Bmm na motor 742.136

prohledat
87 příspěvků (zobrazeno 51 až 87) od 02.02.2009 do 08.09.2009, založil/a Shatter
řadit dle data
11:10:13
07.06.2009
Nwkt
-> technic autotronic: Převrtáš
10:30:45
07.06.2009
technic autotronic
-> Nwkt: rozteč šroubů
19:33:16
06.06.2009
Shatter
-> Nwkt: nelegalne je u nas dat favo motor do 120ky, alebo cele MPi..to aj bije do oci...ale bmm neudrie do oci...a robili predsa 135gli s 1bodom...kto o tom na STK ma paaru..nikto..ja mam napisane na dokumentoch z STK ze mam motor 781.136.....
19:14:51
06.06.2009
Nwkt
-> technic autotronic: Jeden velkej mínus a ten je legalit. Proč by na 120 nešel setrvák z BMM?
18:21:23
06.06.2009
Shatter
-> Kapřík faster: technic autotronic to vystihol presne

-> technic autotronic: 4 52
10:54:03
06.06.2009
technic autotronic
-> Kapřík faster: ale odpada turbopacka sytice, pak takovy ty prechody kdyz je motor studenej prijedes do krizovatky chces se rozjet a ono to nejede, spotreba pujde dolu, nestane se ti ze se ucpe tryska, ma to vic pro nez proti, taky sem nad tim uvazoval, ale bohuzel na 120 motor nejde setrvak z BMM
23:32:07
05.06.2009
Kapřík
-> Shatter: stejně nechápu čeho tím hodláš dosáhnout. Pojede to stejně jak na karbecu, bude to s největší pravděpodobností nelegální a k tomu spousta problémů navíc...9
21:47:32
05.06.2009
Shatter
-> Tom.t: Jo, dikes, toto vsetko zatial viem....komplet BMM z auta som chcel, viem ze je to najidealnejsie, aj som uz prilezitosti mal, ale jeden pytal nehoraznu sumu a dalsiemu motor vraj ukradli....Teraz dlho bo BMM ani chyru ani slychu, az toto, tak budem zhanat po castiach, co uz...Inak, RJ a vstrekovaciu jednotku budem mat buduci tyzden..
13:49:00
05.06.2009
technic autotronic
nevim jak to je tedy na STK, ale kamos ma favo 91 a vymena karoserie, takze ted ma jakoby 94ku s BMM a na STK vzdy prosel, a vim ze znami tam nema
09:23:36
05.06.2009
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Shatter: zožen si komletné BMM z jednoho vozu

budeš potrebovať sacie potrubie, vstrekovaciu jednotku, riadiacu jednotku, držiak r.j, s kompletnou kabelážou a čidlami, nádobku s uhlím, snímač otáčok, lambda sondu ! zapalovací modul, rozdelovač a zotrvačník z motora BMM.

Výmena venca ti bude nanič, rozdiel je v zotrvačníkoch takže potrebuješ zotrvačník z motora BMM a na neho dáš veniec zo š120-136..



čidlo otáčok umiestniš do prevodovky, ideálne mat kus obalu prevodovky z favorita s otvorom na čidlo a navarit to do obalu tvojej prevodovky ..



BMM má v rapidovi rottenangel tuto z virtu, má to odomna a svojho času som mu k tomu dával aj ten vyrezaný obal s otvorom na čidlo, myslim že ho nakoniec nepoužil tak mu skus napísat 4



