co tak inu hlavu ?
20:30:14
01.04.2009
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Evž@: a netlakuje ti chlazení náhodou?
20:23:17
01.04.2009
Evž@
-> Adam6666: jj...před barákem máme jedno takové velké pole..tam by to šlo
19:57:02
01.04.2009
Adam6666 - zrušená registrace
-> Evž@: vyvest na pole a zapalit....
18:47:58
01.04.2009
Evž@
Já to prodám kraksnu jednu.......vyměnil sem všechny mrazovky...pojezdil asi 100 km ...nalil nový fridex ,nový polosyntetický olej...a zase mě jedna mrazovka vyletěla...tomu se říká smůla
10:55:41
25.03.2009
MOLSO
-> Evž@: ojo to nasere :( hadam budem mat mrazovky v poho (v hlave je uz jedna menena)
10:05:03
25.03.2009
Evž@
-> MOLSO: jj...ale nejvíc tě naštve že kvuli takové maličkosti se ti málem zničí celý motor....
07:52:07
25.03.2009
MOLSO
-> Evž@: 9 setky 3 ? ty brdo ... to je tak ked sa nepouziva nemrzka 8
17:57:54
24.03.2009
Evž@
Tak nakonec jsem šroubovákem klepl do druhé mrazovky a z motoru se rázem stala pěkná fontánka3 ....a tu třetí jsem zrovna vytáhl taky....všechny 3 téměř stejně shnilé
10:16:57
24.03.2009
bflm
-> Evž@: Najednou to nevyčistíš tak na potřetí
10:13:19
24.03.2009
Evž@
-> vhml: vim že ne....ale naleju nějaký olej...nechám běžet jak říkáš s otevřeným víkem a pak nechám usadit a vypustim....jak jsem dnes zjistil tak voda vytekla dřív než olej.....se to pěkně oddělilo
09:57:37
24.03.2009
vhml
-> Evž@: vodu olejem těžko propláchneš. Ideální je nechat to nastartovaný s otevřeným víčkem aby se mohla odpařovat...
09:43:22
24.03.2009
Evž@
Tak je to to mrazovka,je v ní slušná trhlina.........snad to motor rozchodí.....při vypouštění oleje napřed vytekly asi 2 litry vody9 ....a pak ta emulze...napřed tam naleju obyčejný M6A a do chladiče vodu ať se to vše propláchne
00:03:38
24.03.2009
venni
-> Evž@: taky mi rupla zátka v hlavě,dirka to byla miniaturní a vody tam proteklo hafo :) Jinak zátka stojí asi 8kč a jsou tam tři myslím 4
23:29:54
23.03.2009
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Evž@: to tesnení ale stejne vymen když jsi to uvařil .. nebo ho budeš menit časem ...
19:33:39
23.03.2009
Evž@
-> vhml: kdyby to tak bylo tak jsem rád.....a proč si myslš že to nebude těsněním?
19:30:19
23.03.2009
vhml
-> Evž@: mohla vyskočit...
19:27:28
23.03.2009
Evž@
-> vhml: fakt?....hm tak zkusim se mrknout na to....ale to by musela být pěkně prožraná aby tama proteklo několik litrů vody během chvilky
19:25:08
23.03.2009
Adam6666 - zrušená registrace
-> Evž@: tesneni by to nemelo byt.... nejspis zatka jak pise vhml
upraveno 2x, naposled 23.03.2009 19:26:33
19:21:54
23.03.2009
vhml
-> Evž@: nejspíš mrazová zátka v hlavě... sundej víko ventilů a hledej kapičky vody u takovejch plošek pod vahadlama...

Motor by to zasadne poznamenat nemělo pokud si jí nehnal proti srsti. S trochou prasácký přístupu jde i ten oleje použít pokud ho pomalu ohřeješ aby se z něj ta voda odpařila
upraveno 1x, naposled 23.03.2009 19:23:23
19:16:22
23.03.2009
Evž@
Zitra se na to vrhnu....jen doufám že motor to nějak nepoznamenalo
19:13:37
23.03.2009
Evž@
Zdravim.....nebudu zakládat nové téma....dnes mi asi prasklo těsnění pod hlavou....stalo se mi to poprvé .....při normální jízdě naraz začne motor vřít...nechápal jsem proč....jel jsem klidně chladilo to dobře...tak sem zastavil nechal běžet,dolil vodu a takonec to chcípl pač to nechtělo přestat...jakmile to zchladlo tak pokračuju v jízdě a zas...voda nikde tak jsem ty 3 kilaky nakonec dokulhal s autem domů ...naliju tam asi 4 litry...říkám si oukej..bude to v poho...po minutě mrknu do nádobky a zase nic 8 ...tak kouknu na olej a měrka kompletně celá zasraná od emulze (olej + voda) tak mi to došlo.....je to teda to těsnění v háji nebo může být i hlava?....ze vnějšku motoru nic neteklo jen venitř se to nějak pomíchalo
18:50:36
03.03.2009
rolls
-> Kuladmin: 4
21:24:29
02.03.2009
Kuladmin
-> rolls: Ehh ja se prehlidl mas pravdu ty imbusy drzej az ty drzaky lozisek ale i ty drzej hlavu takze je tam taky pocitam.

Takze jsem to nize opravil!
upraveno 1x, naposled 02.03.2009 21:25:28
21:07:56
02.03.2009
rolls
-> Kuladmin: tu dlzku 10x120 si nepleties s imbusom co ide na kozlik? lebo aj podla katalogu su vsade na hlave srobky 10x105 len srob kozlikov je 10x120, alebo som cosi prehliadol?
20:58:31
02.03.2009
Kuladmin
-> bflm: Ano mas pravdu u 120 a spol je to i to ale on predelava filtr a uz to nepotrebuje :o)

-> rolls: jj jsou tam dve delky M10x105 a M10x 120-imbusy nezamene!!! s 6hr hlavou a u 130 a 135/6 to mas jeste navic kombinovane s vnitrnim6hrnem - imbusy i po obvodu a 135/6 tam jsou dokonce snad 3 delky :o) aby to nebylo moc jednoduchy
upraveno 4x, naposled 02.03.2009 21:25:58
20:52:34
02.03.2009
bflm
-> Kuladmin: Ale zároven je to i držák vzduchového filtru
20:51:50
02.03.2009
rolls
-> Kuladmin: jj...presne tu som mal na mysli...ked nema ine vyuzitie tak ju tam asi nedam. s tou dlzkou si ma trocha prekvapil, som myslel ze na 120 su rovnake, teda aj v predajni maju len jednu dlzku, budem to musiet blizsie omrknut
20:49:32
02.03.2009
Kuladmin
-> rolls: Ty delky sroubu jsou ruzne teda aspon ted co vim facko felda a tipuju ze i u strasich modelu jsou min. dve delky takze je dobre pokladat si je bokem tak jak byly. Tu listu - plech pokud dobre chapu co myslis muzes vynechat kdyz misto ni das podlozky nejlepe stejne tlousky jako je ona. Napr u facko felda slouzi pro vyrobni montaz motoru do auta- ma dve oka na chyceni.
20:45:40
02.03.2009
rolls
trocha sa tu prizivim ak teda mozem...mam len par stupid otazok. kovova lista, ktora ja na hlavu motora pripevnena z lavej strany v smere jazdy, sluzi ako drziak filterboxu, ma aj iny ucel? viem ze je vyrabanych viac druhov, jedna je na vsetky 4 srobky hlavy z lavej strany a druha je len na 2. zaujima ma, ci ju tam musim dat aj z ineho dovodu, ako je drziak filterboxu ktory aj tak nebude. druha otazka, nemeral som neviem, vsetky srobky hlavy maju rovnaku dlzku? ja len ci tam nieje nejaky atypicky5
Extreme Tyres