P.S. budeš samozrejme potrebovat externé palivové čerpadlo ..
upraveno 1x, naposled 05.06.2009 09:24:37
23:27:20
04.06.2009
Shatter
23:26:47
04.06.2009
Shatter
22:53:01
04.06.2009
Shatter
Znovu otvaram toto tema, kedze vyzera ze sa do toho konecne pomaly ale isto pustim, uz mam prve 2 veci 1 Mam sanie z felicie 95 a nadobku s aktivnym uhlim a ventilom aj z drziakom riadiacej jednotky z feldy MPi 97...Otazka znie, teda otazky zneju: bude fungovat ten ventil z MPi na riadiacke z BMM? a vojde sa riadiacka z BMM do drziaka MPi? 1
15:30:12
05.02.2009
Shatter
Wow wow wow. Dakujem za prispevky. Pardon ze som sa neozval, viete, skusky na vyske mi cas zabrali 1 Ale uz sa vam plne venujem. Takto. Mam 136GL. Nechcem menit cely motor, co by napriklad bolo pri MPI nutne. Ja som si nejake veci o tom pozrel, mam o tom kus paru. Nevidel som nikde fotky snimaca na prevodovke tak len o to som prosil....a inac...no problem je snad len ten snimac a palivove cerpadlo...to bude nazlozitejsie...takze ak chcete mozete este poradit 1
13:49:46
05.02.2009
Labros
a já mám LEKR a emisáci vždycky koukají jak puk, že mám emise lepší, než některý auta s katem, a taky je by mi to bylo v případě "EKO" poplatku prd platný :)) Ale na to, že do emisního systému jsem zasáhl docela dost - sací potrubí, karbec, sání - tak technickou dostanu vždycky v pohodě. Oni si asi většinou myslí, že do toho LEKR patří.
17:01:08
04.02.2009
Havoc
darklord: V pohodě, já mám ve fáčku taky místo BMM daný MPI a teoreticky je jediný viditelný rozdíl pro neznalého ve filterboxu a že chybí rozdělovač, papírově mám vlastně jen záměnu 50kW MPI za 50kW BMM, číslo motoru sedí, emise to teď splňuje vlastně dokonce na EURO II (teoreticky) a přesto s tím STK neprojdu. A to si myslím že záměna jednoho vstřikování u auta kde se normálně vyrábělo za jiný druh vstřikování je menší zásah než vstřikování za karbec a není mi to nic platné :-)
14:16:09
04.02.2009
darklord
-> Havoc: nee, sorry ak to tak vyznelo, ale celkom ma to vytocilo... v tom pripade serem na BMM a rovno zozeniem feldu / fabiu s komplet MPi elektrikou, ked je to za jedno co sa tyka legalnosti
12:40:34
04.02.2009
Labros
a v tom článku na techwebu je vidět signál otáček BMM v detailu
zvětšit Bmm na motor 742.136 - obrázek od Labros vložen 04.02.2009 12:40:34
12:33:26
04.02.2009
Saky
-> Mr.Lumpy: nevim cemu rikas driv, ale tohle je z nejakyho takovyho cancu papiru oficialniho uz nevim jakyho dost staryho-) takze informace nulova-))
12:31:31
04.02.2009
Mr.Lumpy
-> Saky: to ale dřív nebylo ne?
12:12:56
04.02.2009
Labros
zapomněl jsem přiložit ten obrázek. Je vidět souvislost mezi signálem otáček (první řádek) a signálem vstřiku (druhý řádek) a jedné ze zapalovacích cívek (poslední řádek).
zvětšit Bmm na motor 742.136 - obrázek od Labros vložen 04.02.2009 12:12:56
upraveno 1x, naposled 04.02.2009 12:13:56
12:05:26
04.02.2009
Saky
-> Mr.Lumpy: ono je dokonce napsano ze jakakoliv zmena saciho traktu je zakazana, takze kdyz to vezmes do slova tak bys nesmel ani upravovat kanaly v hlave-)
11:58:43
04.02.2009
Mr.Lumpy
-> Havoc: změna plnění je nelegální? 9 já měl za to když typ a číslo motoru sedí tak že je to fuk jestli tam je karb nebo stříkačka... vždyť v papírech nic o tom není ne?
11:37:41
04.02.2009
Labros
Doporučuju článek o BMM na techwebu, máš tam tvar signálu otáček i úhly kliky, při kterých impulzy přicházejí:

skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=294



BMM má hallův snímač otáček na setrvačníku, čili snímač dává obdélníkové impulzy konstatní amplitudy, dvakrát za otáčku kliky. Viz také tento obrázek, ale kvalita je špatná. Čidlo otáček je první signál shora, pod ním jsou zapalovací impulzy, úplně dole je signál pro jednu z cívek.
20:26:54
03.02.2009
Havoc
darklord: Já ti jen říkám jak to je, nemusíš se na mě kvůli tomu rozčilovat, sám jsi se na to ptal co je legální a co ne, já si to nevymyslel :-)
18:59:14
03.02.2009
darklord
-> Havoc: to uz potom pomaly bude nelegalne tam capovat 98cku nie?
18:44:49
03.02.2009
Havoc
Ano, i změna za jiný karburátor je bráno jako přestavba, teoreticky bby ti neměli projít ani třeba webery a další věci, i změna plnění motoru viz třeba karbec na stříkačku je prostě přestavba a pokud to někde projde tak jen na dobré vůli technika STK a nebo prostě proto, že většina techniků neví co tam má být třeba za karbec a jiný nepoznají atd...
17:57:52
03.02.2009
darklord
-> Nwkt: z akoeho dovodu by malo byt mpi nelegalne ked to poskladam na 742.136 ? typ a potazmo cislo motoru bude sediet... alebo je nelegalna aj zmena za iny karburator?
17:41:35
03.02.2009
Nwkt
Než už se s tim srát tak radši jinej motor 3 nelegální to bude stejně
17:40:05
03.02.2009
Petkar1
Když už se s tím srát, tak bych se radši pokusil o MPi:)
17:27:29
03.02.2009
mb136gl
-> Kuladmin: no ja si zas myslím, že nie 1 , trocha ho poznám síce len cez ICQ, ale zdá sa mi, že si ide za svojím cieľom
16:26:57
03.02.2009
Kuladmin
Myslim ze to ted ma perfektne popsany a prave se na to vykaslal 3 3 3 a rekl si zlatej karbec.
14:48:59
03.02.2009
darklord
-> Shatter: preco nedas rovno MPi?
14:45:34
03.02.2009
darklord
-> Havoc: veniec z bmm? a co mu pomozu zuby na zotrvacniku na ktore mu nebude pasovat starter? treba komplet zotrvak vymenit.
12:53:04
03.02.2009
Havoc
Aha, pardon, máš šáde ve 136. V tom případě to bude malinko jiné, nádrž s čerpadlem z fáva tam nedostaneš tak musíš sehnat jinou nějakou elektrickou palivovou pumpu a vymyslet její umístění, budeš muset na stávající setrvák dát věnec ze setrváku fáva, ten pasuje a navrtat si díru na snímač otáček a i s elektrikou to bude malinko složitější, ale půjde to vyřešit. Tady máš odkaz na návod kde dával do škodovky MPI a hlavně tam má popsáno ten snímač otáček jak udělal tak to můžeš okopírovat od něho, jak říkám, snímač u BMM a MPi je záměný a umístění je stejné. skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=389
12:48:55
03.02.2009
Havoc
Vyměnit úplně kompletní motorovou elektriku, veškerou kabeláž, musíš rozhodit motor od převodovky a dát setrvačník (nebo alespoň věnec) z BMM (je jiný kvůli snímači otáček), musíš vyměnit palivovu nádrž za tu z BMM a do ní samozřejmě dát i palivové čerpadlo z BMM, k tomu samozřejmě přidat další palivovou trubku pod autem co povede k nádobce s aktivním uhlím, dát z BMM jednotku, vstřikovače komplet se vším, zapalovací trafo, rozdělovač z BMM, dát záslepku na místo původního palivového čerpadla na bloku, pokud chceš aby to jelo tak jako jede 500kW BMM v originále musíš dát i hlavu a vačku z 50kw BMM (oboje jiné než klasická 136 46kW, ale je to stejné s karbecm 136X 50kW, vačka je 254/254 hlava má malinko jiné kanály), vyměnit přístrojovku, bude ti blbě ukazovat otáčkoměr a vůbec ti nebude fungovat palivoměr a ještě bych si asi vzpomněl na další věci. A jinak jak vypadá snímač otáček? K čemu to? naprosto jednoduchá věc, i převodovky z karbec by tam měli mít na něj díru a záslepku a je to jen kus plastu ze kterýho kouká kovovej váleček k setrvačníku a drží to na jednom šroubu, stojí kolem 350,- Kč a pasuje i z MPI. Nevím co máš za auto, předpokládám že favorita 136 podle toho co píšeš, ale osobně doporučuju než tohle fávo zahodit a koupit rovnou z BMM a nebo pokud máš opravdu zachovalou voňavku a jsi blázen co do toho chce cpát peníze a s tím fávem ještě na pár let počítá, tak jdi rovnou do MPI, náročnost je téměř stejná, jen navíc musíš upravit blok pro snímač klepání, cena dílů na BMM a MPI je téměř stejná a pojede ti to mnohem líp.
23:44:21
02.02.2009
Shatter
Tak. Mam 136ku. Vadi mi karburator. Chcel by som na ten motor dat vstrekovanie BMM, ale len vstrekovanie, nie cely motor, a tak prosim o radu, poznatky, skusenosti, ak mate. Hlavne co sa tyka snimaca otacok na prevodovke...uz by som to konecne rad videl ako to vyzera detailne, tak ak niekto ma foto budem vdacny...
Extreme Tyres